quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:52 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Wat mij betreft de jaren '70 hoor. Ongelooflijk wat er toen allemaal uitkwam, en ook gewoon de hitlijsten haalde. Harry Styles doet niet anders dan de 70s sound kopiëren en er is nog steeds een markt voor
Jaren 70 zijn ook erg goed inderdaad! Misschien ook meer een kwestie van persoonlijke voorkeur welk decennium je beter ligtquote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja de jaren zeventig horen ook nog wel bij de kwaliteitsjaren. En verder zit het probleem vooral bij wat je al zegt de mainstream. Er wordt nog heel veel goede muziek gemaakt, maar het wordt nauwelijks ergens gedraaid
Ik hang al aan de telefoonquote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:23 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat moet je dan maar even aan de organisatie van RG vragen. De Giro kun je niet heel veel verplaatsen op de kalender
Dat denk ik ookquote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Als je gaat is WK Afstanden wel het leukst dan denk ik
Ziet er lekker stabiel uit ook, dat tafeltje.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:05 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Wijn en kaas mee en giro kijken
Jij bent nu natuurlijk euforisch.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:50 schreef Strani het volgende:
"Spanje neemt wet aan die uitdrukkelijke instemming met seks verplicht stelt"
Dit is natuurlijk fantastisch nieuws want hiervoor mochten vrouwen zelf nog kiezen of ze wilden instemmen, maar nu is dat dus verplicht.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 14:55 schreef BillDauterive het volgende:
Ik gisteren bij de vriezer: "Oei, die zit goed vol. De komende week moet ik maar wat meer ingevroren maaltijden opeten"
Ik vandaag in de supermarkt: "IJsjes! Ja, daar heb ik wel zin in".
Nu zit de vriezer dus helemaal vol
Moest hij aan een bepaald aantal immigranten komen?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:03 schreef Redefine het volgende:
Nee dit kan niet![]()
Van Gaal heeft Martins Indi opgeroepen voor Oranje![]()
Die is per jaar steeds slechter heb spelen een bij AZ zijn ze die liever kwijt dan rijk.
Doe dit maar niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Moest hij aan een bepaald aantal immigranten komen?
Hij heeft ook Jerdy Schouten opgeroepen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:03 schreef Redefine het volgende:
Nee dit kan niet![]()
Van Gaal heeft Martins Indi opgeroepen voor Oranje![]()
Die is per jaar steeds slechter heb spelen een bij AZ zijn ze die liever kwijt dan rijk.
Wie is dat?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:18 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hij heeft ook Jerdy Schouten opgeroepen.
Mijn eerste reactie: Wie is dat
Aha.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:22 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Een middenvelder die het aardig schijnt te doen bij Bologna.
Één van de betere verdedigende middenvelders van van de Serie A. Speelt bij Bologna. Dat is nog een logische keuze.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 15:18 schreef sportfreak het volgende:
[..]
Hij heeft ook Jerdy Schouten opgeroepen.
Mijn eerste reactie: Wie is dat
Jaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:40 schreef NailQueen het volgende:
Ga ik gebruik maken van Thuisbezorgd ipv zelf koken? Oh misschien..
Ik vind dat altijd zo raar, heel zo'n klim vrijwel rechtdoor en dan in de laatste 100 m even een haakse bocht leggen. Doe die finish dan ietsje eerder...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |