Ze zijn nog een eind weg. Ze schijnen 1,5 km per dag te vorderen.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:15 schreef mschol het volgende:
ik lees op nu.nl over een kilometerslange convooi russisch materieel..
waar bombarderen ze die niet helemaal plat met die drones?
sitting ducks lijkt mij
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:15 schreef RetepV het volgende:
Als ik mijn gedachten er over laat gaan, kan ik zelfs met de gedachte komen dat Zelensky misschien met Poetin onder één hoedje speelt.
Idd. We hebben hier het idee dat iedereen maar zo denkt als wij en snappen niet dat andere landen zo "raar" reageren.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou niet eens zover die kant op
tijdje terug was ik in Tallinn bv in zo'n scheepvaartmuseum en daar zijn ze trots op hun u-boat, zo'n Duitse
die torpedeerde geallieerde schepen (oa Nederlandse) die hulpgoederen naar de Russen brachten
je kunt er weinig van vinden als Nederlander behalve dat het cool is om in zo'n ding rond te lopen
Een onderdeel daarvan bestaat uit nazi's. Heel leuk, maar het vormt natuurlijk geen enkele reden om Oekraïne binnen te vallen.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:16 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ok, en dit moet bewijzen dat het Oekraïne Ministerie van Defensie dus geen Nazi battalion bezit?
Ga je ook nog op mij antwoorden?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:16 schreef RetepV het volgende:
Ok, en dit moet bewijzen dat het Oekraïne Ministerie van Defensie dus geen Nazi battalion bezit?
Dit bewijst dat Putin de brigade heeft veroorzaakt.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:16 schreef RetepV het volgende:
[..]
Je blijft het doen.quote:Op maandag 28 februari 2022 15:20 schreef Halcon het volgende:
[..]
Oekraïne was nog lang niet klaar voor toetreding en is dat nu al helemaal niet. Als de EU de eisen niet drastisch versoepelt, is dat sowieso niet iets dat de komende 10 jaar kan gebeuren.
Vragen om lid te worden mag altijd en dat dit dan serieus door de lidstaten moeten worden bekeken.quote:"In the European Union (EU) there is no economy class; all countries must meet first class standards if they want to join. In order to become an EU member state everyone must comply with the EU’s high standards in a number of areas. This strict but fair way of doing things serves potential as well as current EU members."
Dat 'ie Joods is klopt wel.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:15 schreef RetepV het volgende:
[..]
Apart hoor, al die mensen die denken dat Joodse mensen geen nazi kunnen zijn. Ik geef toe dat het onwaarschijnlijk is.
Maar ja, die neo-Nazi's waren er al voor Zelensky. Dus die hebben niet kunnen kiezen en moesten er akkoord mee gaan.
De vraag dan is waarom Zelensky voor president is gegaan, wetende dat zijn eigen regering een eigen Nazi-battallion bezit. Wie weet, misschien dacht Zelensky dat hij ze wel kon aanpakken?
Als ik mijn gedachten er over laat gaan, kan ik zelfs met de gedachte komen dat Zelensky misschien met Poetin onder één hoedje speelt. Geen idee wat die man bezielde.
Of misschien is Zelensky inderdaad een Joodse nazi. Of misschien liegt hij dat hij Joods is. Kan allemaal.
Wat weten we nou eenmaal van die man?
Whoa! Waar is die A10 wanneer je m nodig hebt?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Wtf. Volgens nu.nl zijn de Russen onderweg naar Oekraïne in een konvooi van zo’n 27 km lang
Altijd "grappig" die mensen die kijken hoe iemand iets zegt dan wat die zegt.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:16 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Kreeg 'ie het woord nuclear war zonder lispelen uit zijn mond?![]()
n...n...nuclee....nuclear
Dat moet kapot!quote:Op maandag 28 februari 2022 21:16 schreef MissButterflyy het volgende:
Wtf. Volgens nu.nl zijn de Russen onderweg naar Oekraïne in een konvooi van zo’n 27 km lang
Is het niet eerder zo dat dat konvooi zich op 27 kilometer van Kiev bevindt?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:16 schreef MissButterflyy het volgende:
das wel heel sloomquote:Op maandag 28 februari 2022 21:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ze zijn nog een eind weg. Ze schijnen 1,5 km per dag te vorderen.
Tactische nukes, de B61's. Niet echt een groot geheim...quote:Op maandag 28 februari 2022 20:51 schreef RetepV het volgende:
Ik weet het niet. De VS doet veel in Europa wat niemand weet.
Zo 'weten' wij nog steeds niet dat er Amerikaanse nucleaire wapens in Volkel liggen. Als je het vraagt aan een official zal hij het ontkennen. Wie weet liggen ze er wel, wie weet liggen ze er niet.
Verder nu niks meer, in de koude oorlog hadden we nog nucleaire M110 granaten en nucleaire Lance raketten liggen in respectievelijk de sites Doornspijk en Havelterberg...quote:Op maandag 28 februari 2022 20:58 schreef RetepV het volgende:
Ah, ok, slecht voorbeeld dan. Dan neem ik als voorbeeld die andere nucleaire wapens die ergens anders in Nederland zijn opgeslagen en waarvan niemand nog weet dat ze er zijn.
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
[..]
Ook vanwege Putin. Hij creëert zijn eigen vijanden.
https://www.timesofisrael(...)-nazi-collaborators/quote:Ukraine tells Israel not to criticize veneration for Nazi collaborators
Diplomat says Israeli protests about events honoring Stepan Bandera and others are ‘counterproductive,’ after ambassador condemned Kiev in open letter
A Ukrainian diplomat told Israel to butt out of the debate about honoring of Nazi collaborators.
Thursday’s intervention by Gennady Nadolenko, head of Ukraine’s diplomatic mission in Tel Aviv, reflects an escalation in the disagreement between Israel and Ukraine over the issue.
The subject is related to “internal issues of Ukrainian politics” and Israel’s protests about it are “counterproductive,” Nadolenko told Israeli diplomats, according to the news site Jewish.ru.
Last week, Israel’s ambassador to Ukraine, Joel Lion, and his Polish counterpart Bartosz Cichocki wrote officials an open letter condemning the government-sponsored honoring of Stepan Bandera and Andryi Melnyk, two collaborators with the Third Reich.
The two have written on the subject before. In 2018, Lion wrote that he was shocked at an earlier act of veneration for Bandera, saying: “I cannot understand how the glorification of those directly involved in horrible antisemitic crimes helps fight antisemitism and xenophobia.”
Neequote:Op maandag 28 februari 2022 21:21 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Is het niet eerder zo dat dat konvooi zich op 27 kilometer van Kiev bevindt?
Ik geef er mee aan dat alles mogelijk is. Niet dat ik gek ben. Ik zou dom zijn wanneer ik een conclusie zou trekken, terwijl alles mogelijk is. Maar dat heb ik niet gedaan. Ik kan je geen respect afdwingen, maar dat je me niet begrijpt, betekent nog niet dat ik gek ben. Het kan ook betekenen dat je me gewoon niet kan begrijpen.quote:
niet te lang BRRRRRRRRRRR doen dan valt hij stil die A10quote:Op maandag 28 februari 2022 21:20 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Whoa! Waar is die A10 wanneer je m nodig hebt?
Brrrrrrrrrrr!
Idd, je kan van een leider van het machtigste land ter wereld niet eisen dat hij coherent is, wat een onzinquote:Op maandag 28 februari 2022 21:21 schreef Vallon het volgende:
[..]
Altijd "grappig" die mensen die kijken hoe iemand iets zegt dan wat die zegt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |