Ze zijn geen lid geworden. Ze hebben een formulier ondertekend dat ze lid willen worden. Net als Turkije 35 jaar geleden.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Oekrane lid is geworden van de Europese uni.
Dan is Rusland officieel in oorlog met de EU
Neequote:Op maandag 28 februari 2022 20:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://en.wikipedia.org/wiki/Dmitry_Utkin
Dit is de oprichter van de Wagner Group.
En dan zijn de Oekraners de grote Nazi's.
In principe zitten de Baltische staten als NAVO-leden veilig en zijn ze door hun lidmaatschap militair gedekt. Nu wordt dus ook duidelijk dat hun angst voor Rusland en daaruit voortkomend hun wens om lid te worden ter bescherming terecht is geweest. In Rusland ziet men overigens ook wel dat de Balten, die de liberaal-democratische orde hebben omarmd, wel meekunnen in de vaart der volkeren waar Rusland economisch pijnlijk niet uit het slop geraakt. Uit pure jaloezie intimideert Rusland de Balten dan ook voortdurend, terwijl ondertussen binnenlands wordt verkondigd dat die ministaatjes Rusland kapot zouden proberen te maken.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:30 schreef Perox het volgende:
[..]
Klopt, ik heb tot zomer vorig jaar gewerkt voor bedrijf met vestigingen in o.a. de baltische staten, en daar wordt behoorlijk aan de weg getimmerd kan ik je vertellen, vooral in Estland. Die lui zijn hoog opgeleid en innovatief. Tallin is een zeer mooie stad. Ik hou wel een beetje mijn hart vast hoe dat nu verder gaat lopen..
According to EF's 2020 report, the top 12 countries / regions around the world for English proficiency are:quote:Op maandag 28 februari 2022 21:35 schreef DDDDDaaf het volgende:
De jongere bevolking spreekt, net als Scandinavirs, ook vele malen beter Engels dan wij Nederlanders.
Waarom was iedereen dan 4 jaar totaal panisch, manisch, manakiaal bezig om orange man te verwijderen, als die positie er toch niet toe doet?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:31 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ook erg ouderwets (om het maar netjes te zeggen) om de leider als de leider te zien en te vergeten dat hij slechts de vertegenwoordiger is van zijn samengestelde team en manier van handelen.
Verder, hoeft een machtig land sws geen machtige leider te hebben als toonbeeld van hun macht. Al denken machtspotentaten daar idd anders over. Ook erg doorzichtig hoe je de een koppeling met de andere weet te verbinden, die daarmee een waarheid zou moeten vormen. "Hij spreekt zo raar, dus hij is raar en daarmee niet competent".
omdat hij iedereen en zijn moeder liep te dissen op twitterquote:Op maandag 28 februari 2022 21:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom was iedereen dan 4 jaar totaal panisch, manisch, manakiaal bezig om orange man te verwijderen, als die positie er toch niet toe doet?
Misschien is Zelensky wel een broer van Baudet. Misschien is Zelensky gewoon een projectie en bestaat die in het echt helemaal niet!quote:Op maandag 28 februari 2022 21:37 schreef HSG het volgende:
Misschien is Zelensky wel een onderdeel van de great reset.
Hypothesen 'onzin' noemen is een teken van gesloten hersenen waar niets nieuws in kan.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feit is dat jij nu al paginalang alleen maar onzin uitkraamt.
Ja, de opvolger is wel een stuk liever op twitter, das waar.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat hij iedereen en zijn moeder liep te dissen op twitter
Als native Engels spreker moet ik zeggen dat ik in Nederland van begin af aan verrast was over de kwaliteit van de woordenschat in het Engels, maar het accent is vreselijk.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:36 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
According to EF's 2020 report, the top 12 countries / regions around the world for English proficiency are:
The Netherlands - 652.
Denmark - 632.
Finland - 631.
Sweden - 625.
Norway - 624.
Austria - 623.
Portugal - 618.
Germany - 616.
Die ook al, tjonge.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:37 schreef HSG het volgende:
Misschien is Zelensky wel een onderdeel van de great reset.
Tussenruimte bij reguliere colonne verplaatsingen is 100 meter op snelwegen, 50 meter op overige wegen en 25 meter binnen de bebouwde kom...quote:Op maandag 28 februari 2022 21:33 schreef Complotwappie het volgende:
Hoeveel wagens zouden dat zijn? 27km / Gemiddelde truck/tank = 0... km? En doe dat ook voor 18, want dat las ik ook.
Beetje offtopic, maar dat is niet helemaal uit zijn duim gezogenquote:Op maandag 28 februari 2022 21:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, hou maar op, je bent al af bij je eerste drie woorden.
Met het risico om van het onderwerp af te dwalen, maar als het om buitenlands beleid gaat doet het er wel degelijk toe. Daar kan de president van de VS (maar bijv. ook die van Frankrijk) in vrij grote mate op eigen houtje opereren.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom was iedereen dan 4 jaar totaal panisch, manisch, manakiaal bezig om orange man te verwijderen, als die positie er toch niet toe doet?
Die tactische analyses zijn wel van een zeldzaam hoog niveau. Te hoog voor dit topic eigenlijk.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
We hebben Pietje Puk nodig voor de tactische analyse!
Jawel. Hitler was niet Joods. Zijn opa was joods en hij dus niet. Het is dus gewoon flauwekul.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Beetje offtopic, maar dat is niet helemaal uit zijn duim gezogen![]()
https://historiek.net/de-hitler-mythes/49511/
Even 2 nieuwe hypothesen:quote:Op maandag 28 februari 2022 21:37 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hypothesen 'onzin' noemen is een teken van gesloten hersenen waar niets nieuws in kan.
Je kan ze ook gewoon herkennen voor wat ze zijn: hypothesen, en verder gaan met je leven.
Maar als je wil discussieeren, dan kunnen we er wel over praten hoor.
Zelensky - deep fake?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:37 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Misschien is Zelensky wel een broer van Baudet. Misschien is Zelensky gewoon een projectie en bestaat die in het echt helemaal niet!
Dat laatste staat als een huis. Is wel remediabel overigens!quote:Op maandag 28 februari 2022 21:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als native Engels spreker moet ik zeggen dat ik in Nederland van begin af aan verrast was over de kwaliteit van de woordenschat in het Engels, maar het accent is vreselijk.
Ik heb net geleerd dat het allemaal niet uitmaakt hoe een leider overkomt, die functie is toch slechts voor de buhne.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:39 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Met het risico om van het onderwerp af te dwalen, maar als het om buitenlands beleid gaat doet het er wel degelijk toe. Daar kan de president van de VS (maar bijv. ook die van Frankrijk) in vrij grote mate op eigen houtje opereren.
Dus dat is totaal....quote:Op maandag 28 februari 2022 21:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tussenruimte bij reguliere colonne verplaatsingen is 100 meter op snelwegen, 50 meter op overige wegen en 25 meter binnen de bebouwde kom...
En als je stilstaat in vijandelijk gebied wil je de afstanden echt wel handhaven (spreiding) om de verliezen zo laag mogelijk te houden bij een eventuele (lucht)aanval.
Of gewoon waar het hoort, tussen de muren van de instelling waar hij woont.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee dank je feestelijk, hou dit soort 'discussies' en kansloze hersenspinsels maar met iemand anders. Of nog beter, hou het voor jezelf.
Zullen we stoppen met Hitlerlinks? Dat is niet bevoordelijk voor de sfeer en nodigt allerlei vermoeiende en niet toegestane 'discussies' uit.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Eigenlijk is het de Hermann Gring van de lage landen.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Die tactische analyses zijn wel van een zeldzaam hoog niveau. Te hoog voor dit topic eigenlijk.
Te hoog voor dit hele forum zelfs.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:39 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Die tactische analyses zijn wel van een zeldzaam hoog niveau. Te hoog voor dit topic eigenlijk.
Het is niet offtopic hoor. Putin is de nieuwe Hilter , het is juist zeer relevant voor de discussiequote:Op maandag 28 februari 2022 21:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dan is het 75% flauwekulquote:Op maandag 28 februari 2022 21:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Jawel. Hitler was niet Joods. Zijn opa was joods en hij dus niet. Het is dus gewoon flauwekul.
Ik heb een nieuwe...quote:Op maandag 28 februari 2022 21:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zullen we stoppen met Hitlerlinks? Dat is niet bevoordelijk voor de sfeer en nodigt allerlei vermoeiende en niet toegestane 'discussies' uit.
Heel Oekrane is deep fake volgens Pudding.quote:
Don’t mention the war?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:40 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Zullen we stoppen met Hitlerlinks? Dat is niet bevoordelijk voor de sfeer en nodigt allerlei vermoeiende en niet toegestane 'discussies' uit.
Een beetje prepper is op haar toekomst voorbereid.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:40 schreef gijsman het volgende:
Preppers... moet ik al gaan hamsteren?
Nee en als je iets van het Jodendom zou begrijpen dan zou je snappen dat het dan 100% flauwekul is.quote:
Zeer gevaarlijk spel over de rug van miljoenen Europese burgers.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:27 schreef RAVW het volgende:
De presidenten van acht Europese landen hebben maandag in een gezamenlijke brief de andere EU-lidstaten gevraagd om onmiddellijk te praten over het toewijzen van de kandidaat-lidstatus aan Oekrane. De Oekraense president Volodomyr Zelensky had maandag gevraagd om per direct lid te worden van de unie.
Het gaat om de regeringsleiders van Bulgarije, Tsjechi, Estland, Letland, Litouwen, Polen, Slowakije en Sloveni. "Wij vinden dat Oekrane het onmiddellijk verdient om een EU-toekomstperspectief te krijgen", aldus de landen.
Ik weet niet of je dat zo maar kunt stellen, laat staan wie dan iedereen is.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Smeer wat vaseline en buk lekker voorover voor Putinquote:Op maandag 28 februari 2022 21:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Zeer gevaarlijk spel over de rug van miljoenen Europese burgers.
Nee. Gewoon nee. Donder op.
Dit werkt niet de-escalerend. Tief op met olie op het vuur gooien.
Heel naar wat in Oekrane gebeurd, maar laat ons er in godsnaam buiten
Fucking retards.
Als het helemaal mis gaat dan zijn zij dat schuld.
Iets met de userpolicy, waar je jouw toestemming voor hebt gegeven.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Fucking retards.
Ik heb eigenlijk liever Oekraine dan troep zoals Roemenie of Hongarije ofzoquote:Op maandag 28 februari 2022 21:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Fucking retards.
Het lijkt erop dat in die zandbaklanden waar ze vandaan komen de vrouwen en kinderen het land moeten verdedigen. Beetje het omgekeerde van in Oekrane dus.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:43 schreef Ciclon het volgende:
Zijn dus zeker niet alleen studenten. Yemenieten, Syriers en andere vluchtelingen. En waarom zie je op elk fimpje 90% mannen?
Dit is een losse flodder en dat weer Poetin ook wel.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Fucking retards.
Oh is het weer zo laat dat.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Fucking retards.
'En wordt ons allemaal de moeder geneukt'quote:Op maandag 28 februari 2022 21:42 schreef vosss het volgende:
Boedapest is wel tof.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
[..]
Ik heb eigenlijk liever Oekraine dan troep zoals Roemenie of Hongarije ofzo
Opportunisten. Vandaag ook niet gehoord hoe ze dat allemaal willen gaan betalen. Of beter gezegd: met welke hobby's ze willen gaan minderen om dit te betalen.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:43 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kutpartij is D66 ook. Jarenlang defensie lopen te ondermijnen en nu roeren ze de oorlogstrom het hardst.
e burgemeester van Kyiv en zijn broer, geen grapje.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:44 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik vind de hypothese dat Zelensky gegijzeld wordt door rechts extremisten uit zijn eigen regering niet eens zo vergezocht hoor. Zeker niet na die foto's van dat document voor toetreding tot de EU van vanmiddag. Dat zag er echt uit als een slecht toneelstukje. Hij was in het parlementsgebouw. Hadden ze geen beter bureau dan dat Ikea ding? En geen Oekranse vlaggen. Twee beren van semi-militairen naast hem. Wie waren dat eigenlijk? bekenden?
Ja het was een schande om ze zo lang aan de macht te hebben....oh wacht....quote:Op maandag 28 februari 2022 21:43 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een kutpartij is D66 ook. Jarenlang defensie lopen te ondermijnen en nu roeren ze de oorlogstrom het hardst.
Dat deden ze rond de tijd van dit bericht ook al toen ze het verdrag stonden te pushen en Pechtold stoer met een privvliegtuigje naar Oekrane vloog om alvast wat zaken te regelen.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:43 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Dat zal best. Ik heb daar verder geen mening overquote:Op maandag 28 februari 2022 21:42 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nee en als je iets van het Jodendom zou begrijpen dan zou je snappen dat het dan 100% flauwekul is.
Men is bang dat illegale immigranten deze crisis gebruiken om Europa proberen binnen te komen.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:43 schreef Ciclon het volgende:
Zijn dus zeker niet alleen studenten. Yemenieten, Syriers en andere vluchtelingen. En waarom zie je op elk fimpje 90% mannen?
Die 25 miljard voor dat administratief verzonnen probleem genaamd stikstof lijkt me een prima beginquote:Op maandag 28 februari 2022 21:45 schreef Halcon het volgende:
[..]
Opportunisten. Vandaag ook niet gehoord hoe ze dat allemaal willen gaan betalen. Of beter gezegd: met welke hobby's ze willen gaan minderen om dit te betalen.
Was Putin niet afgezet volgens jou? Dus ja, daar ben je zelf debet aan.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:44 schreef ootjekatootje het volgende:
Het is wel het, wie heeft de grootste lul, topic geworden…
Ja maar als land vind ik ze een heel stuk walgelijker dan Oekraine. Maar misschien ben ik ook een beetje bevooroordeeld, keer of 5 in Oekraine geweest en altijd ontzettend naar mijn zin gehad. Vriendelijk volk (als je een beetje met ze kan communiceren)quote:
Mij ook, maar da's nog lang niet genoeg.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die 25 miljard voor dat administratief verzonnen probleem genaamd stikstof lijkt me een prima begin.
Hahaha.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:45 schreef ootjekatootje het volgende:
D
[..]
e burgemeester van Kyiv en zijn broer, geen grapje.
Eerst mijn vraag beantwoorden.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:45 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
Meteen voor de zekerheid maar een atoombom op Kiev toch?
Nou ja, een kwart van wat de moffen doen is geen slecht beginquote:Op maandag 28 februari 2022 21:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mij ook, maar da's nog lang niet genoeg.
Als je je wat in de Nederlandse natuurgebieden zou begeven dan zou je weten dat het helaas niet verzonnen isquote:Op maandag 28 februari 2022 21:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die 25 miljard voor dat administratief verzonnen probleem genaamd stikstof lijkt me een prima begin.
Ik ben het met je eens. Dit kan olie op het vuur zijn. En kan de VS zich er dan ook niet makkelijker mee gaan bemoeien?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Fucking retards.
Je mag niet meespelen met de jongens?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:44 schreef ootjekatootje het volgende:
Het is wel het, wie heeft de grootste lul, topic geworden…
Moffen hebben ook jaren de boel laten versloffen.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou ja, een kwart van wat de moffen doen is geen slecht begin.
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:43 schreef Ciclon het volgende:
Had ik van de week ook nog gepost... Werd weggemod...quote:Op maandag 28 februari 2022 21:43 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Ik schreef:quote:
Dus: wie waren dat eigenlijk? Bekenden?quote:Twee beren van semi-militairen naast hem. Wie waren dat eigenlijk? bekenden?
De Russische luchtmacht is sowieso de grote afwezige. Ik begrijp daar helemaal niets van.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:49 schreef Werkperd het volgende:
TB2 drones hebben meer dan 90+ Russische tanks uitgeschakeld.
Bij mij duikt er echte een nieuwe vraag op.
1. Van waaruit stijgen en landen deze drones
2. Hoe kan de Russische luchtmacht in godsnaam deze plaatsen niet lokaliseren en bombarderen?
Ik heb niet het gevoel dat de Russen veel luchtoverwicht hebben.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:49 schreef Werkperd het volgende:
2. Hoe kan de Russische luchtmacht in godsnaam deze plaatsen niet lokaliseren en bombarderen?
Wat zou het zijn (cq met je doen) en worden als je niets doet terwijl je dat in die realisatie wel kunt doen ?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Fucking retards.
Ze hebben echt wel het luchtoverwicht. Ze doen er alleen niks mee... Heel apart.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:50 schreef capricia het volgende:
Ik heb niet het gevoel dat de Russen veel luchtoverwicht hebben.
Het zijn ongetwijfeld bekenden anders stonden ze niet naast hem op zo'n moment.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:50 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik schreef:
[..]
Dus: wie waren dat eigenlijk? Bekenden?
Google het lekker zelf. Daarbij, als je tussen 4.500 regels complotbullshit ergens 1 vraag stelt, dan wordt die nog wel eens over het hoofd gezien omdat, nou ja, vrijwel niemand jouw onzin wil lezen.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:50 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik schreef:
[..]
Doe even een linkje. Succesquote:Op maandag 28 februari 2022 21:47 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Was Putin niet afgezet volgens jou? Dus ja, daar ben je zelf debet aan.
Dat doet de deur dicht. Grenzen van Oekrane dicht, wapens terugtrekken, inwoners terugsturen en de Russen lekker hun gang laten gaan.quote:
Dat 90% man is is niet zo gek. In veel van de landen waar die studenten vandaan komen is het nu eenmaal nog steeds een stuk moeilijker voor vrouwen om opleidingen te volgen.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:43 schreef Ciclon het volgende:
Zou het wat uitmaken?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:42 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Ojee, de wappies die Pietertje massaal een held vonden zijn nu wat teleurgesteld in de messias gezien de reacties
Geen discussie voor hier, maar ga weg joh, als postzegellandje van 41,000 km2 hebben wij als enige opeens een probleem dat op die resterende 15 miljoen km2 niet speelt? Het is allemaal omdat er veels te strikte onnodige maximale waarden aan iets gesteld zijn door invloed van de milieuactivisten.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:48 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Als je je wat in de Nederlandse natuurgebieden zou begeven dan zou je weten dat het helaas niet verzonnen is
Dat is wel goed voor de diversiteit in Europa.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:52 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dat 90% man is is niet zo gek. In veel van de landen waar die studenten vandaan komen is het nu eenmaal nog steeds een stuk moeilijker voor vrouwen om opleidingen te volgen.
Paspoort?Collegekaart?quote:Maar hoe moet de Poolse douane de validiteit van Ukrainse studie visa checken?
Genocide, dus?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:52 schreef HSG het volgende:
[..]
Dat doet de deur dicht. Grenzen van Oekrane dicht, wapens terugtrekken, inwoners terugsturen en de Russen lekker hun gang laten gaan.
Je zou bijna denken dat zijn luchtmacht generaals er niet zo'n zin in hebben. Maar ze zijn ook nog niet openbaar gefusilleerd, dus dat kan het niet zijn.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze hebben echt wel het luchtoverwicht. Ze doen er alleen niks mee... Heel apart.
gezien wat er net buiten die grens gebieden vliegt aan vliegtuigenquote:Op maandag 28 februari 2022 21:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
De Russische luchtmacht is sowieso de grote afwezige. Ik begrijp daar helemaal niets van.
Maar wat zijn jouw 2cents dan? Begrijp er niets van.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ze hebben echt wel het luchtoverwicht. Ze doen er alleen niks mee... Heel apart.
Dat Hitler joodse wortels zou hebben is een mythe; niet verrassend verder dat de complotwappies het nog altijd aanhangen. Hoort een beetje in het antisemitisch wereldbeeld dat er inherent aan is.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:54 schreef capricia het volgende:
Maar wat zijn jouw 2cents dan? Begrijp er niets van.
Laten we kijken naar wat ze vandaag zeiden, de Kamer vrijwel unaniem mee instemde en dat was zeker geen pang pang.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:43 schreef LXIV het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het maar treurig dat dat groepje hersenlozen nu weer blind op de pro Rusland trein springen. Zit je dan zo diep in de complotfuiken?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:52 schreef Salina het volgende:
[..]
Zou het wat uitmaken?
De mening van de gemiddelde wappie is net zo weinig waard als de Russische roebel binnenkort.
Bar weinig dus.
Gast, de burgemeester van Kiev is serieus een kleerkast.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:50 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik schreef:
[..]
Deze broer?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:45 schreef ootjekatootje het volgende:
D
[..]
e burgemeester van Kyiv en zijn broer, geen grapje.
Klassiek geschoold ook?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:51 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Jij bent een kloon van banshee-boy h? Je taalgebruik en opbouw van zinnen en posts doen me heel erg aan zijn posts denken...
Ja, de Corona complotten zijn een beetje aan het opdrogen en Baudet heeft zijn aandacht ook verlegd dus dan moeten de trouwe lakeien wel volgen.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het maar treurig dat dat groepje hersenlozen nu weer blind op de pro Rusland trein springen. Zit je dan zo diep in de complotfuiken?
Ja dus wel, dat geeft dat artikel ook aan... dat het uit de duim van Hans Frank is gezogen.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Dat doen ze niet, het is puur gebaseerd op huidskleur, maar niet wetende dat het 'studenten' zijn ipv gelukszoekers. Die laatste is zonder twijfel de grootste groep. We kennen allemaal de beelden (en onze AZC's ) met voornamelijk mannen. Als je kijkt naar de Oekraieense vluchtelingen zie je voornamelijk vrouwen en kinderen.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:52 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dat 90% man is is niet zo gek. In veel van de landen waar die studenten vandaan komen is het nu eenmaal nog steeds een stuk moeilijker voor vrouwen om opleidingen te volgen.
Maar hoe moet de Poolse douane de validiteit van Ukrainse studie visa checken?
Je kunt politiek wel draaien, maar daarmee zijn jarenlange bezuinigingen op de krijgsmacht nog niet hersteld. Luchtfietserij dus weer. Onverantwoord omgaan met de levens van Nederlandse burgers.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:55 schreef Vallon het volgende:
[..]
Laten we kijken naar wat ze vandaag zeiden, de Kamer vrijwel unaniem mee instemde en dat was zeker geen pang pang.
Er is de afgelopen paar dagen een "wende" gemaakt die nog niet overal is doorgedrongen.
Dat een FvD, PVV en van Haga zich zo te kijk zetten door Putin in zijn strategie te steunen; zullen ze nog wel gaan merken.
We zijn iig niet de enigen met vraagtekens:quote:Op maandag 28 februari 2022 21:54 schreef capricia het volgende:
Maar wat zijn jouw 2cents dan? Begrijp er niets van.
Je gebazel? Je totale onzin als neo-NSB’er?quote:
Zonder twijfel.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:57 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Dat doen ze niet, het is puur gebaseerd op huidskleur, maar niet wetende dat het 'studenten' zijn ipv gelukszoekers. Die laatste is zonder twijfel de grootste groep.
Best kans dat Wit-Rusland er wat over de grens mikt.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:58 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Zonder twijfel.Alsof die even Oekrane binnen komen wandelen.
According to several sourced, Adolf Hitler belonged to haplogroup E1b1b. Common in the Horn of Africa, Northern Africa and Middle East but also several parts of Europe. (Mostly all populations with this haplogroup belong to a Caucasoid ethnic group, mostly Berbers or “Arab-Berbers”).quote:Op maandag 28 februari 2022 21:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat Hitler joodse wortels zou hebben is een mythe; niet verrassend verder dat de complotwappies het nog altijd aanhangen. Hoort een beetje in het antisemitisch wereldbeeld dat er inherent aan is.
Bevestigt voor mij in ieder geval weer wat voor volk het is.
Nee man. Sjonge. Ik ben gewoon RetepV. Al sinds 2002 hier aanwezig. Misschien wel de enige die nog nooit een kloon heeft aangemaakt. En ik ben in die tijd maar 1 keer gebanned geweest. En ik heb echt geen idee meer waarom.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:51 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Jij bent een kloon van banshee-boy h? Je taalgebruik en opbouw van zinnen en posts doen me heel erg aan zijn posts denken...
Ik vind het een veel engere gedachte dat hij dat vast wel zag aankomen, en toch doorging met zijn plannenquote:Op maandag 28 februari 2022 21:59 schreef TweedeKlum het volgende:
Putin gaat wel de Nobelprijs voor de scheikunde winnen, hij wist van zijn eigen munt stront te maken.
Zelfs als dat zo zou zijn lijkt me dat nog geen reden om die mensen daar dan de dupe van te laten worden. Dat gebazel dat dit voornamelijk gelukszoekers betreft is echt ongekend.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Best kans dat Wit-Rusland er wat over de grens mikt.
Ja dat zeg ik... Hitler was niet joods.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:59 schreef Ciclon het volgende:
[..]
According to several sourced, Adolf Hitler belonged to haplogroup E1b1b. Common in the Horn of Africa, Northern Africa and Middle East but also several parts of Europe. (Mostly all populations with this haplogroup belong to a Caucasoid ethnic group, mostly Berbers or “Arab-Berbers”).
From Wikipedia:
“In 2010, journalist Jean-Paul Mulders and historian Marc Vermeeren publicised analysis of samples taken from 39 patrilineal relatives of Hitler, pointing out this haplogroup was now common among Afroasiatic speakers. Mulders contradicted interpretations of his research by some media outlets, which claimed that Hitler definitely had Jewish ancestry. Mulders commented:
I never wrote that Hitler was a Jew, or that he had a Jewish grandfather. I only wrote that Hitler's haplogroup is E1b1b, being more common among Afroasiatic speakers than among overall Germans. This, in order to convey that he was not exactly what during the Third Reich would have been called 'Aryan.' All the rest are speculations of journalists who didn't even take the trouble to read my article, although I had it translated into English especially for this purpose.[55]
The accuracy of some of the coverage arising from this study was questioned. Professor Michael Hammer of Family Tree DNA said that "scientific studies as well as records from our own database[,] make it clear that one cannot reach the kind of conclusion featured in the published articles." Citing Family Tree DNA's own data that shows that more than 9% of the German and Austrian population belong to E-M35, and that about 80% of these are not Jewish, Hammer concluded, "[t]his data clearly shows that just because one person belongs to the branch of the Y-chromosome referred to as haplogroup E1b1b, that does not mean the person is likely to be of Jewish ancestry."[55]”
So his haplogroup was E1b1b. If we had autosomal DNA, it would likely be mostly European in origin, as haplogroups can not say much about total ancestry. Also the origin of haplogroup E is disputed. While some suggest the Horn of Africa, other show evidence for an Eurasian or West Asian origin.
Ze zijn wel heel wat veilige landen voorbijgegaan. Mensen uit Oekrane lijken vooral naar buurlanden te gaan en niet bezig met tochten naar andere werelddelen.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:00 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Zelfs als dat zo zou zijn lijkt me dat nog geen reden om die mensen daar dan de dupe van te laten worden. Dat gebazel dat dit voornamelijk gelukszoekers betreft is echt ongekend.
Fixed it for youquote:Op maandag 28 februari 2022 21:56 schreef Isdatzo het volgende:
Hoe later het wordt, hoe leuker en gezelliger het is
Was jij dat echt niet, is er nog een ander ootje dan?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Doe even een linkje. Succes
Ze zullen vast wel scenario's hebben uitgedacht maar de mythe dat Putin een soort meesterschaker is die 30 zetten vooruit denkt en alle mogelijke antwoorden incalculeert is ook wel wat hardnekkig hoor.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het een veel engere gedachte dat hij dat vast wel zag aankomen, en toch doorging met zijn plannen.
Ik moest grinnikenquote:Op maandag 28 februari 2022 21:59 schreef TweedeKlum het volgende:
Putin gaat wel de Nobelprijs voor de scheikunde winnen, hij wist van zijn eigen munt stront te maken.
Ik vermoede hetzelfde inderdaad. Misschien ben ik naef maar je zou zeggen dat de meeste studenten die een ander heenkomen hebben ook al lang weg zijn. Daarnaast sowieso niet zo handig van die andere vluchtelingen om van het ene conflictgebied naar het andere te reizen. Maar goed, het ging voor de meesten natuurlijk sowieso niet om veiligheid op zich.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:57 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Dat doen ze niet, het is puur gebaseerd op huidskleur, maar niet wetende dat het 'studenten' zijn ipv gelukszoekers. Die laatste is zonder twijfel de grootste groep. We kennen allemaal de beelden (en onze AZC's ) met voornamelijk mannen. Als je kijkt naar de Oekraieense vluchtelingen zie je voornamelijk vrouwen en kinderen.
Jij denkt oprecht dat 'gelukszoekers' de laatste week dachten "laten we Oekrane maar eens even binnenwandelen"? Vanuit welk land precies?quote:Op maandag 28 februari 2022 22:01 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ze zijn wel heel wat veilige landen voorbijgegaan. Mensen uit Oekrane lijken vooral naar buurlanden te gaan en niet bezig met tochten naar andere werelddelen.
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:57 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Dat doen ze niet, het is puur gebaseerd op huidskleur, maar niet wetende dat het 'studenten' zijn ipv gelukszoekers. Die laatste is zonder twijfel de grootste groep. We kennen allemaal de beelden (en onze AZC's ) met voornamelijk mannen. Als je kijkt naar de Oekraieense vluchtelingen zie je voornamelijk vrouwen en kinderen.
Ik doel meer op het feit dat het hem gewoon geen ene moer meer kan schelen. En wat hij dan allemaal nog meer blijft doen.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:01 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ze zullen vast wel scenario's hebben uitgedacht maar de mythe dat Putin een soort meesterschaker is die 30 zetten vooruit denkt en alle mogelijke antwoorden incalculeert is ook wel wat hardnekkig hoor.
Wit-Rusland heeft ze een periode aardig binnen lopen halenquote:Op maandag 28 februari 2022 22:02 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Jij denkt oprecht dat 'gelukszoekers' de laatste week dachten "laten we Oekrane maar eens even binnenwandelen"? Vanuit welk land precies?
Laten we het hopen, maar dat jij je geroepen voelt om Poetin zo fanatiek te verdedigen roept hierover wel wat vragen op.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:59 schreef RetepV het volgende:
[..]
Nee man. Sjonge. Ik ben gewoon RetepV. Al sinds 2002 hier aanwezig. Misschien wel de enige die nog nooit een kloon heeft aangemaakt. En ik ben in die tijd maar 1 keer gebanned geweest. En ik heb echt geen idee meer waarom.Dus niet zo paranode. Niet alles is anders dan het lijkt.
Als je je realiseert waar die fuiken vandaan komen is het eigenlijk best logisch.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind het maar treurig dat dat groepje hersenlozen nu weer blind op de pro Rusland trein springen. Zit je dan zo diep in de complotfuiken?
Wit-Rusland. Da's niet opeens nu nieuw overigens.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:02 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Jij denkt oprecht dat 'gelukszoekers' de laatste week dachten "laten we Oekrane maar eens even binnenwandelen"? Vanuit welk land precies?
Uiteraard, wat wil je met die roedel FvD'ers hierquote:Op maandag 28 februari 2022 22:02 schreef Harvest89 het volgende:
Bestaan er nog mensen die beweren dat Hitler Joods was?
En vast niet om ze uitkeringen en sociale huurwoningen te geven.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:03 schreef zalkc het volgende:
[..]
Wit-Rusland heeft ze een periode aardig binnen lopen halen
Roebel is stront, de aandelen beurs in Rusland is vandaag gesloten, site Moscow aandelenbeurs is OFF, geen Rus die nog met het vliegtuig ergens anders heen kan dan naar Noord Korea , geld pinnen kan niet meer, credit cards gebruiken kan niet meer , Inflatie toren en torenhoog , enz enzquote:
Je krijgt de indruk dat het helemaal niet de bedoeling was om er een oorlog voor langere tijd van te maken.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vind het een veel engere gedachte dat hij dat vast wel zag aankomen, en toch doorging met zijn plannen.
Ga jij nou nog eens reageren op mijn antwoorden op al die onzin omtrent de ballistic missiles die je liep te verkondigen?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:59 schreef RetepV het volgende:
Nee man. Sjonge. Ik ben gewoon RetepV. Al sinds 2002 hier aanwezig. Misschien wel de enige die nog nooit een kloon heeft aangemaakt. En ik ben in die tijd maar 1 keer gebanned geweest. En ik heb echt geen idee meer waarom.Dus niet zo paranode. Niet alles is anders dan het lijkt.
Dat er in Oekrane een vrij grote groep studeert, afkomstig uit Nigeria, vergeten we voor het gemak maar even.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:03 schreef zalkc het volgende:
[..]
Wit-Rusland heeft ze een periode aardig binnen lopen halen
Sorry voor een late reactie - er moest gewerkt worden vandaag. Die roebels die putin mij betaalt zijn natuurlijk niks meer waard.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:56 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat is niet wat je zegt. Het gaat er niet om of jij gelooft of Putin die dreiging voelt. Het gaat er om dat je niet ontkent dat het gevoel van dreiging terecht is. Het is totale en volledige flauwekul om te denken dat het Westen Rusland bedreigt met de toetreding van Oekrane tot de EU. Er is nog nooit enige sprake geweest van een voornemen van Westerse kant (NATO/EU/VS) om Rusland aan te vallen, zeker niet in de recente geschiedenis.
Terwijl vanaf de andere kant de oorlogsretoriek en de dromen van een Groot Russisch rijk al decennia lang (en de laatste jaren heftiger dan ooit) deze kant opkomen. En Rusland wel de eigen grenzen op blijft rekken via oorlog en puppetstates. Tuurlijk, Amerika voert ook dubieuze oorlogen. Maar zij bezetten Mexico en Canada niet.
De enige reden waarom Rusland zich bedreigt voelt is omdat ze zijn blijven hangen in de koude oorlog en hun economie volledig afhankelijk is van zaken die niet toekomstproof zijn. Omdat ze investeren in de verkeerde zaken en het geld niet gaat naar modernisering, of voedsel voor het volk. Er is geen sprake van dreiging vanuit het Westen, er is slechts sprake van een ondergang van een rijk en dat hebben ze volledig en totaal aan zichzelf te danken. Niets meer en niets minder.
Poetin is in zijn eigen sprookje gaan geloven. Eerst het sprookje van dreiging uit het Westen, daarna in het sprookje dat hij dat met een nieuwe USSR kan counteren. Beide is flauwekul. De enige manier waarop Rusland weer een kans op grootheid maakt is na een apocalyptisch event, als ze dan wel op een normale manier met hun resources omgaan. Ze hebben de bot gemist en spartelen wat na. Niemand, echt niemand is genteresseerd in het Russische grondgebied. Zo zit de wereld niet meer in elkaar, dat snapt iedereen. Behalve een paar fossiele denkers in Rusland.
In mijn betoog kwam ik ook met een conclusie. Ik hoop dat de ellende voor Oekraine snel ophoudt. De Russische invasie mag in puin gehakt worden en eigenlijk nog liever met de staart tussen de benen terugtrekken. Alleen wanneer die vrede er komt, heb ik weinig zin in de volgende wanhoopsdaad uit Moskou. Dus afstraffen/pijn doen voor deze fout, maar niet blind zijn voor de belangen en het voorkomen van andere oorlogen of paniek-acties. Ook al betekent dat het opgeven van een deel van je eigen ideaal.quote:Op maandag 28 februari 2022 07:55 schreef Kickinalfa het volgende:
Je zal toch op zijn minst moeten proberen te begrijpen waarom Putin een oorlog start.
Of het nu angst voor de NAVO is, ouderwets landjepik, gloriedagen van de USSR herbeleven of wat dan ook zolang wij niet weten wat hij ermee wil bereiken schiet je er niks mee op.
Ik verstond Gammaquote:Op maandag 28 februari 2022 22:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik... Hitler was niet joods.
Dit kan wel eens een jaar gaan duren , en 50.000 dode russenquote:Op maandag 28 februari 2022 22:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je krijgt de indruk dat het helemaal niet de bedoeling was om er een oorlog voor langere tijd van te maken.
Doe linkje dan.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Was jij dat echt niet, is er nog een ander ootje dan?
Misschien een rare mod actie, maar ook raar om dit random in te brengen. D66 is al jarenlang voor meer geld richting defensie. Nog uit het programma van 2017:quote:Op maandag 28 februari 2022 21:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Had ik van de week ook nog gepost... Werd weggemod...
quote:Nederland moet scherpe keuzes maken over de ambities van de krijgsmacht. Er gaapt momenteel een gat tussen ambitie en middelen. De noodzakelijke middelen moeten beschikbaar worden gesteld zodat de krijgsmacht aan haar internationale verplichtingen en grondwettelijke taken kan voldoen en kan inspelen op de zich voortdurend ontwikkelende veiligheidssituatie
FTFYquote:Op maandag 28 februari 2022 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard, wat wil je met die roedbel FvD'ers hier
Inderdaad.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je krijgt de indruk dat het helemaal niet de bedoeling was om er een oorlog voor langere tijd van te maken.
Als je niet het verschil kunt zien tussen 'objectief een zaak bekijken' en 'een kant kiezen', dan kun je beter gewoon weg blijven uit discussies.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Laten we het hopen, maar dat jij je geroepen voelt om Poetin zo fanatiek te verdedigen roept hierover wel wat vragen op.
'Gezellig' he zo'n vreselijke oorlog.quote:
Het enige wat ik kan bedenken is dat de luchtafweer van beide partijen van zo een hoog niveau is dat vliegtuigen zinloos is.quote:
De enige reden dat luchtmacht niet wordt ingezet is dat ze toch probeerden Kiev te bezetten door land en hoopten op een glorietocht.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
We zijn iig niet de enigen met vraagtekens:
[ twitter ]
quote:Op maandag 28 februari 2022 22:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Misschien een rare mod actie, maar ook raar om dit random in te brengen. D66 is al jarenlang voor meer middelen richting defensie.
Een opgepimpte T-72. Leuk monument weer.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:04 schreef polderturk het volgende:
Ik denk het werk van een Javelin.
[ twitter ]
quote:26 extra Russen op sanctielijst EU
26 machtige Russen en een bedrijf zijn toegevoegd aan de sanctielijst van de EU. Onder andere de oprichters Petr Aven en Michail Fridman van de Alfa-Bank en de baas van de grootste oliemaatschappij van Rusland, Igor Setsjin, staan erop.
De sancties gaan per direct in, staat in het Europese Publicatieblad waarin alle gestraften worden vermeld. Mensen die op de sanctielijst staan kunnen niet meer bij hun geld dat in de EU op bankrekeningen staat. Ook mogen Europeanen geen geld aan hen ter beschikking stellen.
Met de nieuwe sancties richt de EU zich op de Russische elite. Mensen die Poetins regime steunen en daar economisch voordeel uit halen.
https://nos.nl/collectie/(...)-russische-teams-uit
We begeven ons in het speculeren en doemdenken nuquote:Op maandag 28 februari 2022 22:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat zijn er 4.000 ongeveer ja.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:05 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dat er in Oekrane een vrij grote groep studeert, afkomstig uit Nigeria, vergeten we voor het gemak maar even.
Ja sorry, dit topic gaat een beetje snel.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ga jij nou nog eens reageren op mijn antwoorden op al die onzin omtrent de ballistic missiles die je liep te verkondigen?
Er is geen INF treaty meer. Trump heeft het verscheurd. Dus is er niks meer verboden. Dat was mijn punt.quote:Ik wacht nog steeds op het NATO systeem wat verboden is volgens de INF Treaty.
Wat zijn dat voor knalerwten?quote:Op maandag 28 februari 2022 22:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Al gepost denk ik maar toch.
Boven lopen mensen door het park.
[ twitter ]
Met andere woorden...slechte samenwerking en weinig ervaring (raar want ze hebben ook genoeg boven Syri gevolgen).quote:Op maandag 28 februari 2022 21:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
We zijn iig niet de enigen met vraagtekens:
[ twitter ]
Ik ben omquote:Op maandag 28 februari 2022 22:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb reetveter gevonden!
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100024144_5404b7a7
Speciaal voor jou nog maar een keer van 5 jaar terug:quote:
quote:Nederland moet scherpe keuzes maken over de ambities van de krijgsmacht. Er gaapt momenteel een gat tussen ambitie en middelen. De noodzakelijke middelen moeten beschikbaar worden gesteld zodat de krijgsmacht aan haar internationale verplichtingen en grondwettelijke taken kan voldoen en kan inspelen op de zich voortdurend ontwikkelende veiligheidssituatie
Ik las dat ze naar huis mogen bellen, in een poging de gewone Russische bevolking te informeren over wat er echt gebeurt.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:07 schreef HSG het volgende:
[..]
Denk je dat ze gruwelijk gemarteld worden?
Mooi.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als native Engels spreker moet ik zeggen dat ik in Nederland van begin af aan verrast was over de kwaliteit van de woordenschat in het Engels, maar het accent is vreselijk.
We hebben hier wel wat tegenstand nodig , laat je niet gek maken door een aantal verzuurde users en doe gewoon je dingquote:
Nee, ik heb ook het recht mijn mening te zeggen en die van anderen te bestrijden, als ik dat zo wil.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:06 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Houd vast die gedachte.
Sterk, je totale narratief veranderen als je klem geluld wordt. Heel sterk, is pas de 5e keer vanavond dat je dat doet.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:08 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ja sorry, dit topic gaat een beetje snel.
[..]
Er is geen INF treaty meer. Trump heeft het verscheurd. Dus is er niks meer verboden. Dat was mijn punt.
Ik hoopte dat jij mij kon vertellen welke raketten Amerika naar Polen aan het verschepen is.
Het lijkt mij ook moeilijk om wat te doen als je missie is: je medeburgers te komen redden.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:51 schreef AchJa het volgende:
[..]
TBO voor jou.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor knalerwten?
Dan snap je niet zo goed hoe dat werkt. Een ambtenaar van het ene land, kan niet de validiteit van een visum van een ander land controleren als daar geen visum-verdrag mee is. Iedereen kan wel een stempel in zijn paspoort zetten. Dat soort dingen moeten eerst politiek goedgekeurd worden, vervolgens door ambtenaren geimplementeerd en dan kan het toegepast worden. Natuurlijk kan dat in dit soort situaties wel snel, maar dat een douane-ambtenaren niet-Ukraines niet gelijk binnenlaten betekent niet gelijk automatisch dat ze racistisch zijn.quote:
Volgens Baudet zou zij een prima geopoliticus zijn samen John Cruijff.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:07 schreef TweedeKlum het volgende:
dat doet hij helemaal nietquote:Op maandag 28 februari 2022 22:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Laten we het hopen, maar dat jij je geroepen voelt om Poetin zo fanatiek te verdedigen roept hierover wel wat vragen op.
quote:Op maandag 28 februari 2022 22:09 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
We hebben hier wel wat tegenstand nodig , laat je niet gek maken door een aantal verzuurde users en doe gewoon je ding
Heb nog even gezocht, maar zonder dat is een speld zoeken in een hooiberg. Het was iets in de trant van: 'Ik heb al 2 dagen niets meer van Putin gezien, volgens mij hebben ze hem uit zijn ambt gezet'.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Verschil tussen een Indier die uit Cast 3 vandaan komt en een Yemeniet is nauwelijks te zien + die Guards die waarschijnlijk het land nooit hebben verlaten en die Sikhs zien als moslims (Yemeniet, Syrier)quote:Op maandag 28 februari 2022 22:02 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Ik vermoede hetzelfde inderdaad. Misschien ben ik naef maar je zou zeggen dat de meeste studenten die een ander heenkomen hebben ook al lang weg zijn. Daarnaast sowieso niet zo handig van die andere vluchtelingen om van het ene conflictgebied naar het andere te reizen. Maar goed, het ging voor de meesten natuurlijk sowieso niet om veiligheid op zich.
Dat gezegd hebbende kan ik mij ook voorstellen dat ze in die contreien soms wat racistisch zijn.
Ons steenkolen engels accent schijnt wel makkelijker te begrijpen zijn voor niet-engelse sprekers. Meer dan gewoon engels sprekende mensen.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Biedt.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Heb nog even gezocht, maar zonder dat is een speld zoeken in een hooiberg. Het was iets in de trant van: 'Ik heb al 2 dagen niets meer van Putin gezien, volgens mij hebben ze hem uit zijn ambt gezet'.
Maar goed ik kan het mis hebben en in dat geval biedt ik mijn excuses aan.
Nee dat denk ik ook niet. Er spelen meer factoren.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:10 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dan snap je niet zo goed hoe dat werkt. Een ambtenaar van het ene land, kan niet de validiteit van een visum van een ander land controleren als daar geen visum-verdrag mee is. Iedereen kan wel een stempel in zijn paspoort zetten. Dat soort dingen moeten eerst politiek goedgekeurd worden, vervolgens door ambtenaren geimplementeerd en dan kan het toegepast worden. Natuurlijk kan dat in dit soort situaties wel snel, maar dat een douane-ambtenaren niet-Ukraines niet gelijk binnenlaten betekent niet gelijk automatisch dat ze racistisch zijn.
Ja, die had ik al gemaaktquote:Op maandag 28 februari 2022 22:11 schreef Ali_boo het volgende:
Sla een noodvoorraad in, the shit is going down
[ twitter ]
Mooie post. Het punt is dat je kunt kiezen of te onderhandelen of oorlog te voeren. Een oorlog met niet te voorziene gevolgen. Dus lijkt onderhandelen mij de beste optie. En dat is geven of nemen.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:05 schreef snabbi het volgende:
[..]
Sorry voor een late reactie - er moest gewerkt worden vandaag. Die roebels die putin mij betaalt zijn natuurlijk niks meer waard.![]()
Ik wil graag 2 dingen heel duidelijk scheiden. Mijn eigen mening is heel egoistisch liberaal. Het interesseert me geen zier wat iemand doet, zolang ik er maar geen last van heb. In die lijn vind ik dat elk land soeverein zijn eigen weg op moet kunnen gaan. Dus dat een Oekraine bij de EU/NAVO wil horen vind ik prima. Andersom zie ik eigenlijk niet zo heel veel meerwaarde vanuit een EU/NAVO oogpunt wat het toevoegen van Oekraine oplevert. Ik vind niet dat een Hongarije ofzo nou zo'n extreem succesverhaal is van de EU en dat zal met een land als Oekraine echt niet beter worden. Vanuit mijn oogpunt vind ik handel en ook giften (of ontwikkelingshulp) naar Oekraine wel prima. Handel worden we zelf ook beter van en mbt die giften is het vast beter om de sociale ongelijkheid omlaag te brengen. Dat zorgt voor meer rust. Dus ook een gift heeft meerwaarde voor onszelf.
Wat ik vanmorgen schreef is vooral bedoeld als het denken vanuit een ander zn standpunt. En die standpunten mogen best op sprookjes gebaseerd zijn. Ik ben het ook niet eens met de sprookjes, maar ik wil wel snappen wat voor ideeen er achter liggen. Dat vond ik ook mooi gezegd door:
[..]
In mijn betoog kwam ik ook met een conclusie. Ik hoop dat de ellende voor Oekraine snel ophoudt. De Russische invasie mag in puin gehakt worden en eigenlijk nog liever met de staart tussen de benen terugtrekken. Alleen wanneer die vrede er komt, heb ik weinig zin in de volgende wanhoopsdaad uit Moskou. Dus afstraffen/pijn doen voor deze fout, maar niet blind zijn voor de belangen en het voorkomen van andere oorlogen of paniek-acties. Ook al betekent dat het opgeven van een deel van je eigen ideaal.
En jammer voor Oekraine, maar ondanks dat ik hun wens naar vrijheid heel goed snap - ik zie de strategische waarde voor ons niet om een gok te nemen om hen in onze armen te sluiten en te hopen dat er geen gestoorde op een knop drukt. Dus voor mij is het prima als Oekraine niet toegevoegd wordt tot NAVO/EU, maar wel economisch verder op weg geholpen kan worden.
En ik log pas in de avond in, dus ik heb nog redelijk wat bij te lezen. Maar in de huidige retoriek begrijp ik dat we vooral iets aanbieden als een toekomstig lidmaatschap als aan de voorwaarden wordt voldaan. De retoriek snap ik ook om Poetin dwars te zitten en te straffen, maar ook los van wat Rusland doet zou een echt lidmaatschap van zo'n land gaat ons nog heel wat kosten (subsidies, toekomstige conflicten op idealen etc).
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Doe even een linkje. Succes
Omgelegd was het.quote:Op zondag 27 februari 2022 01:06 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Komt goed, alles waarmee Poetin dreigt verdwijnt als sneeuw voor de zon.
Ik lever geen gas meer, Iran zegt ik wel.
We gaan niet meer werken aan ISS, elon musk zegt ik wel.
We leggen de communicatie plat, elon musk doet de communicatie.
We verspreiden fake nieuws onder ons volk, anonymus regelt dat.
Denk aan die voorraadkast munitie en wapens uit de EU, het plat leggen van het betalingsverkeer, het cancellen van alle sporten en evenementen.
Dat Russisch volk moet wakker worden en een coup plegen met hun leger, de hele wereld steunt ze.
En Putin heb ik de hele dag en nacht nog niet gehoord of gezien, hou er rekening mee dat die al omgelegd is.
Hij is ons hier praktisch heel de dag het Kremlin-narratief aan het voorschotelen, dus dat heeft er wel alle schijn van.quote:
Tsja wel knalerwten waardoor een been en voet van een vrouw een paar meter wegslingerde (is een filmpje van op twitter)quote:Op maandag 28 februari 2022 22:08 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat zijn dat voor knalerwten?
quote:Op maandag 28 februari 2022 22:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Mazapin uit de f1…
Persoonlijk vind ik dat niet tof, das wel een goeie Rus. Die jongen zet zich elke week in voor de gehandicapte mens en zorg in Rusland. Jeetje.
Ik toon aan dat ik van gedachten kan veranderen door goede argumenten. Is dat een misdaad?quote:Op maandag 28 februari 2022 22:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sterk, je totale narratief veranderen als je klem geluld wordt. Heel sterk, is pas de 5e keer vanavond dat je dat doet.
Omdat?quote:Op maandag 28 februari 2022 22:09 schreef Ali_boo het volgende:
We hebben hier wel wat tegenstand nodig
Dat maakt het niet minder waarquote:
De ambities moesten naar beneden bijgesteld worden om het zo passend te maken bij het budget en middelen... Ergo, bezuinigen...quote:Op maandag 28 februari 2022 22:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
Misschien een rare mod actie, maar ook raar om dit random in te brengen. D66 is al jarenlang voor meer geld richting defensie. Nog uit het programma van 2017:
True, en dat is niet eens helemaal een grap....quote:
Zonder twijfel de grootste groep? Ik denk dat je verrast zou zijn als je weet hoeveel Afrikaanse studenten er in landen als Ukraine en Rusland zitten, en dat zijn voornamelijk mannen ja. Ik heb veel in Afrika gewerkt, en werk met veel international studenten. Maar als het echt studenten zijn, zullen ze ook wel een paspoort hebben. Ze zitten in een lastige situatie, maar ik hoop dat het wel snel voor ze opgelost worden. Maar om gelijk de racisme kaart te trekken gaat gewoon te ver.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:57 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Waar wil je het geld vandaan halen? Wie moet er voor bloeden?quote:Op maandag 28 februari 2022 22:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
De ambities moesten naar beneden bijgesteld worden om het zo passend te maken bij het budget en middelen... Ergo, bezuinigen...
Haha, inderdaad een enorme fout. Stom!quote:
99 procent van dumpert gefrustreerd achter de computer, omdat ze niet zien dat dit geacteerd isquote:Op maandag 28 februari 2022 22:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Voorlopig is de FIA er nog over aan het overleggen hoor. Al ziet het er niet heel erg goed uit voor hem. Misschien wel een goede aanleiding voor papa Mazepin om Poetin eens een 'kopje thee' te geven?quote:Op maandag 28 februari 2022 22:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Mazapin uit de f1…
Persoonlijk vind ik dat niet tof, das wel een goeie Rus. Die jongen zet zich elke week in voor de gehandicapte mens en zorg in Rusland. Jeetje.
Ah dank je, had ik het toch niet mis. Je niet afgezet maar omgelegd, nog erger.quote:
Oh. En schijn is voor jou dus hetzelfde als werkelijkheid?quote:Op maandag 28 februari 2022 22:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij is ons hier praktisch heel de dag het Kremlin-narratief aan het voorschotelen, dus dat heeft er wel alle schijn van.
Dat konvooi.quote:
Slechte actrice dan wel.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:15 schreef SOG het volgende:
[..]
99 procent van dumpert gefrustreerd achter de computer, omdat ze niet zien dat dit geacteerd isto infinity
Dat ik er een grap van maak is meer om eigen geestelijke gesteldheid te beschermenquote:Op maandag 28 februari 2022 22:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, en dat is niet eens helemaal een grap....
Nee, dat staat er niet. Gapend gat tussen ambitie en geld, kunnen nu niet de grondwettelijk taken uitvoeren en voldoen aan internationale verplichtingen, willen dat wel de taken uitgevoerd moeten kunnen worden en eraan voldoen, ergo substantieel meer geld.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
De ambities moesten naar beneden bijgesteld worden om het zo passend te maken bij het budget en middelen... Ergo, bezuinigen...
Is nog helemaal geen feit.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Mazapin uit de f1…
Dit die gisteren vandaag of morgen er ineens niet meer is, dat geloof ik gelijk.quote:
mompel iets over de ELAL en AMsterdamquote:Op maandag 28 februari 2022 22:12 schreef HSG het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet. Er spelen meer factoren.
Dat zag je b.v. ook met de Syrische burgeroorlog dat illegale immigranten gebruik maakten van de situatie.
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 28 februari 2022 22:16 schreef RetepV het volgende:
[..]
Oh. En schijn is voor jou dus hetzelfde als werkelijkheid?
Werkt die Steve nog bij de McDonald's voordat hij online gaat?quote:
Het komt van dezelfde man die als verkiezingsbelofte had verklaard dat Putin nooit met hem zou messen want hij is de enige die ooit de confrontatie met hem was aangegaan.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:17 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat ik er een grap van maak is meer om eigen geestelijke gesteldheid te beschermen
Ja jij komt uitdagend met 'stuur eens een linkje dan', je had het ook gewoon kunnen toegeven. Jij stelt dat het piemel meten is in dit topic, blijk je ook je spreekwoordelijke piemel te tonen.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit die gisteren vandaag of morgen er ineens niet meer is, dat geloof ik gelijk.
Sta nog steeds achter die post.
Verder nog wat te zuigen?
kloptquote:
Rusland heeft meer dan 3000 vliegtuigen.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:49 schreef Werkperd het volgende:
Indirs en Afrikanen die in Oekrane studeren hebben geen EU visum en vallen niet onder de regeling waarmee Oekraners opgevangen worden in EU landen.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:43 schreef Ciclon het volgende:
In deze topic staat een artikel over waarom de Russische luchtmacht weinig te zien is.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Rusland heeft meer dan 3000 vliegtuigen.
Blijkbaar niet genoeg middelen om ze op te laten stijgen.
Meer dan de Rus terug naar eigen territorium begeleiden doen ze niet hoor. Ze gaan m niet neerschieten want dan krijg je ww3quote:Op maandag 28 februari 2022 21:54 schreef RAVW het volgende:
[..]
gezien wat er net buiten die grens gebieden vliegt aan vliegtuigen
Als daar 1 russische piloot een foutje maakt hangen er gelijk 8 van die bliksems om hem heen :-)
Nee, jij wilde beweren dat de NATO de treaty aan het schenden was vanwege het hebben van MRBM's en IRBM's en dat Putin daarom de Oekraine binnen was gevallen...quote:Op maandag 28 februari 2022 22:08 schreef RetepV het volgende:
Ja sorry, dit topic gaat een beetje snel.
Er is geen INF treaty meer. Trump heeft het verscheurd. Dus is er niks meer verboden. Dat was mijn punt.
Ik hoopte dat jij mij kon vertellen welke raketten Amerika naar Polen aan het verschepen is.
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:35 schreef RetepV het volgende:
En waarom gebeurt het eigenlijk? Omdat de NAVO niet hun bases verder van de Russische grens af wil zetten of hun langeafstandswapens wil terugtrekken van die bases. Dit is waarom Poetin deze hele oorlog is begonnen. Zijn ultimatum was daar niet onduidelijk over.
Maar waarom wilde de NAVO dat dan niet? Wilde er zelfs niet over praten?
En kunnen toch ook gewoon - desnoods via 'n ander land - terug naar waar ze vandaan komen? Ze zijn naar Oekraine gekomen om te studeren, niet om een onveilige situatie te ontvluchten.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:21 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Indirs en Afrikanen die in Oekrane studeren hebben geen EU visum en vallen niet onder de regeling waarmee Oekraners opgevangen worden in EU landen.
Ze kunnen toch hun collegekaart laten zien?quote:Op maandag 28 februari 2022 22:21 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Indirs en Afrikanen die in Oekrane studeren hebben geen EU visum en vallen niet onder de regeling waarmee Oekraners opgevangen worden in EU landen.
Ja, Flipsen. Met 'n reisbureautje of iets in die geest.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:21 schreef raptorix het volgende:
Ben aan denken om naar Argentinie te gaan, hadden we daar niet een fokker?
Nee, hou je bij feiten.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, moet morgen nog ff bevestigd worden. Man dat die roddel al gaat zegt toch al genoeg.
@flipsen inderdaadquote:Op maandag 28 februari 2022 22:22 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, Flipsen. Met 'n reisbureautje of iets in die geest.
Hoe is dat onverantwoord om op te komen voor o.a. veiligheid en vooral onze verworven vrijheden ?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:57 schreef LXIV het volgende:
[..]
Je kunt politiek wel draaien, maar daarmee zijn jarenlange bezuinigingen op de krijgsmacht nog niet hersteld. Luchtfietserij dus weer. Onverantwoord omgaan met de levens van Nederlandse burgers.
Eens met beide posts.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:12 schreef LXIV het volgende:
[..]
Mooie post. Het punt is dat je kunt kiezen of te onderhandelen of oorlog te voeren. Een oorlog met niet te voorziene gevolgen. Dus lijkt onderhandelen mij de beste optie. En dat is geven of nemen.
Verder is D66 als een malle olie op het vuur aan het gooien. Snappen zij niet wat ze riskeren met fit gedrag ? Hebben ze enig benul wat een oorlog met Rusland inhoudt? Zelf zijn het juist allemaal van die halfzachte eieren met wereldvreemde opvattingen.
En dan? Daarmee mag je niet 90 dagen visumvrij Schengen in.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:22 schreef quirina het volgende:
[..]
Ze kunnen toch hun collegekaart laten zien?
volgens mij is die al een tijdje alles van boven af aan het bekijkenquote:Op maandag 28 februari 2022 22:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
En uiteraard DiegoArmandoMaradona, maar die post niet meer.
Zegt de user met een UI met pies en poepquote:Op maandag 28 februari 2022 22:24 schreef Mano_ het volgende:
Is de oorlog voorbij of zo?
Wat een kinderachtig gedoe hier ineens...
linkje?quote:Op maandag 28 februari 2022 22:22 schreef HSG het volgende:
[..]
In deze topic staat een artikel over waarom de Russische luchtmacht weinig te zien is.
Ja, en als men niets had gedaan hadden ze nu uiteindelijk gezeurd dat Rutte te laf is om wat te doen.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:23 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hoe is dat onverantwoord om op te komen voor o.a. veiligheid en vooral onze verworven vrijheden ?
Juist het wegkijken en welwillende negeren zie ik als onacceptabel omdat het voor mij betekent dat we ons door geweld laten koeioneren.
Dat mensen zich niet durven te verweren, heb ik vrede mee. Laat in dat geval mensen die wel en ook opkomen voor mensen die dat niet durven (of kunnen) dan niet in de weg gaan zitten. Kortom, wat we hier zeggen bij rampen: blijf dan weg, bemoei je er helemaal niet mee en laat het (be)gaan. Kans dat het goed komt zonder angsthazerij, is groter dan als wezel te gaan krabben.
Dat kamerbesluiten zg luchtfietserij zijn, is vooral een gedachte die je er dan zelf aan geeft.
Ik zie het vooral als wake-up call die hopelijk nog op tijd zijn beslag krijgt.
quote:Op maandag 28 februari 2022 22:26 schreef maily het volgende:
[..]
Zegt de user met een UI met pies en poep
Ze zullen voor Oekrane dan wel een visum hebben. Maar daar heb je in de EU niet veel aan volgens mij.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:26 schreef quirina het volgende:
Bij mijn weten kan je niet zonder visum studeren in bepaalde landen.
Voor Amerika moet je als Europeaan ook visa hebben voor een studie bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 28 februari 2022 22:26 schreef maily het volgende:
[..]
Zegt de user met een UI met pies en poep
Haha, heb het vaak voorbij zien komen, maar zie nu pas wat het is.quote:
Maar nu heb ik echt een beetje dit idee:quote:Op maandag 28 februari 2022 22:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, en als men niets had gedaan hadden ze nu uiteindelijk gezeurd dat Rutte te laf is om wat te doen.
Dat account zei gisteren ook al dat hun informatie verified was maar er gebeurde niet echt iets dat leek op hun informatiequote:Op maandag 28 februari 2022 22:28 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Een straaljager vanuit Belarus?
De situatie vereist geen stoere praat maar voorzichtig manoeuvreren en taktiek om te voorkomen dat we in een ( nucleaire) WO3 eindigen.Dat is het primaire belang van de Nederlandse burger.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:23 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hoe is dat onverantwoord om op te komen voor o.a. veiligheid en vooral onze verworven vrijheden ?
quote:Juist het wegkijken en welwillende negeren zie ik als onacceptabel omdat het voor mij betekent dat we ons door geweld laten koeioneren.
Dat mensen zich niet durven te verweren, heb ik vrede mee. Laat in dat geval mensen die wel en ook opkomen voor mensen die dat niet durven (of kunnen) dan niet in de weg gaan zitten. Kortom, wat we hier zeggen bij rampen: blijf dan weg, bemoei je er helemaal niet mee en laat het (be)gaan. Kans dat het goed komt zonder angsthazerij, is groter dan als wezel te gaan krabben.
Dat kamerbesluiten zg luchtfietserij zijn, is vooral een gedachte die je er dan zelf aan geeft.
Ik zie het vooral als wake-up call die hopelijk nog op tijd zijn beslag krijgt.
Wat een relatieve rust nog onder die mensen zeg, mooi om te zien wel.quote:
quote:
quote:DDDaaf: Jij bent een kloon van banshee-boy h? Je taalgebruik en opbouw van zinnen en posts doen me heel erg aan zijn posts denken...
quote:Ik: <knip> Niet alles is anders dan het lijkt.
quote:IsDatZo: Laten we het hopen, maar dat jij je geroepen voelt om Poetin zo fanatiek te verdedigen roept hierover wel wat vragen op.
quote:sp3c: dat doet hij helemaal niet
Eerst noem je me een fanatiek Poetin-verdediger. En dan noem je het 'alle schijn van'. De eerste keer was je zeker genoeg dat het geen schijn was om me een karaktermoord aan de broek proberen te smeren.quote:IsDatZo: Hij is ons hier praktisch heel de dag het Kremlin-narratief aan het voorschotelen, dus dat heeft er wel alle schijn van.
Fucked beyond immagination fo sho!quote:Op maandag 28 februari 2022 22:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het komt van dezelfde man die als verkiezingsbelofte had verklaard dat Putin nooit met hem zou messen want hij is de enige die ooit de confrontatie met hem was aangegaan.
We're so motherfucking fucked.
quote:Op maandag 28 februari 2022 22:28 schreef heywoodu het volgende:
[ twitter ]
@:sp3c Nederland bijna op het hoogste niveau zo!
Benieuwd hoe ze dan de rest gaan doen.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:28 schreef heywoodu het volgende:
[ twitter ]
@:sp3c Nederland bijna op het hoogste niveau zo!
De NAVO heeft die treaty al geschonden door het eenzijdig te verscheuren. Of zie ik dat verkeerd?quote:Op maandag 28 februari 2022 22:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, jij wilde beweren dat de NATO de treaty aan het schenden was vanwege het hebben van MRBM's en IRBM's en dat Putin daarom de Oekraine binnen was gevallen...
Hebben we ook al een FOK!-leger?quote:Op maandag 28 februari 2022 22:31 schreef LordVoldermort het volgende:
Leuke rubriek dat er hier nog users zijn die denken dat er met Putin te onderhandelen valt. Misschien moeten we die maar sturen dan.
Ik denk dat de Russen dat spelletje door hebben en van Putin af willen.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:35 schreef PzKpfw het volgende:
Putin gaat al die sancties natuurlijk alleen maar gebruiken om zijn bevolking op te hitsen tegen dat kwade Westen.
Te hopen dat ze volgend jaar weer mee mogen doen, anders is de kwalificatie voor de Spelen van 2026 ook al een lastig verhaalquote:Op maandag 28 februari 2022 22:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Benieuwd hoe ze dan de rest gaan doen.
Litouwen en Polen naar 1A? Nederland en Kroati naar 1B?
En als later Rusland en Wit-Rusland wel weer mee mogen doen... moeten ze dan eerst op het laagste niveau teams als Iran en Singapore op gaan vegen met 82-0?
Op de FP lopen er al een tijd een paar te schreeuwen dat het Westen Rusland als bad guy heeft neergezet, door ze van bepaalde dingen te verdenken, zoals vergiftigingen, MH17, doping, kiezersfraude, mensonterende mensenrechtenschending, vermoorden of arresteren van mensen met een andere mening en het vermoeden dat hij graag landen wil binnenvallen om de Sovjet in 'ere' te herstellen, ondanks dat die landen dat pertinent niet willen. En daarom moeten we Rusland hun gang laten gaan.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:31 schreef LordVoldermort het volgende:
Leuke rubriek dat er hier nog users zijn die denken dat er met Putin te onderhandelen valt. Misschien moeten we die maar sturen dan.
Bij vergaderingen tussen personen uit verschillende Europese landen is men het er meestal wel over eens dat inwoners van de Britse eilanden het lastigst te verstaan zijn.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ons steenkolen engels accent schijnt wel makkelijker te begrijpen zijn voor niet-engelse sprekers. Meer dan gewoon engels sprekende mensen.
Jezus, ze hebben de systemen gekraakt?quote:
Ik vraag mij af of de NAVO inmiddels niet al een plan heeft. Om een eventuele nucleaire aanval te voorkomen of vroegtijdig af te slaan door Rusland (bijvoorbeeld Rusland plat te gooien).quote:Op maandag 28 februari 2022 22:11 schreef Ali_boo het volgende:
Sla een noodvoorraad in, the shit is going down
[ twitter ]
Op te hitsen, die mensen worden keihard onderdrukt.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:35 schreef PzKpfw het volgende:
Putin gaat al die sancties natuurlijk alleen maar gebruiken om zijn bevolking op te hitsen tegen dat kwade Westen.
Probleem is vaak dat Britten veel te snel praten en best (voor buitenlanders) lastige woorden gebruiken omdat het hun eigen taal is idd.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:36 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Bij vergaderingen tussen personen uit verschillende Europese landen is men het er meestal wel over eens dat inwoners van de Britse eilanden het lastigst te verstaan zijn.
maak er dan FOK-YOU - leger er van , dat begrijpen ze nu ondertussen wel in ruslandquote:
Het alternatief is oorlog. Dat jij dat nog niet begrijpt.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:31 schreef LordVoldermort het volgende:
CIAnonymousquote:
Geen WK dan vervallen er best wel wat punten en moeten ze denk ik sowieso kwalificatie gaan spelen. Dat zou niet zo'n probleem moeten zijn. Als ze mee mogen doen. Begint volgend jaar al, ja.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Te hopen dat ze volgend jaar weer mee mogen doen, anders is de kwalificatie voor de Spelen van 2026 ook al een lastig verhaal
Ik ga er van uit dat obv satellietbeelden nucleaire verplaatsingen te monitoren zijn, en als deze in stellingen worden gebracht dat deze onmiddellijk vernietigd worden.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:37 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of de NAVO inmiddels niet al een plan heeft. Om een eventuele nucleaire aanval te voorkomen of vroegtijdig af te slaan door Rusland (bijvoorbeeld Rusland plat te gooien).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |