abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204585568
Mis je niet dat programma. Praten over een tokkie sport.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Moderator zaterdag 30 april 2022 @ 11:00:13 #42
236264 crew  capricia
pi_204585569
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:48 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Kroegmensen, de mensen die dit soort verhalen vertellen.... dat zijn geen verkrachters.... (opscheppers misschien)
Bijzonder.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  zaterdag 30 april 2022 @ 11:04:30 #43
65846 Bocaj
47th President.
pi_204585608
Jullie weten niet half hoe lief Johan is...
Hier was hij hertjes aan het redden met zijn Range Rover...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
pi_204585609
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:53 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik ken werkelijkwaar geen enkele man die uitspraken zoals van Johan een dikke prima zouden vinden.
Er is een verschil tussen iets niet mogen vertellen of het 'dikke prima' vinden. Je kunt ook nog constateren dat het gewoon een vreemde en ongeloofwaardige anekdote is die een beetje ver gaat. Het is nogal risicovol om zoiets te vertellen op de televisie. Maar rechtvaardigt het de huidige ophef? Nee.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204585615
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:11 schreef Monolith het volgende:

[..]
Nee inderdaad hij verontschuldigt zich er niet voor, op dag twee komt hij gewoon opeens met een heel ander verhaal op de proppen. Dat is lekker geloofwaardig.
En de opmerking vóór dat tweede verhaal over dat hij bij zijn eerste verhaal zou blijven. Dat maakt dat tweede verhaal de nekslag in z'n carriere.

Als ik in zijn schoenen had gestaan had ik de volgende dag op TV vertelt dat ik me kapotschaam. Dan valt er ook weinig te redden, maar wel net iets meer dan bij het verkrampt wegdraaien in ommogelijke posities.
pi_204585632
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:00 schreef vipergts het volgende:
Mis je niet dat programma. Praten over een tokkie sport.
Kon me er vroeger wel mee vermaken, maar los van wat ik zelf wil was er gewoon een publiek voor die dat wel zal missen. In die zin wel jammer voor hen.

Waar ik echter wat moe van word is dat constante gewijs naar anderen. Meneer krijgt volstrekt logisch en te verwachten kritiek, en in plaats van bij zichzelf te rade gaan stapt hij zelf op en legt hij en een aantal van zijn volgers de schuld bij anderen.
pi_204585666
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:55 schreef SnertMetChoco het volgende:
Ben toch in menig kroeg geweest, maar kan me niet heugen dat iemand dat zei of die kant op aandikte.
Enige kroegverhaal wat ik me kan herinneren m.b.t. (half)blote stomdronken slapende dames was dat ze met lipstick smileys op haar borsten hadden getekend.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_204585687
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:49 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Mij lijkt het vooral een oplossing als een bepaalde groep mensen niet meer om het minste geringste, diep gekwetst staat te snikken. Ik denk dat dit enorm veel zou oplossen, in plaats van een wereld te proberen creëren waar iedereen constant bezig is met het letten op wat men zegt, want oh jee als er iemand aanstoot aan zou nemen. Een maatschappij waar iedereen op eierschalen moet lopen is geen prettige maatschappij.
Ik heb wel de indruk dat dit soort uitspraken vooral worden gedaan door blanke hetero mannen.

Vraag me wel af hoe dat komt. Zal er nog eens over moeten nadenken. Een echte breinbreker.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_204585702
quote:

[..]
Mij lijkt het vooral een oplossing als een bepaalde groep mensen niet meer om het minste geringste, diep gekwetst staat te snikken. Ik denk dat dit enorm veel zou oplossen, in plaats van een wereld te proberen creëren waar iedereen constant bezig is met het letten op wat men zegt, want oh jee als er iemand aanstoot aan zou nemen. Een maatschappij waar iedereen op eierschalen moet lopen is geen prettige maatschappij.
Verdedig je hier de Derksen van vroeger of de straatschoffies van nu?
  zaterdag 30 april 2022 @ 11:13:48 #50
65846 Bocaj
47th President.
pi_204585707
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:06 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]
Kon me er vroeger wel mee vermaken, maar los van wat ik zelf wil was er gewoon een publiek voor die dat wel zal missen. In die zin wel jammer voor hen.

Waar ik echter wat moe van word is dat constante gewijs naar anderen. Meneer krijgt volstrekt logisch en te verwachten kritiek, en in plaats van bij zichzelf te rade gaan stapt hij zelf op en legt hij en een aantal van zijn volgers de schuld bij anderen.
Wat bijna iedereen vergeet is dat hij VOOR hij het verhaal ging vertellen hij zich al schaamde...
Maar wat ook niemand meer weet waarom hij het verhaal vertelde...
Goedele Liekens snapte het ook niet gisteren bij hlf8...
Wat mij opvalt is dat de meeste mensen met een mening erover het programma nooit of half gezien hebben...
Men snapt de setting van dit programma niet...
pi_204585770
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:12 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ik heb wel de indruk dat dit soort uitspraken vooral worden gedaan door blanke hetero mannen.

Vraag me wel af hoe dat komt. Zal er nog eens over moeten nadenken. Een echte breinbreker.
Dat is opmerkelijk. Je slaat in mijn geval de plank ook al direct mis. Blank klopt, hetero niet. Ik zou mij vanuit dat perspectief ook maar afvragen waarom je zulke rare aannames hebt. Waarom zou iemand met een donkere huidskleur of iemand die niet hetero is zulke uitspraken niet kunnen doen?
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_204585785
quote:

[..]
Goed verhaal. Alleen jammer dat je in andere topics dan weer in paniek raakt en een verbod eist als kinderen in aanraking komen met transgenders of een kerel in een jurk.

Ben het met je eens dat zo'n maatschappij niet wenselijk is, alleen is dus het jammer dat je daar zelf niet heel consequent in bent.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 30 april 2022 @ 11:22:44 #53
65846 Bocaj
47th President.
pi_204585804
quote:
14s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:20 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Dat is opmerkelijk. Je slaat in mijn geval de plank ook al direct mis. Blank klopt, hetero niet. Ik zou mij vanuit dat perspectief ook maar afvragen waarom je zulke rare aannames hebt. Waarom zou iemand met een donkere huidskleur of iemand die niet hetero is zulke uitspraken niet kunnen doen?
Braboneger kon er ook hartelijk om lachen! (Ook het hele publiek.)
pi_204585812
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Goed verhaal. Alleen jammer dat je in andere topics dan weer in paniek raakt en een verbod eist als kinderen in aanraking komen met transgenders of een kerel in een jurk.

Ben het met je eens dat zo'n maatschappij niet wenselijk is, alleen is dus het jammer dat je daar zelf niet heel consequent in bent.
Ah, daar is Koos, die even appels met peren komt vergelijken.
pi_204585841
Waarschijnlijk is het verzonnen inderdaad, maar wat is er mis met je als je dit verzint - op live tv vertelt om een verwrongen punt te maken - én een onschuldig (want verzonnen verhaal) persoon meesleept :')

Echte slachtoffer: de keeper van Veendam
  zaterdag 30 april 2022 @ 11:28:53 #56
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_204585856
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:53 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Ik ken werkelijkwaar geen enkele man die uitspraken zoals van Johan een dikke prima zouden vinden.
Idem. Gelukkig.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zaterdag 30 april 2022 @ 11:30:17 #57
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_204585864
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 10:32 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Al bestaat die vrouw of heel de gebeurtenis niet. Het is gewoon niet oké om dit soort uitspraken te doen.

Wat begrijp je daar nu niet aan?
_O- _O- _O-
Nee, humor mag niet meer
Haters everywhere but I don't really care.
pi_204585865
quote:
10s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:23 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Ah, daar is Koos, die even appels met peren komt vergelijken.
Zeker niet. In veel opzichten ben je een exponent van de spruitjesmoraal. LHBTI'ers moeten vooral niet te gek doen en kinderen mogen er onder geen beding mee in aanraking komen, anders pleit jij voor marginaliseren en repressie.

Moet je verder zelf weten, maar ga jezelf hier dan niet profileren als de hoeder van de vrije moraal. Want die vrijheid is in jouw ogen enkel geoorloofd als het in je straatje past.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  zaterdag 30 april 2022 @ 11:33:05 #59
65846 Bocaj
47th President.
pi_204585884

Ook het kabinet snapt het niet... Kaag heeft het programma nog nooit gezien!
Ik denk dat Rutte gezegd zou hebben dat verkrachting etc fout is maar dat we ook niet in een stuip moeten geraken gezien een opmerking in zo'n programma!
pi_204585886
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:22 schreef Bocaj het volgende:

[..]
Braboneger kon er ook hartelijk om lachen! (Ook het hele publiek.)
Het is dan ook voornamelijk een bepaald soort mens dat met zulk opvallend gedachtegoed komt aanzetten. Zij zoeken achter alles wat discutabel of negatief is een soort stereotype boeman die altijd mannelijk, blank en hetero is.
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 april 2022 11:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Zeker niet. In veel opzichten ben je een exponent van de spruitjesmoraal. LHBTI'ers moeten vooral niet te gek doen en kinderen mogen er onder geen beding mee in aanraking komen, anders pleit jij voor marginaliseren en repressie.

Moet je verder zelf weten, maar ga jezelf hier dan niet profileren als de hoeder van de vrije moraal. Want die vrijheid is in jouw ogen enkel geoorloofd als het in je straatje past.
Probeer het eens op het onderwerp te houden zonder er allerlei stropoppen op te tuigen, waarbij je van alles uit je duim zuigt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')