abonnement Unibet Coolblue
pi_204585196

quote:
Ophef om Johan Derksen: ‘Bekent hij nu verkrachting?’

Johan Derksen ligt zwaar onder vuur. Dat is zeker niet de eerste keer, maar deze keer heeft de presentator het wel erg bont gemaakt. Onder meer kijkers van Vandaag Inside trekken naar social media met een verbaasde vraag: bekende de presentator tijdens de talkshow gisteren nou dat hij seksueel misbruik op zijn kerfstok heeft?

Het gesprek ging, natuurlijk, over Johnny de Mol. Zijn ex Shima Kaes beschuldigt hem van mishandeling en nu is daar een andere beschuldiging van ‘ongepast’ gedrag bijgekomen. Een anonieme vrouw heeft gezegd dat zij een paar jaar geleden door De Mol is gedrogeerd met GHB en daarna door hem seksueel is misbruikt. De presentator ontkent dat met klem, maar zag zich wel genoodzaakt om zijn werkzaamheden, alhoewel tijdelijk, neer te leggen.

Bij Vandaag Inside is de hele situatie het gesprek van de dag. Derksen zei al dat hij de zaak ‘heel erg vindt stinken’. Toen het eenmaal over de nieuwe beschuldiging ging, maakte Derksen ook nog een misplaatste grap: „Er wordt gezegd dat hij iemand heeft gedrogeerd, met GHB geloof ik, wat Bill Cosby ook succesvol gebruikte. Ik zou wel zo’n flesje mee naar huis willen, maar dat terzijde.” Wilfred Genee kan er niet om lachen en kijkt met een emotieloos gezicht naar Derksen. „Jij vindt het geen leuke grap?”, vraagt hij hem dan. Genee: „Ik hoef toch niet al jouw grappen leuk te vinden?” En vanaf daar gaat het allemaal bergafwaarts.

Johan Derksen in Vandaag Inside over kaars
„Johnny heeft wild geleefd, maar we hebben allemaal onze tijden gehad”, zegt Genee over mogelijke ‘jeugdzondes’ van de HLF8-presentator, zoals de Vandaag Inside-heren het graag noemen. „Wil je niet generaliseren? Ik wil hier graag buiten blijven”, zegt Derksen nog. En dan komt het eruit: „Als ik daar aan terugdenk, Wilfred, je schaamt je kapot. Heel smerig verhaal hoor, maar dat soort dingen gebeuren.”

Dan begint Johan Derksen een verhaal over zijn jongere jaren, toen hij met de keeper van Veendam op stap was, met „twee juffrouwen”. In de studio klinkt hard gelach en René van der Gijp vraagt: „Wanneer was dat, 1936?” Derksen kijkt ietwat verontwaardigd, maar gaat verder met zijn verhaal. „We zijn op stap, dronken, en we gaan mee naar die woning. En die juffrouwen zijn zo dronken, die kotsen ons helemaal onder. We zijn weggegaan en die juffrouw lag bewusteloos op een bank, en er stond zo’n grote kaars, die hebben we erin gestopt en zijn we weggegaan.” Van der Gijp en tafelgast Steven Brunswijk barsten in lachen uit. Eerstgenoemde wil ook nog weten of ze de kaars ‘aan hebben gedaan’.

Derksen: „Daar zou je nu gevangenisstraf voor krijgen.” Ook meldde hij nog dat hij er niet trots op is, „maar dat soort dingen gebeuren als je jong bent”. Volgens de presentator hebben we namelijk allemaal „onze jeugdzondes”. „Nu ook, met dit soort beschuldigingen (richting De Mol, red.), het gaat wel erg ver terug. Het is een groot verschil of je 73 bent of 22, hé?”

En ook in de studio blijven de grappen komen. Van der Gijp: „Ze heeft nog geluk gehad, hé. Voor hetzelfde geld stond er een honkbalknuppel in de hoek.” Brunswijk wil op zijn beurt weten hoe groot de kaars was. „Dat was een flinke kaars”, aldus Derksen. „Een officier van justitie zou dit, technisch gezien, als verkrachting kunnen uitleggen.”

Kijkers verontwaardigd

Alhoewel er in de studio van Vandaag Inside maar wat lollig over wordt gedaan, zijn kijkers het daar niet mee eens. Sterker nog: ze zijn verontwaardigd en trekken naar social media om hun verbazing te uiten. Zo tweet één kijker een aantal keer „Johan Derksen heeft iemand verkracht”, met een stuk uit een artikel erbij.

Een ander verwijst naar de opmerking dat iedereen ‘jeugdzondes’ heeft: „Nee Johan, ik stak nooit een kaars in een bewusteloze man zijn aars.”

https://www.metronieuws.n(...)hij-nu-verkrachting/

twitter


Johan Derksen: 'Ik stop bij Vandaag Inside, heb een uitglijder gemaakt'

twitter



quote:
Derksen zou donderdagavond excuses maken in de uitzending. Maar in plaats daarvan zei hij dat hij wilde stoppen met het programma. "Ik denk niet dat hij nog over te halen is", zei Römer. "Hij heeft duidelijk laten weten waar hij staat en wat zijn besluit is. Hij heeft het vaker gezegd en keerde dan wel terug, maar ik denk dat hij het nu wel meent."
https://www.nu.nl/media/6(...)ekt-hem-vandaag.html

twitter
-nee-
pi_204585199
tomp
-nee-
pi_204585206
Hier gaat wat mis
pi_204585212
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:05 schreef Maron het volgende:
50 jaar geleden…was dat niet de hippie-cultuur..?
De tijd van de seksuele revolutie..?
De tijd van love en peace, en een vrijgevochten seksuele moraal…de flowerpower…
Niet meer te vergelijken met de tijd van nu, de tijd waarin het lijkt of we weer zijn teruggedrongen in het keurslijf…
Johan zei zelf al dat hij niet trots is op die kaarsactie, maar hij gaat zich er ook niet voor verontschuldigen..( en ik geef hem nog groot gelijk ook)
Ik heb ook nooit begrepen waarom iemand publiekelijk zijn verontschuldigingen moet aanbieden. Die vrouw, daar kan hij best sorry tegen zeggen. Misschien heeft hij dat ook wel gedaan. Maar mij hoeft hij geen sorry tegen een ander te zeggen
-nee-
pi_204585218
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:21 schreef scrupuleus het volgende:
Hier gaat wat mis
Het is niet best. Maar als Danny nou gewoon regelt dat ik de TT niet langer kan maken dan toegestaan, was het allemaal niet zo gelopen

MIJN WELGEMEENDE EXCUSES AAN EENIEDER DIE IK GESCHOKT OF BELEDIGD HEB
-nee-
pi_204585233
Wel een abrupt einde.
En jij zit daar onrustig, en jij kijkt langs mij heen
En ik hoor in alles wat je zegt, de stem van iemand
Die bang is voor zichzelf
pi_204585234
En ik maar denken dat dit oeverloos gezeik zou stoppen toen ik de lapo had :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_204585256
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:22 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Ik heb ook nooit begrepen waarom iemand publiekelijk zijn verontschuldigingen moet aanbieden. Die vrouw, daar kan hij best sorry tegen zeggen. Misschien heeft hij dat ook wel gedaan. Maar mij hoeft hij geen sorry tegen een ander te zeggen
We weten niet eens of die vrouw wel bestaat. En aan welke andere mensen hij verder een excuses zou moeten maken is voor mij totaal niet duidelijk.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204585263
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:26 schreef mascara-klodder het volgende:
En ik maar denken dat dit oeverloos gezeik zou stoppen toen ik de lapo had :')
Nee gekkie!
pi_204585264
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:29 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
We weten niet eens of die vrouw wel bestaat. En aan welke andere mensen hij verder een excuses zou moeten maken is voor mij totaal niet duidelijk.
Al bestaat die vrouw of heel de gebeurtenis niet. Het is gewoon niet oké om dit soort uitspraken te doen.

Wat begrijp je daar nu niet aan?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_204585266
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:26 schreef mascara-klodder het volgende:
En ik maar denken dat dit oeverloos gezeik zou stoppen toen ik de lapo had :')
Nee hoor. Dit topic gaat het Oekraïne-oorlog topic nog inhalen
pi_204585269
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:32 schreef scrupuleus het volgende:

[..]
Nee gekkie!
Echt he :D
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_204585274
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:32 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Nee hoor. Dit topic gaat het Oekraïne-oorlog topic nog inhalen
Optimist.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_204585275
'Ze', hebben ons Johan afgepakt! :( :( ;( ;( :'( :'(
pi_204585276
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:22 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Het is niet best. Maar als Danny nou gewoon regelt dat ik de TT niet langer kan maken dan toegestaan, was het allemaal niet zo gelopen

MIJN WELGEMEENDE EXCUSES AAN EENIEDER DIE IK GESCHOKT OF BELEDIGD HEB
Tsja sorry man maar ik ben woke en ik heb van de wat rechtere users begrepen dat ik nu dus vindt dat alles gecancelled moet worden. Dus ik stuur Danny een berichtje dat jouw account door de shredder moet.

Excuses en een fijn weekend
ps: je kan een nieuw account aanmaken maar ik zou het fijn vinden als jij en al je dorpsgenoten dat niet meer doen
pps: ik vind het echt vervelend. Over het algemeen las ik je posts graag

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2022 10:34:49 ]
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 10:34:05 #16
5428 crew  miss_sly
pi_204585279
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:06 schreef Monolith het volgende:

[..]
Ik word altijd een beetje moe van dit soort 'hypocrisie!!!'-stukjes. Lekker roepen dat het OM hun energie in andere zaken moet steken. Hoeveel mankracht denkt meneer dat het OM heeft ingezet in de onderzoeken naar verdachten omtrent de Voice en hoeveel mankracht kijkt er naar de uitspraken van Derksen?

En nee niet iedereen is volledig consistent in altijd maar alles veroordelen, maar vervallen in 'oh je mag hier niets van vinden want in gevalletje X van 23 jaar geleden heb je ook je mond niet opengetrokken!!!' blijft ook nogal een zwaktebod.

En dat vrije woord, tsja, Derksen is dan misschien niet meer te zien in een dagelijkse talkshow op de nationale televisie, maar mag nog steeds op veel meer plekken z'n mond open doen dan het gros van de ruim 17 miljoen Nederlanders ooit zal kunnen doen, dus met dat vrije woord valt het wel reuze mee.
Ik vind het vooral ook bijzonder hoe mensen niet het verschil zien tussen de andere keren ophef die veel meer gingen over het vrije woord en deze keer waarin het over een zeer ongepast stukje tv gaat. In veel opzichten.

Ik ben het wel met Eus eens, wat hij gisteren bij Jinek zei, dat het op zichzelf jammer is dat het programma verdwijnt, in ieder geval voorlopig. Hij wees erop dat er toch een vrij grote groep mensen is die zich wel kan vinden in wat deze mannen verkondigen en die moeten nu op zoek naar iets anders waar ze zich mee kunnen identificeren. En daar is niet heel veel van te vinden.

Toevoeging: ik vind hem ook heel optimistisch met zijn idee dat iedereen het wel uit zijn hoofd laat om zo nog over vrouwen te praten. Echt schattig, maar zeer naief. Daar is echt heel veel meer voor nodig, vrees ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204585284
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:33 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Tsja sorry man maar ik ben woke en ik heb van de wat rechtere users begrepen dat ik nu dus vindt dat alles gecancelled moet worden. Dus ik stuur Danny een berichtje dat jouw account door de shredder moet.

Excuses en een fijn weekend
ps: je kan een nieuw account aanmaken maar ik zou het fijn vinden als jij en al je dorpsgenoten dat niet meer doen
Niet haten op @Marsenal :(
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 10:34:48 #18
5428 crew  miss_sly
pi_204585288
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:33 schreef Bocaj het volgende:
'Ze', hebben ons Johan afgepakt! :( :( ;( ;( :'( :'(
Johan heeft Johan van jullie afgepakt.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204585290
Pi didane ye pyem churia dast ayem sharang sharang mekona
pi_204585312
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:35 schreef Ufopiloot51 het volgende:
Pi didane ye pyem churia dast ayem sharang sharang mekona
Ja, die kun je maar beter onvertaald laten... :')
pi_204585317
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik vind het vooral ook bijzonder hoe mensen niet het verschil zien tussen de andere keren ophef die veel meer gingen over het vrije woord en deze keer waarin het over een zeer ongepast stukje tv gaat. In veel opzichten.

Ik ben het wel met Eus eens, wat hij gisteren bij Jinek zei, dat het op zichzelf jammer is dat het programma verdwijnt, in ieder geval voorlopig. Hij wees erop dat er toch een vrij grote groep mensen is die zich wel kan vinden in wat deze mannen verkondigen en die moeten nu op zoek naar iets anders waar ze zich mee kunnen identificeren. En daar is niet heel veel van te vinden.


Toevoeging: ik vind hem ook heel optimistisch met zijn idee dat iedereen het wel uit zijn hoofd laat om zo nog over vrouwen te praten. Echt schattig, maar zeer naief. Daar is echt heel veel meer voor nodig, vrees ik.
Als je je als man moet identificeren aan een talkshow dan is er al behoorlijk wat mis met je als man :')
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_204585341
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:32 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Al bestaat die vrouw of heel de gebeurtenis niet. Het is gewoon niet oké om dit soort uitspraken te doen.

Wat begrijp je daar nu niet aan?
Hmm, dus ook al is het helemaal niet gebeurd, daar gaat het nu ineens niet meer om. Het is meer dat mensen zo'n anekdote/grap gewoon niet mogen vertellen. Veel succes met het regulieren van elke kroeg en voetbalkantine in Nederland wat dat betreft ..
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 10:40:46 #23
236264 crew  capricia
pi_204585343
Zou mooi zijn als er nu een programma komt waarin mensen wel openlijk en respectvol over dit soort zaken kunnen praten. Zonder dat lacherige.

Misschien kan Johan daar zijn kennis, kunde en contacten voor inzetten. Stukje rehabilitatie ook.
Definitely not CIA
pi_204585364
Johan was goed voor 50% van de Bier & Chips aankopen in de supermarkten! Ze zullen het gaan merken! :Y
pi_204585381
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik vind het vooral ook bijzonder hoe mensen niet het verschil zien tussen de andere keren ophef die veel meer gingen over het vrije woord en deze keer waarin het over een zeer ongepast stukje tv gaat. In veel opzichten.

Ik ben het wel met Eus eens, wat hij gisteren bij Jinek zei, dat het op zichzelf jammer is dat het programma verdwijnt, in ieder geval voorlopig. Hij wees erop dat er toch een vrij grote groep mensen is die zich wel kan vinden in wat deze mannen verkondigen en die moeten nu op zoek naar iets anders waar ze zich mee kunnen identificeren. En daar is niet heel veel van te vinden.

Toevoeging: ik vind hem ook heel optimistisch met zijn idee dat iedereen het wel uit zijn hoofd laat om zo nog over vrouwen te praten. Echt schattig, maar zeer naief. Daar is echt heel veel meer voor nodig, vrees ik.
Dat heb je goed gezien. Een totale politiek correcte maatschappij ga je nooit krijgen. Daar zou ik dus ook niet naar streven want dat is een utopie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204585395
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:40 schreef capricia het volgende:
Zou mooi zijn als er nu een programma komt waarin mensen wel openlijk en respectvol over dit soort zaken kunnen praten. Zonder dat lacherige.

Misschien kan Johan daar zijn kennis, kunde en contacten voor inzetten. Stukje rehabilitatie ook.
Ach wat een grote onzin... stap eens een kroeg binnen en je hoort van dit soort verhalen aan de lopende band...
Het is de setting waar zoiets gezegd wordt... En nee, natuurlijk keuren we dit niet goed...
pi_204585401
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:42 schreef Bocaj het volgende:
Johan was goed voor 50% van de Bier & Chips aankopen in de supermarkten! Ze zullen het gaan merken! :Y
Ook een zware klap voor snorreborstelfabrikanten.
pi_204585408
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:40 schreef capricia het volgende:
Zou mooi zijn als er nu een programma komt waarin mensen wel openlijk en respectvol over dit soort zaken kunnen praten. Zonder dat lacherige.
Op1, Jinek, Beau... het is er al...
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 10:47:22 #29
236264 crew  capricia
pi_204585422
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:44 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Ach wat een grote onzin... stap eens een kroeg binnen en je hoort van dit soort verhalen aan de lopende band...
Het is de setting waar zoiets gezegd wordt... En nee, natuurlijk keuren we dit niet goed...
Wie is 'we'?
Definitely not CIA
pi_204585430
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:45 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ook een zware klap voor snorreborstelfabrikanten.
^O^ En alle kappers die een 'Derksensnor' moeten onderhouden bij hun klandizie...
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 10:48:11 #31
5428 crew  miss_sly
pi_204585441
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat heb je goed gezien. Een totale politiek correcte maatschappij ga je nooit krijgen. Daar zou ik dus ook niet naar streven want dat is een utopie.
Als jij denkt dat dat iets met politieke correctheid te maken heeft, heb je nog een lange weg te gaan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204585451
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:47 schreef capricia het volgende:

[..]
Wie is 'we'?
Kroegmensen, de mensen die dit soort verhalen vertellen.... dat zijn geen verkrachters.... (opscheppers misschien)
pi_204585455
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:40 schreef capricia het volgende:
Zou mooi zijn als er nu een programma komt waarin mensen wel openlijk en respectvol over dit soort zaken kunnen praten. Zonder dat lacherige.

Misschien kan Johan daar zijn kennis, kunde en contacten voor inzetten. Stukje rehabilitatie ook.
Mij lijkt het vooral een oplossing als een bepaalde groep mensen niet meer om het minste geringste, diep gekwetst staat te snikken. Ik denk dat dit enorm veel zou oplossen, in plaats van een wereld te proberen creëren waar iedereen constant bezig is met het letten op wat men zegt, want oh jee als er iemand aanstoot aan zou nemen. Een maatschappij waar iedereen op eierschalen moet lopen is geen prettige maatschappij.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204585475
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:49 schreef HowardRoark het volgende:
Mij lijkt het vooral een oplossing als een bepaalde groep mensen niet meer om het minste geringste, diep gekwetst staat te snikken. Ik denk dat dit enorm veel zou oplossen, in plaats van een wereld te proberen creëren waar iedereen constant bezig is met het letten op wat men zegt, want oh jee als er iemand aanstoot aan zou nemen. Een maatschappij waar iedereen op eierschalen moet lopen is geen prettige maatschappij.
Daar zitten we nu wel in... helaas...
pi_204585495
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm, dus ook al is het helemaal niet gebeurd, daar gaat het nu ineens niet meer om. Het is meer dat mensen zo'n anekdote/grap gewoon niet mogen vertellen. Veel succes met het regulieren van elke kroeg en voetbalkantine in Nederland wat dat betreft ..
Ik ken werkelijkwaar geen enkele man die uitspraken zoals van Johan een dikke prima zouden vinden.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 10:54:39 #36
5428 crew  miss_sly
pi_204585509
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:53 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik ken werkelijkwaar geen enkele man die uitspraken zoals van Johan een dikke prima zouden vinden.
Idem.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204585520
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:48 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Kroegmensen, de mensen die dit soort verhalen vertellen.... dat zijn geen verkrachters.... (opscheppers misschien)
Ben toch in menig kroeg geweest, maar kan me niet heugen dat iemand dat zei of die kant op aandikte.

Nu ik dit zo typte doet me wat je zegt me herinneren aan Trumps 'grab them by the pussy', wat volgens een belangrijk deel van zijn aanhang heel gewoon is om te zeggen in kleedkamers. Ook nooit gehoord in willekeurig welke kleedkamer ik was.

Wel vaak over te grazen willen nemen en dat soort praat, maar te grazen genomen terwijl die ander mogelijk niet wilde... nee, niet zo.
pi_204585525
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als jij denkt dat dat iets met politieke correctheid te maken heeft, heb je nog een lange weg te gaan.
Een lange weg naar waar precies? Tot ik er net zo in zal staan als jij en een aantal anderen? Wat dat betreft zijn jullie in de minderheid hoor, dat kan ik je garanderen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:50 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Daar zitten we nu wel in... helaas...
Het is voornamelijk een vertekend beeld. Juist omdat doorgeslagen politieke correctheid en woke gedachtegoed heersen bij bepalende instituten zoals bijvoorbeeld de media, lijkt het misschien zo. Onder de gemiddelde Nederlander is dit heel anders. Dat de 15% meest radicalen het hardst schreeuwen, wil niet zeggen dat iedereen het met hen eens is.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204585554
De dickpic zat Johan vanaf het begin dwars, hij begon meteen over foto's van de flamoes, kijk maar terug. En hier heeft ie zich misschien lang op voorbereid, tweetapsraket, 1e uitzending zeg ik dit, 2e uitzending nog een schep bovenop en iedereen heeft het over de kaars in de flamoes.
Terwijl alles verzonnen is. Hij heeft nooit een duizendurenkaars tussen vrouwenbenen geplant.
pi_204585564
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:53 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik ken werkelijkwaar geen enkele man die uitspraken zoals van Johan een dikke prima zouden vinden.
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Idem.
Dan zijn jullie de juiste man nog niet tegengekomen... :')
pi_204585568
Mis je niet dat programma. Praten over een tokkie sport.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 11:00:13 #42
236264 crew  capricia
pi_204585569
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:48 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Kroegmensen, de mensen die dit soort verhalen vertellen.... dat zijn geen verkrachters.... (opscheppers misschien)
Bijzonder.
Definitely not CIA
pi_204585608
Jullie weten niet half hoe lief Johan is...
Hier was hij hertjes aan het redden met zijn Range Rover...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
pi_204585609
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:53 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik ken werkelijkwaar geen enkele man die uitspraken zoals van Johan een dikke prima zouden vinden.
Er is een verschil tussen iets niet mogen vertellen of het 'dikke prima' vinden. Je kunt ook nog constateren dat het gewoon een vreemde en ongeloofwaardige anekdote is die een beetje ver gaat. Het is nogal risicovol om zoiets te vertellen op de televisie. Maar rechtvaardigt het de huidige ophef? Nee.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204585615
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:11 schreef Monolith het volgende:

[..]
Nee inderdaad hij verontschuldigt zich er niet voor, op dag twee komt hij gewoon opeens met een heel ander verhaal op de proppen. Dat is lekker geloofwaardig.
En de opmerking vóór dat tweede verhaal over dat hij bij zijn eerste verhaal zou blijven. Dat maakt dat tweede verhaal de nekslag in z'n carriere.

Als ik in zijn schoenen had gestaan had ik de volgende dag op TV vertelt dat ik me kapotschaam. Dan valt er ook weinig te redden, maar wel net iets meer dan bij het verkrampt wegdraaien in ommogelijke posities.
pi_204585632
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:00 schreef vipergts het volgende:
Mis je niet dat programma. Praten over een tokkie sport.
Kon me er vroeger wel mee vermaken, maar los van wat ik zelf wil was er gewoon een publiek voor die dat wel zal missen. In die zin wel jammer voor hen.

Waar ik echter wat moe van word is dat constante gewijs naar anderen. Meneer krijgt volstrekt logisch en te verwachten kritiek, en in plaats van bij zichzelf te rade gaan stapt hij zelf op en legt hij en een aantal van zijn volgers de schuld bij anderen.
pi_204585666
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ben toch in menig kroeg geweest, maar kan me niet heugen dat iemand dat zei of die kant op aandikte.
Enige kroegverhaal wat ik me kan herinneren m.b.t. (half)blote stomdronken slapende dames was dat ze met lipstick smileys op haar borsten hadden getekend.
beter een knipoog dan een blauw oog
  zaterdag 30 april 2022 @ 11:12:16 #48
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_204585687
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mij lijkt het vooral een oplossing als een bepaalde groep mensen niet meer om het minste geringste, diep gekwetst staat te snikken. Ik denk dat dit enorm veel zou oplossen, in plaats van een wereld te proberen creëren waar iedereen constant bezig is met het letten op wat men zegt, want oh jee als er iemand aanstoot aan zou nemen. Een maatschappij waar iedereen op eierschalen moet lopen is geen prettige maatschappij.
Ik heb wel de indruk dat dit soort uitspraken vooral worden gedaan door blanke hetero mannen.

Vraag me wel af hoe dat komt. Zal er nog eens over moeten nadenken. Een echte breinbreker.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_204585702
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mij lijkt het vooral een oplossing als een bepaalde groep mensen niet meer om het minste geringste, diep gekwetst staat te snikken. Ik denk dat dit enorm veel zou oplossen, in plaats van een wereld te proberen creëren waar iedereen constant bezig is met het letten op wat men zegt, want oh jee als er iemand aanstoot aan zou nemen. Een maatschappij waar iedereen op eierschalen moet lopen is geen prettige maatschappij.
Verdedig je hier de Derksen van vroeger of de straatschoffies van nu?
pi_204585707
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:06 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Kon me er vroeger wel mee vermaken, maar los van wat ik zelf wil was er gewoon een publiek voor die dat wel zal missen. In die zin wel jammer voor hen.

Waar ik echter wat moe van word is dat constante gewijs naar anderen. Meneer krijgt volstrekt logisch en te verwachten kritiek, en in plaats van bij zichzelf te rade gaan stapt hij zelf op en legt hij en een aantal van zijn volgers de schuld bij anderen.
Wat bijna iedereen vergeet is dat hij VOOR hij het verhaal ging vertellen hij zich al schaamde...
Maar wat ook niemand meer weet waarom hij het verhaal vertelde...
Goedele Liekens snapte het ook niet gisteren bij hlf8...
Wat mij opvalt is dat de meeste mensen met een mening erover het programma nooit of half gezien hebben...
Men snapt de setting van dit programma niet...
pi_204585770
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:12 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ik heb wel de indruk dat dit soort uitspraken vooral worden gedaan door blanke hetero mannen.

Vraag me wel af hoe dat komt. Zal er nog eens over moeten nadenken. Een echte breinbreker.
Dat is opmerkelijk. Je slaat in mijn geval de plank ook al direct mis. Blank klopt, hetero niet. Ik zou mij vanuit dat perspectief ook maar afvragen waarom je zulke rare aannames hebt. Waarom zou iemand met een donkere huidskleur of iemand die niet hetero is zulke uitspraken niet kunnen doen?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204585785
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mij lijkt het vooral een oplossing als een bepaalde groep mensen niet meer om het minste geringste, diep gekwetst staat te snikken. Ik denk dat dit enorm veel zou oplossen, in plaats van een wereld te proberen creëren waar iedereen constant bezig is met het letten op wat men zegt, want oh jee als er iemand aanstoot aan zou nemen. Een maatschappij waar iedereen op eierschalen moet lopen is geen prettige maatschappij.
Goed verhaal. Alleen jammer dat je in andere topics dan weer in paniek raakt en een verbod eist als kinderen in aanraking komen met transgenders of een kerel in een jurk.

Ben het met je eens dat zo'n maatschappij niet wenselijk is, alleen is dus het jammer dat je daar zelf niet heel consequent in bent.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204585804
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is opmerkelijk. Je slaat in mijn geval de plank ook al direct mis. Blank klopt, hetero niet. Ik zou mij vanuit dat perspectief ook maar afvragen waarom je zulke rare aannames hebt. Waarom zou iemand met een donkere huidskleur of iemand die niet hetero is zulke uitspraken niet kunnen doen?
Braboneger kon er ook hartelijk om lachen! (Ook het hele publiek.)
pi_204585812
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Goed verhaal. Alleen jammer dat je in andere topics dan weer in paniek raakt en een verbod eist als kinderen in aanraking komen met transgenders of een kerel in een jurk.

Ben het met je eens dat zo'n maatschappij niet wenselijk is, alleen is dus het jammer dat je daar zelf niet heel consequent in bent.
Ah, daar is Koos, die even appels met peren komt vergelijken.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204585841
Waarschijnlijk is het verzonnen inderdaad, maar wat is er mis met je als je dit verzint - op live tv vertelt om een verwrongen punt te maken - én een onschuldig (want verzonnen verhaal) persoon meesleept :')

Echte slachtoffer: de keeper van Veendam
  zaterdag 30 april 2022 @ 11:28:53 #56
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204585856
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:53 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik ken werkelijkwaar geen enkele man die uitspraken zoals van Johan een dikke prima zouden vinden.
Idem. Gelukkig.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 30 april 2022 @ 11:30:17 #57
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_204585864
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:32 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Al bestaat die vrouw of heel de gebeurtenis niet. Het is gewoon niet oké om dit soort uitspraken te doen.

Wat begrijp je daar nu niet aan?
_O- _O- _O-
Nee, humor mag niet meer
Haters everywhere but I don't really care.
pi_204585865
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah, daar is Koos, die even appels met peren komt vergelijken.
Zeker niet. In veel opzichten ben je een exponent van de spruitjesmoraal. LHBTI'ers moeten vooral niet te gek doen en kinderen mogen er onder geen beding mee in aanraking komen, anders pleit jij voor marginaliseren en repressie.

Moet je verder zelf weten, maar ga jezelf hier dan niet profileren als de hoeder van de vrije moraal. Want die vrijheid is in jouw ogen enkel geoorloofd als het in je straatje past.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_204585884

Ook het kabinet snapt het niet... Kaag heeft het programma nog nooit gezien!
Ik denk dat Rutte gezegd zou hebben dat verkrachting etc fout is maar dat we ook niet in een stuip moeten geraken gezien een opmerking in zo'n programma!
pi_204585886
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:22 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Braboneger kon er ook hartelijk om lachen! (Ook het hele publiek.)
Het is dan ook voornamelijk een bepaald soort mens dat met zulk opvallend gedachtegoed komt aanzetten. Zij zoeken achter alles wat discutabel of negatief is een soort stereotype boeman die altijd mannelijk, blank en hetero is.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Zeker niet. In veel opzichten ben je een exponent van de spruitjesmoraal. LHBTI'ers moeten vooral niet te gek doen en kinderen mogen er onder geen beding mee in aanraking komen, anders pleit jij voor marginaliseren en repressie.

Moet je verder zelf weten, maar ga jezelf hier dan niet profileren als de hoeder van de vrije moraal. Want die vrijheid is in jouw ogen enkel geoorloofd als het in je straatje past.
Probeer het eens op het onderwerp te houden zonder er allerlei stropoppen op te tuigen, waarbij je van alles uit je duim zuigt.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204585890
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Zeker niet. In veel opzichten ben je een exponent van de spruitjesmoraal. LHBTI'ers moeten vooral niet te gek doen en kinderen mogen er onder geen beding mee in aanraking komen, anders pleit jij voor marginaliseren en repressie.

Moet je verder zelf weten, maar ga jezelf hier dan niet profileren als de hoeder van de vrije moraal. Want die vrijheid is in jouw ogen enkel geoorloofd als het in je straatje past.
_O_ _O_

Zo waar. 98% van de mensen is voor cancellen - als ze het ermee eens zijn. En tegen cancellen als ze de persoon leuk vinden. 2% is consequent.
  zaterdag 30 april 2022 @ 11:35:14 #62
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204585896
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:33 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Het is dan ook voornamelijk een bepaald soort mens dat met zulk opvallend gedachtegoed komt aanzetten. Zij zoeken achter alles wat discutabel of negatief is een soort stereotype boeman die altijd mannelijk, blank en hetero is.
[..]
Probeer het eens op het onderwerp te houden zonder er allerlei stropoppen op te tuigen, waarbij je van alles uit je duim zuigt.
"Braboneger" heeft zijn excuses aangeboden.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204585906
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
"Braboneger" heeft zijn excuses aangeboden.
Scheinheilige damage control in op1...
  zaterdag 30 april 2022 @ 11:43:28 #64
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204585958
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:53 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik ken werkelijkwaar geen enkele man die uitspraken zoals van Johan een dikke prima zouden vinden.
Jij hebt dat fragment gemist bij Jinek?
  zaterdag 30 april 2022 @ 11:44:10 #65
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204585964
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:37 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Scheinheilige damage control in op1...
Nee, daarvoor al. Was een artikel over op omroep Brabant: https://www.omroepbrabant(...)erhaal-johan-derksen

[ Bericht 9% gewijzigd door Whiskers2009 op 30-04-2022 11:50:48 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204585982
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:35 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
"Braboneger" heeft zijn excuses aangeboden.
Ik heb het niet over deze persoon gehad volgens mij. Dus wat is je punt hier nu precies?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 30 april 2022 @ 11:49:25 #67
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204586005
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:46 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik heb het niet over deze persoon gehad volgens mij. Dus wat is je punt hier nu precies?
Misquote, excuus.
Wilde @Bocaj quoten die als "argument" postte dat Steven van Brunswijk er ook hartelijk om kon lachen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204586009
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:44 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Nee, daarvoor al. Was eeen artikel over op omroep Brabant: https://www.omroepbrabant(...)erhaal-johan-derksen
:')
pi_204586031
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mij lijkt het vooral een oplossing als een bepaalde groep mensen niet meer om het minste geringste, diep gekwetst staat te snikken. Ik denk dat dit enorm veel zou oplossen, in plaats van een wereld te proberen creëren waar iedereen constant bezig is met het letten op wat men zegt, want oh jee als er iemand aanstoot aan zou nemen. Een maatschappij waar iedereen op eierschalen moet lopen is geen prettige maatschappij.
Zou inderdaad fijn zijn als Johan en co, samen met de VI-fanboys, ophouden met huilen.

Maar ik ben bang dat die nog weken door blèren over hoe oneerlijk het allemaal wel niet is dat Johan zichzelf de strop omgedaan heeft.
"Pools are perfect for holding water"
pi_204586032
Dikke doei!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_204586036
Goed dat deze totaalidioot van tv is. Nu hopen op een doorstart zonder hem.
blablablabla
pi_204586049
En hoezo cancel culture?

Johan biecht op tv sexueel misbruik op. Zijn werkgever vraagt hem terecht om daar excuses voor te maken. Dat weigert deze zielepoot en neemt vervolgens zelf de keuze om te stoppen. Tsja, dan moet je ook niet heel hard gaan janken over woke en cancel culture, dan ben je zelf gewoon een treurige vent.

Nogmaals, dikke doei!
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_204586088
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mij lijkt het vooral een oplossing als een bepaalde groep mensen niet meer om het minste geringste, diep gekwetst staat te snikken. Ik denk dat dit enorm veel zou oplossen, in plaats van een wereld te proberen creëren waar iedereen constant bezig is met het letten op wat men zegt, want oh jee als er iemand aanstoot aan zou nemen. Een maatschappij waar iedereen op eierschalen moet lopen is geen prettige maatschappij.
Ach jee, HowardRoark moet iedere dag zo heel erg oppassen dat hij niet heel per ongeluk een bewusteloze vrouw penetreert met een kaars en daar vervolgens opnieuw per ongeluk over op gaat scheppen tegen z'n vrienden terwijl ze heel toevallig ook nog eens op tv zijn. Ja echt lastig die eierschalen waar je elke dag weer overheen moet lopen.

Hier noemen we dat trouwens niet 'over eierschalen lopen' maar normaal doen.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
pi_204586109
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:58 schreef Nielsch het volgende:
En hoezo cancel culture?

Johan biecht op tv sexueel misbruik op. Zijn werkgever vraagt hem terecht om daar excuses voor te maken. Dat weigert deze zielepoot en neemt vervolgens zelf de keuze om te stoppen. Tsja, dan moet je ook niet heel hard gaan janken over woke en cancel culture, dan ben je zelf gewoon een treurige vent.

Nogmaals, dikke doei!
De mensen ook die dit een 'like' geven... :') :D :D
pi_204586117
Mooi dat die xenofobe vrouwenhater van de tv is.
pi_204586134
twitter

Het is trouwens niet de eerste verkrachtingszaak die besproken werd op tv, en waarbij iedereen zat te lachen. Jinek heeft ook boter op haar hoofd.

Dit verhaal vind ik heftiger dat die van Johan, dit is gewoon een betekenis van racisme en groepsverkrachting. Inclusief het voor lul zetten van het slachtoffer voor een miljoenenpubliek.

En dit is een recente zaak.
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 12:10:31 #77
5428 crew  miss_sly
pi_204586153
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:56 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Een lange weg naar waar precies? Tot ik er net zo in zal staan als jij en een aantal anderen? Wat dat betreft zijn jullie in de minderheid hoor, dat kan ik je garanderen.
[..]
Ik denk dat je je vergist. Ik zou in ieder geval niet zo ver gaan als het 'garanderen'. Tegen seksueel misbruik zijn heeft niets met politiek correct zijn te maken. Maar jij schreeuwt liever hard over genderissues en vermeende indoctrinatie van kinderen op scholen dan dat je je bekommert om de zaken die er echt toe doen en echt een probleem zijn. Dat is prima, maar gelukkig is echt de de grote meerderheid zo.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 30 april 2022 @ 12:11:12 #78
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204586158
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[ twitter ]
Het is trouwens niet de eerste verkrachtingszaak die besproken werd op tv, en waarbij iedereen zat te lachen. Jinek heeft ook boter op haar hoofd.

Dit verhaal vind ik heftiger dat die van Johan, dit is gewoon een betekenis van racisme en groepsverkrachting. Inclusief het voor lul zetten van het slachtoffer voor een miljoenenpubliek.

En dit is een recente zaak.
Whataboutism
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 12:11:16 #79
5428 crew  miss_sly
pi_204586160
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:59 schreef Bocaj het volgende:

[..]
[..]
Dan zijn jullie de juiste man nog niet tegengekomen... :')
De juiste man? En wat is dan wel de juiste man, naar jouw maatstaven?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 30 april 2022 @ 12:12:51 #80
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_204586175
Ik ben geen VI kijker (ik vind het belangrijk dat, dat duidelijk is)
maar ik vond het wel een tof verhaal en kan er zeker om lachen _O-
Haat me maar, I don't care :')
pi_204586186
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:11 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Whataboutism
Prima als je het zo wilt noemen, maar heb je het ook gezien?
  zaterdag 30 april 2022 @ 12:15:56 #82
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_204586210
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[ twitter ]
Het is trouwens niet de eerste verkrachtingszaak die besproken werd op tv, en waarbij iedereen zat te lachen. Jinek heeft ook boter op haar hoofd.

Dit verhaal vind ik heftiger dat die van Johan, dit is gewoon een betekenis van racisme en groepsverkrachting. Inclusief het voor lul zetten van het slachtoffer voor een miljoenenpubliek.

En dit is een recente zaak.
Dit is natuurlijk erg fout wat Polak hier deed (niet racistisch overigens), maar de mensen aan tafel lachten er niet smakelijk om, waren er zichtbaar en hoorbaar ook ongemakkelijk bij.
We have always been at war with Eastasia.
pi_204586213
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:12 schreef the-eye het volgende:
Ik ben geen VI kijker (ik vind het belangrijk dat, dat duidelijk is)
maar ik vond het wel een tof verhaal en kan er zeker om lachen _O-
Haat me maar, I don't care :')
Dat was het ook... Een leuk verhaal zonder bijbedoelingen... (Zoals verkrachting goedpraten etc..)
Alle uitspraken worden meteen op een 'weegschaal' gelegd...
pi_204586218
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:58 schreef Nielsch het volgende:
En hoezo cancel culture?

Johan biecht op tv sexueel misbruik op. Zijn werkgever vraagt hem terecht om daar excuses voor te maken. Dat weigert deze zielepoot en neemt vervolgens zelf de keuze om te stoppen. Tsja, dan moet je ook niet heel hard gaan janken over woke en cancel culture, dan ben je zelf gewoon een treurige vent.

Nogmaals, dikke doei!
Dat is interessant. Waar is het bewijs dan voor het vermeende seksuele misbruik? Telkens mijden mensen dit essentiële punt. Het is natuurlijk makkelijk om een nogal absurde anekdote als zoiets te gaan wegzetten. Maar zo werkt het helaas niet.
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:04 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Ach jee, HowardRoark moet iedere dag zo heel erg oppassen dat hij niet heel per ongeluk een bewusteloze vrouw penetreert met een kaars en daar vervolgens opnieuw per ongeluk over op gaat scheppen tegen z'n vrienden terwijl ze heel toevallig ook nog eens op tv zijn. Ja echt lastig die eierschalen waar je elke dag weer overheen moet lopen.

Hier noemen we dat trouwens niet 'over eierschalen lopen' maar normaal doen.
Nee, dit staat er niet. Probeer het maar eens zonder een of andere ad hominem-achtige karikatuur te creëren.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:06 schreef Bocaj het volgende:

[..]
De mensen ook die dit een 'like' geven... :') :D :D
Tja, stuk voor stuk links, progressief en woke. Het spreekt boekdelen.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 12:16:58 #85
5428 crew  miss_sly
pi_204586220
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:28 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Idem. Gelukkig.
Dan heb je de juiste man nog niet ontmoet, heb ik me laten vertellen :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 30 april 2022 @ 12:17:46 #86
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_204586226
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:11 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Whataboutism
Ook zo'n sneue dooddoener tegenwoordig voor mensen die uitgeluld zijn :W :{w
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 30 april 2022 @ 12:20:47 #87
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_204586266
Gelukkig źit het OM er wel bovenop.
Dat recente zaken die niet verjaard zijn op de plank blijven liggen jammer dan.

Je moet prioriteiten hebben in dit gave land.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  zaterdag 30 april 2022 @ 12:23:53 #88
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_204586287
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:12 schreef the-eye het volgende:
Ik ben geen VI kijker (ik vind het belangrijk dat, dat duidelijk is)
maar ik vond het wel een tof verhaal en kan er zeker om lachen _O-
Haat me maar, I don't care :')
Keek ook nauwelijks, vond het wel aardig rondom toernooien.
En als je kijkt weet je wat voor verhalen en humor je kan verwachten. Dus dat opeens heel Nederland geschokt doet vind ik nogal sneu.

Nog sneuer zijn de mensen die zeggen dat het "allemaal niet zo ver was gekomen als,hij gewoon z'n excuses had gemaakt en niet had gelachen" _O-
Wtf is dat voor randdebielenredenatie: het praten over verkrachten is dan schijnbaar erger dan het verkrachten zelf 8)7
Zullen slachtoffers ook blij mee zijn: ja, je bent verkracht en iedereen lachte zich de tyfus, maar goed, er is sorry gezegd dus we gaan weer lekker door. Ongeloofwaardig volk.
Komt er gewoon op neer dat een hoop van die jankerdjes eindelijk wat hebben gevonden om ''m te pakken: transgenders belachelijk maken, OK. Akwasi zwarte Piet noemen, toe maar dan. Maar een old school kaarsverhaal: VERKRACHTER!1!1!!
Haters everywhere but I don't really care.
pi_204586295
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:20 schreef Nicksanders het volgende:
Gelukkig źit het OM er wel bovenop.
Dat recente zaken die niet verjaard zijn op de plank blijven liggen jammer dan.

Je moet prioriteiten hebben in dit gave land.
Yep. Je zal maar verkracht zijn, pas dagen later aangifte mogen doen, de dader doorgeven en dan te horen krijgen dat je verder geen verwachtingen hoeft te hebben dat de dader binnenkort vastgezet wordt ivm capaciteitsproblemen.
pi_204586300
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:15 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dit is natuurlijk erg fout wat Polak hier deed (niet racistisch overigens), maar de mensen aan tafel lachten er niet smakelijk om, waren er zichtbaar en hoorbaar ook ongemakkelijk bij.
Er zijn natuurlijk heel veel plekken van de voetbalkleedkamer tot de studentenvereniging waar dingen gebeuren die zeker als strafbaar gezien kunnen worden. Context is daarbij natuurlijk wel belangrijk. Over en weer geintjes uithalen is één ding, als een persoon er ongevraagd bij betrokken is of erger nog steeds die persoon gepakt wordt is het een ander verhaal. De ontgroening bij Reuzegom is daarbij ook wel treffend. Leuk zo'n ontgroening, moet kunnen mensen bij lage temperaturen uren in ijswater laten staan en andere onverantwoorde zaken. Ach ja, gaat iemand dood, tuchtcommissietje en foei voor de daders die voor straf een opstel moeten schrijven. Gelukkig heeft #ophef er nog voor gezorgd dat betreffende daders nu een strafzaak aan hun broek hebben waarin ze tot 15 jaar cel kunnen krijgen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 30 april 2022 @ 12:26:22 #91
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_204586314
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Zeker niet. In veel opzichten ben je een exponent van de spruitjesmoraal. LHBTI'ers moeten vooral niet te gek doen en kinderen mogen er onder geen beding mee in aanraking komen, anders pleit jij voor marginaliseren en repressie.

Moet je verder zelf weten, maar ga jezelf hier dan niet profileren als de hoeder van de vrije moraal. Want die vrijheid is in jouw ogen enkel geoorloofd als het in je straatje past.
Met kinderen zijn we gewoon iets voorzichtiger dan met volwassen mensen. Dat weet je toch wel?
pi_204586328
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:06 schreef Bocaj het volgende:

[..]
De mensen ook die dit een 'like' geven... :') :D :D
Door jouw reactie een like gegeven ^O^
pi_204586346
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:12 schreef the-eye het volgende:
Ik ben geen VI kijker (ik vind het belangrijk dat, dat duidelijk is)
maar
Het nieuwe ik ben geen racist maar _O_
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 12:33:44 #94
236264 crew  capricia
pi_204586381
_O-
twitter
Definitely not CIA
pi_204586396
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:33 schreef capricia het volgende:
_O-
[ twitter ]
Woke humor? :P
pi_204586403
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:26 schreef the-eye het volgende:

[..]
Met kinderen zijn we gewoon iets voorzichtiger dan met volwassen mensen. Dat weet je toch wel?
Dat zou je inderdaad zeggen. Maar voor de user in kwestie gaat dit niet op. Hij vindt schijnbaar het indoctrineren van jonge kinderen met theorieën over seksualiteit en 'de genderideologie' (iets waar ik mij als LHBT'er altijd sterk tegen heb uitgesproken en waar hij hier op doelt) vergelijkbaar met een rare anekdote uit een tokkie-programma met kantinepraat. Als je tegen het eerste bent, moet je ook tegen het tweede zijn. Helaas is dit argument een complete non sequitur.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 30 april 2022 @ 12:37:13 #97
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_204586408
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:30 schreef PotjeSambal het volgende:

[..]
Het nieuwe ik ben geen racist maar _O_
Dus als je een bepaald programma kijkt ben je fout, dat is een beetje jouw denkkader? :')
pi_204586409
Enfin. VI van de buis.

Bierdrinkers - wijndrinkers: 0 - 1
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 12:37:15 #99
236264 crew  capricia
pi_204586410
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:36 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Woke humor? :P
Grapje, moet kunnen toch? :D
Definitely not CIA
pi_204586423
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:37 schreef the-eye het volgende:

[..]
Dus als je een bepaald programma kijkt ben je fout, dat is een beetje jouw denkkader? :')
Nee, het verbaast me dat je het nodig vindt te benadrukken. Alsof je automatisch verdacht bent als je in het midden laat of je VI kijkt.
pi_204586430
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:58 schreef Nielsch het volgende:
En hoezo cancel culture?

Johan biecht op tv sexueel misbruik op. Zijn werkgever vraagt hem terecht om daar excuses voor te maken. Dat weigert deze zielepoot en neemt vervolgens zelf de keuze om te stoppen. Tsja, dan moet je ook niet heel hard gaan janken over woke en cancel culture, dan ben je zelf gewoon een treurige vent.

Nogmaals, dikke doei!
Ben je op je woke teentjes getrapt? Flikker op joh, gun de mens ook hun ongezouten programma ipv al die andere standaard links praatprogramma's..
  zaterdag 30 april 2022 @ 12:45:51 #102
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_204586474
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zou je inderdaad zeggen. Maar voor de user in kwestie gaat dit niet op. Hij vindt schijnbaar het indoctrineren van jonge kinderen met theorieën over seksualiteit en 'de genderideologie' (iets waar ik mij als LHBT'er altijd sterk tegen heb uitgesproken en waar hij hier op doelt) vergelijkbaar met een rare anekdote uit een tokkie-programma met kantinepraat. Als je tegen het eerste bent, moet je ook tegen het tweede zijn. Helaas is dit argument een complete non sequitur.
Boks ^O^

Ik denk dat als je bepaalde zaken niet aan jeugd opdringt maar er gewoon mee omgaat als ieder ander onderwerp je veel meer wint. Doe normaal over zaken, maak er niet iets speciaals van.
pi_204586501
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:15 schreef -XOR- het volgende:

[..]
Dit is natuurlijk erg fout wat Polak hier deed (niet racistisch overigens), maar de mensen aan tafel lachten er niet smakelijk om, waren er zichtbaar en hoorbaar ook ongemakkelijk bij.
Hoeveel pollepels liggen er bij jullie in de kleedkamers? Ze grepen ook niet, zelfs foto van slachtoffer op de achtergrond. :r

Maar dat ze niet lachten maakt dus het verschil?
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 12:51:13 #104
5428 crew  miss_sly
pi_204586520
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:26 schreef the-eye het volgende:

[..]
Met kinderen zijn we gewoon iets voorzichtiger dan met volwassen mensen. Dat weet je toch wel?
Met kinderen zijn we wat voorzichtiger. Tot het volwassen vrouwen zijn (hoewel, dat begint al erg jong, jaar of 12) want dan zijn ze prima prooi voor mannen.

Dat is hetzelfde als met vrouwen die ongewenst zwanger zijn: het is reuzebelangrijk te voorkomen dat ze abortus plegen, maar dat ze daarna met kind kunnen verreken is vers 2.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204586521
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:39 schreef kurk_droog het volgende:

[..]
Ben je op je woke teentjes getrapt? Flikker op joh, gun de mens ook hun ongezouten programma ipv al die andere standaard links praatprogramma's..
Aldus de user die hier al tig topics huilt hoe oneerlijk het allemaal wel niet is.
"Pools are perfect for holding water"
  zaterdag 30 april 2022 @ 12:52:55 #106
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_204586532
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:48 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Hoeveel pollepels liggen er bij jullie in de kleedkamers? Ze grepen ook niet, zelfs foto van slachtoffer op de achtergrond. :r

Maar dat ze niet lachten maakt dus het verschil?
Jinek vraagt wel specifiek naar deze anekdote dus bij nader inzien heb je wel gelijk (behalve dat het racistisch zou zijn).
We have always been at war with Eastasia.
pi_204586561
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:36 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat zou je inderdaad zeggen. Maar voor de user in kwestie gaat dit niet op. Hij vindt schijnbaar het indoctrineren van jonge kinderen met theorieën over seksualiteit en 'de genderideologie' (iets waar ik mij als LHBT'er altijd sterk tegen heb uitgesproken en waar hij hier op doelt) vergelijkbaar met een rare anekdote uit een tokkie-programma met kantinepraat. Als je tegen het eerste bent, moet je ook tegen het tweede zijn. Helaas is dit argument een complete non sequitur.
Och jee, bescherm de 'kinderen'!

Je juicht toe dat je ideologische medestanders in de VS boeken verbieden vanwege de vermeende controversiële inhoud (gender- of raciale kwesties) en loopt hier drama te maken over hoe onprettig de maatschappij is als je op eieren moet lopen. Dat valt niet met elkaar te rijmen.

Je bent een conservatief. Jouw soort was de vrije moraal in de jaren 60 en 70 juist een gruwel. Als je toen had geleefd, had je er schande van gesproken.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 30 april 2022 @ 12:57:40 #108
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_204586585
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:16 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Dat was het ook... Een leuk verhaal zonder bijbedoelingen... (Zoals verkrachting goedpraten etc..)
Alle uitspraken worden meteen op een 'weegschaal' gelegd...
Dit 'leuke' verhaal heeft in elk geval wel inzicht gegeven in hoe mensen hier in elkaar zitten.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 30 april 2022 @ 13:00:14 #109
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_204586616
Eerder zei hij geen echte biografie te willen 'omdat je dan alles moet vertellen en ook anderen in de problemen brengt'.
Er zijn nog genoeg skeletten in die kast van hem :') Eigenlijk moet hij alles opschrijven en een dag na z'n dood laten publiceren :')__!
  zaterdag 30 april 2022 @ 13:03:12 #111
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_204586641
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:51 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Met kinderen zijn we wat voorzichtiger. Tot het volwassen vrouwen zijn (hoewel, dat begint al erg jong, jaar of 12) want dan zijn ze prima prooi voor mannen.

Dat is hetzelfde als met vrouwen die ongewenst zwanger zijn: het is reuzebelangrijk te voorkomen dat ze abortus plegen, maar dat ze daarna met kind kunnen verreken is vers 2.
Jij ziet vrouwen blijkbaar als kinderen. Bij mij groeien kinderen uit tot zowel mannen als vrouwen. Geen van beiden wil ik als ze eenmaal volwassen zijn als kind behandelen
  zaterdag 30 april 2022 @ 13:03:19 #112
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204586643
quote:
Echt weer De Telegraaf.. Naar de kijkcijfers kijken vlak ná de controverse :')
Wat waren de kijkcijfers afgelopen maandag? Of vorige week?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204586677
quote:
Het roer om was dan ook een herhaling van vorig jaar.

Ik weet niet wat ze op de plak hebben liggen, maar het ziet er niet gunstig uit voor ze.
  zaterdag 30 april 2022 @ 13:06:30 #114
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_204586684
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat waren de kijkcijfers afgelopen maandag? Of vorige week?
VI was zo'n beetje hun best bekeken programma...
  zaterdag 30 april 2022 @ 13:07:21 #115
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204586698
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:06 schreef Bocaj het volgende:

[..]
VI was zo'n beetje hun best bekeken programma...
Dat vroeg ik niet.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 30 april 2022 @ 13:08:00 #116
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_204586704
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 12:55 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Och jee, bescherm de 'kinderen'!

Je juicht toe dat je ideologische medestanders in de VS boeken verbieden vanwege de vermeende controversiële inhoud (gender- of raciale kwesties) en loopt hier drama te maken over hoe onprettig de maatschappij is als je op eieren moet lopen. Dat valt niet met elkaar te rijmen.

Je bent een conservatief. Jouw soort was de vrije moraal in de jaren 60 en 70 juist een gruwel. Als je toen had geleefd, had je er schande van gesproken.
Doen we hier ook hoor. Niks nieuws onder de zon. Er zijn gewoon leeftijdscategorien voor boeken en films. Geen kinderjuf die het een probleem vindt dat ze niet Turksfruit aan de kleintjes van 3 à 4 jaar voor kan lezen.
pi_204586730
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:03 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Echt weer De Telegraaf.. Naar de kijkcijfers kijken vlak ná de controverse :')
Wat waren de kijkcijfers afgelopen maandag? Of vorige week?
Gemiddeld 806 000 kijkers afgelopen week volgens kijkcijferonderzoek, afgelopen maand zelfs gemiddeld 942 000.
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 13:10:07 #118
5428 crew  miss_sly
pi_204586735
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:03 schreef the-eye het volgende:

[..]
Jij ziet vrouwen blijkbaar als kinderen. Bij mij groeien kinderen uit tot zowel mannen als vrouwen. Geen van beiden wil ik als ze eenmaal volwassen zijn als kind behandelen
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 30 april 2022 @ 13:12:26 #119
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204586755
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Gemiddeld 806 000 kijkers afgelopen week volgens kijkcijferonderzoek, afgelopen maand zelfs gemiddeld 942 000.
Thanks ^O^
Dat is inderdaad zeer behoorlijk, maar haalt het natuurlijk niet bij de 1,3 miljoen van vlak na de controverse waar de Telegraaf het mee vergelijkt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 13:13:48 #120
5428 crew  miss_sly
pi_204586768
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:08 schreef the-eye het volgende:

[..]
Doen we hier ook hoor. Niks nieuws onder de zon. Er zijn gewoon leeftijdscategorien voor boeken en films. Geen kinderjuf die het een probleem vindt dat ze niet Turksfruit aan de kleintjes van 3 à 4 jaar voor kan lezen.
In de VS worden boeken uit universiteitsbibliotheken gehaald. Stel je voor dat jong volwassenen Turks fruit (twee woorden) lezen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204586780
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Thanks ^O^
Dat is inderdaad zeer behoorlijk, maar haalt het natuurlijk niet bij de 1,3 miljoen van vlak na de controverse waar de Telegraaf het mee vergelijkt.
Das inderdaad Telegraaf eigen, SBS heeft een behoorlijk probleem gezien de frequentie van de heren. Vijf keer per week op prima time.
pi_204586785
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:06 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Kon me er vroeger wel mee vermaken, maar los van wat ik zelf wil was er gewoon een publiek voor die dat wel zal missen. In die zin wel jammer voor hen.

Waar ik echter wat moe van word is dat constante gewijs naar anderen. Meneer krijgt volstrekt logisch en te verwachten kritiek, en in plaats van bij zichzelf te rade gaan stapt hij zelf op en legt hij en een aantal van zijn volgers de schuld bij anderen.
Daarom mis je er niets aan. Ik weet niet of het verhaal echt is of een grappige opmerking. Maar er is gewoon een grens aan alles moet maar gezegd kunnen worden en er om lachen. En ja VI was altijd al zo beetje tegendraads en plat.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_204586829
You have to stop the Q-tip when there's resistance!
  zaterdag 30 april 2022 @ 13:21:27 #124
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_204586838
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat is inderdaad zeer behoorlijk, maar haalt het natuurlijk niet bij de 1,3 miljoen van vlak na de controverse waar de Telegraaf het mee vergelijkt.
:')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 30 april 2022 @ 13:23:22 #125
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_204586866
quote:
Dat was het ook... Maar veel politiek korrekte mensen willen dat niet zien... Misschien te laag voor hun omgeving...
Zien liever Kaag een speech geven over kunst ofzo! :')
  zaterdag 30 april 2022 @ 13:24:36 #126
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_204586879
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:13 schreef miss_sly het volgende:

[..]
In de VS worden boeken uit universiteitsbibliotheken gehaald. Stel je voor dat jong volwassenen Turks fruit (twee woorden) lezen.
Daar kan ik het dan weer niet mee eens zijn.
  zaterdag 30 april 2022 @ 13:24:46 #127
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204586881
quote:
Haha, wanneer Joost Niemoller en Wierd Duk je verdedigen dan weet je dat je goed fout zit.
Huilen dan.
  zaterdag 30 april 2022 @ 13:27:08 #129
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_204586914
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:24 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Haha, wanneer Joost Niemoller en Wierd Duk je verdedigen dan weet je dat je goed fout zit.
Beter liggende in 'Woke-Land' Eus ook hoor! :')
  zaterdag 30 april 2022 @ 13:29:06 #130
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_204586936
Trouwens wat Keyl hier zegt is wel Toppie!

  zaterdag 30 april 2022 @ 13:31:07 #131
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204586958
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:27 schreef Bocaj het volgende:

'Woke-Land'
Wat is dit?
Huilen dan.
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 13:34:39 #132
5428 crew  miss_sly
pi_204586987
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Wat is dit?
Het land waar mensen seksueel misbruik afkeuren, geloof ik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 30 april 2022 @ 13:35:55 #133
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204587004
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het land waar mensen seksueel misbruik afkeuren, geloof ik.
Klinkt goed. Waar ligt dat?
Huilen dan.
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 13:37:18 #134
5428 crew  miss_sly
pi_204587018
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:35 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Klinkt goed. Waar ligt dat?
Ik had gehoopt ergens aan de Noordzee, iets boven België.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 30 april 2022 @ 13:39:00 #135
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_204587031
Mocht de boter uitverkocht zijn bij jullie plaatselijke super.
Het zit op de hoofden van een paar D66ers
Ik ben inmiddels overleden
  zaterdag 30 april 2022 @ 13:39:44 #136
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204587041
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:15 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Das inderdaad Telegraaf eigen, SBS heeft een behoorlijk probleem gezien de frequentie van de heren. Vijf keer per week op prima time.
Dat lijkt mij ook inderdaad. Komende week de Meilandjes dacht ik, dus ze hebben nog even respijt
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 30 april 2022 @ 13:39:54 #137
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_204587043
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:39 schreef Enchanter het volgende:
Mocht de boter uitverkocht zijn bij jullie plaatselijke super.
Het zit op de hoofden van een paar D66ers
_O-
  zaterdag 30 april 2022 @ 13:41:19 #138
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204587061
quote:
Dit is een mooie bangalijst voor schuimbekkende twitteraars
  zaterdag 30 april 2022 @ 13:41:31 #139
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204587062
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:24 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Haha, wanneer Joost Niemoller en Wierd Duk je verdedigen dan weet je dat je goed fout zit.
Ik ben niet echt bekend met deze twee, dus vertel zeker even waarom dit veelzeggend zou zijn ...
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Het land waar mensen seksueel misbruik afkeuren, geloof ik.
Maar waar is het bewijs dan van het seksuele misbruik? Want telkens als hier concreet naar wordt gevraagd blijven de antwoorden achterwege, terwijl mensen desalniettemin blijven schreeuwen over seksueel misbruik. Het creëert nogal een vicieuze cirkel.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 30 april 2022 @ 13:49:07 #140
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_204587129
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:29 schreef Bocaj het volgende:
Trouwens wat Keyl hier zegt is wel Toppie!

Ja, ik dacht ook gewoon dat Derksen wel excuses had aangeboden, omdat hij spijt had betuigd en aangaf zich er erg voor te schamen en zich te realiseren dat het geen goed onderwerp is om over te lachen. Volgens mij zei de Braboneger bij Op1 ongeveer hetzelfde, weet niet of hij wel expliciet excuses heeft aangeboden, maar voor mij leek de boodschap van hun beider verhalen nogal op elkaar. En dan lees ik dat Johan vooral zichzelf een slachtoffer vond en geen excuses heeft aangeboden. Dat heb ik er dus helemaal niet zo uitgehaald.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  zaterdag 30 april 2022 @ 13:52:49 #141
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204587155
Belangrijkste van het hele verhaal is dat Johan het verhaal nuanceert en dat daarbij het misverstand over penetratie is weg genomen. Alles met betrekking tot misbruik en verkrachting valt daarmee weg.
Dit, dus.
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 13:55:31 #142
5428 crew  miss_sly
pi_204587170
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik ben niet echt bekend met deze twee, dus vertel zeker even waarom dit veelzeggend zou zijn ...
[..]
Maar waar is het bewijs dan van het seksuele misbruik? Want telkens als hier concreet naar wordt gevraagd blijven de antwoorden achterwege, terwijl mensen desalniettemin blijven schreeuwen over seksueel misbruik. Het creëert nogal een vicieuze cirkel.
Dit is voor jou niet te begrijpen, zo blijkt, maar datgene wat Derksen oplepelde was geen ‘leuk verhaal of anekdote’ maar een voorbeeld van seksueel misbruik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 13:57:10 #143
5428 crew  miss_sly
pi_204587186
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:52 schreef Buitendam het volgende:
Belangrijkste van het hele verhaal is dat Johan het verhaal nuanceert en dat daarbij het misverstand over penetratie is weg genomen. Alles met betrekking tot misbruik en verkrachting valt daarmee weg.
Zonder penetratie is er nog steeds sprake van een voorbeeld van seksueel misbruik.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 30 april 2022 @ 13:57:19 #144
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204587189
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:52 schreef Buitendam het volgende:
Belangrijkste van het hele verhaal is dat Johan het verhaal nuanceert en dat daarbij het misverstand over penetratie is weg genomen. Alles met betrekking tot misbruik en verkrachting valt daarmee weg.
Nuanceren is er iets aan toevoegen of verduidelijk. Wat hij de dag daarna zei viel daar echter niet onder, het waren tegenstrijdige verhalen.

quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:41 schreef HowardRoark het volgende:
Maar waar is het bewijs dan van het seksuele misbruik? Want telkens als hier concreet naar wordt gevraagd blijven de antwoorden achterwege, terwijl mensen desalniettemin blijven schreeuwen over seksueel misbruik. Het creëert nogal een vicieuze cirkel.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 02:22 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Waar het om gaat is dat Derksen, op tv, met een knipoog, vertelt hoe hij een vrouw bewusteloos achter heeft gelaten en voor vertrek nog even een kaars naar binnen duwde en daar gretig om werd gelachen. En hij dit een 'domme jeugdzonde' noemt. Of dit waargebeurd is of niet is niet eens meer relevant. Voor hetzelfde geld heeft-ie nooit een vrouw met een vinger aangeraakt, dat maakt het niet een minder bezwaarlijk en absurd scenario.
pi_204587211
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:52 schreef Buitendam het volgende:
Belangrijkste van het hele verhaal is dat Johan het verhaal nuanceert en dat daarbij het misverstand over penetratie is weg genomen. Alles met betrekking tot misbruik en verkrachting valt daarmee weg.
Het is wel grappig dat chef minachting van de kijker zelf kennelijk zijn kijkers ook minacht en zo te lezen in dit topic nog met goede reden ook.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_204587247
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Het roer om was dan ook een herhaling van vorig jaar.

Ik weet niet wat ze op de plak hebben liggen, maar het ziet er niet gunstig uit voor ze.
Vanaf maandag herhalingen van Chateau Meiland op dat tijdstip.
  zaterdag 30 april 2022 @ 14:04:47 #147
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_204587250
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Zonder penetratie is er nog steeds sprake van een voorbeeld van seksueel misbruik.
Pffffffffffffffffffffff.........

Voor jou

pi_204587259
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_204587263
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:39 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Dat lijkt mij ook inderdaad. Komende week de Meilandjes dacht ik, dus ze hebben nog even respijt
Als ze slim zijn bieden ze Heleen van Royen een praatprogramma aan, met Eus en zelfs Martijn Konings als tafelgasten, Goedele Liekens en Weird Duck. Schuift Helene soms aan.
pi_204587270
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 14:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Als ze slim zijn bieden ze Heleen van Royen een praatprogramma aan, met Eus en zelfs Martijn Konings als tafelgasten, Goedele Liekens en Weird Duck. Schuift Helene soms aan.
Ze zullen wel weer zo snel mogelijk een kansloze spelshow in elkaar flansen.
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 14:10:37 #151
5428 crew  miss_sly
pi_204587279
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 14:04 schreef the-eye het volgende:

[..]
Pffffffffffffffffffffff.........

Voor jou

[ afbeelding ]
Dank je. Het zegt zo veel over jou, en gelukkig helemaal niets over mij.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204587295
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Zonder penetratie is er nog steeds sprake van een voorbeeld van seksueel misbruik.
Als je een kaars tussen de benen zet? Dat lijkt mij toch sterk.

Maar goed, het hele verhaal is natuurlijk zo sterk als maar kan. Om te beginnen: een vrouw kotst over jou heen. Vervolgens ga je gewoon vozen op de bank. Ik weet niet hoor, maar als ik onder de kots zit heb ik echt geen zin in seks, dan heb ik zin om mijn kleding uit te trekken, snel uit te spoelen en in een wasmachine flikkeren in de hoop dat het goed komt, daarna even douchen en dan hoop ik dat er in ieder geval iets van een badjas is waarmee ik met goed fatsoen een taxi in kan stappen.

Dus het verhaal is van het begin af aan wat mij betreft enorme zwets. Waarschijnlijk bedacht aan de hand van 5 voorvallen en kroegpraat van anderen die Johan aan elkaar heeft genaaid.

Blijft daarmee een enorme wanvertoning hoor, maar dat Johan Derksen een seksueel misbruiker is, dat is totaal niet bewezen. En het zou misschien eens een idee zijn dat mensen dat als feit gaan bestempelen. Lijkt mij wel zo fatsoenlijk. En fatsoen is iets wat je ook doet bij mensen die zelf zich onfatsoenlijk gedragen.
  zaterdag 30 april 2022 @ 14:12:55 #153
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_204587311
quote:
17s.gif Op zaterdag 30 april 2022 14:08 schreef praadje het volgende:

[..]
Ze zullen wel weer zo snel mogelijk een kansloze spelshow in elkaar flansen.
Is it cake?

(de domste spelshow die ik deze maand voor het eerst voorbij zag komen)
  zaterdag 30 april 2022 @ 14:15:22 #155
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204587320
quote:
Aldus iemand die jaren niet meer in Nederland zit. Laten we Harry niet relevanter maken dan nodig.
  zaterdag 30 april 2022 @ 14:15:49 #156
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204587326
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:55 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dit is voor jou niet te begrijpen, zo blijkt, maar datgene wat Derksen oplepelde was geen ‘leuk verhaal of anekdote’ maar een voorbeeld van seksueel misbruik.
Kortom, een concreet bewijs is er niet. Het betreft simpelweg een opgeklopte anekdote die als zodanig wordt weggezet. Prima dat we het dan daar over eens zijn.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Zonder penetratie is er nog steeds sprake van een voorbeeld van seksueel misbruik.
Hoe zie je dit dan voor je? Als ik dus met vrienden aan de drank zou zitten, en zij leggen terwijl ik quasi bewusteloos raak van teveel drank, voor de grap een kaars tussen mijn benen, dan ben ik al seksueel misbruikt?
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:57 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Nuanceren is er iets aan toevoegen of verduidelijk. Wat hij de dag daarna zei viel daar echter niet onder, het waren tegenstrijdige verhalen.
[..]
[..]

Maar dan zijn we het dus min of meer eens. Want ik heb ook al vanaf moment één gezegd dat het een nogal absurde anekdote betreft, die gezien de aard van het programma waarschijnlijk is aangedikt of zelfs in zijn geheel verzonnen. Alleen die anekdote kan je niet nemen als onomstotelijk bewijs van seksueel misbruik. Zo werkt het niet.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 30 april 2022 @ 14:16:58 #157
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_204587341
quote:
2s.gif Op zaterdag 30 april 2022 14:15 schreef Gunner het volgende:

[..]
Aldus iemand die jaren niet meer in Nederland zit. Laten we Harry niet relevanter maken dan nodig.
:') Hij heeft feilloos door wat er speelt in Holland! :Y
pi_204587343
Heeft Wilfred zich al als vervanger van Johnny de Mol opgeworpen ?
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 30 april 2022 @ 14:18:37 #159
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204587361
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik ben niet echt bekend met deze twee, dus vertel zeker even waarom dit veelzeggend zou zijn ...
[..]
Maar waar is het bewijs dan van het seksuele misbruik? Want telkens als hier concreet naar wordt gevraagd blijven de antwoorden achterwege, terwijl mensen desalniettemin blijven schreeuwen over seksueel misbruik. Het creëert nogal een vicieuze cirkel.
Je mist het punt van de discussie een beetje. In hoeverre die anekdote precies op waarheid berust is niet zo heel relevant: het gaat om een verhaal van seksueel misbruik dat gebracht wordt als een onschuldig voorvalletje want hihaho dronken jeugdzonde en wie heeft er nou niet zulke dingen uitgehaald ja ben er niet trots op maar moet gewoon kunnen toch :D :D :'( :D .
Huilen dan.
  zaterdag 30 april 2022 @ 14:18:46 #160
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_204587363
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 14:17 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Wilfred zich al als vervanger van Johnny de Mol opgeworpen ?
Ja, hij zou dat wel kunnen.
Van der Gijp zie ik niet zo snel weer op tv... Misschien ergens als voetbalanalist...
pi_204587383
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 14:18 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Ja, hij zou dat wel kunnen.
Van der Gijp zie ik niet zo snel weer op tv... Misschien ergens als voetbalanalist...
Genee is zonder Derksen ook niks. Hij zal op basis van het meeliften met Derksen nog wel een programma krijgen maar dat gaat geen blijvertje zijn.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  zaterdag 30 april 2022 @ 14:20:50 #162
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_204587387
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 14:10 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Dank je. Het zegt zo veel over jou, en gelukkig helemaal niets over mij.
Dat ik een romanticus ben?
  zaterdag 30 april 2022 @ 14:23:26 #163
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_204587411
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 april 2022 14:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Je mist het punt van de discussie een beetje. In hoeverre die anekdote precies op waarheid berust is niet zo heel relevant: het gaat om een verhaal van seksueel misbruik dat gebracht wordt als een onschuldig voorvalletje want hihaho dronken jeugdzonde en wie heeft er nou niet zulke dingen uitgehaald ja ben er niet trots op maar moet gewoon kunnen toch :D :D :'( :D .
En daar mag je nooit om lachen? :')
Stel je toch niet zo aan man. Zelfs over 9/11 of een hongersnood in Afrika worden grappen gemaakt en hartelijk om gelachen
  zaterdag 30 april 2022 @ 14:24:37 #164
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204587421
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 14:23 schreef the-eye het volgende:

[..]
En daar mag je nooit om lachen? :')
Moet jij weten.
Huilen dan.
pi_204587432
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:04 schreef Bocaj het volgende:
Jullie weten niet half hoe lief Johan is...
Hier was hij hertjes aan het redden met zijn Range Rover...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
Ok, ik ben om.
Hij mag van mij 1001 waxinelichtjes inbrengen.
Hertjes O+
Go hard or go home
  zaterdag 30 april 2022 @ 14:28:44 #166
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_204587454
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 14:20 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Genee is zonder Derksen ook niks. Hij zal op basis van het meeliften met Derksen nog wel een programma krijgen maar dat gaat geen blijvertje zijn.
Genee doet volgens mij ook nog radio bij BNR en Veronica...
  zaterdag 30 april 2022 @ 14:29:11 #167
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204587459
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 14:20 schreef Pedroso het volgende:

[..]
Genee is zonder Derksen ook niks. Hij zal op basis van het meeliften met Derksen nog wel een programma krijgen maar dat gaat geen blijvertje zijn.
Hij heeft eerder geprobeerd om andere programma´s te maken/presenteren. Is allemaal faliekant mislukt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  zaterdag 30 april 2022 @ 14:30:21 #168
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204587466
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2022 14:15 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Kortom, een concreet bewijs is er niet. Het betreft simpelweg een opgeklopte anekdote die als zodanig wordt weggezet. Prima dat we het dan daar over eens zijn.
[..]
Hoe zie je dit dan voor je? Als ik dus met vrienden aan de drank zou zitten, en zij leggen terwijl ik quasi bewusteloos raak van teveel drank, voor de grap een kaars tussen mijn benen, dan ben ik al seksueel misbruikt?
[..]
Maar dan zijn we het dus min of meer eens. Want ik heb ook al vanaf moment één gezegd dat het een nogal absurde anekdote betreft, die gezien de aard van het programma waarschijnlijk is aangedikt of zelfs in zijn geheel verzonnen. Alleen die anekdote kan je niet nemen als onomstotelijk bewijs van seksueel misbruik. Zo werkt het niet.
Er hoeft ook geen bewijs te zijn. Derksen profileert zich als iemand die dat in zijn jongere jaren heeft gedaan en daar niet zo heel veel problemen in ziet want domme jeugdzonde en dat doen mensen wel vaker. Met name dat laatste is waar mensen vallen. Niet enkel of primair de gebeurtenis zelf.
  zaterdag 30 april 2022 @ 14:31:45 #169
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_204587471
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:57 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Zonder penetratie is er nog steeds sprake van een voorbeeld van seksueel misbruik.
In dit geval niet. Het ging om verkrachting.
Dit, dus.
  zaterdag 30 april 2022 @ 14:34:56 #170
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204587499
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 april 2022 14:18 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Je mist het punt van de discussie een beetje. In hoeverre die anekdote precies op waarheid berust is niet zo heel relevant: het gaat om een verhaal van seksueel misbruik dat gebracht wordt als een onschuldig voorvalletje want hihaho dronken jeugdzonde en wie heeft er nou niet zulke dingen uitgehaald ja ben er niet trots op maar moet gewoon kunnen toch :D :D :'( :D .
Dus omdat mensen hebben gelachen om deze anekdote, jeetje .. Als ik jou was zou ik alle vormen van satire of comedy maar mijden. Als ik dit zo eens lees, lijk jij mij echt iemand die bij de eerste grap over bijvoorbeeld minderheden al schuimbekkend en snikkend moet worden gekalmeerd. Zo kwetsend allemaal! :'(
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204587564
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 14:17 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Wilfred zich al als vervanger van Johnny de Mol opgeworpen ?
Die is prima in staat om zijn eigen vriendin door het huis heen te slaan.
pi_204587618
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2022 13:41 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ik ben niet echt bekend met deze twee, dus vertel zeker even waarom dit veelzeggend zou zijn ...
[..]
Maar waar is het bewijs dan van het seksuele misbruik? Want telkens als hier concreet naar wordt gevraagd blijven de antwoorden achterwege, terwijl mensen desalniettemin blijven schreeuwen over seksueel misbruik. Het creëert nogal een vicieuze cirkel.
Ik schreeuw niet over seksueel misbruik. Maar net als veel anderen vind ik het nooit oké wat die Johan al dan niet heeft gedaan.


Het is in welk jaartal nooit oké.
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
  zaterdag 30 april 2022 @ 14:47:44 #173
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_204587635
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2022 14:34 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dus omdat mensen hebben gelachen om deze anekdote, jeetje ..
Precies! Het heeft even geduurd maar nu begrijp je het eindelijk.

quote:
Als ik jou was
Ja, daar lijk je vaak over te fantaseren maar dat is gelukkig niet het geval.
Huilen dan.
  zaterdag 30 april 2022 @ 14:56:48 #174
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_204587710
Nou, intussen hebben we het er wel genoeg over gehad. Ik verklaar deze discussie nu als afgerond. En we gaan over tot de orde van de dag
  zaterdag 30 april 2022 @ 14:58:11 #175
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_204587719
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 april 2022 14:47 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, daar lijk je vaak over te fantaseren maar dat is gelukkig niet het geval.
Fantaseren niet, maar constateren hoe de woke mens in elkaar steekt doe ik wel geregeld.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 30 april 2022 @ 15:05:15 #176
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_204587781
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 14:12 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Als je een kaars tussen de benen zet? Dat lijkt mij toch sterk.

Maar goed, het hele verhaal is natuurlijk zo sterk als maar kan. Om te beginnen: een vrouw kotst over jou heen. Vervolgens ga je gewoon vozen op de bank. Ik weet niet hoor, maar als ik onder de kots zit heb ik echt geen zin in seks, dan heb ik zin om mijn kleding uit te trekken, snel uit te spoelen en in een wasmachine flikkeren in de hoop dat het goed komt, daarna even douchen en dan hoop ik dat er in ieder geval iets van een badjas is waarmee ik met goed fatsoen een taxi in kan stappen.
Uit ervaring kan ik je melden dat als je over iemands schoenen heenkotst, dat geen belemmering voor zin in seks vormt :D behalve dan dat ik er toen zelf dus geen zin meer in had, want beroerd van de alcohol. Tja zo gaat dat soms (naja daarna wel niet meer zo vaak :)). Of ik die kaars had kunnen waarderen denk ik niet, die vingers die ik nog wel kan herinneren kon ik ook niet zo waarderen, maar ach beide dronken, dus was ook weer niet zo traumatisch. Moest zelf ook wel lachen om het verhaal van Derksen, ook wel vanwege de absurditeit van het verhaal, maar geloof het deel van de kaars ook niet zo.
Eigenlijk heb ik in deze hele discussie nog weinig over alcoholmisbruik gehoord, zou m.i. geen kwaad kunnen dat daar ook nog even aandacht aan gegeven wordt, voor zowel man als vrouw, maar dat zal wel te dicht richting victimblaming gaan.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_204587854
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 15:05 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Uit ervaring kan ik je melden dat als je over iemands schoenen heenkotst, dat geen belemmering voor zin in seks vormt :D behalve dan dat ik er toen zelf dus geen zin meer in had, want beroerd van de alcohol. Tja zo gaat dat soms (naja daarna wel niet meer zo vaak :)). Of ik die kaars had kunnen waarderen denk ik niet, die vingers die ik nog wel kan herinneren kon ik ook niet zo waarderen, maar ach beide dronken, dus was ook weer niet zo traumatisch. Moest zelf ook wel lachen om het verhaal van Derksen, ook wel vanwege de absurditeit van het verhaal, maar geloof het deel van de kaars ook niet zo.
Eigenlijk heb ik in deze hele discussie nog weinig over alcoholmisbruik gehoord, zou m.i. geen kwaad kunnen dat daar ook nog even aandacht aan gegeven wordt, voor zowel man als vrouw, maar dat zal wel te dicht richting victimblaming gaan.
U is mijn droomvrouw ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 30 april 2022 @ 15:23:54 #179
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_204587903
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 15:14 schreef raptorix het volgende:

[..]
U is mijn droomvrouw ;)
Iets opmerken over gebruik van alcohol heb ik al diverse keren gedaan. Maar niemand die er op in gaat. Men blijft gewoon maar doorgaan over de vermeende verkrachting met een kaars.

Wat ik helemaal hilarisch vond was een opmerking over respect. Een straalbezopen jongedame respect betonen terwijl je hem zelf ook flink geraakt hebt ? Dat is IMO echt te veel gevraagd hoor. :D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 30 april 2022 @ 15:30:51 #180
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_204587951
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 14:06 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Als ze slim zijn bieden ze Heleen van Royen een praatprogramma aan, met Eus en zelfs Martijn Konings als tafelgasten, Goedele Liekens en Weird Duck. Schuift Helene soms aan.
Neem aan dat dit dan niet een programma is voor de Johan fanclub :D
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  zaterdag 30 april 2022 @ 15:32:35 #181
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204587964
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 15:23 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Iets opmerken over gebruik van alcohol heb ik al diverse keren gedaan. Maar niemand die er op in gaat. Men blijft gewoon maar doorgaan over de vermeende verkrachting met een kaars.

Wat ik helemaal hilarisch vond was een opmerking over respect. Een straalbezopen jongedame respect betonen terwijl je hem zelf ook flink geraakt hebt ? Dat is IMO echt te veel gevraagd hoor. :D
Begrijp ik nou goed dat je zegt dat overmatig alcoholgebruik je een seksuele vrijbrief geeft? Nee toch hoop ik?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 30 april 2022 @ 15:36:33 #182
117098 Hathor
Effe niet
pi_204587996
Wat een leeg bestaan moet je hebben als je je kan verkneukelen omdat een programma, waar je sowieso toch al nooit naar keek, van de buis gehaald word.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_204588015
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 15:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Begrijp ik nou goed dat je zegt dat overmatig alcoholgebruik je een seksuele vrijbrief geeft? Nee toch hoop ik?
Nee maar laten we niet preutser zijn als de Paus, nou ligt er bij mij een heel groot verschil tussen verkrachting (waar ik zeer sterk afstand van neem), en tussen losbandigheid, en ik heb vaak genoeg meegemaakt dat iemand het achteraf niet zo leuk vond, naja voor mij is dat gewoon bad luck, daar ga ik gewoon netjes mee om, als in: Er is niets gebeurt. Maar ik kan me best voorstellen dat er bij sommige aanklachten vrouwen worden opgestookt door hun echtgenotes met: Je bent verkracht. Nee slet, je bent gewoon te ver gegaan.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 30 april 2022 @ 15:52:27 #184
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_204588096
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 15:32 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Begrijp ik nou goed dat je zegt dat overmatig alcoholgebruik je een seksuele vrijbrief geeft? Nee toch hoop ik?
Waar haal je die onzin nu weer vandaan ? Ik heb t overgens wel over alcohol misbruik niet over gewoon gebruik.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_204588153
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 15:05 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Uit ervaring kan ik je melden dat als je over iemands schoenen heenkotst, dat geen belemmering voor zin in seks vormt :D behalve dan dat ik er toen zelf dus geen zin meer in had, want beroerd van de alcohol. Tja zo gaat dat soms (naja daarna wel niet meer zo vaak :)). Of ik die kaars had kunnen waarderen denk ik niet, die vingers die ik nog wel kan herinneren kon ik ook niet zo waarderen, maar ach beide dronken, dus was ook weer niet zo traumatisch. Moest zelf ook wel lachen om het verhaal van Derksen, ook wel vanwege de absurditeit van het verhaal, maar geloof het deel van de kaars ook niet zo.
Eigenlijk heb ik in deze hele discussie nog weinig over alcoholmisbruik gehoord, zou m.i. geen kwaad kunnen dat daar ook nog even aandacht aan gegeven wordt, voor zowel man als vrouw, maar dat zal wel te dicht richting victimblaming gaan.
Ik ben blij dat je het van je af hebt kunnen schudden, maar het is natuurlijk allerminst normaal om tegen de wil van iemand je vingers naar binnen te duwen. Ook als je beiden dronken bent.

Maar goed, natuurlijk kan het verhaal zo gebeurd zijn, al lijkt mij dat sterk, het gaat er mij vooral om dat niemand het weet en toch zijn er velen die heel stellig beweren dat Johan D. een verkrachter is.

Lijkt mij niet zo ok om door te slaan. Ja, hij is enorm uitgegleden, maar ik begreep dat er zelfs mensen zijn geweest die gingen zeggen dat Derksen nog erger was dan Poetin en met alle respect, maar dan heb je echt alle gevoel voor verhoudingen verloren.
pi_204588179
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 15:52 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Waar haal je die onzin nu weer vandaan ? Ik heb t overgens wel over alcohol misbruik niet over gewoon gebruik.
Voor heel veel mensen is dat hetzelfde :P
-nee-
pi_204588181
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 15:36 schreef Hathor het volgende:
Wat een leeg bestaan moet je hebben als je je kan verkneukelen omdat een programma, waar je sowieso toch al nooit naar keek, van de buis gehaald word.
Ook dit ja.

En die hypocriete Kaag! Godverdomme een week nadat zij met haar hele partij een enorme scheve schaats hebben gereden (en blijkbaar is het nog steeds gaande, als ik de roddels mag geloven) meteen weer het vingertje! Die heeft me toch een plaat voor haar elitaire rotkop, niet normaal!
  zaterdag 30 april 2022 @ 16:01:30 #188
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204588186
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 15:52 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Waar haal je die onzin nu weer vandaan ? Ik heb t overgens wel over alcohol misbruik niet over gewoon gebruik.
Fijn om te horen ^O^
Maar wat bedoel je hier dan wél mee:
quote:
Wat ik helemaal hilarisch vond was een opmerking over respect. Een straalbezopen jongedame respect betonen terwijl je hem zelf ook flink geraakt hebt ? Dat is IMO echt te veel gevraagd hoor. :D
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204588254
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:40 schreef capricia het volgende:
Zou mooi zijn als er nu een programma komt waarin mensen wel openlijk en respectvol over dit soort zaken kunnen praten. Zonder dat lacherige.

Misschien kan Johan daar zijn kennis, kunde en contacten voor inzetten. Stukje rehabilitatie ook.
Het zou mooi zijn als we mensen zelf laten bepalen of ze een programma willen kijken of niet. Nee, hij moet en zal excuses maken voor z'n uitspraken, want er is ophef. Nou en, als de kijkcijfers instorten doordat te veel mensen vinden dat Derksen te ver is gegaan dan stopt het programma vanzelf wel. Blijven de kijkcijfers wel hoog, dan vinden genoeg mensen het blijkbaar geen (te) groot issue.
  zaterdag 30 april 2022 @ 16:07:33 #190
92960 Knip
Ik ben die ik ben
pi_204588262
Ik begrijp werkelijk niet dat ik nog niemand heb horen zeggen waar het hierin werkelijk om gaat, wat mij betreft.

Iemand die volkomen laveloos is, min of meer bewusteloos in zo een toestand achterlaten is uitermate riskant en iets wat je niet mag doen.
Jimi Hendrix is op die manier (naar verluidt) aan zijn eind gekomen. Gestikt in zijn eigen braaksel.. Johan Derksen wist dit, gezien zijn muzieksmaak.
Misschien dacht hij dat deze dame al uitgekotst was en nam hij daarom het risico, maar dat had hij er dan wel even bij mogen zeggen. Die kaars was natuurlijk om te voorkomen dat de dame zich op haar rug zou draaien en alsnog zou kunnen stikken, Een instrument om de stabiele zijligging te verzekeren als het ware.

Ik zie een kans voor Johan om alsnog deze draai aan het verhaal te geven. Misschien kan hij nog aan de slag met het geven van EHBO-cursussen. Ik zie graag voor mij hoe hij mond-op-mond beademing gaat demonstreren bij Eva Jinek.
Non possumus non loqui
  zaterdag 30 april 2022 @ 16:17:44 #191
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_204588339
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 15:23 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Iets opmerken over gebruik van alcohol heb ik al diverse keren gedaan. Maar niemand die er op in gaat. Men blijft gewoon maar doorgaan over de vermeende verkrachting met een kaars.

Wat ik helemaal hilarisch vond was een opmerking over respect. Een straalbezopen jongedame respect betonen terwijl je hem zelf ook flink geraakt hebt ? Dat is IMO echt te veel gevraagd hoor. :D
Tja, volgens de wet ben je gewoon toerekeningsvatbaar als je dronken bent, want je hebt een bewuste keus gemaakt om dronken te worden. In de praktijk moet je dus eigenlijk zorgen dat je niet zo dronken wordt dat je geen boodschap meer hebt aan andermans wensen. Dus dronkenschap is zeker geen excuus, maar ik kan me ook best indenken dat als je echt dronken bent het respect voor andermans wensen moeilijk op te brengen is.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
  zaterdag 30 april 2022 @ 16:22:37 #192
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_204588387
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 15:58 schreef VEM2012 het volgende:

[..]


Lijkt mij niet zo ok om door te slaan. Ja, hij is enorm uitgegleden, maar ik begreep dat er zelfs mensen zijn geweest die gingen zeggen dat Derksen nog erger was dan Poetin en met alle respect, maar dan heb je echt alle gevoel voor verhoudingen verloren.
Dat heb ik niemand horen zeggen, behalve Gijp/Derksen zelf :D maar was dacht ik meer omdat het nieuws van Oekraïne naar de achtergrond verdween. Kan me ook niet voorstellen dat een weldenkend iemand Derksen echt erger vindt dan Poetin (en het dan ook nog gaat openbaren).
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_204588410
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 15:05 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Uit ervaring kan ik je melden dat als je over iemands schoenen heenkotst, dat geen belemmering voor zin in seks vormt :D behalve dan dat ik er toen zelf dus geen zin meer in had, want beroerd van de alcohol. Tja zo gaat dat soms (naja daarna wel niet meer zo vaak :)). Of ik die kaars had kunnen waarderen denk ik niet, die vingers die ik nog wel kan herinneren kon ik ook niet zo waarderen, maar ach beide dronken, dus was ook weer niet zo traumatisch. Moest zelf ook wel lachen om het verhaal van Derksen, ook wel vanwege de absurditeit van het verhaal, maar geloof het deel van de kaars ook niet zo.
Eigenlijk heb ik in deze hele discussie nog weinig over alcoholmisbruik gehoord, zou m.i. geen kwaad kunnen dat daar ook nog even aandacht aan gegeven wordt, voor zowel man als vrouw, maar dat zal wel te dicht richting victimblaming gaan.
Dat gaat niet richting victim-blaming, dat is victim-blaming.

Als ik een krat bier achterover sla, en daarna het hele voetbal-team bij me thuis uitnodig, dan heeft nog steeds niemand het recht om mij te verkrachten.

Of een vinger, dildo of kaars etc in me te stoppen.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_204588424
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 16:22 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Dat heb ik niemand horen zeggen, behalve Gijp/Derksen zelf :D maar was dacht ik meer omdat het nieuws van Oekraïne naar de achtergrond verdween. Kan me ook niet voorstellen dat een weldenkend iemand Derksen echt erger vindt dan Poetin (en het dan ook nog gaat openbaren).
Ik zag het ergens bij een artikel staan, maar dan is dat misschien een verwijzing geweest naar een uitspraak van de heren. Maar goed, zelfs zonder die uitspraak vind ik dat sommigen wel heel erg met gestrekt been erin zijn gegaan. Tijdgeest.
  zaterdag 30 april 2022 @ 16:43:45 #195
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_204588605
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 16:01 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Fijn om te horen ^O^
Maar wat bedoel je hier dan wél mee:
[..]

Precies wat er staat. Het lijkt mij duidelijk genoeg.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_204588620
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 16:07 schreef Knip het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet dat ik nog niemand heb horen zeggen waar het hierin werkelijk om gaat, wat mij betreft.

Iemand die volkomen laveloos is, min of meer bewusteloos in zo een toestand achterlaten is uitermate riskant en iets wat je niet mag doen.
Jimi Hendrix is op die manier (naar verluidt) aan zijn eind gekomen. Gestikt in zijn eigen braaksel.. Johan Derksen wist dit, gezien zijn muzieksmaak.
Misschien dacht hij dat deze dame al uitgekotst was en nam hij daarom het risico, maar dat had hij er dan wel even bij mogen zeggen. Die kaars was natuurlijk om te voorkomen dat de dame zich op haar rug zou draaien en alsnog zou kunnen stikken, Een instrument om de stabiele zijligging te verzekeren als het ware.

Ik zie een kans voor Johan om alsnog deze draai aan het verhaal te geven. Misschien kan hij nog aan de slag met het geven van EHBO-cursussen. Ik zie graag voor mij hoe hij mond-op-mond beademing gaat demonstreren bij Eva Jinek.
Hij heeft de volgende dag het verhaal genuanceerd. Hij bleek haar in de stabiele zijligging te hebben gelegd, een dekentje over haar heen, omringd met een hart van waxinelichtjes en een glas water naast haar tegen de kater.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_204588634
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 15:14 schreef raptorix het volgende:

[..]
U is mijn droomvrouw ;)
Daarom worden zulke types ook wel 'Pick-Me' girls genoemd.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_204588717
Het is helemaal verrot wat er nu gebeurd. Natuurlijk had Derksen beter zijn waffel kunnen houden, want half Nederland bestaat uit tere zieltjes. De andere helft is een stuk nuchterder, maar oei oei zeg niet dat je niet zo zwaar tilt aan het verhaal van Derksen, want de horde zure zeikwijven zijn niet eerder rustig dan dat je hele karkas kaal is gevreten.
Ik als vrouw ben mijn hele leven goddank een stuk weerbaarder geweest dan die gefrustreerde dozen die ik nu constant op tv hoor janken. Alles voor de aandacht. Dát is pas om je dood te schamen.
  zaterdag 30 april 2022 @ 16:58:05 #199
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204588744
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 16:43 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Precies wat er staat. Het lijkt mij duidelijk genoeg.
Dus niet. Gelukkig zeg je niet te bedoelen wat ik dacht. Maar wat je wel bedoelt is mij onduidelijk.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 30 april 2022 @ 16:59:54 #200
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_204588758
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 16:24 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Dat gaat niet richting victim-blaming, dat is victim-blaming.

Als ik een krat bier achterover sla, en daarna het hele voetbal-team bij me thuis uitnodig, dan heeft nog steeds niemand het recht om mij te verkrachten.

Of een vinger, dildo of kaars etc in me te stoppen.
Klopt, maar als je een krat pils achterover slaat en het hele voetbalteam stomdronken samen met je nakend op de bank ligt is de kans een stuk groter dat er wat gebeurt dan als iedereen nuchter is.
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 30 april 2022 @ 17:00:16 #201
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_204588761
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 16:24 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Dat gaat niet richting victim-blaming, dat is victim-blaming.

Als ik een krat bier achterover sla, en daarna het hele voetbal-team bij me thuis uitnodig, dan heeft nog steeds niemand het recht om mij te verkrachten.

Of een vinger, dildo of kaars etc in me te stoppen.
Helemaal mee eens, dat recht hebben ze niet maar je bent dan wel verdomd stom bezig hé ? :D
Ik vind t echt niet te veel gevraagd om je gezonde verstand te gebruiken als je t op een zuipen wilt zetten, doe dan dan in een omgeving waar nuchtere mensen op je kunnen passen.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 30 april 2022 @ 17:00:39 #202
491017 MizzezAmy
Raad het liedje
pi_204588764
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 16:24 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Dat gaat niet richting victim-blaming, dat is victim-blaming.

Als ik een krat bier achterover sla, en daarna het hele voetbal-team bij me thuis uitnodig, dan heeft nog steeds niemand het recht om mij te verkrachten.

Of een vinger, dildo of kaars etc in me te stoppen.
Ja niemand heeft dat recht en wettelijk gezien is alcohol ook geen geldige verzachtende omstandigheid, maar het zal wel door veel mensen als verzachtende omstandigheid gezien worden. Maakt het niet goed, want het gaat erom dat je niet zoveel moet drinken dat grenzen vervagen. Heb daar niet zoveel over gehoord in de shows, maar kan ook aan mij liggen.
Woorden zijn een zeldzaam iets
Wie teveel zegt
Zegt niets 🎶
pi_204588804
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 17:00 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Helemaal mee eens, dat recht hebben ze niet maar je bent dan wel verdomd stom bezig hé ? :D
Ik vind t echt niet te veel gevraagd om je gezonde verstand te gebruiken als je t op een zuipen wilt zetten, doe dan dan in een omgeving waar nuchtere mensen op je kunnen passen.
Sinds wanneer passen mensen op dronken mensen alsof het een soort paddo trip is?
Dit gaat richting "maar ze droeg een te kort rokje!!! :( " argument trouwens
Twiddel
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 30 april 2022 @ 17:07:19 #204
442397 UitStraling
pi_204588821
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 16:24 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Dat gaat niet richting victim-blaming, dat is victim-blaming.

Als ik een krat bier achterover sla, en daarna het hele voetbal-team bij me thuis uitnodig, dan heeft nog steeds niemand het recht om mij te verkrachten.

Of een vinger, dildo of kaars etc in me te stoppen.
Die kans is wel kleiner als je warme chocolademelk in je pyjamabroek drinkt thuis terwijl je Netflix kijkt.
pi_204588833
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 17:07 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Die kans is wel kleiner als je warme chocolademelk in je pyjamabroek drinkt thuis terwijl je Netflix kijkt.
Kans op dat ik een vliegtuig onderdeel op mijn hoofd krijg is ook kleiner als ik thuis blijf, doe ik ook niet :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twiddel
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 30 april 2022 @ 17:10:11 #206
442397 UitStraling
pi_204588845
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 17:09 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Kans op dat ik een vliegtuig onderdeel op mijn hoofd krijg is ook kleiner als ik thuis blijf, doe ik ook niet :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoe kwamen mensen dan aan seks?
  zaterdag 30 april 2022 @ 17:12:42 #207
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_204588881
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 17:05 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Sinds wanneer passen mensen op dronken mensen alsof het een soort paddo trip is?
Dit gaat richting "maar ze droeg een te kort rokje!!! :( " argument trouwens
Nou dat komt in sommige vriendengroepen echt wel voor hoor. . Net zoals iemand nuchter blijft om de auto naar huis te kunnen besturen.
Er zijn nu eenmaal te veel mensen die misbruik maken van een jonge vrouw/man die te veel alcohol op heeft. Dom om net te doen of dat niet de realiteit is.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 30 april 2022 @ 17:13:52 #208
442397 UitStraling
pi_204588896
Ik heb ook wel eens een date gehad met een vrouw die zoop als een bouwvakker, heb haar straalbezopen mee naar huis genomen, glaasje water en aspirientjes klaar gezet op het nachtkastje, op de bank gaan slapen en haar de volgende ochtend helemaal naar de tering geneukt, zoals het heurt.
pi_204588931
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 17:12 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Nou dat komt in sommige vriendengroepen echt wel voor hoor. . Net zoals iemand nuchter blijft om de auto naar huis te kunnen besturen.
Er zijn nu eenmaal te veel mensen die misbruik maken van een jonge vrouw/man die te veel alcohol op heeft. Dom om net te doen of dat niet de realiteit is.
Denk dat in de jaren 70 mensen daar nog niet zoveel mee bezig waren :P
Twiddel
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 30 april 2022 @ 17:26:45 #210
442397 UitStraling
pi_204589066
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 17:12 schreef deedeetee het volgende:

[..]
Nou dat komt in sommige vriendengroepen echt wel voor hoor. . Net zoals iemand nuchter blijft om de auto naar huis te kunnen besturen.
Er zijn nu eenmaal te veel mensen die misbruik maken van een jonge vrouw/man die te veel alcohol op heeft. Dom om net te doen of dat niet de realiteit is.
Als een mooi meisje bewusteloos ligt heb je op dat moment de keuze, ben je een beetje een echte man of ben je gewoon een laffe viezerik, dat is een beetje dezelfde keuze als een gevonden dikgevulde portemonnee naar de politie brengen of het geld eruit pakken en opzuipen, ben je een man van eer of slechts een zielig mannetje.
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 17:29:37 #211
5428 crew  miss_sly
pi_204589109
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 17:00 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Ja niemand heeft dat recht en wettelijk gezien is alcohol ook geen geldige verzachtende omstandigheid, maar het zal wel door veel mensen als verzachtende omstandigheid gezien worden. Maakt het niet goed, want het gaat erom dat je niet zoveel moet drinken dat grenzen vervagen. Heb daar niet zoveel over gehoord in de shows, maar kan ook aan mij liggen.
Bewusteloos van de alcohol en dan misbruik van iemand maken is dan weer wel wettelijk gezien strafbaar.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 30 april 2022 @ 18:00:17 #212
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_204589546
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 16:24 schreef tesssssssss het volgende:

[..]
Dat gaat niet richting victim-blaming, dat is victim-blaming.

Als ik een krat bier achterover sla, en daarna het hele voetbal-team bij me thuis uitnodig, dan heeft nog steeds niemand het recht om mij te verkrachten.

Of een vinger, dildo of kaars etc in me te stoppen.
En als er wel iets gebeurt verwacht je van iedereen medelijden en is het verkrachting is het niet? Dan was jij dronken dus niet toerekeningsvatbaar maar de stomdronken voetballer compleet verantwoordelijk want daar geldt niet toerekeningsvatbaar dan weer niet voor want zo rollen we in de hedendaagse maatschappij waar man en vrouw gelijk zijn, als het zo uitkomt

[ Bericht 3% gewijzigd door the-eye op 30-04-2022 18:06:03 ]
  zaterdag 30 april 2022 @ 18:03:39 #213
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_204589587
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 17:26 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Als een mooi meisje bewusteloos ligt heb je op dat moment de keuze, ben je een beetje een echte man of ben je gewoon een laffe viezerik, dat is een beetje dezelfde keuze als een gevonden dikgevulde portemonnee naar de politie brengen of het geld eruit pakken en opzuipen, ben je een man van eer of slechts een zielig mannetje.
En als t een lelijk meisje is ? O-)
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 30 april 2022 @ 18:04:37 #214
442397 UitStraling
pi_204589600
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 18:03 schreef deedeetee het volgende:

[..]
En als t een lelijk meisje is ? O-)
Dan is de enige juiste keuze vrij snel gemaakt.
  zaterdag 30 april 2022 @ 18:05:01 #215
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_204589606
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 18:04 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Dan is de enige juiste keuze vrij snel gemaakt.
:D
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_204589663
quote:
81s.gif Op zaterdag 30 april 2022 18:00 schreef the-eye het volgende:

[..]
En als er wel iets gebeurt verwacht je van iedereen medelijden en is het verkrachting is het niet? Dan was jij dronken dus niet toerekeningsvatbaar maar de stomdronken voetballer compleet verantwoordelijk want daar geldt niet toerekeningsvatbaar dan weer niet voor want zo rollen we in de hedendaagse maatschappij waar man en vrouw gelijk zijn, als het zo uitkomt
Geslacht doet er niet zoveel toe, penetratie is het relevante aspect in juridische zin.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zaterdag 30 april 2022 @ 18:36:13 #217
16715 Mylene
*schatje*
pi_204589972
Het verhaal is verzonnen volgens van der Gijp, de contracten zijn vandaag meteen voor 14:00 ontbonden. Paul Römer vind VI niet meer van deze tijd.

Johan nog nooit zó aangeslagen gezien na compleet verzonnen verhaal’
Van der Gijp trekt beerput open
pi_204590000
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 18:36 schreef Mylene het volgende:
Het verhaal is verzonnen volgens van der Gijp, de contracten zijn vandaag meteen voor 14:00 ontbonden. Paul Römer vind VI niet meer van deze tijd.

Johan nog nooit zó aangeslagen gezien na compleet verzonnen verhaal’
Van der Gijp trekt beerput open

Kan het niet lezen Maar Gijp en Wilfred zijn dus eindelijk van de tv geschopt?

edit: al wat gevonden.
pi_204590043
quote:
Talpa heeft de contracten van Van der Gijp en Derksen verscheurd. Eerstgenoemde sluit een terugkeer op televisie ditmaal definitief uit, getuige ook zijn harde quotes over Talpa-directeur Paul Römer. "Een terugkeer met het WK? Nee joh, ik ben klaar met die tv-mannetjes. Laat gaan, ik kan ze missen als kiespijn. Dan zou ik eerder iets online willen doen, niet meer dat gestress met die omroepen. Paul Römer (die in 2019 overstapte van de publieke omroep naar Talpa, red.) heeft gezegd dat hij ons programma niet meer van deze tijd vindt. Nou, ik heb tegen hem gezegd, met alle respect: Johan heeft in vijf maanden deze talkshow meer bereikt dan hij in dertig jaar. Ik probeer me echt wel te verplaatsen in die Römer, dat hij deze talkshow niet in deze tijdsgeest vindt passen, maar waarom zegt ie dat nou?!"

Van der Gijp doet er nog een schepje bovenop. "Elke keer als we een vergadering hadden, noemde Johan hem Baantjer Junior. Dan zag je hem kijken van: dat kan niet, ik ben de baas hier. Hahahahaha. Ik neem Johan ook niks kwalijk. Hij is volstrekt uniek. En het programma was zoals het was. We hebben zoveel lol gehad. Ook allemaal make up-meisjes sturen mij appjes: ’wij hebben nog nooit zo gelachen achter de schermen van een programma’. Het is niet erg dat het stopt, maar die kleedkamer ga ik wel missen."
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=403317
  zaterdag 30 april 2022 @ 18:43:19 #220
16715 Mylene
*schatje*
pi_204590053
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 18:38 schreef Zipportal het volgende:

[..]
Kan het niet lezen Maar Gijp en Wilfred zijn dus eindelijk van de tv geschopt?

edit: al wat gevonden.
zie PM
pi_204590184
Ja, die Römer is een echte schijnheil. Zegt het ene in de pers, maar achter de schermen...
  zaterdag 30 april 2022 @ 18:58:02 #222
16715 Mylene
*schatje*
pi_204590233
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 18:52 schreef Stikkelbaars het volgende:
Ja, die Römer is een echte schijnheil. Zegt het ene in de pers, maar achter de schermen...
Hij wist het al 100% dat Derksen niet meer terug zou komen met zijn 'ik denk' voor de pers.
pi_204590290
Natuurlijk is het verhaal een paar dagen later ineens geheel verzonnen. Arme jongens
pi_204590324
Trouwens, als ze al willen terugkeren op tv, welke zender zou dat dan moeten worden? Je hebt drie grote spelers:

De NPO, die is zo politiek correct als wat
RTL 4 met die homo aan het roer
Talpa, de zender waar ze net vanaf zijn getrapt

Mja, dat wordt niks.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 30 april 2022 @ 19:06:57 #225
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_204590335
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 19:05 schreef Stikkelbaars het volgende:
Trouwens, als ze al willen terugkeren op tv, welke zender zou dat dan moeten worden? Je hebt drie grote spelers:

De NPO, die is zo politiek correct als wat
RTL 4 met die homo aan het roer
Talpa, de zender waar ze net vanaf zijn getrapt

Mja, dat wordt niks.
RTL heeft ze er ook min of meer uitgetrapt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 30 april 2022 @ 19:09:56 #226
117098 Hathor
Effe niet
pi_204590366
Gijp geeft zelf al aan dat ze wel wat online willen doen, dat lijkt me een redelijke optie en dan is er ook geen censuur van bovenaf.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 30 april 2022 @ 19:13:02 #227
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_204590400
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 19:09 schreef Hathor het volgende:
Gijp geeft zelf al aan dat ze wel wat online willen doen, dat lijkt me een redelijke optie en dan is er ook geen censuur van bovenaf.
En ze kunnen de inkomsten gewoon in eigen zak steken, zou wel eens meer kunnen zijn dan een contract bij Talpa.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_204590404
Ze hebben het al vaker over die Römer gehad en dat 'ie niet tevreden was over het format van VI.
  zaterdag 30 april 2022 @ 19:13:46 #229
117098 Hathor
Effe niet
pi_204590406
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2022 19:13 schreef MichaelScott het volgende:

[..]
En ze kunnen de inkomsten gewoon in eigen zak steken, zou wel eens meer kunnen zijn dan een contract bij Talpa.
Ze zullen nog wel op zoek moeten naar sponsoren, en dat zou best wel eens lastig kunnen zijn.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 30 april 2022 @ 19:14:21 #230
186611 Haags
pi_204590412
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 19:05 schreef Stikkelbaars het volgende:
Trouwens, als ze al willen terugkeren op tv, welke zender zou dat dan moeten worden? Je hebt drie grote spelers:

De NPO, die is zo politiek correct als wat
RTL 4 met die homo aan het roer
Talpa, de zender waar ze net vanaf zijn getrapt

Mja, dat wordt niks.
Misschien op TLC, en dan 1.5 uur uitzendingen terug op de maandag en vrijdag vol met vrouwonvriendelijke grappen. ^O^
Zonder wrijving geen glans
pi_204590413
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 16:55 schreef Seeburg54 het volgende:
Het is helemaal verrot wat er nu gebeurd. Natuurlijk had Derksen beter zijn waffel kunnen houden, want half Nederland bestaat uit tere zieltjes. De andere helft is een stuk nuchterder, maar oei oei zeg niet dat je niet zo zwaar tilt aan het verhaal van Derksen, want de horde zure zeikwijven zijn niet eerder rustig dan dat je hele karkas kaal is gevreten.
Ik als vrouw ben mijn hele leven goddank een stuk weerbaarder geweest dan die gefrustreerde dozen die ik nu constant op tv hoor janken. Alles voor de aandacht. Dát is pas om je dood te schamen.
Waarbij ik toch heel veel mannen ook zie schrijven dat die zn kaars in de verpakking had moeten houden. Of ben jij zo’n kreng wat alleen op vrouwen durft te bitchen?
Maakt ook niet uit, je hele verhaal heeft een flinke zure walm waar geen geurkaars tegen gewassen is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Noek op 30-04-2022 20:40:28 ]
Go hard or go home
  zaterdag 30 april 2022 @ 19:14:39 #232
117098 Hathor
Effe niet
pi_204590414
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 19:13 schreef Stikkelbaars het volgende:
Ze hebben het al vaker over die Römer gehad en dat 'ie niet tevreden was over het format van VI.
Ik ben niet tevreden over het hele format van die campingzender van hem.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zaterdag 30 april 2022 @ 19:16:12 #233
117098 Hathor
Effe niet
pi_204590431
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 19:14 schreef Haags het volgende:

[..]
Misschien op TLC, en dan 1.5 uur uitzendingen terug op de maandag en vrijdag vol met vrouwonvriendelijke grappen. ^O^
Als ze het gewoon weer over voetbal gaan hebben zou ik wel weer kijken, maar hun mening over dagelijkse dingen en politiek boeit me niet, daarom keek ik nog maar zelden.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_204590599
Derksen mag van mij ook wel thuisblijven achter de geraniums. Voegde echt niks toe de laatste tijd, behalve een hoop ergernis. Genee, Gijp, Kieft en Hansie moeten wel lekker samen een voetbalprogramma gaan maken.

We hebben natuurlijk ook nog ESPN, Ziggo Sport en ViaPlay waar ze t zouden kunnen proberen.
pi_204590628
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 19:13 schreef Stikkelbaars het volgende:
Ze hebben het al vaker over die Römer gehad en dat 'ie niet tevreden was over het format van VI.
Eens kijken of hij tevreden is als de campingzender straks failliet is.
pi_204590645
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 19:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
Eens kijken of hij tevreden is als de campingzender straks failliet is.
Die fusie tussen RTL en Talpa hangt nog steeds in de lucht he.
pi_204590708
quote:
11s.gif Op zaterdag 30 april 2022 17:10 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Hoe kwamen mensen dan aan seks?
Je ontmoette elkaar in de kaarsenwinkel.
pi_204590957
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 19:02 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Natuurlijk is het verhaal een paar dagen later ineens geheel verzonnen. Arme jongens
Niet ineens, als vaste kijker wist je dat direct al wel
٩๏̯͡๏)۶
pi_204590979
Dat doet er ook niet toe
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 02:22 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Waar het om gaat is dat Derksen, op tv, met een knipoog, vertelt hoe hij een vrouw bewusteloos achter heeft gelaten en voor vertrek nog even een kaars naar binnen duwde en daar gretig om werd gelachen. En hij dit een 'domme jeugdzonde' noemt. Of dit waargebeurd is of niet is niet eens meer relevant. Voor hetzelfde geld heeft-ie nooit een vrouw met een vinger aangeraakt, dat maakt het niet een minder bezwaarlijk en absurd scenario.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_204590981
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 19:14 schreef Noek het volgende:

[..]
Waarbij ik toch heel veel mannen ook zie schrijven dat die zn kaars in de verpakking had moeten houden. Of ben jij zo’n kreng die alleen op vrouwen durft te bitchen?
Maakt ook niet uit, je hele verhaal heeft een flinke zure walm waar geen geurkaars tegen gewassen is.
Sow Noek deelt uit
-nee-
pi_204591016
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 19:13 schreef Hathor het volgende:

[..]
Ze zullen nog wel op zoek moeten naar sponsoren, en dat zou best wel eens lastig kunnen zijn.
Natuurlijk niet. Ali B, Marco B, Marc Overmars en Jeroen Rietbergen, allen geld zat en die zoeken ook een platform. En Johnny de Mol natuurlijk, goeie vriend van Ome Johan.
pi_204591026
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 19:27 schreef Stikkelbaars het volgende:
Derksen mag van mij ook wel thuisblijven achter de geraniums. Voegde echt niks toe de laatste tijd, behalve een hoop ergernis. Genee, Gijp, Kieft en Hansie moeten wel lekker samen een voetbalprogramma gaan maken.

We hebben natuurlijk ook nog ESPN, Ziggo Sport en ViaPlay waar ze t zouden kunnen proberen.
Viaplay niet, die zijn woke.
pi_204591052
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:03 schreef Ronald het volgende:

[..]
Niet ineens, als vaste kijker wist je dat direct al wel
Waarom meldde ze het dan niet meteen of de dag er na als de ophef maximaal is? Dat komt niet echt geloofwaardig over. Daarom mijn 'ineens'
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 20:12:54 #244
236264 crew  capricia
pi_204591071
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:08 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Natuurlijk niet. Ali B, Marco B, Marc Overmars en Jeroen Rietbergen, allen geld zat en die zoeken ook een platform. En Johnny de Mol natuurlijk, goeie vriend van Ome Johan.
Wordt het toch nog Verkrachting Inside.
Definitely not CIA
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 20:14:06 #245
5428 crew  miss_sly
pi_204591088
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:12 schreef capricia het volgende:

[..]
Wordt het toch nog Verkrachting Inside.
Dat zou bijzonder zijn, al die mannen met elkaar op een zender :')
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 30 april 2022 @ 20:14:12 #246
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_204591089
Heeft de familie de Mol gereageerd?
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
pi_204591091
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:11 schreef OnwetendeNerd het volgende:

[..]
Waarom meldde ze het dan niet meteen of de dag er na als de ophef maximaal is? Dat komt niet echt geloofwaardig over. Daarom mijn 'ineens'
Ja dat is zoals het programma nou eenmaal werkte, ze waren gewend om onzin anekdotes te vertellen. Nu was het voor Johan lastig om nog terug te krabbelen vanwege z’n geloofwaardigheid. Zie ook artikel met interview Gijp in het VI TV topic.
٩๏̯͡๏)۶
pi_204591092
Waarom mensen het woord 'Verkrachting' blijven bezigen is me een raadsel.

Daarbij stoort het me dat bepaalde users hier, die het programma overduidelijk nog nooit hebben gezien en de heren totaal niet kennen, hier met hun moralistische en feministische vingertje komen wapperen.
pi_204591102
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:14 schreef Stikkelbaars het volgende:
Waarom mensen het woord 'Verkrachting' blijven bezigen is me een raadsel.
Freudiaans
pi_204591112
Waar het gat vol van is

Oke genoeg
pi_204591114
quote:
John de Mol: ‘Live op tv lachen om verkrachting moet je wel zien in de tijdsgeest van 2022’
28 april 2022 door Rudolf Julius en Jasper Schilder

Talpa heeft gereageerd op het verhaal van Johan Derksen in Vandaag Inside, waarin hij opbiechtte in zijn jeugd een kaars tussen de benen van een bewusteloze vrouw te hebben gestoken. Talpa-baas John de Mol laat in een verklaring weten: “Lachen op tv om verkrachtingsverhalen moet echt in de tijdsgeest worden gezien.”

Verder kan Talpa op dit moment niks met het verhaal van Derksen doen, omdat het slachtoffer niet naar voren is gekomen. Volgens De Mol zijn er protocollen en vertrouwenspersonen bij Talpa maar kan het bedrijf geen actie ondernemen als bewusteloze vrouwen zich niet melden. “Er is nog nooit een bewusteloze vrouw naar mij toe gekomen met zo’n verhaal als dit. Als zij dat niet doen, hoe kan ik dan ingrijpen?”

De Mol: “Je moet niet vergeten dat het lachen om de verkrachting van een bewusteloze vrouw gebeurde rond het einde van april 2022. De tijdsgeest en de cultuur binnen ons bedrijf waren toen compleet anders dan nu.”
Bron :T
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_204591124
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:14 schreef Stikkelbaars het volgende:
Waarom mensen het woord 'Verkrachting' blijven bezigen is me een raadsel.

Daarbij stoort het me dat bepaalde users hier, die het programma overduidelijk nog nooit hebben gezien en de heren totaal niet kennen, hier met hun moralistische en feministische vingertje komen wapperen.
Niet iedereen is een ja-knikkende hielenlikker die kritiekloos meegaat in het gejank van de om al dan niet verzonnen verkrachting lachende heren.

Verkrachting is de term die de heer J. Derksen zelf in de mond nam op het moment van de ontzettende lolligheid toen een al dan niet verzonnen verkrachting als kroegpraat aan bod kwam.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_204591129
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:05 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Sow Noek deelt uit
Noeked
Maar ik vlam kort en doof zo uit als een nachtkaars. :'(
Go hard or go home
pi_204591142
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:17 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Niet iedereen is een ja-knikkende hielenlikker die kritiekloos meegaat in het gejank van de om al dan niet verzonnen verkrachting lachende heren.
Welke verkrachting?
pi_204591145
Hoe goed moeten we de heren kennen voor we een mening mogen vormen?
Graag duiding.
Go hard or go home
pi_204591166
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:14 schreef Stikkelbaars het volgende:
Waarom mensen het woord 'Verkrachting' blijven bezigen is me een raadsel.

Daarbij stoort het me dat bepaalde users hier, die het programma overduidelijk nog nooit hebben gezien en de heren totaal niet kennen, hier met hun moralistische en feministische vingertje komen wapperen.
Klopt, het is artikel 243, niet 242.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_204591171
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:18 schreef Noek het volgende:
Hoe goed moeten we de heren kennen voor we een mening mogen vormen?
Graag duiding.
Graag een psychologisch verslag en dan praten we verder!
pi_204591173
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:18 schreef Noek het volgende:
Hoe goed moeten we de heren kennen voor we een mening mogen vormen?
Graag duiding.
Ik heb het programma jarenlang gekeken en ben denk ik ergens vorig jaar afgehaakt, maar dat is blijkbaar onvoldoende. Bovendien weet Stikkelbaars toch beter dan ikzelf hoe goed ik het programma ken, dus eigenlijk vermeld ik dit voor niks.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 20:20:26 #259
236264 crew  capricia
pi_204591184
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:14 schreef Stikkelbaars het volgende:
Waarom mensen het woord 'Verkrachting' blijven bezigen is me een raadsel.

Daarbij stoort het me dat bepaalde users hier, die het programma overduidelijk nog nooit hebben gezien en de heren totaal niet kennen, hier met hun moralistische en feministische vingertje komen wapperen.
Genoeg mensen hier kennen het programma al heel wat langer dan vandaag. En hebben ook de jaren 70 meegemaakt.

Alsof dat überhaupt een argument is.
Definitely not CIA
pi_204591193
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 17:29 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Bewusteloos van de alcohol en dan misbruik van iemand maken is dan weer wel wettelijk gezien strafbaar.
Eens maar meestal is het niet zo zwart/wit, meestal is er van beide kanten alcohol misbruik in het spel.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_204591199
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:20 schreef raptorix het volgende:

[..]
Eens maar meestal is het niet zo zwart/wit, meestal is er van beide kanten alcohol misbruik in het spel.
Op zich voor een rechter niet relevant als één van de twee bewusteloos is.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_204591207
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:17 schreef Stepperoller het volgende:

[..]
Niet iedereen is een ja-knikkende hielenlikker die kritiekloos meegaat in het gejank van de om al dan niet verzonnen verkrachting lachende heren.

Verkrachting is de term die de heer J. Derksen zelf in de mond nam op het moment van de ontzettende lolligheid toen een al dan niet verzonnen verkrachting als kroegpraat aan bod kwam.
Laat daar maar eens een bron van zien.
pi_204591221
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:21 schreef Monolith het volgende:

[..]
Op zich voor een rechter niet relevant als één van de twee bewusteloos is.
Mjah bewusteloos is een groot woord, nu heb ik een hoop gezopen met mensen, en bewusteloos is meestal een groot woord, ik kan me maar weinig keren herinneren dat iemand echt niet meer in staat was zich te verweren.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zaterdag 30 april 2022 @ 20:24:22 #264
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204591241
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:14 schreef Stikkelbaars het volgende:
Waarom mensen het woord 'Verkrachting' blijven bezigen is me een raadsel.

Daarbij stoort het me dat bepaalde users hier, die het programma overduidelijk nog nooit hebben gezien en de heren totaal niet kennen, hier met hun moralistische en feministische vingertje komen wapperen.
Binnendringen van het lichaam valt daar onder.

En dat dat je stoort is vreemd, je hoeft een pedoseksueel ook niet te kennen voordat je pas een mening mag hebben over het misbruiken van kinderen.
pi_204591245
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:23 schreef raptorix het volgende:

[..]
Mjah bewusteloos is een groot woord, nu heb ik een hoop gezopen met mensen, en bewusteloos is meestal een groot woord, ik kan me maar weinig keren herinneren dat iemand echt niet meer in staat was zich te verweren.
Als je in slaap valt ben je buiten bewustzijn en dus bewusteloos. De jurisprudentie is hier al meermaals voorbij gekomen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_204591282
Trouwens, de betreffende keeper waarmee Derksen op stap zou zijn geweest en die getuige zou zijn geweest van het delict geeft aan daar geen actieve herinnering aan te hebben, en de dame in kwestie heeft zich ook nog niet gemeld. Dus als het verzonnen is (wat meerdere mensen in Derksen zijn omgeving beweren) zitten alle vingerwapperaars hier zich druk te maken om iets wat nooit heeft plaatsgevonden.
  zaterdag 30 april 2022 @ 20:26:29 #267
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204591283
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:22 schreef Stikkelbaars het volgende:

[..]
Laat daar maar eens een bron van zien.
"Een OvJ zou dat nu kwalificeren als verkrachting". Of woorden van gelijke strekking
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204591299
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:24 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Binnendringen van het lichaam valt daar onder.

En dat dat je stoort is vreemd, je hoeft een pedoseksueel ook niet te kennen voordat je pas een mening mag hebben over het misbruiken van kinderen.
Er is niks binnengedrongen en er is vooralsnog ook geen enkel bewijs dat dit uberhaupt is gebeurd. Diverse mensen, waaronder de betreffende keeper van Veendam, spreken dit tegen.
pi_204591304
Stikkelbaars was toch zo'n trouwe kijker? Of heeft hij nu ineens last van een Mark Ruttiaans selectief geheugen? :')

Derksen wordt veroordeeld om zijn aantoonbare eigen woorden waarbij het irrelevant is wat hij ervan in praktijk heeft gebracht, want alleen de woorden zijn door de lacherige en bagatelliserende manier al verwerpelijk genoeg.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
pi_204591316
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:26 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
"Een OvJ zou dat nu kwalificeren als verkrachting". Of woorden van gelijke strekking
De ene verkrachting is de andere niet
pi_204591318
quote:
13s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:28 schreef Stepperoller het volgende:
Stikkelbaars was toch zo'n trouwe kijker? Of heeft hij nu ineens last van een Mark Ruttiaans selectief geheugen? :')
Derksen heeft niet letterlijk gezegd dat hij die dame heeft verkracht.
pi_204591319
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:26 schreef Stikkelbaars het volgende:
Trouwens, de betreffende keeper waarmee Derksen op stap zou zijn geweest en die getuige zou zijn geweest van het delict geeft aan daar geen actieve herinnering aan te hebben, en de dame in kwestie heeft zich ook nog niet gemeld. Dus als het verzonnen is (wat meerdere mensen in Derksen zijn omgeving beweren) zitten alle vingerwapperaars hier zich druk te maken om iets wat nooit heeft plaatsgevonden.
Een zedendelict verzinnen om aantijgingen van een zedendelict aan het adres van een ander te bagatelliseren is ook wel vrij curieus gedrag natuurlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_204591337
quote:
13s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:28 schreef Stepperoller het volgende:
Stikkelbaars was toch zo'n trouwe kijker? Of heeft hij nu ineens last van een Mark Ruttiaans selectief geheugen? :')

Derksen wordt veroordeeld om zijn aantoonbare eigen woorden waarbij het irrelevant is wat hij ervan in praktijk heeft gebracht, want alleen de woorden zijn door de lacherige en bagatelliserende manier al verwerpelijk genoeg.
Dat is het probleem met mensen die de heren en het programma niet kennen. Dit is hetzelfde als kroegpraat, stoerdoenerij. De heren spuiden wekelijks dit soort onzin aan tafel. Dat er nu een probleem van wordt gemaakt is vanwege zure vrouwtjes die nog een appeltje te schillen hadden met VI.
  zaterdag 30 april 2022 @ 20:31:25 #274
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204591341
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:27 schreef Stikkelbaars het volgende:

[..]
Er is niks binnengedrongen en er is vooralsnog ook geen enkel bewijs dat dit uberhaupt is gebeurd. Diverse mensen, waaronder de betreffende keeper van Veendam, spreken dit tegen.
Er is ook geen bewijs nodig. Derksen profileert zich als iemand die een vrouw voor bewusteloos achterlaat en nog even een kaars naar binnen duwt en dat wegzet als domme jeugdzonde. Dat er geen bewijs of slachtoffer is, is volstrekt niet relevant.
pi_204591349
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:29 schreef Monolith het volgende:

[..]
Een zedendelict verzinnen om aantijgingen van een zedendelict aan het adres van een ander te bagatelliseren is ook wel vrij curieus gedrag natuurlijk.
Aan dat punt gaan de fanboys selectief voorbij.
Op dinsdag 10 mei 2022 20:00 schreef Souryhet volgende: Dan was ik fout, maar zover mijn radar gaat is die troela niet echt overtuigend en ze was een fan. Please dit riekt naar aandacht
  zaterdag 30 april 2022 @ 20:32:34 #276
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204591365
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:31 schreef Stikkelbaars het volgende:

[..]
Dat is het probleem met mensen die de heren en het programma niet kennen. Dit is hetzelfde als kroegpraat, stoerdoenerij. De heren spuiden wekelijks dit soort onzin aan tafel. Dat er nu een probleem van wordt gemaakt is vanwege zure vrouwtjes die nog een appeltje te schillen hadden met VI.
Nou, kom maar op met die reeks voorbeelden waarbij zwaar grensoverschrijdend gedrag de revue passeerde en op veel gelach kon rekenen. Dat moet jou als kenner van het programma wel lukken.
pi_204591370
Mwa, Derksen was al maanden zelfdestructief bezig.

Zou me niks verbazen als dit een manier was om onder zijn Talpa-contract uit te komen. Hij heeft alleen de impact schromelijk onderschat.
pi_204591377
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:32 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Nou, kom maar op met die reeks voorbeelden waarbij zwaar grensoverschrijdend gedrag de revue passeerde en op veel gelach kon rekenen. Dat moet jou als kenner van het programma wel lukken.
Ik moet helemaal niks.
  zaterdag 30 april 2022 @ 20:33:33 #279
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204591378
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:33 schreef Stikkelbaars het volgende:
Mwa, Derksen was al maanden zelfdestructief bezig.

Zou me niks verbazen als dit een manier was om onder zijn Talpa-contract uit te komen. Hij heeft alleen de impact schromelijk onderschat.
4D chess natuurlijk weer dit. Wat een hilarische nonsens.
pi_204591436
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:33 schreef Poem_ het volgende:

[..]
4D chess natuurlijk weer dit. Wat een hilarische nonsens.
Als je het programma gevolgd zou hebben dan zou je wel anders praten.

Maar dat heb je niet. Waarschijnlijk heb je nog nooit een hele aflevering uitgekeken en alleen het door de media verknipte stukje gezien. En daar baseren jullie je mening dan op en moet Derksen aan de hoogste boom worden opgeknoopt.

[ Bericht 5% gewijzigd door Stikkelbaars op 30-04-2022 20:50:38 ]
  zaterdag 30 april 2022 @ 20:56:55 #281
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_204591659
Natuurlijk kan dit verhaal niet waar zijn. Echt je steekt niet zomaar ff een kaars in een bewusteloze vrouw. Dat kan niet, je schuift een kaars niet zomaar naar binnen en zeker niet zonder schade toe te brengen.
Heb ik hier al tot vervelens toe moeten herhalen.

Al dat belachelijke gemiep over verkrachting, topics vol verontwaardiging..... ):O
Heel veel users die voor joker staan :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  zaterdag 30 april 2022 @ 21:00:04 #282
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_204591703
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:09 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Viaplay niet, die zijn woke.
Dat woord heeft inmiddels geen waarde meer.
pi_204591743
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 19:14 schreef Noek het volgende:

[..]
Waarbij ik toch heel veel mannen ook zie schrijven dat die zn kaars in de verpakking had moeten houden. Of ben jij zo’n kreng wat alleen op vrouwen durft te bitchen?
Maakt ook niet uit, je hele verhaal heeft een flinke zure walm waar geen geurkaars tegen gewassen is.
Dan maar een kreng, want dat vinden zure mensen over het algemeen als je hun mening niet deelt.
  zaterdag 30 april 2022 @ 21:06:49 #284
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204591792
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:56 schreef deedeetee het volgende:
Natuurlijk kan dit verhaal niet waar zijn. Echt je steekt niet zomaar ff een kaars in een bewusteloze vrouw. Dat kan niet, je schuift een kaars niet zomaar naar binnen en zeker niet zonder schade toe te brengen.
Heb ik hier al tot vervelens toe moeten herhalen.

Al dat belachelijke gemiep over verkrachting, topics vol verontwaardiging..... ):O
Heel veel users die voor joker staan :P
Nattuurlijk kan dat wel. Er zijn zat dunne kaarsen (dinerkaarsen). Die 1000-uren-kaars kwam pas in het gewijzigde verhaal om de hoek zeilen..
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_204591818
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 21:03 schreef Seeburg54 het volgende:

[..]
Dan maar een kreng, want dat vinden zure mensen over het algemeen als je hun mening niet deelt.
Reflecteren kun je leren.
Go hard or go home
pi_204591867
Tuurlijk kan er een kaars in. De tyfus. :D
Hoe denk je dat die GHB slachtoffers gepakt worden dan?
Of al die vrouwen die geen zin hebben?
Er is een opening en daar kan iets in. Soms met wat geweld en soms is het easy breezy en bij sommigen is het alsof er een komkommer in de gang wordt gegooid.


Soms vraag ik me echt af of hoe sommige mensen in leven kunnen blijven..
Zo dom.
Go hard or go home
pi_204591886
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:31 schreef Poem_ het volgende:
Er is ook geen bewijs nodig. Derksen profileert zich als iemand die een vrouw voor bewusteloos achterlaat en nog even een kaars naar binnen duwt en dat wegzet als domme jeugdzonde. Dat er geen bewijs of slachtoffer is, is volstrekt niet relevant.
Moralistisch niet, juridisch wel.
pi_204591890
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:56 schreef deedeetee het volgende:
Natuurlijk kan dit verhaal niet waar zijn. Echt je steekt niet zomaar ff een kaars in een bewusteloze vrouw. Dat kan niet, je schuift een kaars niet zomaar naar binnen en zeker niet zonder schade toe te brengen.
Heb ik hier al tot vervelens toe moeten herhalen.

Al dat belachelijke gemiep over verkrachting, topics vol verontwaardiging..... ):O
Heel veel users die voor joker staan :P
Wat verachtelijk dit. Zal wel een zeer verdorven mens achter zitten.
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 21:19:40 #289
5428 crew  miss_sly
pi_204591924
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:26 schreef Stikkelbaars het volgende:
Trouwens, de betreffende keeper waarmee Derksen op stap zou zijn geweest en die getuige zou zijn geweest van het delict geeft aan daar geen actieve herinnering aan te hebben, en de dame in kwestie heeft zich ook nog niet gemeld. Dus als het verzonnen is (wat meerdere mensen in Derksen zijn omgeving beweren) zitten alle vingerwapperaars hier zich druk te maken om iets wat nooit heeft plaatsgevonden.
Jij hebt ook vast het volste vertrouwen in Rutte en zijn gebrek aan actieve herinnering aan bepaalde gebeurtenissen.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 30 april 2022 @ 21:20:58 #290
442397 UitStraling
pi_204591939
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 21:13 schreef Noek het volgende:
Tuurlijk kan er een kaars in. De tyfus. :D
Hoe denk je dat die GHB slachtoffers gepakt worden dan?
Of al die vrouwen die geen zin hebben?
Er is een opening en daar kan iets in. Soms met wat geweld en soms is het easy breezy en bij sommigen is het alsof er een komkommer in de gang wordt gegooid.

Soms vraag ik me echt af of hoe sommige mensen in leven kunnen blijven..
Zo dom.
_O-
pi_204591943
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:37 schreef Stikkelbaars het volgende:
Maar dat heb je niet. Waarschijnlijk heb je nog nooit een hele aflevering uitgekeken en alleen het door de media verknipte stukje gezien. En daar baseren jullie je mening dan op en moet Derksen aan de hoogste boom worden opgeknoopt.
Het is natuurlijk geen verknipt stukje, maar gewoon een fragment uit de uitzending. Het verschil is alleen dat mensen die al zo'n 20 jaar kijken weten dat de heren continue verhalen verzinnen of aandikken. Dan kijk je anders naar zo'n fragment als mensen die dat niet weten.
pi_204591946
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:27 schreef Stikkelbaars het volgende:

[..]
Er is niks binnengedrongen en er is vooralsnog ook geen enkel bewijs dat dit uberhaupt is gebeurd. Diverse mensen, waaronder de betreffende keeper van Veendam, spreken dit tegen.
Ik zou dat ook zeggen als ik die keeper was.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 21:22:31 #293
54278 crew  Tijger_m
42
pi_204591958
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 21:19 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Jij hebt ook vast het volste vertrouwen in Rutte en zijn gebrek aan actieve herinnering aan bepaalde gebeurtenissen.
Dan nog, zelfs als het niet gebeurt is, dan is hij gewoon afgebrand op zijn eigen behoefte om in het middelpunt van de belangstelling te staan met stoere jongensboek verhalen. Jammer voor hem maar verder totaal geen medelijden mee.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_204591967
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 21:21 schreef Accordtje het volgende:

[..]
Het is natuurlijk geen verknipt stukje, maar gewoon een fragment uit de uitzending. Het verschil is alleen dat mensen die al zo'n 20 jaar kijken weten dat de heren continue verhalen verzinnen of aandikken. Dan kijk je anders naar zo'n fragment als mensen die dat niet weten.
Ook al is het verzonnen (wat ik niet geloof), dan is het nog steeds bijdragen aan een verkrachtingscultuur. Alleen daarvoor had Derksen trouwens al z'n excuses mogen aanbieden. Maar hij besloot zichzelf liever te cancellen. Naja, ook goed.
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  Grootste filosoof 2022 zaterdag 30 april 2022 @ 21:23:50 #295
442397 UitStraling
pi_204591971
Als ze al een beetje heet is snelt zo'n kaars ook vrij snel en kun je hem makkelijk met wat duwen inbrengen.
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 21:25:43 #296
5428 crew  miss_sly
pi_204591988
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 21:22 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Dan nog, zelfs als het niet gebeurt is, dan is hij gewoon afgebrand op zijn eigen behoefte om in het middelpunt van de belangstelling te staan met stoere jongensboek verhalen. Jammer voor hem maar verder totaal geen medelijden mee.
Eens hoor. Ik vind al die stoere mannenpraat die er doorgaans langskomt niet interessant, en smakeloos, maar ze doen maar. Dit was geen stoere mannenpraat, maar over de grens. Waar of niet, zo’n verhaal kan gewoon niet. Dat hebben ze dan verkeerd ingeschat. Ze zijn in ieder geval geen slachtoffer van de woke cancelcultuur maar van hun eigen overschatting van wat ze kunnen flikken.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204591990
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:32 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Nou, kom maar op met die reeks voorbeelden waarbij zwaar grensoverschrijdend gedrag de revue passeerde en op veel gelach kon rekenen. Dat moet jou als kenner van het programma wel lukken.
Filmpje van ander programma waar iedereen lekker zit te lachen om zo'n soort verhaal, en geen hond die er verder naar kraaide;

twitter
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_204592020
Lol dom toetsenbord :D
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_204592029
quote:
4s.gif Op zaterdag 30 april 2022 21:25 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]
Filmpje van ander programma waar iedereen lekker zit te lachen om zo'n soort verhaal, en geen hond die er verder naar kraaide;

[ twitter ]
Gelukkig heeft Jinek nu een half jaar vakantie.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
  zaterdag 30 april 2022 @ 21:30:57 #300
499349 EinarBoe
Extreem mild
pi_204592057
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 20:56 schreef deedeetee het volgende:
Natuurlijk kan dit verhaal niet waar zijn. Echt je steekt niet zomaar ff een kaars in een bewusteloze vrouw. Dat kan niet, je schuift een kaars niet zomaar naar binnen en zeker niet zonder schade toe te brengen.
Heb ik hier al tot vervelens toe moeten herhalen.

Al dat belachelijke gemiep over verkrachting, topics vol verontwaardiging..... ):O
Heel veel users die voor joker staan :P
Ja, jij bijvoorbeeld.
  zaterdag 30 april 2022 @ 21:30:59 #301
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_204592059
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 21:06 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Nattuurlijk kan dat wel. Er zijn zat dunne kaarsen (dinerkaarsen). Die 1000-uren-kaars kwam pas in het gewijzigde verhaal om de hoek zeilen..
Ja hallo dat is gewoon nog meer onzin hoor. Probeer het zelf maar eens zou ik zeggen. Derksen zei in t eerste filmpje dat een flinke/grote kaars was hé ! Maar met een dunner exemplaar gaat t ook niet lukken.
Je zou dat ding er met geweld in moeten steken en wrikken en al doende schade toebrengen.
Ik kijk er overgens niet van op dat men de pest in heeft en dit vreselijke respectloze verkrachting verhaal zielsgraag tóch waar wil hebben.
Mooi niet dus. :P
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')