Dit is voor jou niet te begrijpen, zo blijkt, maar datgene wat Derksen oplepelde was geen ‘leuk verhaal of anekdote’ maar een voorbeeld van seksueel misbruik.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik ben niet echt bekend met deze twee, dus vertel zeker even waarom dit veelzeggend zou zijn ...
[..]
Maar waar is het bewijs dan van het seksuele misbruik? Want telkens als hier concreet naar wordt gevraagd blijven de antwoorden achterwege, terwijl mensen desalniettemin blijven schreeuwen over seksueel misbruik. Het creëert nogal een vicieuze cirkel.
Zonder penetratie is er nog steeds sprake van een voorbeeld van seksueel misbruik.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:52 schreef Buitendam het volgende:
Belangrijkste van het hele verhaal is dat Johan het verhaal nuanceert en dat daarbij het misverstand over penetratie is weg genomen. Alles met betrekking tot misbruik en verkrachting valt daarmee weg.
Nuanceren is er iets aan toevoegen of verduidelijk. Wat hij de dag daarna zei viel daar echter niet onder, het waren tegenstrijdige verhalen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:52 schreef Buitendam het volgende:
Belangrijkste van het hele verhaal is dat Johan het verhaal nuanceert en dat daarbij het misverstand over penetratie is weg genomen. Alles met betrekking tot misbruik en verkrachting valt daarmee weg.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:41 schreef HowardRoark het volgende:
Maar waar is het bewijs dan van het seksuele misbruik? Want telkens als hier concreet naar wordt gevraagd blijven de antwoorden achterwege, terwijl mensen desalniettemin blijven schreeuwen over seksueel misbruik. Het creëert nogal een vicieuze cirkel.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 02:22 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat Derksen, op tv, met een knipoog, vertelt hoe hij een vrouw bewusteloos achter heeft gelaten en voor vertrek nog even een kaars naar binnen duwde en daar gretig om werd gelachen. En hij dit een 'domme jeugdzonde' noemt. Of dit waargebeurd is of niet is niet eens meer relevant. Voor hetzelfde geld heeft-ie nooit een vrouw met een vinger aangeraakt, dat maakt het niet een minder bezwaarlijk en absurd scenario.
Het is wel grappig dat chef minachting van de kijker zelf kennelijk zijn kijkers ook minacht en zo te lezen in dit topic nog met goede reden ook.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:52 schreef Buitendam het volgende:
Vanaf maandag herhalingen van Chateau Meiland op dat tijdstip.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het roer om was dan ook een herhaling van vorig jaar.
Ik weet niet wat ze op de plak hebben liggen, maar het ziet er niet gunstig uit voor ze.
Pffffffffffffffffffffff.........quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zonder penetratie is er nog steeds sprake van een voorbeeld van seksueel misbruik.
Als ze slim zijn bieden ze Heleen van Royen een praatprogramma aan, met Eus en zelfs Martijn Konings als tafelgasten, Goedele Liekens en Weird Duck. Schuift Helene soms aan.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook inderdaad. Komende week de Meilandjes dacht ik, dus ze hebben nog even respijt
Ze zullen wel weer zo snel mogelijk een kansloze spelshow in elkaar flansen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als ze slim zijn bieden ze Heleen van Royen een praatprogramma aan, met Eus en zelfs Martijn Konings als tafelgasten, Goedele Liekens en Weird Duck. Schuift Helene soms aan.
Dank je. Het zegt zo veel over jou, en gelukkig helemaal niets over mij.quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:04 schreef the-eye het volgende:
[..]
Pffffffffffffffffffffff.........
Voor jou
[ afbeelding ]
Als je een kaars tussen de benen zet? Dat lijkt mij toch sterk.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zonder penetratie is er nog steeds sprake van een voorbeeld van seksueel misbruik.
Is it cake?quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Ze zullen wel weer zo snel mogelijk een kansloze spelshow in elkaar flansen.
Aldus iemand die jaren niet meer in Nederland zit. Laten we Harry niet relevanter maken dan nodig.quote:
Kortom, een concreet bewijs is er niet. Het betreft simpelweg een opgeklopte anekdote die als zodanig wordt weggezet. Prima dat we het dan daar over eens zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit is voor jou niet te begrijpen, zo blijkt, maar datgene wat Derksen oplepelde was geen ‘leuk verhaal of anekdote’ maar een voorbeeld van seksueel misbruik.
Hoe zie je dit dan voor je? Als ik dus met vrienden aan de drank zou zitten, en zij leggen terwijl ik quasi bewusteloos raak van teveel drank, voor de grap een kaars tussen mijn benen, dan ben ik al seksueel misbruikt?quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar dan zijn we het dus min of meer eens. Want ik heb ook al vanaf moment één gezegd dat het een nogal absurde anekdote betreft, die gezien de aard van het programma waarschijnlijk is aangedikt of zelfs in zijn geheel verzonnen. Alleen die anekdote kan je niet nemen als onomstotelijk bewijs van seksueel misbruik. Zo werkt het niet.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:57 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nuanceren is er iets aan toevoegen of verduidelijk. Wat hij de dag daarna zei viel daar echter niet onder, het waren tegenstrijdige verhalen.
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:15 schreef Gunner het volgende:
[..]
Aldus iemand die jaren niet meer in Nederland zit. Laten we Harry niet relevanter maken dan nodig.
Je mist het punt van de discussie een beetje. In hoeverre die anekdote precies op waarheid berust is niet zo heel relevant: het gaat om een verhaal van seksueel misbruik dat gebracht wordt als een onschuldig voorvalletje want hihaho dronken jeugdzonde en wie heeft er nou niet zulke dingen uitgehaald ja ben er niet trots op maar moet gewoon kunnen tochquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik ben niet echt bekend met deze twee, dus vertel zeker even waarom dit veelzeggend zou zijn ...
[..]
Ja, hij zou dat wel kunnen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:17 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Wilfred zich al als vervanger van Johnny de Mol opgeworpen ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |