grote delen van oost Europa zien ze de nazi's als de bevrijders en de Russen als de grote boefjes ... daar moet je niet met een Nederlandse/West Europese bril naar kijkenquote:Op maandag 28 februari 2022 21:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Aparte nazi's die gaan vechten voor een Jood (Zelensky)
https://www.congress.gov/(...)%5D%7D&resultIndex=1quote:An amendment to prohibit use of funds to provide arms, training, or other assistance to the Azov Battalion.
Volgens dat verhaal vallen ze etnische-Grieken lastig. In hoeverre is dat Zelensky helpen?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De video wel. Deze specifieke uitleg niet.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:06 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
De video werd eerder door @:MarQs__ geplaatst. 79.8K followers.
Met een Joodse Führer.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:04 schreef RetepV het volgende:
[..]
Poetin wil de hele regering afzetten hoor. En de Nazi's onschadelijk maken.
Iedereen roept dat Poetin gek was met zijn gebral over Nazi's. Maar nu die Nazi's in de knel zitten komen ze ineens boven drijven. En lijkt Putin dus een stuk minder gek te zijn.
En deze neo-Nazi's zijn lid van de Nationale Garde, geleid door het Ministerie van Binnenlandse zaken. Dus vergelijkbaar met onze Marechaussee, maar meer met de Duitse SS.
Mooi hé, zo'n regering die een eigen Nazi-leger heeft?
Ze zijn afgelopen zomer vernieuwd, is er nou niemand ook maar een beetje op de hoogte?quote:Op maandag 28 februari 2022 20:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Waarschijnlijk ooit..
Misschien maar voor even.
Wie weet, wie weet volledig weg geroest.
en toch is het zo. Je kan het zo opzoeken. Doe maar. Begin maar met 'Azov Battallion' in te tikken in Google.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:06 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik kijk veel vlogs van (oa) Bald and bankrupt en die reist naar al die vage ex sovjet staatjes. En heel veel mensen die hij daar ontmoet kijken heel anders naar de wereld dan wij, zien de USSR als beter dan nu.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:07 schreef sp3c het volgende:
[..]
grote delen van oost Europa zien ze de nazi's als de bevrijders en de Russen als de grote boefjes ... daar moet je niet met een Nederlandse/West Europese bril naar kijken
De Azov brigade is in 2014 ontstaan. Vanwege de eerste inval van Putin. Hij creëert zijn eigen vijanden.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:07 schreef RetepV het volgende:
[..]
Eh? Ze zijn notabene door de Oekraïense Nationale Garde opgenomen als aparte brigade? Hoezo invloed verminder.Ben je nou het Nazisme in Oekraïne aan het downplayen? Het wordt juist geïnstitutionaliseerd!
[..]
2014 is ook het begin van de oorlog, tegenwoordig hebben ze veel minder invloed.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:07 schreef RetepV het volgende:
[..]
Eh? Ze zijn notabene door de Oekraïense Nationale Garde opgenomen als aparte brigade? Hoezo invloed verminder.Ben je nou het Nazisme in Oekraïne aan het downplayen? Het wordt juist geïnstitutionaliseerd!
[..]
Right Sektor bestond reeds voor de inval.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De Azov brigade is in 2014 ontstaan. Vanwege de eerste inval van Putin. Hij creëert zijn eigen vijanden.
nou niet eens zover die kant opquote:Op maandag 28 februari 2022 21:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat sowieso, ik kijk veel vlogs van (oa) Bald and bankrupt en die reist naar al die vage ex sovjet staatjes. En heel veel mensen die hij daar ontmoet kijken heel anders naar de wereld dan wij, zien de USSR als beter dan nu.
Ik zeg niet dat die mensen gelijk hebben, maar we moeten niet doen alsof wij in het westen wel even weten hoe miljoenen mensen in die regio's denken.
Apart hoor, al die mensen die denken dat Joodse mensen geen nazi kunnen zijn. Ik geef toe dat het onwaarschijnlijk is.quote:
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
nou niet eens zover die kant op
tijdje terug was ik in Tallinn bv in zo'n scheepvaartmuseum en daar zijn ze trots op hun u-boat, zo'n Duitse
die torpedeerde geallieerde schepen (oa Nederlandse) die hulpgoederen naar de Russen brachten
je kunt er weinig van vinden als Nederlander behalve dat het cool is om in zo'n ding rond te lopen
Koekoek.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:15 schreef RetepV het volgende:
Als ik mijn gedachten er over laat gaan, kan ik zelfs met de gedachte komen dat Zelensky misschien met Poetin onder één hoedje speelt. Geen idee wat die man bezielde.
Of misschien is Zelensky inderdaad een Joodse nazi. Of misschien liegt hij dat hij Joods is. Kan allemaal.
Wat weten we nou eenmaal van die man?
Kreeg 'ie het woord nuclear war zonder lispelen uit zijn mond?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:14 schreef HeatWave het volgende:
Ik had nog hoop dat het goed zou komen, maar nu Biden de VS verzekert dat er geen kernoorlog komt begin ik hem wel te knijpen.
quote:
Ook vanwege Putin. Hij creëert zijn eigen vijanden.quote:Right Sector (Ukrainian: Пра́вий се́ктор, Pravyi sektor) is a right-wing to far-right Ukrainian nationalist political party and paramilitary movement.[3] It originated in November 2013 as a paramilitary confederation of several radical nationalist organizations at the Euromaidan revolt in Kyiv,
quote:Op maandag 28 februari 2022 21:15 schreef RetepV het volgende:
[..]
Apart hoor, al die mensen die denken dat Joodse mensen geen nazi kunnen zijn. Ik geef toe dat het onwaarschijnlijk is.
Maar ja, die neo-Nazi's waren er al voor Zelensky. Dus die hebben niet kunnen kiezen en moesten er akkoord mee gaan.
De vraag dan is waarom Zelensky voor president is gegaan, wetende dat zijn eigen regering een eigen Nazi-battallion bezit. Wie weet, misschien dacht Zelensky dat hij ze wel kon aanpakken?
Als ik mijn gedachten er over laat gaan, kan ik zelfs met de gedachte komen dat Zelensky misschien met Poetin onder één hoedje speelt. Geen idee wat die man bezielde.
Of misschien is Zelensky inderdaad een Joodse nazi. Of misschien liegt hij dat hij Joods is. Kan allemaal.
Wat weten we nou eenmaal van die man?
Ok, en dit moet bewijzen dat het Oekraïne Ministerie van Defensie dus geen Nazi battalion bezit?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:10 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
De Azov brigade is in 2014 ontstaan. Vanwege de eerste inval van Putin. Hij creëert zijn eigen vijanden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |