De NAVO heeft die treaty al geschonden door het eenzijdig te verscheuren. Of zie ik dat verkeerd?quote:Op maandag 28 februari 2022 22:22 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nee, jij wilde beweren dat de NATO de treaty aan het schenden was vanwege het hebben van MRBM's en IRBM's en dat Putin daarom de Oekraine binnen was gevallen...
Hebben we ook al een FOK!-leger?quote:Op maandag 28 februari 2022 22:31 schreef LordVoldermort het volgende:
Leuke rubriek dat er hier nog users zijn die denken dat er met Putin te onderhandelen valt. Misschien moeten we die maar sturen dan.
Ik denk dat de Russen dat spelletje door hebben en van Putin af willen.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:35 schreef PzKpfw het volgende:
Putin gaat al die sancties natuurlijk alleen maar gebruiken om zijn bevolking op te hitsen tegen dat kwade Westen.
Te hopen dat ze volgend jaar weer mee mogen doen, anders is de kwalificatie voor de Spelen van 2026 ook al een lastig verhaalquote:Op maandag 28 februari 2022 22:32 schreef Halcon het volgende:
[..]
Benieuwd hoe ze dan de rest gaan doen.
Litouwen en Polen naar 1A? Nederland en Kroati naar 1B?
En als later Rusland en Wit-Rusland wel weer mee mogen doen... moeten ze dan eerst op het laagste niveau teams als Iran en Singapore op gaan vegen met 82-0?
Op de FP lopen er al een tijd een paar te schreeuwen dat het Westen Rusland als bad guy heeft neergezet, door ze van bepaalde dingen te verdenken, zoals vergiftigingen, MH17, doping, kiezersfraude, mensonterende mensenrechtenschending, vermoorden of arresteren van mensen met een andere mening en het vermoeden dat hij graag landen wil binnenvallen om de Sovjet in 'ere' te herstellen, ondanks dat die landen dat pertinent niet willen. En daarom moeten we Rusland hun gang laten gaan.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:31 schreef LordVoldermort het volgende:
Leuke rubriek dat er hier nog users zijn die denken dat er met Putin te onderhandelen valt. Misschien moeten we die maar sturen dan.
Bij vergaderingen tussen personen uit verschillende Europese landen is men het er meestal wel over eens dat inwoners van de Britse eilanden het lastigst te verstaan zijn.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:11 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ons steenkolen engels accent schijnt wel makkelijker te begrijpen zijn voor niet-engelse sprekers. Meer dan gewoon engels sprekende mensen.
Jezus, ze hebben de systemen gekraakt?quote:
Ik vraag mij af of de NAVO inmiddels niet al een plan heeft. Om een eventuele nucleaire aanval te voorkomen of vroegtijdig af te slaan door Rusland (bijvoorbeeld Rusland plat te gooien).quote:Op maandag 28 februari 2022 22:11 schreef Ali_boo het volgende:
Sla een noodvoorraad in, the shit is going down
[ twitter ]
Op te hitsen, die mensen worden keihard onderdrukt.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:35 schreef PzKpfw het volgende:
Putin gaat al die sancties natuurlijk alleen maar gebruiken om zijn bevolking op te hitsen tegen dat kwade Westen.
Probleem is vaak dat Britten veel te snel praten en best (voor buitenlanders) lastige woorden gebruiken omdat het hun eigen taal is idd.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:36 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Bij vergaderingen tussen personen uit verschillende Europese landen is men het er meestal wel over eens dat inwoners van de Britse eilanden het lastigst te verstaan zijn.
maak er dan FOK-YOU - leger er van , dat begrijpen ze nu ondertussen wel in ruslandquote:
Het alternatief is oorlog. Dat jij dat nog niet begrijpt.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:31 schreef LordVoldermort het volgende:
CIAnonymousquote:
Geen WK dan vervallen er best wel wat punten en moeten ze denk ik sowieso kwalificatie gaan spelen. Dat zou niet zo'n probleem moeten zijn. Als ze mee mogen doen. Begint volgend jaar al, ja.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:36 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Te hopen dat ze volgend jaar weer mee mogen doen, anders is de kwalificatie voor de Spelen van 2026 ook al een lastig verhaal
Ik ga er van uit dat obv satellietbeelden nucleaire verplaatsingen te monitoren zijn, en als deze in stellingen worden gebracht dat deze onmiddellijk vernietigd worden.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:37 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ik vraag mij af of de NAVO inmiddels niet al een plan heeft. Om een eventuele nucleaire aanval te voorkomen of vroegtijdig af te slaan door Rusland (bijvoorbeeld Rusland plat te gooien).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |