Ben je op je woke teentjes getrapt? Flikker op joh, gun de mens ook hun ongezouten programma ipv al die andere standaard links praatprogramma's..quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:58 schreef Nielsch het volgende:
En hoezo cancel culture?
Johan biecht op tv sexueel misbruik op. Zijn werkgever vraagt hem terecht om daar excuses voor te maken. Dat weigert deze zielepoot en neemt vervolgens zelf de keuze om te stoppen. Tsja, dan moet je ook niet heel hard gaan janken over woke en cancel culture, dan ben je zelf gewoon een treurige vent.
Nogmaals, dikke doei!
Boksquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zou je inderdaad zeggen. Maar voor de user in kwestie gaat dit niet op. Hij vindt schijnbaar het indoctrineren van jonge kinderen met theorieën over seksualiteit en 'de genderideologie' (iets waar ik mij als LHBT'er altijd sterk tegen heb uitgesproken en waar hij hier op doelt) vergelijkbaar met een rare anekdote uit een tokkie-programma met kantinepraat. Als je tegen het eerste bent, moet je ook tegen het tweede zijn. Helaas is dit argument een complete non sequitur.
Hoeveel pollepels liggen er bij jullie in de kleedkamers? Ze grepen ook niet, zelfs foto van slachtoffer op de achtergrond.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk erg fout wat Polak hier deed (niet racistisch overigens), maar de mensen aan tafel lachten er niet smakelijk om, waren er zichtbaar en hoorbaar ook ongemakkelijk bij.
Met kinderen zijn we wat voorzichtiger. Tot het volwassen vrouwen zijn (hoewel, dat begint al erg jong, jaar of 12) want dan zijn ze prima prooi voor mannen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:26 schreef the-eye het volgende:
[..]
Met kinderen zijn we gewoon iets voorzichtiger dan met volwassen mensen. Dat weet je toch wel?
Aldus de user die hier al tig topics huilt hoe oneerlijk het allemaal wel niet is.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:39 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ben je op je woke teentjes getrapt? Flikker op joh, gun de mens ook hun ongezouten programma ipv al die andere standaard links praatprogramma's..
Jinek vraagt wel specifiek naar deze anekdote dus bij nader inzien heb je wel gelijk (behalve dat het racistisch zou zijn).quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Hoeveel pollepels liggen er bij jullie in de kleedkamers? Ze grepen ook niet, zelfs foto van slachtoffer op de achtergrond.![]()
Maar dat ze niet lachten maakt dus het verschil?
Och jee, bescherm de 'kinderen'!quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:36 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zou je inderdaad zeggen. Maar voor de user in kwestie gaat dit niet op. Hij vindt schijnbaar het indoctrineren van jonge kinderen met theorieën over seksualiteit en 'de genderideologie' (iets waar ik mij als LHBT'er altijd sterk tegen heb uitgesproken en waar hij hier op doelt) vergelijkbaar met een rare anekdote uit een tokkie-programma met kantinepraat. Als je tegen het eerste bent, moet je ook tegen het tweede zijn. Helaas is dit argument een complete non sequitur.
Dit 'leuke' verhaal heeft in elk geval wel inzicht gegeven in hoe mensen hier in elkaar zitten.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:16 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dat was het ook... Een leuk verhaal zonder bijbedoelingen... (Zoals verkrachting goedpraten etc..)
Alle uitspraken worden meteen op een 'weegschaal' gelegd...
Jij ziet vrouwen blijkbaar als kinderen. Bij mij groeien kinderen uit tot zowel mannen als vrouwen. Geen van beiden wil ik als ze eenmaal volwassen zijn als kind behandelenquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Met kinderen zijn we wat voorzichtiger. Tot het volwassen vrouwen zijn (hoewel, dat begint al erg jong, jaar of 12) want dan zijn ze prima prooi voor mannen.
Dat is hetzelfde als met vrouwen die ongewenst zwanger zijn: het is reuzebelangrijk te voorkomen dat ze abortus plegen, maar dat ze daarna met kind kunnen verreken is vers 2.
Echt weer De Telegraaf.. Naar de kijkcijfers kijken vlak ná de controversequote:Op zaterdag 30 april 2022 13:00 schreef Bocaj het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)oppen-vandaag-inside
Zal ze leren!
Het roer om was dan ook een herhaling van vorig jaar.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:00 schreef Bocaj het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)oppen-vandaag-inside
Zal ze leren!
VI was zo'n beetje hun best bekeken programma...quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat waren de kijkcijfers afgelopen maandag? Of vorige week?
Dat vroeg ik niet.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
VI was zo'n beetje hun best bekeken programma...
Doen we hier ook hoor. Niks nieuws onder de zon. Er zijn gewoon leeftijdscategorien voor boeken en films. Geen kinderjuf die het een probleem vindt dat ze niet Turksfruit aan de kleintjes van 3 à 4 jaar voor kan lezen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Och jee, bescherm de 'kinderen'!
Je juicht toe dat je ideologische medestanders in de VS boeken verbieden vanwege de vermeende controversiële inhoud (gender- of raciale kwesties) en loopt hier drama te maken over hoe onprettig de maatschappij is als je op eieren moet lopen. Dat valt niet met elkaar te rijmen.
Je bent een conservatief. Jouw soort was de vrije moraal in de jaren 60 en 70 juist een gruwel. Als je toen had geleefd, had je er schande van gesproken.
Gemiddeld 806 000 kijkers afgelopen week volgens kijkcijferonderzoek, afgelopen maand zelfs gemiddeld 942 000.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Echt weer De Telegraaf.. Naar de kijkcijfers kijken vlak ná de controverse![]()
Wat waren de kijkcijfers afgelopen maandag? Of vorige week?
quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:03 schreef the-eye het volgende:
[..]
Jij ziet vrouwen blijkbaar als kinderen. Bij mij groeien kinderen uit tot zowel mannen als vrouwen. Geen van beiden wil ik als ze eenmaal volwassen zijn als kind behandelen
Thanksquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Gemiddeld 806 000 kijkers afgelopen week volgens kijkcijferonderzoek, afgelopen maand zelfs gemiddeld 942 000.
In de VS worden boeken uit universiteitsbibliotheken gehaald. Stel je voor dat jong volwassenen Turks fruit (twee woorden) lezen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:08 schreef the-eye het volgende:
[..]
Doen we hier ook hoor. Niks nieuws onder de zon. Er zijn gewoon leeftijdscategorien voor boeken en films. Geen kinderjuf die het een probleem vindt dat ze niet Turksfruit aan de kleintjes van 3 à 4 jaar voor kan lezen.
Das inderdaad Telegraaf eigen, SBS heeft een behoorlijk probleem gezien de frequentie van de heren. Vijf keer per week op prima time.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks![]()
Dat is inderdaad zeer behoorlijk, maar haalt het natuurlijk niet bij de 1,3 miljoen van vlak na de controverse waar de Telegraaf het mee vergelijkt.
Daarom mis je er niets aan. Ik weet niet of het verhaal echt is of een grappige opmerking. Maar er is gewoon een grens aan alles moet maar gezegd kunnen worden en er om lachen. En ja VI was altijd al zo beetje tegendraads en plat.quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Kon me er vroeger wel mee vermaken, maar los van wat ik zelf wil was er gewoon een publiek voor die dat wel zal missen. In die zin wel jammer voor hen.
Waar ik echter wat moe van word is dat constante gewijs naar anderen. Meneer krijgt volstrekt logisch en te verwachten kritiek, en in plaats van bij zichzelf te rade gaan stapt hij zelf op en legt hij en een aantal van zijn volgers de schuld bij anderen.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
Dat is inderdaad zeer behoorlijk, maar haalt het natuurlijk niet bij de 1,3 miljoen van vlak na de controverse waar de Telegraaf het mee vergelijkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NIET aanklikken! https://youtu.be/xp18TKxsbVM?si=3ty6rKpcYlU5zf9d
Dat was het ook... Maar veel politiek korrekte mensen willen dat niet zien... Misschien te laag voor hun omgeving...quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:20 schreef schommelstoel het volgende:
BN’ers verdedigen Johan Derksen: ‘Gewoon dronken lolmakerij
Daar kan ik het dan weer niet mee eens zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:13 schreef miss_sly het volgende:
[..]
In de VS worden boeken uit universiteitsbibliotheken gehaald. Stel je voor dat jong volwassenen Turks fruit (twee woorden) lezen.
Haha, wanneer Joost Niemoller en Wierd Duk je verdedigen dan weet je dat je goed fout zit.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:20 schreef schommelstoel het volgende:
EusGodquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:20 schreef schommelstoel het volgende:
Beter liggende in 'Woke-Land' Eus ook hoor!quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Haha, wanneer Joost Niemoller en Wierd Duk je verdedigen dan weet je dat je goed fout zit.
Het land waar mensen seksueel misbruik afkeuren, geloof ik.quote:
Klinkt goed. Waar ligt dat?quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het land waar mensen seksueel misbruik afkeuren, geloof ik.
Ik had gehoopt ergens aan de Noordzee, iets boven België.quote:
Dat lijkt mij ook inderdaad. Komende week de Meilandjes dacht ik, dus ze hebben nog even respijtquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:15 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Das inderdaad Telegraaf eigen, SBS heeft een behoorlijk probleem gezien de frequentie van de heren. Vijf keer per week op prima time.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:39 schreef Enchanter het volgende:
Mocht de boter uitverkocht zijn bij jullie plaatselijke super.
Het zit op de hoofden van een paar D66ers
Dit is een mooie bangalijst voor schuimbekkende twitteraarsquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:20 schreef schommelstoel het volgende:
Ik ben niet echt bekend met deze twee, dus vertel zeker even waarom dit veelzeggend zou zijn ...quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Haha, wanneer Joost Niemoller en Wierd Duk je verdedigen dan weet je dat je goed fout zit.
Maar waar is het bewijs dan van het seksuele misbruik? Want telkens als hier concreet naar wordt gevraagd blijven de antwoorden achterwege, terwijl mensen desalniettemin blijven schreeuwen over seksueel misbruik. Het creëert nogal een vicieuze cirkel.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het land waar mensen seksueel misbruik afkeuren, geloof ik.
Ja, ik dacht ook gewoon dat Derksen wel excuses had aangeboden, omdat hij spijt had betuigd en aangaf zich er erg voor te schamen en zich te realiseren dat het geen goed onderwerp is om over te lachen. Volgens mij zei de Braboneger bij Op1 ongeveer hetzelfde, weet niet of hij wel expliciet excuses heeft aangeboden, maar voor mij leek de boodschap van hun beider verhalen nogal op elkaar. En dan lees ik dat Johan vooral zichzelf een slachtoffer vond en geen excuses heeft aangeboden. Dat heb ik er dus helemaal niet zo uitgehaald.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:29 schreef Bocaj het volgende:
Trouwens wat Keyl hier zegt is wel Toppie!
Dit is voor jou niet te begrijpen, zo blijkt, maar datgene wat Derksen oplepelde was geen ‘leuk verhaal of anekdote’ maar een voorbeeld van seksueel misbruik.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik ben niet echt bekend met deze twee, dus vertel zeker even waarom dit veelzeggend zou zijn ...
[..]
Maar waar is het bewijs dan van het seksuele misbruik? Want telkens als hier concreet naar wordt gevraagd blijven de antwoorden achterwege, terwijl mensen desalniettemin blijven schreeuwen over seksueel misbruik. Het creëert nogal een vicieuze cirkel.
Zonder penetratie is er nog steeds sprake van een voorbeeld van seksueel misbruik.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:52 schreef Buitendam het volgende:
Belangrijkste van het hele verhaal is dat Johan het verhaal nuanceert en dat daarbij het misverstand over penetratie is weg genomen. Alles met betrekking tot misbruik en verkrachting valt daarmee weg.
Nuanceren is er iets aan toevoegen of verduidelijk. Wat hij de dag daarna zei viel daar echter niet onder, het waren tegenstrijdige verhalen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:52 schreef Buitendam het volgende:
Belangrijkste van het hele verhaal is dat Johan het verhaal nuanceert en dat daarbij het misverstand over penetratie is weg genomen. Alles met betrekking tot misbruik en verkrachting valt daarmee weg.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:41 schreef HowardRoark het volgende:
Maar waar is het bewijs dan van het seksuele misbruik? Want telkens als hier concreet naar wordt gevraagd blijven de antwoorden achterwege, terwijl mensen desalniettemin blijven schreeuwen over seksueel misbruik. Het creëert nogal een vicieuze cirkel.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 02:22 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Waar het om gaat is dat Derksen, op tv, met een knipoog, vertelt hoe hij een vrouw bewusteloos achter heeft gelaten en voor vertrek nog even een kaars naar binnen duwde en daar gretig om werd gelachen. En hij dit een 'domme jeugdzonde' noemt. Of dit waargebeurd is of niet is niet eens meer relevant. Voor hetzelfde geld heeft-ie nooit een vrouw met een vinger aangeraakt, dat maakt het niet een minder bezwaarlijk en absurd scenario.
Het is wel grappig dat chef minachting van de kijker zelf kennelijk zijn kijkers ook minacht en zo te lezen in dit topic nog met goede reden ook.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:52 schreef Buitendam het volgende:
Vanaf maandag herhalingen van Chateau Meiland op dat tijdstip.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het roer om was dan ook een herhaling van vorig jaar.
Ik weet niet wat ze op de plak hebben liggen, maar het ziet er niet gunstig uit voor ze.
Pffffffffffffffffffffff.........quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zonder penetratie is er nog steeds sprake van een voorbeeld van seksueel misbruik.
Als ze slim zijn bieden ze Heleen van Royen een praatprogramma aan, met Eus en zelfs Martijn Konings als tafelgasten, Goedele Liekens en Weird Duck. Schuift Helene soms aan.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook inderdaad. Komende week de Meilandjes dacht ik, dus ze hebben nog even respijt
Ze zullen wel weer zo snel mogelijk een kansloze spelshow in elkaar flansen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als ze slim zijn bieden ze Heleen van Royen een praatprogramma aan, met Eus en zelfs Martijn Konings als tafelgasten, Goedele Liekens en Weird Duck. Schuift Helene soms aan.
Dank je. Het zegt zo veel over jou, en gelukkig helemaal niets over mij.quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:04 schreef the-eye het volgende:
[..]
Pffffffffffffffffffffff.........
Voor jou
[ afbeelding ]
Als je een kaars tussen de benen zet? Dat lijkt mij toch sterk.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zonder penetratie is er nog steeds sprake van een voorbeeld van seksueel misbruik.
Is it cake?quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Ze zullen wel weer zo snel mogelijk een kansloze spelshow in elkaar flansen.
Aldus iemand die jaren niet meer in Nederland zit. Laten we Harry niet relevanter maken dan nodig.quote:
Kortom, een concreet bewijs is er niet. Het betreft simpelweg een opgeklopte anekdote die als zodanig wordt weggezet. Prima dat we het dan daar over eens zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit is voor jou niet te begrijpen, zo blijkt, maar datgene wat Derksen oplepelde was geen ‘leuk verhaal of anekdote’ maar een voorbeeld van seksueel misbruik.
Hoe zie je dit dan voor je? Als ik dus met vrienden aan de drank zou zitten, en zij leggen terwijl ik quasi bewusteloos raak van teveel drank, voor de grap een kaars tussen mijn benen, dan ben ik al seksueel misbruikt?quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Maar dan zijn we het dus min of meer eens. Want ik heb ook al vanaf moment één gezegd dat het een nogal absurde anekdote betreft, die gezien de aard van het programma waarschijnlijk is aangedikt of zelfs in zijn geheel verzonnen. Alleen die anekdote kan je niet nemen als onomstotelijk bewijs van seksueel misbruik. Zo werkt het niet.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:57 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nuanceren is er iets aan toevoegen of verduidelijk. Wat hij de dag daarna zei viel daar echter niet onder, het waren tegenstrijdige verhalen.
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:15 schreef Gunner het volgende:
[..]
Aldus iemand die jaren niet meer in Nederland zit. Laten we Harry niet relevanter maken dan nodig.
Je mist het punt van de discussie een beetje. In hoeverre die anekdote precies op waarheid berust is niet zo heel relevant: het gaat om een verhaal van seksueel misbruik dat gebracht wordt als een onschuldig voorvalletje want hihaho dronken jeugdzonde en wie heeft er nou niet zulke dingen uitgehaald ja ben er niet trots op maar moet gewoon kunnen tochquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik ben niet echt bekend met deze twee, dus vertel zeker even waarom dit veelzeggend zou zijn ...
[..]
Ja, hij zou dat wel kunnen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:17 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Wilfred zich al als vervanger van Johnny de Mol opgeworpen ?
Genee is zonder Derksen ook niks. Hij zal op basis van het meeliften met Derksen nog wel een programma krijgen maar dat gaat geen blijvertje zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, hij zou dat wel kunnen.
Van der Gijp zie ik niet zo snel weer op tv... Misschien ergens als voetbalanalist...
Dat ik een romanticus ben?quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dank je. Het zegt zo veel over jou, en gelukkig helemaal niets over mij.
En daar mag je nooit om lachen?quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je mist het punt van de discussie een beetje. In hoeverre die anekdote precies op waarheid berust is niet zo heel relevant: het gaat om een verhaal van seksueel misbruik dat gebracht wordt als een onschuldig voorvalletje want hihaho dronken jeugdzonde en wie heeft er nou niet zulke dingen uitgehaald ja ben er niet trots op maar moet gewoon kunnen toch![]()
![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:04 schreef Bocaj het volgende:
Jullie weten niet half hoe lief Johan is...
Hier was hij hertjes aan het redden met zijn Range Rover...Ok, ik ben om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij mag van mij 1001 waxinelichtjes inbrengen.
Hertjes
Go hard or go home
Genee doet volgens mij ook nog radio bij BNR en Veronica...quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Genee is zonder Derksen ook niks. Hij zal op basis van het meeliften met Derksen nog wel een programma krijgen maar dat gaat geen blijvertje zijn.
Hij heeft eerder geprobeerd om andere programma´s te maken/presenteren. Is allemaal faliekant mislukt.quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Genee is zonder Derksen ook niks. Hij zal op basis van het meeliften met Derksen nog wel een programma krijgen maar dat gaat geen blijvertje zijn.
Er hoeft ook geen bewijs te zijn. Derksen profileert zich als iemand die dat in zijn jongere jaren heeft gedaan en daar niet zo heel veel problemen in ziet want domme jeugdzonde en dat doen mensen wel vaker. Met name dat laatste is waar mensen vallen. Niet enkel of primair de gebeurtenis zelf.quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kortom, een concreet bewijs is er niet. Het betreft simpelweg een opgeklopte anekdote die als zodanig wordt weggezet. Prima dat we het dan daar over eens zijn.
[..]
Hoe zie je dit dan voor je? Als ik dus met vrienden aan de drank zou zitten, en zij leggen terwijl ik quasi bewusteloos raak van teveel drank, voor de grap een kaars tussen mijn benen, dan ben ik al seksueel misbruikt?
[..]
Maar dan zijn we het dus min of meer eens. Want ik heb ook al vanaf moment één gezegd dat het een nogal absurde anekdote betreft, die gezien de aard van het programma waarschijnlijk is aangedikt of zelfs in zijn geheel verzonnen. Alleen die anekdote kan je niet nemen als onomstotelijk bewijs van seksueel misbruik. Zo werkt het niet.
In dit geval niet. Het ging om verkrachting.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dus omdat mensen hebben gelachen om deze anekdote, jeetje .. Als ik jou was zou ik alle vormen van satire of comedy maar mijden. Als ik dit zo eens lees, lijk jij mij echt iemand die bij de eerste grap over bijvoorbeeld minderheden al schuimbekkend en snikkend moet worden gekalmeerd. Zo kwetsend allemaal!quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je mist het punt van de discussie een beetje. In hoeverre die anekdote precies op waarheid berust is niet zo heel relevant: het gaat om een verhaal van seksueel misbruik dat gebracht wordt als een onschuldig voorvalletje want hihaho dronken jeugdzonde en wie heeft er nou niet zulke dingen uitgehaald ja ben er niet trots op maar moet gewoon kunnen toch![]()
![]()
![]()
.
Die is prima in staat om zijn eigen vriendin door het huis heen te slaan.quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:17 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Wilfred zich al als vervanger van Johnny de Mol opgeworpen ?
Ik schreeuw niet over seksueel misbruik. Maar net als veel anderen vind ik het nooit oké wat die Johan al dan niet heeft gedaan.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
[..]
Precies! Het heeft even geduurd maar nu begrijp je het eindelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dus omdat mensen hebben gelachen om deze anekdote, jeetje ..
Ja, daar lijk je vaak over te fantaseren maar dat is gelukkig niet het geval.quote:Als ik jou was
Fantaseren niet, maar constateren hoe de woke mens in elkaar steekt doe ik wel geregeld.quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:47 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, daar lijk je vaak over te fantaseren maar dat is gelukkig niet het geval.
Uit ervaring kan ik je melden dat als je over iemands schoenen heenkotst, dat geen belemmering voor zin in seks vormtquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Als je een kaars tussen de benen zet? Dat lijkt mij toch sterk.
Maar goed, het hele verhaal is natuurlijk zo sterk als maar kan. Om te beginnen: een vrouw kotst over jou heen. Vervolgens ga je gewoon vozen op de bank. Ik weet niet hoor, maar als ik onder de kots zit heb ik echt geen zin in seks, dan heb ik zin om mijn kleding uit te trekken, snel uit te spoelen en in een wasmachine flikkeren in de hoop dat het goed komt, daarna even douchen en dan hoop ik dat er in ieder geval iets van een badjas is waarmee ik met goed fatsoen een taxi in kan stappen.
U is mijn droomvrouwquote:Op zaterdag 30 april 2022 15:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je melden dat als je over iemands schoenen heenkotst, dat geen belemmering voor zin in seks vormtbehalve dan dat ik er toen zelf dus geen zin meer in had, want beroerd van de alcohol. Tja zo gaat dat soms (naja daarna wel niet meer zo vaak
). Of ik die kaars had kunnen waarderen denk ik niet, die vingers die ik nog wel kan herinneren kon ik ook niet zo waarderen, maar ach beide dronken, dus was ook weer niet zo traumatisch. Moest zelf ook wel lachen om het verhaal van Derksen, ook wel vanwege de absurditeit van het verhaal, maar geloof het deel van de kaars ook niet zo.
Eigenlijk heb ik in deze hele discussie nog weinig over alcoholmisbruik gehoord, zou m.i. geen kwaad kunnen dat daar ook nog even aandacht aan gegeven wordt, voor zowel man als vrouw, maar dat zal wel te dicht richting victimblaming gaan.
Iets opmerken over gebruik van alcohol heb ik al diverse keren gedaan. Maar niemand die er op in gaat. Men blijft gewoon maar doorgaan over de vermeende verkrachting met een kaars.quote:
Neem aan dat dit dan niet een programma is voor de Johan fanclubquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als ze slim zijn bieden ze Heleen van Royen een praatprogramma aan, met Eus en zelfs Martijn Konings als tafelgasten, Goedele Liekens en Weird Duck. Schuift Helene soms aan.
Begrijp ik nou goed dat je zegt dat overmatig alcoholgebruik je een seksuele vrijbrief geeft? Nee toch hoop ik?quote:Op zaterdag 30 april 2022 15:23 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Iets opmerken over gebruik van alcohol heb ik al diverse keren gedaan. Maar niemand die er op in gaat. Men blijft gewoon maar doorgaan over de vermeende verkrachting met een kaars.
Wat ik helemaal hilarisch vond was een opmerking over respect. Een straalbezopen jongedame respect betonen terwijl je hem zelf ook flink geraakt hebt ? Dat is IMO echt te veel gevraagd hoor.
Nee maar laten we niet preutser zijn als de Paus, nou ligt er bij mij een heel groot verschil tussen verkrachting (waar ik zeer sterk afstand van neem), en tussen losbandigheid, en ik heb vaak genoeg meegemaakt dat iemand het achteraf niet zo leuk vond, naja voor mij is dat gewoon bad luck, daar ga ik gewoon netjes mee om, als in: Er is niets gebeurt. Maar ik kan me best voorstellen dat er bij sommige aanklachten vrouwen worden opgestookt door hun echtgenotes met: Je bent verkracht. Nee slet, je bent gewoon te ver gegaan.quote:Op zaterdag 30 april 2022 15:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat je zegt dat overmatig alcoholgebruik je een seksuele vrijbrief geeft? Nee toch hoop ik?
Waar haal je die onzin nu weer vandaan ? Ik heb t overgens wel over alcohol misbruik niet over gewoon gebruik.quote:Op zaterdag 30 april 2022 15:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Begrijp ik nou goed dat je zegt dat overmatig alcoholgebruik je een seksuele vrijbrief geeft? Nee toch hoop ik?
Ik ben blij dat je het van je af hebt kunnen schudden, maar het is natuurlijk allerminst normaal om tegen de wil van iemand je vingers naar binnen te duwen. Ook als je beiden dronken bent.quote:Op zaterdag 30 april 2022 15:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Uit ervaring kan ik je melden dat als je over iemands schoenen heenkotst, dat geen belemmering voor zin in seks vormtbehalve dan dat ik er toen zelf dus geen zin meer in had, want beroerd van de alcohol. Tja zo gaat dat soms (naja daarna wel niet meer zo vaak
). Of ik die kaars had kunnen waarderen denk ik niet, die vingers die ik nog wel kan herinneren kon ik ook niet zo waarderen, maar ach beide dronken, dus was ook weer niet zo traumatisch. Moest zelf ook wel lachen om het verhaal van Derksen, ook wel vanwege de absurditeit van het verhaal, maar geloof het deel van de kaars ook niet zo.
Eigenlijk heb ik in deze hele discussie nog weinig over alcoholmisbruik gehoord, zou m.i. geen kwaad kunnen dat daar ook nog even aandacht aan gegeven wordt, voor zowel man als vrouw, maar dat zal wel te dicht richting victimblaming gaan.
Voor heel veel mensen is dat hetzelfdequote:Op zaterdag 30 april 2022 15:52 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Waar haal je die onzin nu weer vandaan ? Ik heb t overgens wel over alcohol misbruik niet over gewoon gebruik.
Ook dit ja.quote:Op zaterdag 30 april 2022 15:36 schreef Hathor het volgende:
Wat een leeg bestaan moet je hebben als je je kan verkneukelen omdat een programma, waar je sowieso toch al nooit naar keek, van de buis gehaald word.
Fijn om te horenquote:Op zaterdag 30 april 2022 15:52 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Waar haal je die onzin nu weer vandaan ? Ik heb t overgens wel over alcohol misbruik niet over gewoon gebruik.
quote:Wat ik helemaal hilarisch vond was een opmerking over respect. Een straalbezopen jongedame respect betonen terwijl je hem zelf ook flink geraakt hebt ? Dat is IMO echt te veel gevraagd hoor.
Het zou mooi zijn als we mensen zelf laten bepalen of ze een programma willen kijken of niet. Nee, hij moet en zal excuses maken voor z'n uitspraken, want er is ophef. Nou en, als de kijkcijfers instorten doordat te veel mensen vinden dat Derksen te ver is gegaan dan stopt het programma vanzelf wel. Blijven de kijkcijfers wel hoog, dan vinden genoeg mensen het blijkbaar geen (te) groot issue.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:40 schreef capricia het volgende:
Zou mooi zijn als er nu een programma komt waarin mensen wel openlijk en respectvol over dit soort zaken kunnen praten. Zonder dat lacherige.
Misschien kan Johan daar zijn kennis, kunde en contacten voor inzetten. Stukje rehabilitatie ook.
Tja, volgens de wet ben je gewoon toerekeningsvatbaar als je dronken bent, want je hebt een bewuste keus gemaakt om dronken te worden. In de praktijk moet je dus eigenlijk zorgen dat je niet zo dronken wordt dat je geen boodschap meer hebt aan andermans wensen. Dus dronkenschap is zeker geen excuus, maar ik kan me ook best indenken dat als je echt dronken bent het respect voor andermans wensen moeilijk op te brengen is.quote:Op zaterdag 30 april 2022 15:23 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Iets opmerken over gebruik van alcohol heb ik al diverse keren gedaan. Maar niemand die er op in gaat. Men blijft gewoon maar doorgaan over de vermeende verkrachting met een kaars.
Wat ik helemaal hilarisch vond was een opmerking over respect. Een straalbezopen jongedame respect betonen terwijl je hem zelf ook flink geraakt hebt ? Dat is IMO echt te veel gevraagd hoor.
Dat heb ik niemand horen zeggen, behalve Gijp/Derksen zelfquote:Op zaterdag 30 april 2022 15:58 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Lijkt mij niet zo ok om door te slaan. Ja, hij is enorm uitgegleden, maar ik begreep dat er zelfs mensen zijn geweest die gingen zeggen dat Derksen nog erger was dan Poetin en met alle respect, maar dan heb je echt alle gevoel voor verhoudingen verloren.
Dat gaat niet richting victim-blaming, dat is victim-blaming.quote:Op zaterdag 30 april 2022 15:05 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik zag het ergens bij een artikel staan, maar dan is dat misschien een verwijzing geweest naar een uitspraak van de heren. Maar goed, zelfs zonder die uitspraak vind ik dat sommigen wel heel erg met gestrekt been erin zijn gegaan. Tijdgeest.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:22 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat heb ik niemand horen zeggen, behalve Gijp/Derksen zelfmaar was dacht ik meer omdat het nieuws van Oekraïne naar de achtergrond verdween. Kan me ook niet voorstellen dat een weldenkend iemand Derksen echt erger vindt dan Poetin (en het dan ook nog gaat openbaren).
Precies wat er staat. Het lijkt mij duidelijk genoeg.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:01 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Fijn om te horen![]()
Maar wat bedoel je hier dan wél mee:
[..]
Hij heeft de volgende dag het verhaal genuanceerd. Hij bleek haar in de stabiele zijligging te hebben gelegd, een dekentje over haar heen, omringd met een hart van waxinelichtjes en een glas water naast haar tegen de kater.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:07 schreef Knip het volgende:
Ik begrijp werkelijk niet dat ik nog niemand heb horen zeggen waar het hierin werkelijk om gaat, wat mij betreft.
Iemand die volkomen laveloos is, min of meer bewusteloos in zo een toestand achterlaten is uitermate riskant en iets wat je niet mag doen.
Jimi Hendrix is op die manier (naar verluidt) aan zijn eind gekomen. Gestikt in zijn eigen braaksel.. Johan Derksen wist dit, gezien zijn muzieksmaak.
Misschien dacht hij dat deze dame al uitgekotst was en nam hij daarom het risico, maar dat had hij er dan wel even bij mogen zeggen. Die kaars was natuurlijk om te voorkomen dat de dame zich op haar rug zou draaien en alsnog zou kunnen stikken, Een instrument om de stabiele zijligging te verzekeren als het ware.
Ik zie een kans voor Johan om alsnog deze draai aan het verhaal te geven. Misschien kan hij nog aan de slag met het geven van EHBO-cursussen. Ik zie graag voor mij hoe hij mond-op-mond beademing gaat demonstreren bij Eva Jinek.
Dus niet. Gelukkig zeg je niet te bedoelen wat ik dacht. Maar wat je wel bedoelt is mij onduidelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:43 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Precies wat er staat. Het lijkt mij duidelijk genoeg.
Klopt, maar als je een krat pils achterover slaat en het hele voetbalteam stomdronken samen met je nakend op de bank ligt is de kans een stuk groter dat er wat gebeurt dan als iedereen nuchter is.quote:Op zaterdag 30 april 2022 16:24 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat gaat niet richting victim-blaming, dat is victim-blaming.
Als ik een krat bier achterover sla, en daarna het hele voetbal-team bij me thuis uitnodig, dan heeft nog steeds niemand het recht om mij te verkrachten.
Of een vinger, dildo of kaars etc in me te stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |