Ik toon aan dat ik van gedachten kan veranderen door goede argumenten. Is dat een misdaad?quote:Op maandag 28 februari 2022 22:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Sterk, je totale narratief veranderen als je klem geluld wordt. Heel sterk, is pas de 5e keer vanavond dat je dat doet.
Omdat?quote:Op maandag 28 februari 2022 22:09 schreef Ali_boo het volgende:
We hebben hier wel wat tegenstand nodig
Dat maakt het niet minder waarquote:
De ambities moesten naar beneden bijgesteld worden om het zo passend te maken bij het budget en middelen... Ergo, bezuinigen...quote:Op maandag 28 februari 2022 22:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
Misschien een rare mod actie, maar ook raar om dit random in te brengen. D66 is al jarenlang voor meer geld richting defensie. Nog uit het programma van 2017:
True, en dat is niet eens helemaal een grap....quote:
Zonder twijfel de grootste groep? Ik denk dat je verrast zou zijn als je weet hoeveel Afrikaanse studenten er in landen als Ukraine en Rusland zitten, en dat zijn voornamelijk mannen ja. Ik heb veel in Afrika gewerkt, en werk met veel international studenten. Maar als het echt studenten zijn, zullen ze ook wel een paspoort hebben. Ze zitten in een lastige situatie, maar ik hoop dat het wel snel voor ze opgelost worden. Maar om gelijk de racisme kaart te trekken gaat gewoon te ver.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:57 schreef Ciclon het volgende:
[..]
Dat doen ze niet, het is puur gebaseerd op huidskleur, maar niet wetende dat het 'studenten' zijn ipv gelukszoekers. Die laatste is zonder twijfel de grootste groep. We kennen allemaal de beelden (en onze AZC's ) met voornamelijk mannen. Als je kijkt naar de Oekraieense vluchtelingen zie je voornamelijk vrouwen en kinderen.
Waar wil je het geld vandaan halen? Wie moet er voor bloeden?quote:Op maandag 28 februari 2022 22:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
De ambities moesten naar beneden bijgesteld worden om het zo passend te maken bij het budget en middelen... Ergo, bezuinigen...
Haha, inderdaad een enorme fout. Stom!quote:
99 procent van dumpert gefrustreerd achter de computer, omdat ze niet zien dat dit geacteerd isquote:Op maandag 28 februari 2022 22:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb reetveter gevonden!
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100024144_5404b7a7
Voorlopig is de FIA er nog over aan het overleggen hoor. Al ziet het er niet heel erg goed uit voor hem. Misschien wel een goede aanleiding voor papa Mazepin om Poetin eens een 'kopje thee' te geven?quote:Op maandag 28 februari 2022 22:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Mazapin uit de f1…
Persoonlijk vind ik dat niet tof, das wel een goeie Rus. Die jongen zet zich elke week in voor de gehandicapte mens en zorg in Rusland. Jeetje.
Ah dank je, had ik het toch niet mis. Je niet afgezet maar omgelegd, nog erger.quote:
Oh. En schijn is voor jou dus hetzelfde als werkelijkheid?quote:Op maandag 28 februari 2022 22:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij is ons hier praktisch heel de dag het Kremlin-narratief aan het voorschotelen, dus dat heeft er wel alle schijn van.
Dat konvooi.quote:
Slechte actrice dan wel.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:15 schreef SOG het volgende:
[..]
99 procent van dumpert gefrustreerd achter de computer, omdat ze niet zien dat dit geacteerd isto infinity
Dat ik er een grap van maak is meer om eigen geestelijke gesteldheid te beschermenquote:Op maandag 28 februari 2022 22:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, en dat is niet eens helemaal een grap....
Nee, dat staat er niet. Gapend gat tussen ambitie en geld, kunnen nu niet de grondwettelijk taken uitvoeren en voldoen aan internationale verplichtingen, willen dat wel de taken uitgevoerd moeten kunnen worden en eraan voldoen, ergo substantieel meer geld.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
De ambities moesten naar beneden bijgesteld worden om het zo passend te maken bij het budget en middelen... Ergo, bezuinigen...
Is nog helemaal geen feit.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Mazapin uit de f1…
Persoonlijk vind ik dat niet tof, das wel een goeie Rus. Die jongen zet zich elke week in voor de gehandicapte mens en zorg in Rusland. Jeetje.
Dit die gisteren vandaag of morgen er ineens niet meer is, dat geloof ik gelijk.quote:
mompel iets over de ELAL en AMsterdamquote:Op maandag 28 februari 2022 22:12 schreef HSG het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet. Er spelen meer factoren.
Dat zag je b.v. ook met de Syrische burgeroorlog dat illegale immigranten gebruik maakten van de situatie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |