Dank je. Het zegt zo veel over jou, en gelukkig helemaal niets over mij.quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:04 schreef the-eye het volgende:
[..]
Pffffffffffffffffffffff.........
Voor jou
[ afbeelding ]
Als je een kaars tussen de benen zet? Dat lijkt mij toch sterk.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zonder penetratie is er nog steeds sprake van een voorbeeld van seksueel misbruik.
Is it cake?quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Ze zullen wel weer zo snel mogelijk een kansloze spelshow in elkaar flansen.
Aldus iemand die jaren niet meer in Nederland zit. Laten we Harry niet relevanter maken dan nodig.quote:
Kortom, een concreet bewijs is er niet. Het betreft simpelweg een opgeklopte anekdote die als zodanig wordt weggezet. Prima dat we het dan daar over eens zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dit is voor jou niet te begrijpen, zo blijkt, maar datgene wat Derksen oplepelde was geen ‘leuk verhaal of anekdote’ maar een voorbeeld van seksueel misbruik.
Hoe zie je dit dan voor je? Als ik dus met vrienden aan de drank zou zitten, en zij leggen terwijl ik quasi bewusteloos raak van teveel drank, voor de grap een kaars tussen mijn benen, dan ben ik al seksueel misbruikt?quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zonder penetratie is er nog steeds sprake van een voorbeeld van seksueel misbruik.
Maar dan zijn we het dus min of meer eens. Want ik heb ook al vanaf moment één gezegd dat het een nogal absurde anekdote betreft, die gezien de aard van het programma waarschijnlijk is aangedikt of zelfs in zijn geheel verzonnen. Alleen die anekdote kan je niet nemen als onomstotelijk bewijs van seksueel misbruik. Zo werkt het niet.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:57 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Nuanceren is er iets aan toevoegen of verduidelijk. Wat hij de dag daarna zei viel daar echter niet onder, het waren tegenstrijdige verhalen.
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:15 schreef Gunner het volgende:
[..]
Aldus iemand die jaren niet meer in Nederland zit. Laten we Harry niet relevanter maken dan nodig.
Je mist het punt van de discussie een beetje. In hoeverre die anekdote precies op waarheid berust is niet zo heel relevant: het gaat om een verhaal van seksueel misbruik dat gebracht wordt als een onschuldig voorvalletje want hihaho dronken jeugdzonde en wie heeft er nou niet zulke dingen uitgehaald ja ben er niet trots op maar moet gewoon kunnen tochquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik ben niet echt bekend met deze twee, dus vertel zeker even waarom dit veelzeggend zou zijn ...
[..]
Maar waar is het bewijs dan van het seksuele misbruik? Want telkens als hier concreet naar wordt gevraagd blijven de antwoorden achterwege, terwijl mensen desalniettemin blijven schreeuwen over seksueel misbruik. Het creëert nogal een vicieuze cirkel.
Ja, hij zou dat wel kunnen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:17 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Wilfred zich al als vervanger van Johnny de Mol opgeworpen ?
Genee is zonder Derksen ook niks. Hij zal op basis van het meeliften met Derksen nog wel een programma krijgen maar dat gaat geen blijvertje zijn.quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, hij zou dat wel kunnen.
Van der Gijp zie ik niet zo snel weer op tv... Misschien ergens als voetbalanalist...
Dat ik een romanticus ben?quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:10 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dank je. Het zegt zo veel over jou, en gelukkig helemaal niets over mij.
En daar mag je nooit om lachen?quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je mist het punt van de discussie een beetje. In hoeverre die anekdote precies op waarheid berust is niet zo heel relevant: het gaat om een verhaal van seksueel misbruik dat gebracht wordt als een onschuldig voorvalletje want hihaho dronken jeugdzonde en wie heeft er nou niet zulke dingen uitgehaald ja ben er niet trots op maar moet gewoon kunnen toch![]()
![]()
![]()
.
quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:04 schreef Bocaj het volgende:
Jullie weten niet half hoe lief Johan is...
Hier was hij hertjes aan het redden met zijn Range Rover...Ok, ik ben om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij mag van mij 1001 waxinelichtjes inbrengen.
Hertjes
Go hard or go home
Genee doet volgens mij ook nog radio bij BNR en Veronica...quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Genee is zonder Derksen ook niks. Hij zal op basis van het meeliften met Derksen nog wel een programma krijgen maar dat gaat geen blijvertje zijn.
Hij heeft eerder geprobeerd om andere programma´s te maken/presenteren. Is allemaal faliekant mislukt.quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:20 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Genee is zonder Derksen ook niks. Hij zal op basis van het meeliften met Derksen nog wel een programma krijgen maar dat gaat geen blijvertje zijn.
Er hoeft ook geen bewijs te zijn. Derksen profileert zich als iemand die dat in zijn jongere jaren heeft gedaan en daar niet zo heel veel problemen in ziet want domme jeugdzonde en dat doen mensen wel vaker. Met name dat laatste is waar mensen vallen. Niet enkel of primair de gebeurtenis zelf.quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:15 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Kortom, een concreet bewijs is er niet. Het betreft simpelweg een opgeklopte anekdote die als zodanig wordt weggezet. Prima dat we het dan daar over eens zijn.
[..]
Hoe zie je dit dan voor je? Als ik dus met vrienden aan de drank zou zitten, en zij leggen terwijl ik quasi bewusteloos raak van teveel drank, voor de grap een kaars tussen mijn benen, dan ben ik al seksueel misbruikt?
[..]
Maar dan zijn we het dus min of meer eens. Want ik heb ook al vanaf moment één gezegd dat het een nogal absurde anekdote betreft, die gezien de aard van het programma waarschijnlijk is aangedikt of zelfs in zijn geheel verzonnen. Alleen die anekdote kan je niet nemen als onomstotelijk bewijs van seksueel misbruik. Zo werkt het niet.
In dit geval niet. Het ging om verkrachting.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:57 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dus omdat mensen hebben gelachen om deze anekdote, jeetje .. Als ik jou was zou ik alle vormen van satire of comedy maar mijden. Als ik dit zo eens lees, lijk jij mij echt iemand die bij de eerste grap over bijvoorbeeld minderheden al schuimbekkend en snikkend moet worden gekalmeerd. Zo kwetsend allemaal!quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:18 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je mist het punt van de discussie een beetje. In hoeverre die anekdote precies op waarheid berust is niet zo heel relevant: het gaat om een verhaal van seksueel misbruik dat gebracht wordt als een onschuldig voorvalletje want hihaho dronken jeugdzonde en wie heeft er nou niet zulke dingen uitgehaald ja ben er niet trots op maar moet gewoon kunnen toch![]()
![]()
![]()
.
Die is prima in staat om zijn eigen vriendin door het huis heen te slaan.quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:17 schreef Pedroso het volgende:
Heeft Wilfred zich al als vervanger van Johnny de Mol opgeworpen ?
Ik schreeuw niet over seksueel misbruik. Maar net als veel anderen vind ik het nooit oké wat die Johan al dan niet heeft gedaan.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:41 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik ben niet echt bekend met deze twee, dus vertel zeker even waarom dit veelzeggend zou zijn ...
[..]
Maar waar is het bewijs dan van het seksuele misbruik? Want telkens als hier concreet naar wordt gevraagd blijven de antwoorden achterwege, terwijl mensen desalniettemin blijven schreeuwen over seksueel misbruik. Het creëert nogal een vicieuze cirkel.
Precies! Het heeft even geduurd maar nu begrijp je het eindelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:34 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dus omdat mensen hebben gelachen om deze anekdote, jeetje ..
Ja, daar lijk je vaak over te fantaseren maar dat is gelukkig niet het geval.quote:Als ik jou was
Fantaseren niet, maar constateren hoe de woke mens in elkaar steekt doe ik wel geregeld.quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:47 schreef Isdatzo het volgende:
Ja, daar lijk je vaak over te fantaseren maar dat is gelukkig niet het geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |