Ze zijn nog een eind weg. Ze schijnen 1,5 km per dag te vorderen.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:15 schreef mschol het volgende:
ik lees op nu.nl over een kilometerslange convooi russisch materieel..
waar bombarderen ze die niet helemaal plat met die drones?
sitting ducks lijkt mij
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:15 schreef RetepV het volgende:
Als ik mijn gedachten er over laat gaan, kan ik zelfs met de gedachte komen dat Zelensky misschien met Poetin onder n hoedje speelt.
Idd. We hebben hier het idee dat iedereen maar zo denkt als wij en snappen niet dat andere landen zo "raar" reageren.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou niet eens zover die kant op
tijdje terug was ik in Tallinn bv in zo'n scheepvaartmuseum en daar zijn ze trots op hun u-boat, zo'n Duitse
die torpedeerde geallieerde schepen (oa Nederlandse) die hulpgoederen naar de Russen brachten
je kunt er weinig van vinden als Nederlander behalve dat het cool is om in zo'n ding rond te lopen
Een onderdeel daarvan bestaat uit nazi's. Heel leuk, maar het vormt natuurlijk geen enkele reden om Oekrane binnen te vallen.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:16 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ok, en dit moet bewijzen dat het Oekrane Ministerie van Defensie dus geen Nazi battalion bezit?
Ga je ook nog op mij antwoorden?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:16 schreef RetepV het volgende:
Ok, en dit moet bewijzen dat het Oekrane Ministerie van Defensie dus geen Nazi battalion bezit?
Dit bewijst dat Putin de brigade heeft veroorzaakt.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:16 schreef RetepV het volgende:
[..]
Je blijft het doen.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Oekrane was nog lang niet klaar voor toetreding en is dat nu al helemaal niet. Als de EU de eisen niet drastisch versoepelt, is dat sowieso niet iets dat de komende 10 jaar kan gebeuren.
Vragen om lid te worden mag altijd en dat dit dan serieus door de lidstaten moeten worden bekeken.quote:"In the European Union (EU) there is no economy class; all countries must meet first class standards if they want to join. In order to become an EU member state everyone must comply with the EU’s high standards in a number of areas. This strict but fair way of doing things serves potential as well as current EU members."
Dat 'ie Joods is klopt wel.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:15 schreef RetepV het volgende:
[..]
Apart hoor, al die mensen die denken dat Joodse mensen geen nazi kunnen zijn. Ik geef toe dat het onwaarschijnlijk is.
Maar ja, die neo-Nazi's waren er al voor Zelensky. Dus die hebben niet kunnen kiezen en moesten er akkoord mee gaan.
De vraag dan is waarom Zelensky voor president is gegaan, wetende dat zijn eigen regering een eigen Nazi-battallion bezit. Wie weet, misschien dacht Zelensky dat hij ze wel kon aanpakken?
Als ik mijn gedachten er over laat gaan, kan ik zelfs met de gedachte komen dat Zelensky misschien met Poetin onder n hoedje speelt. Geen idee wat die man bezielde.
Of misschien is Zelensky inderdaad een Joodse nazi. Of misschien liegt hij dat hij Joods is. Kan allemaal.
Wat weten we nou eenmaal van die man?
Whoa! Waar is die A10 wanneer je m nodig hebt?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Wtf. Volgens nu.nl zijn de Russen onderweg naar Oekrane in een konvooi van zo’n 27 km lang
Altijd "grappig" die mensen die kijken hoe iemand iets zegt dan wat die zegt.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:16 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Kreeg 'ie het woord nuclear war zonder lispelen uit zijn mond?![]()
n...n...nuclee....nuclear
Dat moet kapot!quote:Op maandag 28 februari 2022 21:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Wtf. Volgens nu.nl zijn de Russen onderweg naar Oekrane in een konvooi van zo’n 27 km lang
Is het niet eerder zo dat dat konvooi zich op 27 kilometer van Kiev bevindt?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:16 schreef MissButterflyy het volgende:
das wel heel sloomquote:Op maandag 28 februari 2022 21:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze zijn nog een eind weg. Ze schijnen 1,5 km per dag te vorderen.
Tactische nukes, de B61's. Niet echt een groot geheim...quote:Op maandag 28 februari 2022 20:51 schreef RetepV het volgende:
Ik weet het niet. De VS doet veel in Europa wat niemand weet.
Zo 'weten' wij nog steeds niet dat er Amerikaanse nucleaire wapens in Volkel liggen. Als je het vraagt aan een official zal hij het ontkennen. Wie weet liggen ze er wel, wie weet liggen ze er niet.
Verder nu niks meer, in de koude oorlog hadden we nog nucleaire M110 granaten en nucleaire Lance raketten liggen in respectievelijk de sites Doornspijk en Havelterberg...quote:Op maandag 28 februari 2022 20:58 schreef RetepV het volgende:
Ah, ok, slecht voorbeeld dan. Dan neem ik als voorbeeld die andere nucleaire wapens die ergens anders in Nederland zijn opgeslagen en waarvan niemand nog weet dat ze er zijn.
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Ook vanwege Putin. Hij creert zijn eigen vijanden.
https://www.timesofisrael(...)-nazi-collaborators/quote:Ukraine tells Israel not to criticize veneration for Nazi collaborators
Diplomat says Israeli protests about events honoring Stepan Bandera and others are ‘counterproductive,’ after ambassador condemned Kiev in open letter
A Ukrainian diplomat told Israel to butt out of the debate about honoring of Nazi collaborators.
Thursday’s intervention by Gennady Nadolenko, head of Ukraine’s diplomatic mission in Tel Aviv, reflects an escalation in the disagreement between Israel and Ukraine over the issue.
The subject is related to “internal issues of Ukrainian politics” and Israel’s protests about it are “counterproductive,” Nadolenko told Israeli diplomats, according to the news site Jewish.ru.
Last week, Israel’s ambassador to Ukraine, Joel Lion, and his Polish counterpart Bartosz Cichocki wrote officials an open letter condemning the government-sponsored honoring of Stepan Bandera and Andryi Melnyk, two collaborators with the Third Reich.
The two have written on the subject before. In 2018, Lion wrote that he was shocked at an earlier act of veneration for Bandera, saying: “I cannot understand how the glorification of those directly involved in horrible antisemitic crimes helps fight antisemitism and xenophobia.”
Neequote:Op maandag 28 februari 2022 21:21 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Is het niet eerder zo dat dat konvooi zich op 27 kilometer van Kiev bevindt?
Ik geef er mee aan dat alles mogelijk is. Niet dat ik gek ben. Ik zou dom zijn wanneer ik een conclusie zou trekken, terwijl alles mogelijk is. Maar dat heb ik niet gedaan. Ik kan je geen respect afdwingen, maar dat je me niet begrijpt, betekent nog niet dat ik gek ben. Het kan ook betekenen dat je me gewoon niet kan begrijpen.quote:
niet te lang BRRRRRRRRRRR doen dan valt hij stil die A10quote:Op maandag 28 februari 2022 21:20 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Whoa! Waar is die A10 wanneer je m nodig hebt?
Brrrrrrrrrrr!
Idd, je kan van een leider van het machtigste land ter wereld niet eisen dat hij coherent is, wat een onzinquote:Op maandag 28 februari 2022 21:21 schreef Vallon het volgende:
[..]
Altijd "grappig" die mensen die kijken hoe iemand iets zegt dan wat die zegt.
Russische grondtroepen naderen inmiddels steeds meer de Oekraense hoofdstad Kiev, blijkt uit satellietbeelden van het Amerikaanse satellietbedrijf Maxar. Daarop is onder meer te zien hoe het konvooi, dat zich ten oosten van het vliegveld Antonov bevindt, ongeveer 27 kilometer lang is. Volgens Maxar beslaat het konvooi honderden voertuigen, artillerie, tanks en logistieke ondersteuning.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:21 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Is het niet eerder zo dat dat konvooi zich op 27 kilometer van Kiev bevindt?
Daar ben ik een paar jaar geleden ook geweest, da's volgens mij dat museum wat in zo'n oude hangar voor watervliegtuigen gevestigd is. Heb je de KGB gevangenis in dat oude fort ook bezocht?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
tijdje terug was ik in Tallinn bv in zo'n scheepvaartmuseum en daar zijn ze trots op hun u-boat, zo'n Duitse
die torpedeerde geallieerde schepen (oa Nederlandse) die hulpgoederen naar de Russen brachten
je kunt er weinig van vinden als Nederlander behalve dat het cool is om in zo'n ding rond te lopen
Dit dus. Paar vliegtuigies erop knallen en ze zijn weg. Nu rijden ze vrolijk door als ik de beelden goed gezien hebquote:
Beetje sneu om bij een ander geluid met BNW te schermenquote:Op maandag 28 februari 2022 21:20 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Kun jij niet gewoon met een ketting om je nek in BNW blijven. Echt, je bent gewoon een totaal waanzinnige gek.
Klopt, Zelensky en Putin spelen gewoon onder n hoedje. Misschien wil Zelensky zo wel alle nazi's boven water krijgen! Het zou zomaar kunnen!quote:Op maandag 28 februari 2022 21:22 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ik geef er mee aan dat alles mogelijk is.
Als ze zo langzaam rijden dan is het gewoon om tijd te rekken voor de onderhandelingen lijkt mij.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze zijn nog een eind weg. Ze schijnen 1,5 km per dag te vorderen.
origineel voor Watervliegtuigen jaquote:Op maandag 28 februari 2022 21:22 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Daar ben ik een paar jaar geleden ook geweest, da's volgens mij dat museum wat in zo'n oude hangar voor watervliegtuigen gevestigd is. Heb je de KGB gevangenis in dat oude fort ook bezocht?
Er zijn voor Poetin blijkbaar meerdere redenen om Oekrane binnen te vallen. Geen van alle in hun eentje genoeg om het werkelijk te doen. Maar het totaal ervan zorgde dat hij het wel deed.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:17 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Een onderdeel daarvan bestaat uit nazi's. Heel leuk, maar het vormt natuurlijk geen enkele reden om Oekrane binnen te vallen.
Estland is in principe een vrij progressief land, dat is niet te vergelijken met landen als Rusland of Oekraine, Estland (en in mindere mate Letland en Litouwen) is echt wel Europees.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
Dat op Volkel is echt geen geheim inderdaad. Goed uitgewerkte WOB met de juiste vragen en je komt al een heel eind. Ik heb een tijdje voor het rampenteam van de veiligheidsregio daar gewerkt. Daar wist echt iedereen wat er lag, waar het lag en hoe te handelen. En dan heb je het gewoon over huis, tuin en keuken ambtenaren van de gemeentes in die hoek die als extra taakje de cordinatie doen als er eens wat gebeurt.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:21 schreef AchJa het volgende:
[..]
Tactische nukes, de B61's. Niet echt een groot geheim...
[..]
Verder nu niks meer, in de koude oorlog hadden we nog nucleaire M110 granaten en nucleaire Lance raketten liggen in respectievelijk de sites Doornspijk en Havelterberg...
Andere Tijden, Waken over Kernkoppen.
Nog niet voorbij zien komen maar dat vind ik sowieso geen ramp, niet iedereen volgt hier elke post.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:25 schreef Snikkelbeer het volgende:
Oh is al een uur oud die tweet, mocht ie al gepost zijn dan verwijder ik hem.
Nee, de brigade bestond daarvoor al. Ze zijn alleen hernoemd en meer georganiseerd geworden. En toen zijn ze door de Nationale Garde opgenomen en deel van de overheid geworden. Let op dat het geen Defensie is, dus niet het leger. Maar Binnenlandse Zaken.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dit bewijst dat Putin de brigade heeft veroorzaakt.
Mooi man.quote:
Dus eerst heten ze wat?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:26 schreef RetepV het volgende:
[..]
Nee, de brigade bestond daarvoor al. Ze zijn alleen hernoemd en meer georganiseerd geworden. En toen zijn ze door de Nationale Garde opgenomen en deel van de overheid geworden. Let op dat het geen Defensie is, dus niet het leger. Maar Binnenlandse Zaken.
Naar een megalomane en onbetrouwbare despoot luisteren lijkt me nooit een goed idee.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:25 schreef RetepV het volgende:
Er zijn voor Poetin blijkbaar meerdere redenen om Oekrane binnen te vallen. Geen van alle in hun eentje genoeg om het werkelijk te doen. Maar het totaal ervan zorgde dat hij het wel deed.
Wat ik wil zeggen is dat Poetin serieuzer genomen had moeten worden. En de inval en de oorlog bewijst ook dat we dat hadden moeten doen.
Verdomme.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
Shotjes drinken in het Strafhof jaaaa.
Gaap.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:18 schreef Vallon het volgende:
[..]
Je blijft het doen.
Waarom zijn ze niet "klaar" en wat zijn die eisen dan die dan zg versoepeld zouden moeten worden ?
Iemand is sws klaar als die vind dat die er klaar voor is.
lees dit even: https://ec.europa.eu/neig(...)itions-membership_en
en laat maar weten wat mogelijk onduidelijk is:
[..]
Vragen om lid te worden altijd mag en dat dit dan serieus door de lidstaten moeten worden bekeken.
Oekrane heeft duidelijk in haar ontstaan aangegeven en ook democratisch vastgelegd dat zij lid wil zijn. Dat ze nu er niet aan toe zijn vanwege een lopend conflict en er wel even wat anders gaande is, is mij (en hun) ook kristalhelder.
Azov is 50% Russen uit Donbassquote:More than half of the regiment's members speak Russian and come from eastern Ukraine,[15] including cities of Donetsk and Luhansk.[16] The unit's first commander was far-right nationalist Andriy Biletsky, who led the neo-Nazi Social-National Assembly and Patriot of Ukraine.[17][18] In its early days, Azov was a special police company of the Ministry of Internal Affairs, led by Volodymyr Shpara, the leader of the Vasylkiv, Kyiv, branch of Patriot of Ukraine and Right Sector.[19][20][21] In 2016, members of the non-governmental organization "Azov Civil Corps" and Azov Battalion veterans created the political party National Corps.[22]
toch wel handig dat die TB2s ook dienen als artillerie spotterquote:Op maandag 28 februari 2022 21:25 schreef Snikkelbeer het volgende:
[ twitter ]
Neem dit met een hele grote kruiwagen zout, maar mocht dit waar zijn![]()
Google Translate: "GELIMINEERD
96 vijandelijke tanks, 20 hagelstenen, 8 brandstoftrucks bij Lebedyn werden tot de grond afgebrand door artillerie en nauwkeurige aanvallen door Bayraktars.
Het was een Russisch tankstation.
De posities van de "hagelstenen" werden ook vernietigd."
Verklaar je nader ?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:23 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
Hitler was joods. Stalin was omringt door Joden. Putin is joods. Het hoofd van Oekrane is joods. Kortom; joden trekken Europeanen om de haverklap een oorlog in?
De T goden.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Hier spot ik een volger van Alexander Bakker.
Verkapte banuitlokking!quote:
Roemeni, Kroati en Hongarije zijn opvallende afwezigen in dit lijstje.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:27 schreef RAVW het volgende:
De presidenten van acht Europese landen hebben maandag in een gezamenlijke brief de andere EU-lidstaten gevraagd om onmiddellijk te praten over het toewijzen van de kandidaat-lidstatus aan Oekrane. De Oekraense president Volodomyr Zelensky had maandag gevraagd om per direct lid te worden van de unie.
Het gaat om de regeringsleiders van Bulgarije, Tsjechi, Estland, Letland, Litouwen, Polen, Slowakije en Sloveni. "Wij vinden dat Oekrane het onmiddellijk verdient om een EU-toekomstperspectief te krijgen", aldus de landen.
Hij ziet er niet bepaald Joods uit, en zijn achternaam is ook niet Joods.quote:
Klopt, ik heb tot zomer vorig jaar gewerkt voor bedrijf met vestigingen in o.a. de baltische staten, en daar wordt behoorlijk aan de weg getimmerd kan ik je vertellen, vooral in Estland. Die lui zijn hoog opgeleid en innovatief. Tallin is een zeer mooie stad. Ik hou wel een beetje mijn hart vast hoe dat nu verder gaat lopen..quote:Op maandag 28 februari 2022 21:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Estland is in principe een vrij progressief land, dat is niet te vergelijken met landen als Rusland of Oekraine, Estland (en in mindere mate Letland en Litouwen) is echt wel Europees.
Voer voor die Bayraktar drones.quote:
Gelukkig maar.quote:
Feit is dat jij nu al paginalang alleen maar onzin uitkraamt.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:29 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hij ziet er niet bepaald Joods uit, en zijn achternaam is ook niet Joods.
Maar alla, het kan mij niet schelen. Voor mijn part is hij helemaal niet gevlucht, maar wordt hij door zijn eigen regering gegijzeld gehouden om af en toe een lulpraatje voor de camera te houden.
Feit is dat Poetin met zijn "Nazi's" gebral helemaal niet aan het brallen was, wat iedereen dacht. Feit is ook dat het hem eigenlijk helemaal geen reet kan schelen dat ze daar zitten. Maar feit is dat het hem een mooie aanleiding geeft om zijn volk achter zich te krijgen. En niet alleen zijn eigen volk. Van mij mogen die neo-Nazi's ook helemaal kapot gemaakt worden.
dat is humorquote:
Ten koste van de rest, ja?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:29 schreef RetepV het volgende:
Feit is dat Poetin met zijn "Nazi's" gebral helemaal niet aan het brallen was, wat iedereen dacht. Feit is ook dat het hem eigenlijk helemaal geen reet kan schelen dat ze daar zitten. Maar feit is dat het hem een mooie aanleiding geeft om zijn volk achter zich te krijgen. En niet alleen zijn eigen volk. Van mij mogen die neo-Nazi's ook helemaal kapot gemaakt worden.
FA's lopen wel altijd achter h.quote:
Tallinn is leuk man, ga zeker nog een keer terug als het geen winter isquote:Op maandag 28 februari 2022 21:30 schreef Perox het volgende:
[..]
Klopt, ik heb tot zomer vorig jaar gewerkt voor bedrijf met vestigingen in o.a. de baltische staten, en daar wordt behoorlijk aan de weg getimmerd kan ik je vertellen, vooral in Estland. Die lui zijn hoog opgeleid en innovatief. Tallin is een zeer mooie stad. Ik hou wel een beetje mijn hart vast hoe dat nu verder gaat lopen..
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:30 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
FA's lopen wel altijd achter h.
FTFY.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feit is dat jij nu al paginalang dagenlang alleen maar onzin uitkraamt.
Ook erg ouderwets (om het maar netjes te zeggen) om de leider als de leider te zien en te vergeten dat hij slechts de vertegenwoordiger is van zijn samengestelde team en manier van handelen.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, je kan van een leider van het machtigste land ter wereld niet eisen dat hij coherent is, wat een onzin.
In de toespraak van Zelensky van vandaag meldde hij dat hij met het hoofd van meerdere Europese landen heeft gebeld om dat te bespreken. Dus ik denk dat het wel gaat lukken.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:27 schreef RAVW het volgende:
De presidenten van acht Europese landen hebben maandag in een gezamenlijke brief de andere EU-lidstaten gevraagd om onmiddellijk te praten over het toewijzen van de kandidaat-lidstatus aan Oekrane. De Oekraense president Volodomyr Zelensky had maandag gevraagd om per direct lid te worden van de unie.
Het gaat om de regeringsleiders van Bulgarije, Tsjechi, Estland, Letland, Litouwen, Polen, Slowakije en Sloveni. "Wij vinden dat Oekrane het onmiddellijk verdient om een EU-toekomstperspectief te krijgen", aldus de landen.
ze houden wel meer dan anderhalve meter afstand hoorquote:Op maandag 28 februari 2022 21:31 schreef MissHobje het volgende:
[..]
zo grappig is dat niet ...fakking 27km! lang!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoeveel wagens zouden dat zijn? 27km / Gemiddelde truck/tank = 0... km? En doe dat ook voor 18, want dat las ik ook.quote:
Nodigt ook totaal niet uit om met een paar vliegtuigen daar bommen te droppen.quote:
Aantal Nazi's in Oekrane is zo groot dat Pravy Sektor bij de laatste verkiezingen 0 van de 450 zetels in het parlement heeft gehaald.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Ook vanwege Putin. Hij creert zijn eigen vijanden.
Het kan ook zijn dat Zelensky ontvoerd is en dat ze hem dwingen om zijn praatjes voor de microfoon te houden.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:23 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Klopt, Zelensky en Putin spelen gewoon onder n hoedje. Misschien wil Zelensky zo wel alle nazi's boven water krijgen! Het zou zomaar kunnen!
Verder denk ik dat er ook behoorlijk wat Amerikaanse adviseurs in Oekrane zijn die intel krijgen van de Amerikaanse satellieten.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:28 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
toch wel handig dat die TB2s ook dienen als artillerie spotter
heb die toespraak ook zitten kijken van Zelenskyquote:Op maandag 28 februari 2022 21:32 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
In de toespraak van Zelensky van vandaag meldde hij dat hij met het hoofd van meerdere Europese landen heeft gebeld om dat te bespreken. Dus ik denk dat het wel gaat lukken.
Maar als ze daar belanden waar ze willen zijn.. dat stop je toch niet meerquote:Op maandag 28 februari 2022 21:33 schreef sp3c het volgende:
[..]
ze houden wel meer dan anderhalve meter afstand hoor
Nederlandse konvooien in Afghanistan waren ook vaak kilometers lang, zegt niet meteen heel veel
Nee. Eu is wat anders dan natoquote:Op maandag 28 februari 2022 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Oekrane lid is geworden van de Europese uni.
Dan is Rusland officieel in oorlog met de EU
In theorie wel. In de praktijk zal het nog jaren duren voordat Oekrane echt lid is.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Oekrane lid is geworden van de Europese uni.
Dan is Rusland officieel in oorlog met de EU
Ik ben alleen in Tallinn geweest, maar dat kwam aardig Scandinavisch over. De jongere bevolking spreekt, net als Scandinavirs, ook vele malen beter Engels dan wij Nederlanders. En ze brouwen er ontzettend goed bier.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Estland is in principe een vrij progressief land, dat is niet te vergelijken met landen als Rusland of Oekraine, Estland (en in mindere mate Letland en Litouwen) is echt wel Europees.
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:33 schreef RetepV het volgende:
[..]
Het kan ook zijn dat Zelensky ontvoerd is en dat ze hem dwingen om zijn praatjes voor de microfoon te houden.
Altijd mooi deze Intel met starlink om het door te geven zodat precies op de juiste plek een spaak in het wiel kan worden gestoken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |