Dit kan wel eens een jaar gaan duren , en 50.000 dode russenquote:Op maandag 28 februari 2022 22:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je krijgt de indruk dat het helemaal niet de bedoeling was om er een oorlog voor langere tijd van te maken.
Doe linkje dan.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:01 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Was jij dat echt niet, is er nog een ander ootje dan?
Misschien een rare mod actie, maar ook raar om dit random in te brengen. D66 is al jarenlang voor meer geld richting defensie. Nog uit het programma van 2017:quote:Op maandag 28 februari 2022 21:50 schreef AchJa het volgende:
[..]
Had ik van de week ook nog gepost... Werd weggemod...
quote:Nederland moet scherpe keuzes maken over de ambities van de krijgsmacht. Er gaapt momenteel een gat tussen ambitie en middelen. De noodzakelijke middelen moeten beschikbaar worden gesteld zodat de krijgsmacht aan haar internationale verplichtingen en grondwettelijke taken kan voldoen en kan inspelen op de zich voortdurend ontwikkelende veiligheidssituatie
FTFYquote:Op maandag 28 februari 2022 22:04 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Uiteraard, wat wil je met die roedbel FvD'ers hier
Inderdaad.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je krijgt de indruk dat het helemaal niet de bedoeling was om er een oorlog voor langere tijd van te maken.
Als je niet het verschil kunt zien tussen 'objectief een zaak bekijken' en 'een kant kiezen', dan kun je beter gewoon weg blijven uit discussies.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Laten we het hopen, maar dat jij je geroepen voelt om Poetin zo fanatiek te verdedigen roept hierover wel wat vragen op.
'Gezellig' he zo'n vreselijke oorlog.quote:
Het enige wat ik kan bedenken is dat de luchtafweer van beide partijen van zo een hoog niveau is dat vliegtuigen zinloos is.quote:
De enige reden dat luchtmacht niet wordt ingezet is dat ze toch probeerden Kiev te bezetten door land en hoopten op een glorietocht.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
We zijn iig niet de enigen met vraagtekens:
[ twitter ]
quote:Op maandag 28 februari 2022 22:06 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Misschien een rare mod actie, maar ook raar om dit random in te brengen. D66 is al jarenlang voor meer middelen richting defensie.
Een opgepimpte T-72. Leuk monument weer.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:04 schreef polderturk het volgende:
Ik denk het werk van een Javelin.
[ twitter ]
quote:26 extra Russen op sanctielijst EU
26 machtige Russen en een bedrijf zijn toegevoegd aan de sanctielijst van de EU. Onder andere de oprichters Petr Aven en Michail Fridman van de Alfa-Bank en de baas van de grootste oliemaatschappij van Rusland, Igor Setsjin, staan erop.
De sancties gaan per direct in, staat in het Europese Publicatieblad waarin alle gestraften worden vermeld. Mensen die op de sanctielijst staan kunnen niet meer bij hun geld dat in de EU op bankrekeningen staat. Ook mogen Europeanen geen geld aan hen ter beschikking stellen.
Met de nieuwe sancties richt de EU zich op de Russische elite. Mensen die Poetins regime steunen en daar economisch voordeel uit halen.
https://nos.nl/collectie/(...)-russische-teams-uit
We begeven ons in het speculeren en doemdenken nuquote:Op maandag 28 februari 2022 22:04 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat zijn er 4.000 ongeveer ja.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:05 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dat er in Oekraïne een vrij grote groep studeert, afkomstig uit Nigeria, vergeten we voor het gemak maar even.
Ja sorry, dit topic gaat een beetje snel.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:05 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ga jij nou nog eens reageren op mijn antwoorden op al die onzin omtrent de ballistic missiles die je liep te verkondigen?
Er is geen INF treaty meer. Trump heeft het verscheurd. Dus is er niks meer verboden. Dat was mijn punt.quote:Ik wacht nog steeds op het NATO systeem wat verboden is volgens de INF Treaty.
Wat zijn dat voor knalerwten?quote:Op maandag 28 februari 2022 22:06 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Al gepost denk ik maar toch.
Boven lopen mensen door het park.
[ twitter ]
Met andere woorden...slechte samenwerking en weinig ervaring (raar want ze hebben ook genoeg boven Syrië gevolgen).quote:Op maandag 28 februari 2022 21:58 schreef AchJa het volgende:
[..]
We zijn iig niet de enigen met vraagtekens:
[ twitter ]
Ik ben omquote:Op maandag 28 februari 2022 22:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb reetveter gevonden!
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100024144_5404b7a7
Speciaal voor jou nog maar een keer van 5 jaar terug:quote:
quote:Nederland moet scherpe keuzes maken over de ambities van de krijgsmacht. Er gaapt momenteel een gat tussen ambitie en middelen. De noodzakelijke middelen moeten beschikbaar worden gesteld zodat de krijgsmacht aan haar internationale verplichtingen en grondwettelijke taken kan voldoen en kan inspelen op de zich voortdurend ontwikkelende veiligheidssituatie
Ik las dat ze naar huis mogen bellen, in een poging de gewone Russische bevolking te informeren over wat er echt gebeurt.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:07 schreef HSG het volgende:
[..]
Denk je dat ze gruwelijk gemarteld worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |