quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zeker niet. In veel opzichten ben je een exponent van de spruitjesmoraal. LHBTI'ers moeten vooral niet te gek doen en kinderen mogen er onder geen beding mee in aanraking komen, anders pleit jij voor marginaliseren en repressie.
Moet je verder zelf weten, maar ga jezelf hier dan niet profileren als de hoeder van de vrije moraal. Want die vrijheid is in jouw ogen enkel geoorloofd als het in je straatje past.
"Braboneger" heeft zijn excuses aangeboden.quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:33 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Het is dan ook voornamelijk een bepaald soort mens dat met zulk opvallend gedachtegoed komt aanzetten. Zij zoeken achter alles wat discutabel of negatief is een soort stereotype boeman die altijd mannelijk, blank en hetero is.
[..]
Probeer het eens op het onderwerp te houden zonder er allerlei stropoppen op te tuigen, waarbij je van alles uit je duim zuigt.
Scheinheilige damage control in op1...quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"Braboneger" heeft zijn excuses aangeboden.
Jij hebt dat fragment gemist bij Jinek?quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:53 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ken werkelijkwaar geen enkele man die uitspraken zoals van Johan een dikke prima zouden vinden.
Nee, daarvoor al. Was een artikel over op omroep Brabant: https://www.omroepbrabant(...)erhaal-johan-derksenquote:Op zaterdag 30 april 2022 11:37 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Scheinheilige damage control in op1...
Ik heb het niet over deze persoon gehad volgens mij. Dus wat is je punt hier nu precies?quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
"Braboneger" heeft zijn excuses aangeboden.
Misquote, excuus.quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:46 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ik heb het niet over deze persoon gehad volgens mij. Dus wat is je punt hier nu precies?
quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, daarvoor al. Was eeen artikel over op omroep Brabant: https://www.omroepbrabant(...)erhaal-johan-derksen
Zou inderdaad fijn zijn als Johan en co, samen met de VI-fanboys, ophouden met huilen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mij lijkt het vooral een oplossing als een bepaalde groep mensen niet meer om het minste geringste, diep gekwetst staat te snikken. Ik denk dat dit enorm veel zou oplossen, in plaats van een wereld te proberen creëren waar iedereen constant bezig is met het letten op wat men zegt, want oh jee als er iemand aanstoot aan zou nemen. Een maatschappij waar iedereen op eierschalen moet lopen is geen prettige maatschappij.
Ach jee, HowardRoark moet iedere dag zo heel erg oppassen dat hij niet heel per ongeluk een bewusteloze vrouw penetreert met een kaars en daar vervolgens opnieuw per ongeluk over op gaat scheppen tegen z'n vrienden terwijl ze heel toevallig ook nog eens op tv zijn. Ja echt lastig die eierschalen waar je elke dag weer overheen moet lopen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mij lijkt het vooral een oplossing als een bepaalde groep mensen niet meer om het minste geringste, diep gekwetst staat te snikken. Ik denk dat dit enorm veel zou oplossen, in plaats van een wereld te proberen creëren waar iedereen constant bezig is met het letten op wat men zegt, want oh jee als er iemand aanstoot aan zou nemen. Een maatschappij waar iedereen op eierschalen moet lopen is geen prettige maatschappij.
De mensen ook die dit een 'like' geven...quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:58 schreef Nielsch het volgende:
En hoezo cancel culture?
Johan biecht op tv sexueel misbruik op. Zijn werkgever vraagt hem terecht om daar excuses voor te maken. Dat weigert deze zielepoot en neemt vervolgens zelf de keuze om te stoppen. Tsja, dan moet je ook niet heel hard gaan janken over woke en cancel culture, dan ben je zelf gewoon een treurige vent.
Nogmaals, dikke doei!
Ik denk dat je je vergist. Ik zou in ieder geval niet zo ver gaan als het 'garanderen'. Tegen seksueel misbruik zijn heeft niets met politiek correct zijn te maken. Maar jij schreeuwt liever hard over genderissues en vermeende indoctrinatie van kinderen op scholen dan dat je je bekommert om de zaken die er echt toe doen en echt een probleem zijn. Dat is prima, maar gelukkig is echt de de grote meerderheid zo.quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:56 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Een lange weg naar waar precies? Tot ik er net zo in zal staan als jij en een aantal anderen? Wat dat betreft zijn jullie in de minderheid hoor, dat kan ik je garanderen.
[..]
Whataboutismquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:09 schreef ootjekatootje het volgende:
[ twitter ]
Het is trouwens niet de eerste verkrachtingszaak die besproken werd op tv, en waarbij iedereen zat te lachen. Jinek heeft ook boter op haar hoofd.
Dit verhaal vind ik heftiger dat die van Johan, dit is gewoon een betekenis van racisme en groepsverkrachting. Inclusief het voor lul zetten van het slachtoffer voor een miljoenenpubliek.
En dit is een recente zaak.
De juiste man? En wat is dan wel de juiste man, naar jouw maatstaven?quote:Op zaterdag 30 april 2022 10:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
Dan zijn jullie de juiste man nog niet tegengekomen...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |