Das inderdaad Telegraaf eigen, SBS heeft een behoorlijk probleem gezien de frequentie van de heren. Vijf keer per week op prima time.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Dat is inderdaad zeer behoorlijk, maar haalt het natuurlijk niet bij de 1,3 miljoen van vlak na de controverse waar de Telegraaf het mee vergelijkt.
Daarom mis je er niets aan. Ik weet niet of het verhaal echt is of een grappige opmerking. Maar er is gewoon een grens aan alles moet maar gezegd kunnen worden en er om lachen. En ja VI was altijd al zo beetje tegendraads en plat.quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kon me er vroeger wel mee vermaken, maar los van wat ik zelf wil was er gewoon een publiek voor die dat wel zal missen. In die zin wel jammer voor hen.
Waar ik echter wat moe van word is dat constante gewijs naar anderen. Meneer krijgt volstrekt logisch en te verwachten kritiek, en in plaats van bij zichzelf te rade gaan stapt hij zelf op en legt hij en een aantal van zijn volgers de schuld bij anderen.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat is inderdaad zeer behoorlijk, maar haalt het natuurlijk niet bij de 1,3 miljoen van vlak na de controverse waar de Telegraaf het mee vergelijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
Dat was het ook... Maar veel politiek korrekte mensen willen dat niet zien... Misschien te laag voor hun omgeving...quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:20 schreef schommelstoel het volgende:
BN’ers verdedigen Johan Derksen: ‘Gewoon dronken lolmakerij
Daar kan ik het dan weer niet mee eens zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In de VS worden boeken uit universiteitsbibliotheken gehaald. Stel je voor dat jong volwassenen Turks fruit (twee woorden) lezen.
Haha, wanneer Joost Niemoller en Wierd Duk je verdedigen dan weet je dat je goed fout zit.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:20 schreef schommelstoel het volgende:
EusGodquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:20 schreef schommelstoel het volgende:
Beter liggende in 'Woke-Land' Eus ook hoor!quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Haha, wanneer Joost Niemoller en Wierd Duk je verdedigen dan weet je dat je goed fout zit.
Het land waar mensen seksueel misbruik afkeuren, geloof ik.quote:
Klinkt goed. Waar ligt dat?quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het land waar mensen seksueel misbruik afkeuren, geloof ik.
Ik had gehoopt ergens aan de Noordzee, iets boven België.quote:
Dat lijkt mij ook inderdaad. Komende week de Meilandjes dacht ik, dus ze hebben nog even respijtquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das inderdaad Telegraaf eigen, SBS heeft een behoorlijk probleem gezien de frequentie van de heren. Vijf keer per week op prima time.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:39 schreef Enchanter het volgende:
Mocht de boter uitverkocht zijn bij jullie plaatselijke super.
Het zit op de hoofden van een paar D66ers
Dit is een mooie bangalijst voor schuimbekkende twitteraarsquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:20 schreef schommelstoel het volgende:
Ik ben niet echt bekend met deze twee, dus vertel zeker even waarom dit veelzeggend zou zijn ...quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Haha, wanneer Joost Niemoller en Wierd Duk je verdedigen dan weet je dat je goed fout zit.
Maar waar is het bewijs dan van het seksuele misbruik? Want telkens als hier concreet naar wordt gevraagd blijven de antwoorden achterwege, terwijl mensen desalniettemin blijven schreeuwen over seksueel misbruik. Het creëert nogal een vicieuze cirkel.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het land waar mensen seksueel misbruik afkeuren, geloof ik.
Ja, ik dacht ook gewoon dat Derksen wel excuses had aangeboden, omdat hij spijt had betuigd en aangaf zich er erg voor te schamen en zich te realiseren dat het geen goed onderwerp is om over te lachen. Volgens mij zei de Braboneger bij Op1 ongeveer hetzelfde, weet niet of hij wel expliciet excuses heeft aangeboden, maar voor mij leek de boodschap van hun beider verhalen nogal op elkaar. En dan lees ik dat Johan vooral zichzelf een slachtoffer vond en geen excuses heeft aangeboden. Dat heb ik er dus helemaal niet zo uitgehaald.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:29 schreef Bocaj het volgende:
Trouwens wat Keyl hier zegt is wel Toppie!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |