volgens mij is die al een tijdje alles van boven af aan het bekijkenquote:Op maandag 28 februari 2022 22:24 schreef Halcon het volgende:
[..]
En uiteraard DiegoArmandoMaradona, maar die post niet meer.
Zegt de user met een UI met pies en poepquote:Op maandag 28 februari 2022 22:24 schreef Mano_ het volgende:
Is de oorlog voorbij of zo?
Wat een kinderachtig gedoe hier ineens...
linkje?quote:Op maandag 28 februari 2022 22:22 schreef HSG het volgende:
[..]
In deze topic staat een artikel over waarom de Russische luchtmacht weinig te zien is.
Ja, en als men niets had gedaan hadden ze nu uiteindelijk gezeurd dat Rutte te laf is om wat te doen.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:23 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hoe is dat onverantwoord om op te komen voor o.a. veiligheid en vooral onze verworven vrijheden ?
Juist het wegkijken en welwillende negeren zie ik als onacceptabel omdat het voor mij betekent dat we ons door geweld laten koeioneren.
Dat mensen zich niet durven te verweren, heb ik vrede mee. Laat in dat geval mensen die wel en ook opkomen voor mensen die dat niet durven (of kunnen) dan niet in de weg gaan zitten. Kortom, wat we hier zeggen bij rampen: blijf dan weg, bemoei je er helemaal niet mee en laat het (be)gaan. Kans dat het goed komt zonder angsthazerij, is groter dan als wezel te gaan krabben.
Dat kamerbesluiten zg luchtfietserij zijn, is vooral een gedachte die je er dan zelf aan geeft.
Ik zie het vooral als wake-up call die hopelijk nog op tijd zijn beslag krijgt.
quote:Op maandag 28 februari 2022 22:26 schreef maily het volgende:
[..]
Zegt de user met een UI met pies en poep
Ze zullen voor Oekraïne dan wel een visum hebben. Maar daar heb je in de EU niet veel aan volgens mij.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:26 schreef quirina het volgende:
Bij mijn weten kan je niet zonder visum studeren in bepaalde landen.
Voor Amerika moet je als Europeaan ook visa hebben voor een studie bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 28 februari 2022 22:26 schreef maily het volgende:
[..]
Zegt de user met een UI met pies en poep
Haha, heb het vaak voorbij zien komen, maar zie nu pas wat het is.quote:
Maar nu heb ik echt een beetje dit idee:quote:Op maandag 28 februari 2022 22:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ja, en als men niets had gedaan hadden ze nu uiteindelijk gezeurd dat Rutte te laf is om wat te doen.
Dat account zei gisteren ook al dat hun informatie verified was maar er gebeurde niet echt iets dat leek op hun informatiequote:Op maandag 28 februari 2022 22:28 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Een straaljager vanuit Belarus?
De situatie vereist geen stoere praat maar voorzichtig manoeuvreren en taktiek om te voorkomen dat we in een ( nucleaire) WO3 eindigen.Dat is het primaire belang van de Nederlandse burger.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:23 schreef Vallon het volgende:
[..]
Hoe is dat onverantwoord om op te komen voor o.a. veiligheid en vooral onze verworven vrijheden ?
quote:Juist het wegkijken en welwillende negeren zie ik als onacceptabel omdat het voor mij betekent dat we ons door geweld laten koeioneren.
Dat mensen zich niet durven te verweren, heb ik vrede mee. Laat in dat geval mensen die wel en ook opkomen voor mensen die dat niet durven (of kunnen) dan niet in de weg gaan zitten. Kortom, wat we hier zeggen bij rampen: blijf dan weg, bemoei je er helemaal niet mee en laat het (be)gaan. Kans dat het goed komt zonder angsthazerij, is groter dan als wezel te gaan krabben.
Dat kamerbesluiten zg luchtfietserij zijn, is vooral een gedachte die je er dan zelf aan geeft.
Ik zie het vooral als wake-up call die hopelijk nog op tijd zijn beslag krijgt.
Wat een relatieve rust nog onder die mensen zeg, mooi om te zien wel.quote:
quote:
quote:DDDaaf: Jij bent een kloon van banshee-boy hè? Je taalgebruik en opbouw van zinnen en posts doen me heel erg aan zijn posts denken...
quote:Ik: <knip> Niet alles is anders dan het lijkt.
quote:IsDatZo: Laten we het hopen, maar dat jij je geroepen voelt om Poetin zo fanatiek te verdedigen roept hierover wel wat vragen op.
quote:sp3c: dat doet hij helemaal niet
Eerst noem je me een fanatiek Poetin-verdediger. En dan noem je het 'alle schijn van'. De eerste keer was je zeker genoeg dat het geen schijn was om me een karaktermoord aan de broek proberen te smeren.quote:IsDatZo: Hij is ons hier praktisch heel de dag het Kremlin-narratief aan het voorschotelen, dus dat heeft er wel alle schijn van.
Fucked beyond immagination fo sho!quote:Op maandag 28 februari 2022 22:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het komt van dezelfde man die als verkiezingsbelofte had verklaard dat Putin nooit met hem zou messen want hij is de enige die ooit de confrontatie met hem was aangegaan.
We're so motherfucking fucked.
quote:Op maandag 28 februari 2022 22:28 schreef heywoodu het volgende:
[ twitter ]
@:sp3c Nederland bijna op het hoogste niveau zo!
Benieuwd hoe ze dan de rest gaan doen.quote:Op maandag 28 februari 2022 22:28 schreef heywoodu het volgende:
[ twitter ]
@:sp3c Nederland bijna op het hoogste niveau zo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |