Jaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 16:40 schreef NailQueen het volgende:
Ga ik gebruik maken van Thuisbezorgd ipv zelf koken? Oh misschien..
Ik vind dat altijd zo raar, heel zo'n klim vrijwel rechtdoor en dan in de laatste 100 m even een haakse bocht leggen. Doe die finish dan ietsje eerder...quote:
Soms ook wel een beetje gekmakendquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:09 schreef usagi414 het volgende:
Het blijft toch fascinerend om Nadal te zien serveren. Gewoon elke keer dezelfde routine om even z`n rust te pakken.
Van de Zandschulp stond echt niet slecht te spelen maar hier was gewoon niets tegen te doen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:38 schreef Em31 het volgende:
[..]
Soms ook wel een beetje gekmakendmaar verder Nadal
Hij zei zelf ook al dat het wel heel lastig zou worden, dus het was wel te verwachten ja. Of er moest een wonder gebeurenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Van de Zandschulp stond echt niet slecht te spelen maar hier was gewoon niets tegen te doen.
De echte test voor Nadal komt straks tegen Djokovic
Als het zover komt, hoop ik dat Nadal glansrijk wint. Ik vind Nadal zó sympathiek en Djoko zó totaal nietquote:Op vrijdag 27 mei 2022 18:48 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Van de Zandschulp stond echt niet slecht te spelen maar hier was gewoon niets tegen te doen.
De echte test voor Nadal komt straks tegen Djokovic
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:26 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als het zover komt, hoop ik dat Nadal glansrijk wint. Ik vind Nadal zó sympathiek en Djoko zó totaal niet
quote:Nadal heeft zich in de media nauwelijks uitgelaten over Van de Zandschulp. Hij zei alleen dat hij nu een "ongelooflijk moeilijke tegenstander" treft, maar dat zegt de vriendelijke Spanjaard over vrijwel al zijn opponenten.
https://nos.nl/artikel/24(...)-van-nadal-te-winnen
Bewijs of mond dicht, Hamlapquote:Op vrijdag 27 mei 2022 19:28 schreef Hamlapjes het volgende:
De verschrikkelijke dopeur Nadal mag wel weer een vage blessure krijgen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |