Haha, inderdaad een enorme fout. Stom!quote:
99 procent van dumpert gefrustreerd achter de computer, omdat ze niet zien dat dit geacteerd isquote:Op maandag 28 februari 2022 22:07 schreef TweedeKlum het volgende:
Ik heb reetveter gevonden!
https://www.dumpert.nl/?selectedId=100024144_5404b7a7
Voorlopig is de FIA er nog over aan het overleggen hoor. Al ziet het er niet heel erg goed uit voor hem. Misschien wel een goede aanleiding voor papa Mazepin om Poetin eens een 'kopje thee' te geven?quote:Op maandag 28 februari 2022 22:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Mazapin uit de f1…
Persoonlijk vind ik dat niet tof, das wel een goeie Rus. Die jongen zet zich elke week in voor de gehandicapte mens en zorg in Rusland. Jeetje.
Ah dank je, had ik het toch niet mis. Je niet afgezet maar omgelegd, nog erger.quote:
Oh. En schijn is voor jou dus hetzelfde als werkelijkheid?quote:Op maandag 28 februari 2022 22:12 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Hij is ons hier praktisch heel de dag het Kremlin-narratief aan het voorschotelen, dus dat heeft er wel alle schijn van.
Dat konvooi.quote:
Slechte actrice dan wel.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:15 schreef SOG het volgende:
[..]
99 procent van dumpert gefrustreerd achter de computer, omdat ze niet zien dat dit geacteerd isto infinity
Dat ik er een grap van maak is meer om eigen geestelijke gesteldheid te beschermenquote:Op maandag 28 februari 2022 22:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
True, en dat is niet eens helemaal een grap....
Nee, dat staat er niet. Gapend gat tussen ambitie en geld, kunnen nu niet de grondwettelijk taken uitvoeren en voldoen aan internationale verplichtingen, willen dat wel de taken uitgevoerd moeten kunnen worden en eraan voldoen, ergo substantieel meer geld.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
De ambities moesten naar beneden bijgesteld worden om het zo passend te maken bij het budget en middelen... Ergo, bezuinigen...
Is nog helemaal geen feit.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:11 schreef ootjekatootje het volgende:
Mazapin uit de f1…
Persoonlijk vind ik dat niet tof, das wel een goeie Rus. Die jongen zet zich elke week in voor de gehandicapte mens en zorg in Rusland. Jeetje.
Dit die gisteren vandaag of morgen er ineens niet meer is, dat geloof ik gelijk.quote:
mompel iets over de ELAL en AMsterdamquote:Op maandag 28 februari 2022 22:12 schreef HSG het volgende:
[..]
Nee dat denk ik ook niet. Er spelen meer factoren.
Dat zag je b.v. ook met de Syrische burgeroorlog dat illegale immigranten gebruik maakten van de situatie.
Waar zeg ik dat?quote:Op maandag 28 februari 2022 22:16 schreef RetepV het volgende:
[..]
Oh. En schijn is voor jou dus hetzelfde als werkelijkheid?
Werkt die Steve nog bij de McDonald's voordat hij online gaat?quote:
Het komt van dezelfde man die als verkiezingsbelofte had verklaard dat Putin nooit met hem zou messen want hij is de enige die ooit de confrontatie met hem was aangegaan.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:17 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Dat ik er een grap van maak is meer om eigen geestelijke gesteldheid te beschermen
Ja jij komt uitdagend met 'stuur eens een linkje dan', je had het ook gewoon kunnen toegeven. Jij stelt dat het piemel meten is in dit topic, blijk je ook je spreekwoordelijke piemel te tonen.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit die gisteren vandaag of morgen er ineens niet meer is, dat geloof ik gelijk.
Sta nog steeds achter die post.
Verder nog wat te zuigen?
kloptquote:
Rusland heeft meer dan 3000 vliegtuigen.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:49 schreef Werkperd het volgende:
TB2 drones hebben meer dan 90+ Russische tanks uitgeschakeld.
Bij mij duikt er echte een nieuwe vraag op.
1. Van waaruit stijgen en landen deze drones
2. Hoe kan de Russische luchtmacht in godsnaam deze plaatsen niet lokaliseren en bombarderen?
Indiërs en Afrikanen die in Oekraïne studeren hebben geen EU visum en vallen niet onder de regeling waarmee Oekraïners opgevangen worden in EU landen.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:43 schreef Ciclon het volgende:
Zijn dus zeker niet alleen studenten. Yemenieten, Syriers en andere vluchtelingen. En waarom zie je op elk fimpje 90% mannen?
In deze topic staat een artikel over waarom de Russische luchtmacht weinig te zien is.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:21 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Rusland heeft meer dan 3000 vliegtuigen.
Blijkbaar niet genoeg middelen om ze op te laten stijgen.
Meer dan de Rus terug naar eigen territorium begeleiden doen ze niet hoor. Ze gaan m niet neerschieten want dan krijg je ww3quote:Op maandag 28 februari 2022 21:54 schreef RAVW het volgende:
[..]
gezien wat er net buiten die grens gebieden vliegt aan vliegtuigen
Als daar 1 russische piloot een foutje maakt hangen er gelijk 8 van die bliksems om hem heen :-)
Nee, jij wilde beweren dat de NATO de treaty aan het schenden was vanwege het hebben van MRBM's en IRBM's en dat Putin daarom de Oekraine binnen was gevallen...quote:Op maandag 28 februari 2022 22:08 schreef RetepV het volgende:
Ja sorry, dit topic gaat een beetje snel.
Er is geen INF treaty meer. Trump heeft het verscheurd. Dus is er niks meer verboden. Dat was mijn punt.
Ik hoopte dat jij mij kon vertellen welke raketten Amerika naar Polen aan het verschepen is.
quote:Op maandag 28 februari 2022 19:35 schreef RetepV het volgende:
En waarom gebeurt het eigenlijk? Omdat de NAVO niet hun bases verder van de Russische grens af wil zetten of hun langeafstandswapens wil terugtrekken van die bases. Dit is waarom Poetin deze hele oorlog is begonnen. Zijn ultimatum was daar niet onduidelijk over.
Maar waarom wilde de NAVO dat dan niet? Wilde er zelfs niet over praten?
En kunnen toch ook gewoon - desnoods via 'n ander land - terug naar waar ze vandaan komen? Ze zijn naar Oekraine gekomen om te studeren, niet om een onveilige situatie te ontvluchten.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:21 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Indiërs en Afrikanen die in Oekraïne studeren hebben geen EU visum en vallen niet onder de regeling waarmee Oekraïners opgevangen worden in EU landen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |