Nummer 1-hitquote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is pas cool! We nemen geen pauze!
De Smurfenversie kwam pas in 1995 in de top 40Bijna twee jaar later vonden mensen housen nog steeds heftig genoeg om de single te kopen
Ook weer zo! Die complete jaren 10 verdwijnt straks dus mooi uit het collectief geheugenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:17 schreef H_T het volgende:
[..]
Bagger van langer geleden hoor je minder vaak omdat dat er beter uit gefilterd isDat gaat met muziek uit de 10s ook nog wel gebeuren.
Irene Moors en de Smurfen hebben een nummer 1-hit gehad. Die hoor je nooit meer
Dit was weer even genieten hoor!quote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:05 schreef H_T het volgende:
[..]
Via Kazaa in elk geval drie keer de film 'Save the last dance' binnen getrokken, terwijl dat nul keer de bedoeling was
Toch denk ik niet dat het iets gaat worden hoor, dat hele house.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:24 schreef H_T het volgende:
[..]
Dat is pas cool! We nemen geen pauze!
De Smurfenversie kwam pas in 1995 in de top 40Bijna twee jaar later vonden mensen housen nog steeds heftig genoeg om de single te kopen
Om in de esf-sferen te blijven: Het album van Alexander Rybak had ik toen op limewire gedownloadquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:01 schreef Em31 het volgende:
Zat ik altijd te wachten tot iemand de nummers van Idols op LimeWire had gezet om te downloaden.
Oh die laatste twee vond ik ook heel goed jaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:41 schreef Em31 het volgende:
Vind deze ook nog steeds fantastischgrijs gedraaid toen
Je probeert het nu twee keer op rij maar je gaat hier echt niemand overtuigen hoor met die hele ESF-agenda van je. Interesseert de mensen niks hier.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:43 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Om in de esf-sferen te blijven: Het album van Alexander Rybak had ik toen op limewire gedownload
Wat wil ik dan gaan overtuigen?quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:45 schreef Strani het volgende:
[..]
Je probeert het nu twee keer op rij maar je gaat hier echt niemand overtuigen hoor met die hele ESF-agenda van je. Interesseert de mensen niks hier.
Zou ik ook zeggenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:47 schreef Strani het volgende:
Mocht iemand de headline "Nederlander gedood bij café Spanje" tegenkomen. Ik was het niet en ik heb het ook niet gedaan.
Nou inderdaad ja. Nou is er een jaar of twee geleden wel een steekpartij geweest voor de deur van mijn stamcafé maar die man heeft het overleefd en de dader zit vast. Weet verder ook niet wie het zijn hoor.quote:
Wat mij betreft de jaren '70 hoor. Ongelooflijk wat er toen allemaal uitkwam, en ook gewoon de hitlijsten haalde. Harry Styles doet niet anders dan de 70s sound kopiëren en er is nog steeds een markt voorquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:13 schreef Hamlapjes het volgende:
Jaren 80 zijn toch wel het hoogtepunt van de muziek, denk ik
Jaren 90 werd het qua mainstream al hit & miss, vanaf de '00s werd het in de mainstream toch vooral miss, waarbij de '10s wel echt een dieptepunt zijn
van mij ook! Kinderen voor kinderen deel 2quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:04 schreef Guanabana het [quote]
[b]Op vrijdag 27 mei 2022 12:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Mijn eerste album was nog een LP. Van Kinderen voor Kinderen.
Ik samen met m'n broer 5 en voor mezelf 7, dacht ik. Maar dan was jij er ook wel vroeg bij!quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
van mij ook! Kinderen voor kinderen deel 2
Kun je niet beter naar de world cups in Spanjequote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:06 schreef Strani het volgende:
"Schaatsseizoen eindigt komende winter met WK afstanden in Heerenveen"
@:Em31 zullen we kaartjes kopen??
Die gaan helaas wederom niet door wegens smeltend ijsquote:Op vrijdag 27 mei 2022 13:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Kun je niet beter naar de world cups in Spanje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |