Ahh oké. Kan ik via XBox Play wel spelen maar eigenlijk nog bijna niet gedaanquote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:59 schreef H_T het volgende:
[..]
Levitating zit in Forza Horizon 5Daar heb ik het al heel vaak gehoord
Ik maakte rond mijn 12e een plakboek van de kandidaten van Starmakerquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee maar rond m'n 12e of zo was ik echt enorm bezig met die dingen. Ik maakte een heel plakboek over het Champions League-seizoen van dat jaar bijvoorbeeld.
Ja hier was het altijd aankloten met LimeWire. En dan het nummer na een kwartier binnen was, maar het helemaal niet dat nummer was.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:58 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Wat dat betreft ben ik wel heel blij dat ik in het Spotify-tijdperk begonnen ben hoorIk ben nu bijna 10 jaar actief: mijn eerste playlist dateert van 1 december 2012.
De generatie 2015-2016-2017 radio muziek was ook wel echt heel erg slecht hoor qua kwaliteitquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De ‘oudere’ generatie zal dat altijd wel zeggen, maar muziek is ook wat meer een wegwerpproduct geworden. Muziek van vijf jaar terug wordt naar het schijnt veel minder geluisterd dan muziek uit 1980.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:59 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Herkenbaar! Dit betekent alleen maar dat we oud worden. Voor je het weet klagen jij, Em en ik dat het vroeger allemaal beter was, gewoon omdat we niet meer met de tijd mee kunnen gaan
Ja dat is waar, er is nu ook gewoon meer om te volgen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 11:58 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat soort wedstrijden waren er ook veel minder natuurlijk. Zeker met alleen een knock-out systeem.
Dat gevoel heb ik ook wel jaquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:00 schreef Fred_B het volgende:
[..]
De ‘oudere’ generatie zal dat altijd wel zeggen, maar muziek is ook wat meer een wegwerpproduct geworden. Muziek van vijf jaar terug wordt naar het schijnt veel minder geluisterd dan muziek uit 1980.
Zeker weten! En toch stem ik graag die house muziek uit de jaren 90 in de top 2000quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:01 schreef Strani het volgende:
[..]Nou, dat gezegd hebbende, ik denk dat in de jaren 90 het verval in de kwaliteit van muziek al is ingezet. Dus mijn generatie is daar eigenlijk verantwoordelijk voor.
quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:01 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik maakte rond mijn 12e een plakboek van de kandidaten van Starmaker
Napsterquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:01 schreef Em31 het volgende:
Zat ik altijd te wachten tot iemand de nummers van Idols op LimeWire had gezet om te downloaden.
Ik speel het best vaak. Na het werk heb ik vaak geen zin in ingewikkelde verhaallijnen of moeilijke controls om te leren, dus dan is een racegame lekker makkelijk. Zeker als het niet een heel realistische racegame is en je lekker met 300+ over het strand kan crossen. Even niet nadenken en gewoon lekker crossenquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Ahh oké. Kan ik via XBox Play wel spelen maar eigenlijk nog bijna niet gedaan
Mam heeft ook nog een vrij "analoge" auto en daar maak ik ook nog steeds zelf cd'tjes voorquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb nog mp3'tjes gezocht via Altavista en dan branden op een cd'tje. Maakte zo mijn eigen 'Hitzones', had er wel 8 ofzo.
Mja maar ik woon aan het strand hč dus ik doe dat soort dingen gewoon in het echt.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:03 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik speel het best vaak. Na het werk heb ik vaak geen zin in ingewikkelde verhaallijnen of moeilijke controls om te leren, dus dan is een racegame lekker makkelijk. Zeker als het niet een heel realistische racegame is en je lekker met 300+ over het strand kan crossen. Even niet nadenken en gewoon lekker crossen
Mijn eerste album was nog een LP. Van Kinderen voor Kinderen.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik ben zelfs zo oud dat ik nog nummers opnam van de radio op een leeg cassettebandje.
Via Kazaa in elk geval drie keer de film 'Save the last dance' binnen getrokken, terwijl dat nul keer de bedoeling wasquote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:01 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja hier was het altijd aankloten met LimeWire. En dan het nummer na een kwartier binnen was, maar het helemaal niet dat nummer was.![]()
Ik maakte mp3 cd's, waardoor ik 300 liedjes had of zo op 1 cd om te luisteren.quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:03 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb nog mp3'tjes gezocht via Altavista en dan branden op een cd'tje. Maakte zo mijn eigen 'Hitzones', had er wel 8 ofzo.
Waarbij je een mislukte download later niet af kon maken en je dus heel veel nummers had waarvan de laatste seconden misten. Maar ja, opnieuw downloaden duurde weer een uur en was dus ook geen optiequote:
30-40 jaar terug zei molloot197 precies hetzelfde over de muziek van de jaren 50quote:Op vrijdag 27 mei 2022 12:03 schreef molloot200 het volgende:
Ik denk ook dat over 30-40 jaar er minder nummers in de top 2000 staan van de jaren 10 dan van de jaren 80 en dat terwijl dat helemaal niet logisch zou zijn gezien de huidige statistieken zeg maar. De muziek uit de jaren 10 was gewoon echt niet zo goed en jaren 80 wordt echt best wel met open armen ontvangen, ook door onze generatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |