En ze kunnen de inkomsten gewoon in eigen zak steken, zou wel eens meer kunnen zijn dan een contract bij Talpa.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:09 schreef Hathor het volgende:
Gijp geeft zelf al aan dat ze wel wat online willen doen, dat lijkt me een redelijke optie en dan is er ook geen censuur van bovenaf.
Ze zullen nog wel op zoek moeten naar sponsoren, en dat zou best wel eens lastig kunnen zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:13 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
En ze kunnen de inkomsten gewoon in eigen zak steken, zou wel eens meer kunnen zijn dan een contract bij Talpa.
Misschien op TLC, en dan 1.5 uur uitzendingen terug op de maandag en vrijdag vol met vrouwonvriendelijke grappen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:05 schreef Stikkelbaars het volgende:
Trouwens, als ze al willen terugkeren op tv, welke zender zou dat dan moeten worden? Je hebt drie grote spelers:
De NPO, die is zo politiek correct als wat
RTL 4 met die homo aan het roer
Talpa, de zender waar ze net vanaf zijn getrapt
Mja, dat wordt niks.
Waarbij ik toch heel veel mannen ook zie schrijven dat die zn kaars in de verpakking had moeten houden. Of ben jij zo’n kreng wat alleen op vrouwen durft te bitchen?quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:55 schreef Seeburg54 het volgende:
Het is helemaal verrot wat er nu gebeurd. Natuurlijk had Derksen beter zijn waffel kunnen houden, want half Nederland bestaat uit tere zieltjes. De andere helft is een stuk nuchterder, maar oei oei zeg niet dat je niet zo zwaar tilt aan het verhaal van Derksen, want de horde zure zeikwijven zijn niet eerder rustig dan dat je hele karkas kaal is gevreten.
Ik als vrouw ben mijn hele leven goddank een stuk weerbaarder geweest dan die gefrustreerde dozen die ik nu constant op tv hoor janken. Alles voor de aandacht. Dát is pas om je dood te schamen.
Ik ben niet tevreden over het hele format van die campingzender van hem.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:13 schreef Stikkelbaars het volgende:
Ze hebben het al vaker over die Römer gehad en dat 'ie niet tevreden was over het format van VI.
Als ze het gewoon weer over voetbal gaan hebben zou ik wel weer kijken, maar hun mening over dagelijkse dingen en politiek boeit me niet, daarom keek ik nog maar zelden.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:14 schreef Haags het volgende:
[..]
Misschien op TLC, en dan 1.5 uur uitzendingen terug op de maandag en vrijdag vol met vrouwonvriendelijke grappen.
Eens kijken of hij tevreden is als de campingzender straks failliet is.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:13 schreef Stikkelbaars het volgende:
Ze hebben het al vaker over die Römer gehad en dat 'ie niet tevreden was over het format van VI.
Die fusie tussen RTL en Talpa hangt nog steeds in de lucht he.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:30 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Eens kijken of hij tevreden is als de campingzender straks failliet is.
Je ontmoette elkaar in de kaarsenwinkel.quote:Op zaterdag 30 april 2022 17:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe kwamen mensen dan aan seks?
Niet ineens, als vaste kijker wist je dat direct al welquote:Op zaterdag 30 april 2022 19:02 schreef OnwetendeNerd het volgende:
Natuurlijk is het verhaal een paar dagen later ineens geheel verzonnen. Arme jongens
quote:Op zaterdag 30 april 2022 02:22 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat Derksen, op tv, met een knipoog, vertelt hoe hij een vrouw bewusteloos achter heeft gelaten en voor vertrek nog even een kaars naar binnen duwde en daar gretig om werd gelachen. En hij dit een 'domme jeugdzonde' noemt. Of dit waargebeurd is of niet is niet eens meer relevant. Voor hetzelfde geld heeft-ie nooit een vrouw met een vinger aangeraakt, dat maakt het niet een minder bezwaarlijk en absurd scenario.
Sow Noek deelt uitquote:Op zaterdag 30 april 2022 19:14 schreef Noek het volgende:
[..]
Waarbij ik toch heel veel mannen ook zie schrijven dat die zn kaars in de verpakking had moeten houden. Of ben jij zo’n kreng die alleen op vrouwen durft te bitchen?
Maakt ook niet uit, je hele verhaal heeft een flinke zure walm waar geen geurkaars tegen gewassen is.
Natuurlijk niet. Ali B, Marco B, Marc Overmars en Jeroen Rietbergen, allen geld zat en die zoeken ook een platform. En Johnny de Mol natuurlijk, goeie vriend van Ome Johan.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:13 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze zullen nog wel op zoek moeten naar sponsoren, en dat zou best wel eens lastig kunnen zijn.
Viaplay niet, die zijn woke.quote:Op zaterdag 30 april 2022 19:27 schreef Stikkelbaars het volgende:
Derksen mag van mij ook wel thuisblijven achter de geraniums. Voegde echt niks toe de laatste tijd, behalve een hoop ergernis. Genee, Gijp, Kieft en Hansie moeten wel lekker samen een voetbalprogramma gaan maken.
We hebben natuurlijk ook nog ESPN, Ziggo Sport en ViaPlay waar ze t zouden kunnen proberen.
Waarom meldde ze het dan niet meteen of de dag er na als de ophef maximaal is? Dat komt niet echt geloofwaardig over. Daarom mijn 'ineens'quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:03 schreef Ronald het volgende:
[..]
Niet ineens, als vaste kijker wist je dat direct al wel
Wordt het toch nog Verkrachting Inside.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Natuurlijk niet. Ali B, Marco B, Marc Overmars en Jeroen Rietbergen, allen geld zat en die zoeken ook een platform. En Johnny de Mol natuurlijk, goeie vriend van Ome Johan.
Dat zou bijzonder zijn, al die mannen met elkaar op een zenderquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Wordt het toch nog Verkrachting Inside.
Ja dat is zoals het programma nou eenmaal werkte, ze waren gewend om onzin anekdotes te vertellen. Nu was het voor Johan lastig om nog terug te krabbelen vanwege z’n geloofwaardigheid. Zie ook artikel met interview Gijp in het VI TV topic.quote:Op zaterdag 30 april 2022 20:11 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
Waarom meldde ze het dan niet meteen of de dag er na als de ophef maximaal is? Dat komt niet echt geloofwaardig over. Daarom mijn 'ineens'
Freudiaansquote:Op zaterdag 30 april 2022 20:14 schreef Stikkelbaars het volgende:
Waarom mensen het woord 'Verkrachting' blijven bezigen is me een raadsel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |