Ten koste van de rest, ja?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:29 schreef RetepV het volgende:
Feit is dat Poetin met zijn "Nazi's" gebral helemaal niet aan het brallen was, wat iedereen dacht. Feit is ook dat het hem eigenlijk helemaal geen reet kan schelen dat ze daar zitten. Maar feit is dat het hem een mooie aanleiding geeft om zijn volk achter zich te krijgen. En niet alleen zijn eigen volk. Van mij mogen die neo-Nazi's ook helemaal kapot gemaakt worden.
FA's lopen wel altijd achter hè.quote:
Tallinn is leuk man, ga zeker nog een keer terug als het geen winter isquote:Op maandag 28 februari 2022 21:30 schreef Perox het volgende:
[..]
Klopt, ik heb tot zomer vorig jaar gewerkt voor bedrijf met vestigingen in o.a. de baltische staten, en daar wordt behoorlijk aan de weg getimmerd kan ik je vertellen, vooral in Estland. Die lui zijn hoog opgeleid en innovatief. Tallin is een zeer mooie stad. Ik hou wel een beetje mijn hart vast hoe dat nu verder gaat lopen..
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
FA's lopen wel altijd achter hè.
FTFY.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feit is dat jij nu al paginalang dagenlang alleen maar onzin uitkraamt.
Ook erg ouderwets (om het maar netjes te zeggen) om de leider als de leider te zien en te vergeten dat hij slechts de vertegenwoordiger is van zijn samengestelde team en manier van handelen.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, je kan van een leider van het machtigste land ter wereld niet eisen dat hij coherent is, wat een onzin.
In de toespraak van Zelensky van vandaag meldde hij dat hij met het hoofd van meerdere Europese landen heeft gebeld om dat te bespreken. Dus ik denk dat het wel gaat lukken.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:27 schreef RAVW het volgende:
De presidenten van acht Europese landen hebben maandag in een gezamenlijke brief de andere EU-lidstaten gevraagd om onmiddellijk te praten over het toewijzen van de kandidaat-lidstatus aan Oekraïne. De Oekraïense president Volodomyr Zelensky had maandag gevraagd om per direct lid te worden van de unie.
Het gaat om de regeringsleiders van Bulgarije, Tsjechië, Estland, Letland, Litouwen, Polen, Slowakije en Slovenië. "Wij vinden dat Oekraïne het onmiddellijk verdient om een EU-toekomstperspectief te krijgen", aldus de landen.
ze houden wel meer dan anderhalve meter afstand hoorquote:Op maandag 28 februari 2022 21:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
zo grappig is dat niet ...fakking 27km! lang!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeveel wagens zouden dat zijn? 27km / Gemiddelde truck/tank = 0... km? En doe dat ook voor 18, want dat las ik ook.quote:
Nodigt ook totaal niet uit om met een paar vliegtuigen daar bommen te droppen.quote:
Aantal Nazi's in Oekraïne is zo groot dat Pravy Sektor bij de laatste verkiezingen 0 van de 450 zetels in het parlement heeft gehaald.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Ook vanwege Putin. Hij creëert zijn eigen vijanden.
Het kan ook zijn dat Zelensky ontvoerd is en dat ze hem dwingen om zijn praatjes voor de microfoon te houden.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:23 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Klopt, Zelensky en Putin spelen gewoon onder één hoedje. Misschien wil Zelensky zo wel alle nazi's boven water krijgen! Het zou zomaar kunnen!
Verder denk ik dat er ook behoorlijk wat Amerikaanse adviseurs in Oekraïne zijn die intel krijgen van de Amerikaanse satellieten.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:28 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
toch wel handig dat die TB2s ook dienen als artillerie spotter
heb die toespraak ook zitten kijken van Zelenskyquote:Op maandag 28 februari 2022 21:32 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
In de toespraak van Zelensky van vandaag meldde hij dat hij met het hoofd van meerdere Europese landen heeft gebeld om dat te bespreken. Dus ik denk dat het wel gaat lukken.
Maar als ze daar belanden waar ze willen zijn.. dat stop je toch niet meerquote:Op maandag 28 februari 2022 21:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze houden wel meer dan anderhalve meter afstand hoor
Nederlandse konvooien in Afghanistan waren ook vaak kilometers lang, zegt niet meteen heel veel
Nee. Eu is wat anders dan natoquote:Op maandag 28 februari 2022 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Oekraïne lid is geworden van de Europese uni.
Dan is Rusland officieel in oorlog met de EU
In theorie wel. In de praktijk zal het nog jaren duren voordat Oekraïne echt lid is.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Oekraïne lid is geworden van de Europese uni.
Dan is Rusland officieel in oorlog met de EU
Ik ben alleen in Tallinn geweest, maar dat kwam aardig Scandinavisch over. De jongere bevolking spreekt, net als Scandinaviërs, ook vele malen beter Engels dan wij Nederlanders. En ze brouwen er ontzettend goed bier.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Estland is in principe een vrij progressief land, dat is niet te vergelijken met landen als Rusland of Oekraine, Estland (en in mindere mate Letland en Litouwen) is echt wel Europees.
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:33 schreef RetepV het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat Zelensky ontvoerd is en dat ze hem dwingen om zijn praatjes voor de microfoon te houden.
Altijd mooi deze Intel met starlink om het door te geven zodat precies op de juiste plek een spaak in het wiel kan worden gestoken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |