Ze zijn geen lid geworden. Ze hebben een formulier ondertekend dat ze lid willen worden. Net als Turkije 35 jaar geleden.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Oekraïne lid is geworden van de Europese uni.
Dan is Rusland officieel in oorlog met de EU
Neequote:Op maandag 28 februari 2022 20:58 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
https://en.wikipedia.org/wiki/Dmitry_Utkin
Dit is de oprichter van de Wagner Group.
En dan zijn de Oekraïners de grote Nazi's.
In principe zitten de Baltische staten als NAVO-leden veilig en zijn ze door hun lidmaatschap militair gedekt. Nu wordt dus ook duidelijk dat hun angst voor Rusland en daaruit voortkomend hun wens om lid te worden ter bescherming terecht is geweest. In Rusland ziet men overigens ook wel dat de Balten, die de liberaal-democratische orde hebben omarmd, wel meekunnen in de vaart der volkeren waar Rusland economisch pijnlijk niet uit het slop geraakt. Uit pure jaloezie intimideert Rusland de Balten dan ook voortdurend, terwijl ondertussen binnenlands wordt verkondigd dat die ministaatjes Rusland kapot zouden proberen te maken.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:30 schreef Perox het volgende:
[..]
Klopt, ik heb tot zomer vorig jaar gewerkt voor bedrijf met vestigingen in o.a. de baltische staten, en daar wordt behoorlijk aan de weg getimmerd kan ik je vertellen, vooral in Estland. Die lui zijn hoog opgeleid en innovatief. Tallin is een zeer mooie stad. Ik hou wel een beetje mijn hart vast hoe dat nu verder gaat lopen..
According to EF's 2020 report, the top 12 countries / regions around the world for English proficiency are:quote:Op maandag 28 februari 2022 21:35 schreef DDDDDaaf het volgende:
De jongere bevolking spreekt, net als Scandinaviërs, ook vele malen beter Engels dan wij Nederlanders.
Waarom was iedereen dan 4 jaar totaal panisch, manisch, manakiaal bezig om orange man te verwijderen, als die positie er toch niet toe doet?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:31 schreef Vallon het volgende:
[..]
Ook erg ouderwets (om het maar netjes te zeggen) om de leider als de leider te zien en te vergeten dat hij slechts de vertegenwoordiger is van zijn samengestelde team en manier van handelen.
Verder, hoeft een machtig land sws geen machtige leider te hebben als toonbeeld van hun macht. Al denken machtspotentaten daar idd anders over. Ook erg doorzichtig hoe je de een koppeling met de andere weet te verbinden, die daarmee een waarheid zou moeten vormen. "Hij spreekt zo raar, dus hij is raar en daarmee niet competent".
omdat hij iedereen en zijn moeder liep te dissen op twitterquote:Op maandag 28 februari 2022 21:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom was iedereen dan 4 jaar totaal panisch, manisch, manakiaal bezig om orange man te verwijderen, als die positie er toch niet toe doet?
Misschien is Zelensky wel een broer van Baudet. Misschien is Zelensky gewoon een projectie en bestaat die in het echt helemaal niet!quote:Op maandag 28 februari 2022 21:37 schreef HSG het volgende:
Misschien is Zelensky wel een onderdeel van de great reset.
Hypothesen 'onzin' noemen is een teken van gesloten hersenen waar niets nieuws in kan.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Feit is dat jij nu al paginalang alleen maar onzin uitkraamt.
Ja, de opvolger is wel een stuk liever op twitter, das waar.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:37 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat hij iedereen en zijn moeder liep te dissen op twitter
Als native Engels spreker moet ik zeggen dat ik in Nederland van begin af aan verrast was over de kwaliteit van de woordenschat in het Engels, maar het accent is vreselijk.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:36 schreef Complotwappie het volgende:
[..]
According to EF's 2020 report, the top 12 countries / regions around the world for English proficiency are:
The Netherlands - 652.
Denmark - 632.
Finland - 631.
Sweden - 625.
Norway - 624.
Austria - 623.
Portugal - 618.
Germany - 616.
Die ook al, tjonge.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:37 schreef HSG het volgende:
Misschien is Zelensky wel een onderdeel van de great reset.
Tussenruimte bij reguliere colonne verplaatsingen is 100 meter op snelwegen, 50 meter op overige wegen en 25 meter binnen de bebouwde kom...quote:Op maandag 28 februari 2022 21:33 schreef Complotwappie het volgende:
Hoeveel wagens zouden dat zijn? 27km / Gemiddelde truck/tank = 0... km? En doe dat ook voor 18, want dat las ik ook.
Beetje offtopic, maar dat is niet helemaal uit zijn duim gezogenquote:Op maandag 28 februari 2022 21:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, hou maar op, je bent al af bij je eerste drie woorden.
Met het risico om van het onderwerp af te dwalen, maar als het om buitenlands beleid gaat doet het er wel degelijk toe. Daar kan de president van de VS (maar bijv. ook die van Frankrijk) in vrij grote mate op eigen houtje opereren.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:36 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Waarom was iedereen dan 4 jaar totaal panisch, manisch, manakiaal bezig om orange man te verwijderen, als die positie er toch niet toe doet?
Die tactische analyses zijn wel van een zeldzaam hoog niveau. Te hoog voor dit topic eigenlijk.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:35 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
We hebben Pietje Puk nodig voor de tactische analyse!
Jawel. Hitler was niet Joods. Zijn opa was joods en hij dus niet. Het is dus gewoon flauwekul.quote:Op maandag 28 februari 2022 21:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Beetje offtopic, maar dat is niet helemaal uit zijn duim gezogen![]()
https://historiek.net/de-hitler-mythes/49511/
Even 2 nieuwe hypothesen:quote:Op maandag 28 februari 2022 21:37 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hypothesen 'onzin' noemen is een teken van gesloten hersenen waar niets nieuws in kan.
Je kan ze ook gewoon herkennen voor wat ze zijn: hypothesen, en verder gaan met je leven.
Maar als je wil discussieeren, dan kunnen we er wel over praten hoor.
Zelensky - deep fake?quote:Op maandag 28 februari 2022 21:37 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Misschien is Zelensky wel een broer van Baudet. Misschien is Zelensky gewoon een projectie en bestaat die in het echt helemaal niet!
Dat laatste staat als een huis. Is wel remediabel overigens!quote:Op maandag 28 februari 2022 21:38 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als native Engels spreker moet ik zeggen dat ik in Nederland van begin af aan verrast was over de kwaliteit van de woordenschat in het Engels, maar het accent is vreselijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |