abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204585317
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik vind het vooral ook bijzonder hoe mensen niet het verschil zien tussen de andere keren ophef die veel meer gingen over het vrije woord en deze keer waarin het over een zeer ongepast stukje tv gaat. In veel opzichten.

Ik ben het wel met Eus eens, wat hij gisteren bij Jinek zei, dat het op zichzelf jammer is dat het programma verdwijnt, in ieder geval voorlopig. Hij wees erop dat er toch een vrij grote groep mensen is die zich wel kan vinden in wat deze mannen verkondigen en die moeten nu op zoek naar iets anders waar ze zich mee kunnen identificeren. En daar is niet heel veel van te vinden.

Toevoeging: ik vind hem ook heel optimistisch met zijn idee dat iedereen het wel uit zijn hoofd laat om zo nog over vrouwen te praten. Echt schattig, maar zeer naief. Daar is echt heel veel meer voor nodig, vrees ik.
Als je je als man moet identificeren aan een talkshow dan is er al behoorlijk wat mis met je als man :')
pi_204585341
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:32 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Al bestaat die vrouw of heel de gebeurtenis niet. Het is gewoon niet oké om dit soort uitspraken te doen.

Wat begrijp je daar nu niet aan?
Hmm, dus ook al is het helemaal niet gebeurd, daar gaat het nu ineens niet meer om. Het is meer dat mensen zo'n anekdote/grap gewoon niet mogen vertellen. Veel succes met het regulieren van elke kroeg en voetbalkantine in Nederland wat dat betreft ..
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 10:40:46 #23
236264 crew  capricia
pi_204585343
Zou mooi zijn als er nu een programma komt waarin mensen wel openlijk en respectvol over dit soort zaken kunnen praten. Zonder dat lacherige.

Misschien kan Johan daar zijn kennis, kunde en contacten voor inzetten. Stukje rehabilitatie ook.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 30 april 2022 @ 10:42:31 #24
65846 Bocaj
47th President.
pi_204585364
Johan was goed voor 50% van de Bier & Chips aankopen in de supermarkten! Ze zullen het gaan merken! :Y
pi_204585381
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:34 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Ik vind het vooral ook bijzonder hoe mensen niet het verschil zien tussen de andere keren ophef die veel meer gingen over het vrije woord en deze keer waarin het over een zeer ongepast stukje tv gaat. In veel opzichten.

Ik ben het wel met Eus eens, wat hij gisteren bij Jinek zei, dat het op zichzelf jammer is dat het programma verdwijnt, in ieder geval voorlopig. Hij wees erop dat er toch een vrij grote groep mensen is die zich wel kan vinden in wat deze mannen verkondigen en die moeten nu op zoek naar iets anders waar ze zich mee kunnen identificeren. En daar is niet heel veel van te vinden.

Toevoeging: ik vind hem ook heel optimistisch met zijn idee dat iedereen het wel uit zijn hoofd laat om zo nog over vrouwen te praten. Echt schattig, maar zeer naief. Daar is echt heel veel meer voor nodig, vrees ik.
Dat heb je goed gezien. Een totale politiek correcte maatschappij ga je nooit krijgen. Daar zou ik dus ook niet naar streven want dat is een utopie.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  zaterdag 30 april 2022 @ 10:44:56 #26
65846 Bocaj
47th President.
pi_204585395
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:40 schreef capricia het volgende:
Zou mooi zijn als er nu een programma komt waarin mensen wel openlijk en respectvol over dit soort zaken kunnen praten. Zonder dat lacherige.

Misschien kan Johan daar zijn kennis, kunde en contacten voor inzetten. Stukje rehabilitatie ook.
Ach wat een grote onzin... stap eens een kroeg binnen en je hoort van dit soort verhalen aan de lopende band...
Het is de setting waar zoiets gezegd wordt... En nee, natuurlijk keuren we dit niet goed...
pi_204585401
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:42 schreef Bocaj het volgende:
Johan was goed voor 50% van de Bier & Chips aankopen in de supermarkten! Ze zullen het gaan merken! :Y
Ook een zware klap voor snorreborstelfabrikanten.
  zaterdag 30 april 2022 @ 10:46:07 #28
65846 Bocaj
47th President.
pi_204585408
quote:
Op1, Jinek, Beau... het is er al...
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 10:47:22 #29
236264 crew  capricia
pi_204585422
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:44 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Ach wat een grote onzin... stap eens een kroeg binnen en je hoort van dit soort verhalen aan de lopende band...
Het is de setting waar zoiets gezegd wordt... En nee, natuurlijk keuren we dit niet goed...
Wie is 'we'?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 30 april 2022 @ 10:47:40 #30
65846 Bocaj
47th President.
pi_204585430
quote:
9s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:45 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Ook een zware klap voor snorreborstelfabrikanten.
^O^ En alle kappers die een 'Derksensnor' moeten onderhouden bij hun klandizie...
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 10:48:11 #31
5428 crew  miss_sly
pi_204585441
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat heb je goed gezien. Een totale politiek correcte maatschappij ga je nooit krijgen. Daar zou ik dus ook niet naar streven want dat is een utopie.
Als jij denkt dat dat iets met politieke correctheid te maken heeft, heb je nog een lange weg te gaan.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 30 april 2022 @ 10:48:58 #32
65846 Bocaj
47th President.
pi_204585451
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:47 schreef capricia het volgende:

[..]
Wie is 'we'?
Kroegmensen, de mensen die dit soort verhalen vertellen.... dat zijn geen verkrachters.... (opscheppers misschien)
pi_204585455
quote:

Mij lijkt het vooral een oplossing als een bepaalde groep mensen niet meer om het minste geringste, diep gekwetst staat te snikken. Ik denk dat dit enorm veel zou oplossen, in plaats van een wereld te proberen creëren waar iedereen constant bezig is met het letten op wat men zegt, want oh jee als er iemand aanstoot aan zou nemen. Een maatschappij waar iedereen op eierschalen moet lopen is geen prettige maatschappij.
  zaterdag 30 april 2022 @ 10:50:53 #34
65846 Bocaj
47th President.
pi_204585475
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:49 schreef HowardRoark het volgende:
Mij lijkt het vooral een oplossing als een bepaalde groep mensen niet meer om het minste geringste, diep gekwetst staat te snikken. Ik denk dat dit enorm veel zou oplossen, in plaats van een wereld te proberen creëren waar iedereen constant bezig is met het letten op wat men zegt, want oh jee als er iemand aanstoot aan zou nemen. Een maatschappij waar iedereen op eierschalen moet lopen is geen prettige maatschappij.
Daar zitten we nu wel in... helaas...
pi_204585495
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:40 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Hmm, dus ook al is het helemaal niet gebeurd, daar gaat het nu ineens niet meer om. Het is meer dat mensen zo'n anekdote/grap gewoon niet mogen vertellen. Veel succes met het regulieren van elke kroeg en voetbalkantine in Nederland wat dat betreft ..
Ik ken werkelijkwaar geen enkele man die uitspraken zoals van Johan een dikke prima zouden vinden.
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 10:54:39 #36
5428 crew  miss_sly
pi_204585509
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:53 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik ken werkelijkwaar geen enkele man die uitspraken zoals van Johan een dikke prima zouden vinden.
Idem.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_204585520
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:48 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Kroegmensen, de mensen die dit soort verhalen vertellen.... dat zijn geen verkrachters.... (opscheppers misschien)
Ben toch in menig kroeg geweest, maar kan me niet heugen dat iemand dat zei of die kant op aandikte.

Nu ik dit zo typte doet me wat je zegt me herinneren aan Trumps 'grab them by the pussy', wat volgens een belangrijk deel van zijn aanhang heel gewoon is om te zeggen in kleedkamers. Ook nooit gehoord in willekeurig welke kleedkamer ik was.

Wel vaak over te grazen willen nemen en dat soort praat, maar te grazen genomen terwijl die ander mogelijk niet wilde... nee, niet zo.
pi_204585525
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:48 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Als jij denkt dat dat iets met politieke correctheid te maken heeft, heb je nog een lange weg te gaan.
Een lange weg naar waar precies? Tot ik er net zo in zal staan als jij en een aantal anderen? Wat dat betreft zijn jullie in de minderheid hoor, dat kan ik je garanderen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:50 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Daar zitten we nu wel in... helaas...
Het is voornamelijk een vertekend beeld. Juist omdat doorgeslagen politieke correctheid en woke gedachtegoed heersen bij bepalende instituten zoals bijvoorbeeld de media, lijkt het misschien zo. Onder de gemiddelde Nederlander is dit heel anders. Dat de 15% meest radicalen het hardst schreeuwen, wil niet zeggen dat iedereen het met hen eens is.
pi_204585554
De dickpic zat Johan vanaf het begin dwars, hij begon meteen over foto's van de flamoes, kijk maar terug. En hier heeft ie zich misschien lang op voorbereid, tweetapsraket, 1e uitzending zeg ik dit, 2e uitzending nog een schep bovenop en iedereen heeft het over de kaars in de flamoes.
Terwijl alles verzonnen is. Hij heeft nooit een duizendurenkaars tussen vrouwenbenen geplant.
  zaterdag 30 april 2022 @ 10:59:32 #40
65846 Bocaj
47th President.
pi_204585564
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:53 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:54 schreef miss_sly het volgende:

[..]
Idem.
Dan zijn jullie de juiste man nog niet tegengekomen... :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')