Nou, kom maar op met die reeks voorbeelden waarbij zwaar grensoverschrijdend gedrag de revue passeerde en op veel gelach kon rekenen. Dat moet jou als kenner van het programma wel lukken.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:31 schreef Stikkelbaars het volgende:
[..]
Dat is het probleem met mensen die de heren en het programma niet kennen. Dit is hetzelfde als kroegpraat, stoerdoenerij. De heren spuiden wekelijks dit soort onzin aan tafel. Dat er nu een probleem van wordt gemaakt is vanwege zure vrouwtjes die nog een appeltje te schillen hadden met VI.
Ik moet helemaal niks.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:32 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nou, kom maar op met die reeks voorbeelden waarbij zwaar grensoverschrijdend gedrag de revue passeerde en op veel gelach kon rekenen. Dat moet jou als kenner van het programma wel lukken.
4D chess natuurlijk weer dit. Wat een hilarische nonsens.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:33 schreef Stikkelbaars het volgende:
Mwa, Derksen was al maanden zelfdestructief bezig.
Zou me niks verbazen als dit een manier was om onder zijn Talpa-contract uit te komen. Hij heeft alleen de impact schromelijk onderschat.
Als je het programma gevolgd zou hebben dan zou je wel anders praten.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:33 schreef Poem_ het volgende:
[..]
4D chess natuurlijk weer dit. Wat een hilarische nonsens.
Dan maar een kreng, want dat vinden zure mensen over het algemeen als je hun mening niet deelt.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Waarbij ik toch heel veel mannen ook zie schrijven dat die zn kaars in de verpakking had moeten houden. Of ben jij zo’n kreng wat alleen op vrouwen durft te bitchen?
Maakt ook niet uit, je hele verhaal heeft een flinke zure walm waar geen geurkaars tegen gewassen is.
Nattuurlijk kan dat wel. Er zijn zat dunne kaarsen (dinerkaarsen). Die 1000-uren-kaars kwam pas in het gewijzigde verhaal om de hoek zeilen..quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:56 schreef deedeetee het volgende:
Natuurlijk kan dit verhaal niet waar zijn. Echt je steekt niet zomaar ff een kaars in een bewusteloze vrouw. Dat kan niet, je schuift een kaars niet zomaar naar binnen en zeker niet zonder schade toe te brengen.
Heb ik hier al tot vervelens toe moeten herhalen.
Al dat belachelijke gemiep over verkrachting, topics vol verontwaardiging.....![]()
Heel veel users die voor joker staan
Reflecteren kun je leren.quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:03 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dan maar een kreng, want dat vinden zure mensen over het algemeen als je hun mening niet deelt.
Moralistisch niet, juridisch wel.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:31 schreef Poem_ het volgende:
Er is ook geen bewijs nodig. Derksen profileert zich als iemand die een vrouw voor bewusteloos achterlaat en nog even een kaars naar binnen duwt en dat wegzet als domme jeugdzonde. Dat er geen bewijs of slachtoffer is, is volstrekt niet relevant.
Wat verachtelijk dit. Zal wel een zeer verdorven mens achter zitten.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:56 schreef deedeetee het volgende:
Natuurlijk kan dit verhaal niet waar zijn. Echt je steekt niet zomaar ff een kaars in een bewusteloze vrouw. Dat kan niet, je schuift een kaars niet zomaar naar binnen en zeker niet zonder schade toe te brengen.
Al dat belachelijke gemiep over verkrachting, topics vol verontwaardiging.....![]()
Jij hebt ook vast het volste vertrouwen in Rutte en zijn gebrek aan actieve herinnering aan bepaalde gebeurtenissen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:26 schreef Stikkelbaars het volgende:
Trouwens, de betreffende keeper waarmee Derksen op stap zou zijn geweest en die getuige zou zijn geweest van het delict geeft aan daar geen actieve herinnering aan te hebben, en de dame in kwestie heeft zich ook nog niet gemeld. Dus als het verzonnen is (wat meerdere mensen in Derksen zijn omgeving beweren) zitten alle vingerwapperaars hier zich druk te maken om iets wat nooit heeft plaatsgevonden.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:13 schreef Noek het volgende:
Tuurlijk kan er een kaars in. De tyfus.![]()
Hoe denk je dat die GHB slachtoffers gepakt worden dan?
Of al die vrouwen die geen zin hebben?
Er is een opening en daar kan iets in. Soms met wat geweld en soms is het easy breezy en bij sommigen is het alsof er een komkommer in de gang wordt gegooid.
Soms vraag ik me echt af of hoe sommige mensen in leven kunnen blijven..
Zo dom.
Het is natuurlijk geen verknipt stukje, maar gewoon een fragment uit de uitzending. Het verschil is alleen dat mensen die al zo'n 20 jaar kijken weten dat de heren continue verhalen verzinnen of aandikken. Dan kijk je anders naar zo'n fragment als mensen die dat niet weten.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:37 schreef Stikkelbaars het volgende:
Maar dat heb je niet. Waarschijnlijk heb je nog nooit een hele aflevering uitgekeken en alleen het door de media verknipte stukje gezien. En daar baseren jullie je mening dan op en moet Derksen aan de hoogste boom worden opgeknoopt.
Ik zou dat ook zeggen als ik die keeper was.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:27 schreef Stikkelbaars het volgende:
[..]
Er is niks binnengedrongen en er is vooralsnog ook geen enkel bewijs dat dit uberhaupt is gebeurd. Diverse mensen, waaronder de betreffende keeper van Veendam, spreken dit tegen.
Dan nog, zelfs als het niet gebeurt is, dan is hij gewoon afgebrand op zijn eigen behoefte om in het middelpunt van de belangstelling te staan met stoere jongensboek verhalen. Jammer voor hem maar verder totaal geen medelijden mee.quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:19 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij hebt ook vast het volste vertrouwen in Rutte en zijn gebrek aan actieve herinnering aan bepaalde gebeurtenissen.
Ook al is het verzonnen (wat ik niet geloof), dan is het nog steeds bijdragen aan een verkrachtingscultuur. Alleen daarvoor had Derksen trouwens al z'n excuses mogen aanbieden. Maar hij besloot zichzelf liever te cancellen. Naja, ook goed.quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:21 schreef Accordtje het volgende:
[..]
Het is natuurlijk geen verknipt stukje, maar gewoon een fragment uit de uitzending. Het verschil is alleen dat mensen die al zo'n 20 jaar kijken weten dat de heren continue verhalen verzinnen of aandikken. Dan kijk je anders naar zo'n fragment als mensen die dat niet weten.
Eens hoor. Ik vind al die stoere mannenpraat die er doorgaans langskomt niet interessant, en smakeloos, maar ze doen maar. Dit was geen stoere mannenpraat, maar over de grens. Waar of niet, zo’n verhaal kan gewoon niet. Dat hebben ze dan verkeerd ingeschat. Ze zijn in ieder geval geen slachtoffer van de woke cancelcultuur maar van hun eigen overschatting van wat ze kunnen flikken.quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:22 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dan nog, zelfs als het niet gebeurt is, dan is hij gewoon afgebrand op zijn eigen behoefte om in het middelpunt van de belangstelling te staan met stoere jongensboek verhalen. Jammer voor hem maar verder totaal geen medelijden mee.
Filmpje van ander programma waar iedereen lekker zit te lachen om zo'n soort verhaal, en geen hond die er verder naar kraaide;quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:32 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nou, kom maar op met die reeks voorbeelden waarbij zwaar grensoverschrijdend gedrag de revue passeerde en op veel gelach kon rekenen. Dat moet jou als kenner van het programma wel lukken.
Gelukkig heeft Jinek nu een half jaar vakantie.quote:Op zaterdag 30 april 2022 21:25 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Filmpje van ander programma waar iedereen lekker zit te lachen om zo'n soort verhaal, en geen hond die er verder naar kraaide;
[ twitter ]
Ja, jij bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:56 schreef deedeetee het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |