Foto van het front op 24 februariquote:Slangeneiland: Russian Warship: Go Fuck Yourself
Alle dertien militairen op Oekraens eiland in Zwarte Zee gedood
Alle dertien militairen die dienst hadden op het Oekraense eiland Zmiinyi in de Zwarte Zee zijn door Russische troepen om het leven gebracht. De Oekraense president Volodimir Zelenski zei dat in de nacht van donderdag op vrijdag in een een toespraak tot zijn volk.
Het onherbergzame rotseiland in het westen van de Zwarte Zee, dat ook wel Slangeneiland wordt genoemd, behoort tot Oekrane. De dertien militairen zijn volgens Zelenski een "heldhaftige" dood gestorven en zij krijgen postuum een onderscheiding als "held van Oekrane". Na waarschuwingen van het oorlogsschip dat de dertien zich moesten overgeven vertelden ze de commandant van het schip : Go Fuck Yourself
Oh absoluut. Voor het instituut EU dan, de mensen aan de knoppen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Timmerfrans is weliswaar een l*l maar qua opkomen voor Europa vertrouw ik hem 110%.
Enig verschil dat dat dan niet 1 of 30 rakketten waren, maar honderden, zo niet duizenden brandbommen die neergegooid werden.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:04 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Niet alleen zuurstof, je creert een vacum. Tijdens de grote bombardementen in ww2 creerde men ook grote branden waarbij mensen de vuurzee ingezogen werden.
quote:Op zondag 27 februari 2022 14:05 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Dat is een documentaire geweest die ik een jaar geleden heb gekeken.
Als jij je wil verreiken met kennis hoef je niet te verwachten dat andere dit voor jou op een presenteerblaadje aanleveren.
Het klinkt in ieder geval niet best.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:59 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Het verhaal over scheurende organen door zuurstoftekort ........
Geloof er weinig van.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:08 schreef polderturk het volgende:
Er komen gesprekken.
Geen precondities.
De Russen zijn snel om.
[ twitter ]
Het klinkt niet best nee, maar dat betekent niet dat het correct is. Er gaat nu zo veel bullshit rond dat ik dit soort onwaarschijnlijkheden niet zomaar voor waar aanneem. Tenzij iemand met relevante kennis uit kan leggen hoe het werkt, tot die tijd zegt mijn begrip van natuurkunde dat dit onderbuikmateriaal is.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:07 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Het klinkt in ieder geval niet best.
Net als de dreigementen die Vladimir Zhirinovsky nog uitte in 2011
Ik ook niet, zie het eigenlijk alleen maar gebeuren als ze in Rusland Poetin op de een of andere manier buitenspel hebben gezet.quote:
Ze moeten wel hun ridicule bedreigingen kunnen blijven uitten natuurlijk.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:08 schreef polderturk het volgende:
Er komen gesprekken.
Geen precondities.
De Russen zijn snel om.
[ twitter ]
Inderdaad.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:09 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Wit-Rusland biedt dus enerzijds aan om als toneel te dienen voor de onderhandeling, maar dreigt anderzijds zelf Oekrane aan te vallen. Ze doen inmiddels zelf niet eens meer hun best om hun eigen narratief in stand te houden. Het zou grappig zijn als het niet zo triest was
Ik kan het me ook niet voorstellen dat je zoiets kan doen zonder dat je de aarde ook voor jezelf onbruikbaar maakt.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Het klinkt niet best nee, maar dat betekent niet dat het correct is. Er gaat nu zo veel bullshit rond dat ik dit soort onwaarschijnlijkheden niet zomaar voor waar aanneem. Tenzij iemand met relevante kennis uit kan leggen hoe het werkt, tot die tijd zegt mijn begrip van natuurkunde dat dit onderbuikmateriaal is.
Geloof ik niks van.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:08 schreef polderturk het volgende:
Er komen gesprekken.
Geen precondities.
De Russen zijn snel om.
[ twitter ]
Putin zou toch spreken vandaag? Was dat niet abrupt gecanceld ?quote:Op zondag 27 februari 2022 14:09 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik ook niet, zie het eigenlijk alleen maar gebeuren als ze in Rusland Poetin op de een of andere manier buitenspel hebben gezet.
Het zijn en blijven Russische regeringsambtenaren, die zijn niet te vertrouwen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:11 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
En tegelijk ook onderhandelingen?
Chaos creeeren zodat niemand weet wat hij het beste kan doen en daar gebruik van maken.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:11 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
quote:Op zondag 27 februari 2022 14:10 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Putin zou toch spreken vandaag? Was dat niet abrupt gecanceld ?
Wat gaan ze nu doen met die gevangen genomen soldaten? Echt opsluiten of zijn daar iets van internationale afspraken over?quote:
quote:Op zondag 27 februari 2022 14:12 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit is hem vanuit de bunker, nadat hij slecht nieuws, na slecht nieuws krijgt over de telefoon.
Vertrouw je bron voor geen meter.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:08 schreef polderturk het volgende:
Er komen gesprekken.
Geen precondities.
De Russen zijn snel om.
[ twitter ]
Denk dat de situatie in een paar weken wel anders is, zeker als ze geen vooruitgang boeken en intern gigantische problemen krijgen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:09 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik ook niet, zie het eigenlijk alleen maar gebeuren als ze in Rusland Poetin op de een of andere manier buitenspel hebben gezet.
Dit is een filmpje uit 2011, een gesprek met een man die nog 1000x getikter is dan Poetin.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Het klinkt niet best nee, maar dat betekent niet dat het correct is. Er gaat nu zo veel bullshit rond dat ik dit soort onwaarschijnlijkheden niet zomaar voor waar aanneem. Tenzij iemand met relevante kennis uit kan leggen hoe het werkt, tot die tijd zegt mijn begrip van natuurkunde dat dit onderbuikmateriaal is.
Is dat niet de plaatselijke Thierry Baudet die Zhirinovsky?quote:Op zondag 27 februari 2022 14:13 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dit is een filmpje uit 2011, een gesprek met een man die nog 1000x getikter is dan Poetin.
Maar ja, als je 1/1000 van deze man zijn getiktheid bezit, hoe gevaarlijk kun je dan nog zijn als je heel erg machtig bent?
Ik vrees: nog steeds ontzettend gevaarlijk.
Carrot and stickquote:Op zondag 27 februari 2022 14:11 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Laten we dat gewoon niet doen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien moet de NAVO , Wit Rusland de oorlog verklaren.(niet rusland,maar WIT rusland) Nemen we dat land binnen 5 uurtjes in met zwaar geweld, arresteren hun president.
Dan staan we op de stoep bij Ome Vlad.
We gebruiken Wit Rusland om aan te tonen hoe sterk de NAVO is, en hoe snel je een land kan overnemen.
Dan zal Poetin misschien wat schrik krijgen.
Wat zegt dat? Einde van die oorlog was 1 bom genoeg voor een hele stad. En nu kan met met een niet nuclear wapen al hele wijken slopen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:06 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Enig verschil dat dat dan niet 1 of 30 rakketten waren, maar honderden, zo niet duizenden brandbommen die neergegooid werden.
[..]
Zirinovskyquote:Op zondag 27 februari 2022 14:07 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Het klinkt in ieder geval niet best.
Net als de dreigementen die Vladimir Zhirinovsky nog uitte in 2011
Maar waarom zoek je die gedetailleerde info dan niet gewoon op? Je hoopt dat er hier op FOK een explosieven expert meeleest?quote:Op zondag 27 februari 2022 14:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Tenzij iemand met relevante kennis uit kan leggen hoe het werkt, tot die tijd zegt mijn begrip van natuurkunde.....
Uitgelezen kans voor Turkse dronesquote:Op zondag 27 februari 2022 14:14 schreef TargaFlorio het volgende:
[ twitter ]
Support voor Rusland, is weer eens wat anders.
Volgens mij is de opdracht goed om te gaan met de Russische soldaten om zo de publieke opinie in Rusland nog meer tegen deze oorlog te krijgen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wat gaan ze nu doen met die gevangen genomen soldaten? Echt opsluiten of zijn daar iets van internationale afspraken over?
om een poster neer te schieten ofzo?quote:
voorlopig zijn de oekrainers de grote verliezers lijkt me maar misschien valt het wel mee op de grondquote:Op zondag 27 februari 2022 14:16 schreef Harmankardon het volgende:
China is de grote verliezer van dit alles, de slapende reus Europa is wakker geschrokken en gaat zich structureel bewapenen.
De vuurbombardementen in de WO2 op Japan zorgde ervoor dat mensen vast kwamen te zitten in asfalt, zo heet werd het. Nadien lagen er alleen nog maar stukjes verkoolde lichaamsdelen, oa van honderden kinderen en babys.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:15 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Wat zegt dat? Einde van die oorlog was 1 bom genoeg voor een hele stad. En nu kan met met een niet nuclear wapen al hele wijken slopen.
Bij een groot en intens fikkie komen nu eenmaal krachten voor waar je zo eerst niet aan denkt
Hij moppert wel eens op Poetin, maar dat is omdat Poetin hem nog veel te soft is.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:14 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Is dat niet de plaatselijke Thierry Baudet die Zhironivsky?
Nee China kijkt en speelt uit en gaat dan profiteren.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:16 schreef Harmankardon het volgende:
China is de grote verliezer van dit alles, de slapende reus Europa is wakker geschrokken en gaat zich structureel bewapenen.
Ja, wij denken hier al jaren dat ons niks kan overkomen omdat we zo geciviliseerd zijn en geen idee hebben waarom je oorlog zou willen voerenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:16 schreef Harmankardon het volgende:
Sterk de NAVO??quote:Op zondag 27 februari 2022 14:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Misschien moet de NAVO , Wit Rusland de oorlog verklaren.(niet rusland,maar WIT rusland) Nemen we dat land binnen 5 uurtjes in met zwaar geweld, arresteren hun president.
We gebruiken Wit Rusland om aan te tonen hoe sterk de NAVO is, en hoe snel je een land kan overnemen.
Van de "Liberaal-Democratische" partij die noch liberaal, noch democratisch is.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:14 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Is dat niet de plaatselijke Thierry Baudet die Zhirinovsky?
Ach schei toch uit. Is ook weer initimidatie.quote:
Laat me je uit de droom helpen: Dit is niet 'misschien' een idioot plan, maar 'absoluut' een idioot plan.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:18 schreef Dutch_view het volgende:
Misschien een idioot plan, maar is er een mogelijkheid dat Polen het land Ukraine op papier overneemt?
Zodat daarmee dat grondgebied ook meteen Navo grondgebied is?
Dan kunnen we meteen artikel 5 gebruiken
Mja, er wordt hier een (in mijn ogen) sterk verhaal over die wapens gepost, het zou mooi zijn als iemand dat kan toelichten. Er loopt hier van alles rond, de kans dat hier iemand is die hier echt wat van weet is niet compleet afwezigquote:Op zondag 27 februari 2022 14:15 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Maar waarom zoek je die gedetailleerde info dan niet gewoon op? Je hoopt dat er hier op FOK een explosieven expert meeleest?
Ik ben meer van de grote lijnen proberen te volgen in deze gestoorde situatie in de wereld.
quote:Op zondag 27 februari 2022 14:18 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Laat me je uit de droom helpen: Dit is niet 'misschien' een idioot plan, maar 'absoluut' een idioot plan.
Dit jaquote:Op zondag 27 februari 2022 14:18 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Van de "Liberaal-Democratische" partij die noch liberaal, noch democratisch is.
Dat lijkt mij het verstandigst inderdaad. Het is snel afgelopen met de goede wil die er is als je de zonen, buurjongents etc. van die mensen gaat ombrengen. Zeker met dienstplichtigen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Volgens mij is de opdracht goed om te gaan met de Russische soldaten om zo de publieke opinie in Rusland nog meer tegen deze oorlog te krijgen.
Probleem met een dictatuur is natuurlijk dat alles zo ondoorzichtig is dat je niet weet wat zich intern afspeelt. Een vrij extreem voorbeeld daarvan is bijvoorbeeld Noord-Korea waar ze in 2011 nog rustig twee dagen achter de schermen politiek aan het bekvechten waren na de dood van Kim Jong-Il en in die periode vrolijk volhielden dat de grote leider nog springlevend was.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:13 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Denk dat de situatie in een paar weken wel anders is, zeker als ze geen vooruitgang boeken en intern gigantische problemen krijgen.
quote:Thermobarische raketten onttrekken bij explosie alle zuurstof in een straal van 300 meter waardoor elk menselijk en dierlijk leven stikt. Het wapen is daarom vooral geschikt om ingezet te worden tegen grote troepenconcentraties met lichte voertuigen of in stedelijke gebieden.
De Russen omschrijven het wapen als een vlammenwerper maar volgens westerse militaire experts werpt het ’een muur van napalm’ naar zijn slachtoffers. CNN heeft een TOS-1 gesignaleerd in de buurt van het Russische Belgorod, vlak ten noorden van Oekrane.
China kan ook de winnaar van dit alles worden. Zij hoeven zich eigenlijk nergens echt druk om te maken momenteel.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:16 schreef Harmankardon het volgende:
Jij deserteert al voordat het feest begonnen is, lekker is datquote:Op zondag 27 februari 2022 14:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laten we dat gewoon niet doen.
Ik denk dat je met relatief weinig middelen in een paar uur voor de poorten van het Kremlin kan staan. Het is voor 90% bluf en voor de rest pure gekte.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:13 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is ook gewoon nog altijd niet toegestaan. Als je beleidsmatig soldaten gaat executeren kun je later altijd nog een tripje naar het ICC verwachten.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:20 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Dat lijkt mij het verstandigst inderdaad. Het is snel afgelopen met de goede wil die er is als je de zonen, buurjongents etc. van die mensen gaat ombrengen. Zeker met dienstplichtigen.
Maar er zal toch ook wel worden geschoten op die Russen; je kunt toch bijna niet anders.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:20 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Dat lijkt mij het verstandigst inderdaad. Het is snel afgelopen met de goede wil die er is als je de zonen, buurjongents etc. van die mensen gaat ombrengen. Zeker met dienstplichtigen.
Vraag me ook af wat het met je doet om dertig jaar lang voor spek en bonen in de politiek mee te doen omdat het aantal zetels voor je partij al maanden voor de verkiezingen ergens in een Kremlinkantoor is bepaald.quote:
Waarom? Dan kan je net zo goed gelijk Rusland de oorlog verklaren.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:18 schreef Dutch_view het volgende:
Misschien een idioot plan, maar is er een mogelijkheid dat Polen het land Ukraine op papier overneemt?
Zodat daarmee dat grondgebied ook meteen Navo grondgebied is?
Dan kunnen we meteen artikel 5 gebruiken
Volgens mij zijn ze al de winnaar. Alle Westerse ogen zijn weer gericht op Rusland.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:21 schreef Toby56 het volgende:
[..]
China kan ook de winnaar van dit alles worden. Zij hoeven zich eigenlijk nergens echt druk om te maken momenteel.
Zolang ze zelf maar buiten de oorlog blijven. Want de oorlog zelf kent geen winnaars.
Een oorlog tegelijk a.u.b. Begin maar een eigen topic.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:22 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet maar Armenirs hebben 7 Azerbeidzjaanse gebieden rond Nagorno-Karabakh bezet en gegenocideerd. Ze hebben 500 Azerbeidzjaanse dorpen en steden uitgeroeid en met de grond gelijk gemaakt. Geen enkele Armeense dorp is met de grond gelijk gemaakt.
Naar mijn weten niet verboden tijdens een oorlogquote:Op zondag 27 februari 2022 14:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ach schei toch uit. Is ook weer initimidatie.
Gaan wij nu ook kernwapens neerzetten?quote:Op zondag 27 februari 2022 14:22 schreef Tjoent het volgende:
Putin orders Russia's nuclear deterrence forces on high alert
Russian president Vladimir Putin has ordered military command to put nuclear deterrence forces on high alert after aggressive statements by Nato countries, Reuters reports.
Breaking news, more details to follow.
https://www.theguardian.c(...)om-swift-system-live
Elke maand roebels op je bankrekening, toch een mate van invloed, enz.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:21 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Vraag me ook af wat het met je doet om dertig jaar lang voor spek en bonen in de politiek mee te doen omdat het aantal zetels voor je partij al maanden voor de verkiezingen ergens in een Kremlinkantoor is bepaald.
Ja, klopt allemaal, maar we onthouden het toch maar liever wel.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:15 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Zirinovskyalsof die dwaas ook maar van iets op de hoogte gehouden wordt binnen Rusland. Dit soort teksten kun je allemaal negeren.
Nee. Dat was een bukquote:Op zondag 27 februari 2022 14:24 schreef Sfancta het volgende:
Is MH17 ook met zo'n TOS uit de lucht gehaald? Of maak ik nu een heel grote denkfout?
Een denkfout ja.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:24 schreef Sfancta het volgende:
Is MH17 ook met zo'n TOS uit de lucht gehaald? Of maak ik nu een heel grote denkfout?
Met een BUK raket, dat is iets heel anders.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:24 schreef Sfancta het volgende:
Het TOS-1 systeem is geen anti-air.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:24 schreef Sfancta het volgende:
Laat de Amerikanen maar wat kernraketten in Polen stationeren dan.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:22 schreef Tjoent het volgende:
Russian president Vladimir Putin has ordered military command to put nuclear deterrence forces on high alert after aggressive statements by Nato countries, Reuters reports.
Daar kon je wel op wachten, maar wat gaan die Russen daar doen dan, behalve een makkelijk te raken doelwit zijn?quote:
Jaquote:Op zondag 27 februari 2022 14:24 schreef Sfancta het volgende:
Die heeft ze toch al decennia in de buurt liggen?quote:Op zondag 27 februari 2022 14:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laat de Amerikanen maar wat kernraketten in Polen stationeren dan.
Mwoah.... 'k heb het idee dat de verhoudingen sowieso wat bekoeld zijnquote:Op zondag 27 februari 2022 14:22 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Waarom? Dan kan je net zo goed gelijk Rusland de oorlog verklaren.
Dan sta je rustig bij het stoplicht te wachtenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:24 schreef AchJa het volgende:
Van een paar dagen geleden... Clustermunitie...
[ twitter ]
Vladlana zit veilig in een bunker diep in de bergen , die boeit het geen neuk meerquote:
Vorige week dachten we nog dat er gen invasie zou komen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Rustig maar jezus. Niemand gaat met nukes gooien.
Ik ben daar nog niet zo zeker vanquote:Op zondag 27 februari 2022 14:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bukquote:Op zondag 27 februari 2022 14:24 schreef Sfancta het volgende:
amerika heeft er bijna 5000. rusland heeft er over de 5000.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laat de Amerikanen maar wat kernraketten in Polen stationeren dan.
Dit is bij dat kinderziekenhuis als ik dat goed leesquote:Op zondag 27 februari 2022 14:24 schreef AchJa het volgende:
[ twitter ]
Ook die bloeden gewoon, het zijn net mensen he?quote:Op zondag 27 februari 2022 13:24 schreef PzKpfw het volgende:
Dat lijkt me wel een beetje sterk. Van speciale eenheden zou je toch verwachten dat ze eerder doorvechten tot hun dood dan dat ze zich overgeven.
Eens. Maar om te zorgen dat dat zo blijft moet je de blufpoker wel blijven meespelen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Tussen nu en nukes zitten sowieso nog honderd andere opties. Zowel financieel als militair.
Zeg wollahquote:Op zondag 27 februari 2022 14:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Tussen nu en nukes zitten sowieso nog honderd andere opties. Zowel financieel als militair.
ergens bekruipt mij het ideel dat putin geestelijk en lichamelijk ziek is en het hem allemaal niet meer zoveel uit maakt.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Jep, maar tussen een invasie van 1 land en het einde van de mensheid en een groot deel van het leven op aarde (want het zal nooit bij 1 nuke blijven) zit wel een hele grote stap.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Vorige week dachten we nog dat er gen invasie zou komen.
Inderdaad. Misschien frustratie omdat het niet gaat zoals hij gedacht had. Ik voel me er niet geheel senang onder in ieder geval.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:27 schreef Harmankardon het volgende:
Wat een whiny bitch is Putin ook.
Zojuist een schone onderbroek gedoneerd aan Oekrane.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:24 schreef AchJa het volgende:
[ twitter ]
Dat dachten sommigen, alleen maar omdat Biden zei dat die wel ging komen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Vorige week dachten we nog dat er gen invasie zou komen.
Hij probeert Europa idd een toontje lager te laten zingen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:29 schreef quirina het volgende:
Dit dreigement is een regelrechte oorlogsverklaring aan Europa.
Dit trekken zijn oligarchen niet. Putin heeft niet lang meer. Of zijn "vrienden" of zijn generaals zullen hem stoppen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:22 schreef Tjoent het volgende:
Ja. We zijn nu in oorlog met Rusland ben ik bangquote:Op zondag 27 februari 2022 14:29 schreef quirina het volgende:
Dit dreigement is een regelrechte oorlogsverklaring aan Europa.
Daar moest ik vorige week ook aan denken.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:29 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
ergens bekruipt mij het ideel dat putin geestelijk en lichamelijk ziek is en het hem allemaal niet meer zoveel uit maakt.
Klassiek prisonersdilemmaquote:Op zondag 27 februari 2022 14:28 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
amerika heeft er bijna 5000. rusland heeft er over de 5000.
hoeveel x kunnen ze daarmee de totale aarde om zeep helpen?
Ik hoop dat er een tijd komt dat die dingen gewoon afgebroken worden.
Niemand wint met kernwapens.
Dat zal niemand durven.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dit trekken zijn oligarchen niet. Putin heeft niet lang meer. Of zijn "vrienden" of zijn generaals zullen hem stoppen.
Kloptquote:Op zondag 27 februari 2022 14:32 schreef quirina het volgende:
Dit is een regelrechte oorlogsverklaring hoor.
Volgens mij hebben we dit soort taal wel vaker gehoord vanuit Rusland.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:32 schreef quirina het volgende:
Dit is een regelrechte oorlogsverklaring hoor.
Net zoals je klasgenootje vroeger op het schoolplein zei dat zijn vader bij de politie zat als het te link werd.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Veel te dramatisch hier nuHet is, zoals ik het lees, puur een dreigingsniveau wat 1 niveau omhoog wordt gezet, en waarschijnlijk gewoon als drukmiddel.
"Als je hiermee doorgaat mag je niet op mijn feestje komen."quote:Op zondag 27 februari 2022 14:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Net zoals je klasgenootje vroeger op het schoolplein zei dat zijn vader bij de politie zat als het te link werd.
Alleen Poetin schept niet op.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:33 schreef Zwoerd het volgende:
Die is gewoon stoere praat, net zoals toen Trump en z'n dikke vriend Kim zaten op te scheppen over kernwapens.
Laten we het hopenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:33 schreef Zwoerd het volgende:
Die is gewoon stoere praat, net zoals toen Trump en z'n dikke vriend Kim zaten op te scheppen over kernwapens.
Laten wet het hopenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:33 schreef Zwoerd het volgende:
Neem zwembroek mee, ik zeg lekker niet wat we gaan doen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:34 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
"Als je hiermee doorgaat mag je niet op mijn feestje komen."
Jesus....quote:
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:33 schreef Harmankardon het volgende:
Alle nucleaire strijdkrachten in de hele wereld staan al sinds het begin op scherp, dit zegt geen ene kont.
Als de shit losbreekt, dan kunnen we niet meer FOK!enquote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef Tengano het volgende:
Zouden we hier morgen nog wel posten in dit topic
En je paraplu bij de hand houdenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef XDo het volgende:
Toch af en toe maar even een blink werpen in de
lucht uit het raam op het oosten.
Ja.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef Sfancta het volgende:
Stel die nucleaire wapens worden gebruikt, waar ik die gek voor aanzie, zijn we dan als heel de wereld extreem de lul?
Medvedev heeft de doodstraf ingesteld dus ik denk dat protesten worden afgestraft met wapens.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef bedachtzaam het volgende:
Niemand moet hier verbaasd over zijn, Poetin heeft met de inval gegokt en verloren en dat betekent dat hij niet meer terug kan want zelfs besprekingen over vrede zullen zijn verliezen en nederlaag niet wegpoetsen.
Hij is klaar en daarom kon het niet anders dan dat hij er vol voor zou gaan.
Mijn mening.
Nu ben ik natuurlijk benieuwd hoe men er in Rusland over denkt, gaan ze massaal tegen Poetin in of niet?
Moet eerlijk zeggen dat m;n wifi niet zo best is hier in m'n schuilkelder , dus ik kan niks belovenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef Tengano het volgende:
Vooral dit jaquote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goed, als er met Nuclaire wapens wordt gegooid, dan hoop ik dat hij recht op mijn huis valt, dat ik en mij familie binnen de seconde dood zijn en dat we het niet merken. En dat we niet afzien.
En niet 100 kilometer verder waardoor we na 10 jaar sterven aan stralingsziekte
quote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goed, als er met Nuclaire wapens wordt gegooid, dan hoop ik dat hij recht op mijn huis valt, dat ik en mij familie binnen de seconde dood zijn en dat we het niet merken. En dat we niet afzien.
Tihange vriendquote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik lees het meer als een "als jullie nog verder gaan, dan ga ik met nucleaire bommen gooien!"quote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Dat dit nu expliciet wordt genoemd, heeft natuurlijk wel een reden. Wil nog niet direct zeggen dat hij ze gaat gebruiken, maar hij wil in ieder geval angst inboezemen.
En eerlijk? Ik vind het toch niet heel prettig.
Tuurlijk welquote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef Tengano het volgende:
Alsof dat niet al zo is..quote:Op zondag 27 februari 2022 14:37 schreef TornadoDK het volgende:
Zet de nukes in Volkel ook maar vast klaar dan
Die doen niks, die willen zelf een wereldmacht zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:38 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik hoop dat China nu ingrijp. Dat is nog zo'n beetje de enige optie om die man bij zinnen te brengen.
Nucleaire winter is wel goed tegen de opwarming van de aarde.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Putin daar werkelijk besluit wat mee te doen hebben we ALLEMAAL een probleem.
Met de kans dat zijn opvolger uit de innercircle vervolgens wil laten zien dat hij een nog grotere piemel dan poetin heeft. Dan zijn we alsnog de lulquote:Op zondag 27 februari 2022 14:37 schreef Pedroso het volgende:
Enige mogelijkheid om Putin te lozen is dat de innercircle rond hem heen gaat ingrijpen maar daar zullen ze wel te schijterig voor zijn.
Wellicht dat de bevolking die doodstraf als minder angstaanjagend ziet als het alternatief is dat de wereld naar de klote wordt genuked?quote:Op zondag 27 februari 2022 14:37 schreef quirina het volgende:
[..]
Medvedev heeft de doodstraf ingesteld dus ik denk dat protesten worden afgestraft met wapens.
Zijn we net van dat mondkapje af, kan die weer op.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als de shit losbreekt, dan kunnen we niet meer FOK!en
Als Poetin en het Westen losgaan met kernwapens, valt er niet veel wereldmacht meer te zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:38 schreef quirina het volgende:
[..]
Die doen niks, die willen zelf een wereldmacht zijn.
Moet jij eens opletten wat ze durven als ze met de rug tegen de muur staan.quote:
Hoeven we ook niet meer bang te zijn voor de vierde golfquote:Op zondag 27 februari 2022 14:38 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Tis geen corona. Hier voel je niets van
Precies. Hij gaat dit vast niet nu meteen doen, maar hij wil vooral laten weten dat hij het kn doen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik lees het meer als een "als jullie nog verder gaan, dan ga ik met nucleaire bommen gooien!"
quote:Op zondag 27 februari 2022 14:40 schreef Starhopper het volgende:
Waar moeten we heen vluchten? China?
Fijiquote:Op zondag 27 februari 2022 14:40 schreef Starhopper het volgende:
Vooral de plek waar die bom valt in eerste instantie... Na Hiroshima en Nagasaki is de wereld ook niet vergaan, al zijn er inmiddels wel smeriger bommen. Als wij ook terug gaan schieten en het worden er totaal meer dan tien, dan gaat het wel hard kut worden.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef Sfancta het volgende:
Stel die nucleaire wapens worden gebruikt, waar ik die gek voor aanzie, zijn we dan als heel de wereld extreem de lul?
Dit dus. Even flexen voor hij aan de onderhandelingstafel plaatsneemt.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Precies. Hij gaat dit vast niet nu meteen doen, maar hij wil vooral laten weten dat hij het kn doen.
1,2,3,4de drukgolfquote:Op zondag 27 februari 2022 14:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hoeven we ook niet meer bang te zijn voor de vierde golf
Afrika/Australiquote:Op zondag 27 februari 2022 14:40 schreef Starhopper het volgende:
Niet gelijk, hangt echt af van hoeveel.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef Sfancta het volgende:
Zit al in je brood.quote:
Gordijnen dicht en lekker doorposten hier. Heb nog rijst dus red mij wel denk ik. Of gaat de straling overal doorheen?quote:Op zondag 27 februari 2022 14:41 schreef Tengano het volgende:
Zullen we net als met dat orkest op de Titanic, dan hier tot het laatst blijven posten?
Ik ga er vanuit dat zodra hun er 1 richting het westen afvuren er hier ook 1 de lucht in gaat.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef Sfancta het volgende:
Ik kan niet naar China, daar doen ze zo eng.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:40 schreef Starhopper het volgende:
Nee gordijnen dicht doen is voldoende. Vergeet de brievenbus niet af te plakkenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gordijnen dicht en lekker doorposten hier. Heb nog rijst dus red mij wel denk ik. Of gaat de straling overal doorheen?
quote:Op zondag 27 februari 2022 14:41 schreef Tengano het volgende:
Zullen we net als met dat orkest op de Titanic, dan hier tot het laatst blijven posten?
Denk als eerste Polen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Als Poetin nog verder doordraait en daadwerkelijk kernwapens gaat gebruiken, waar zou hij ze dan op richten vraag ik me af?
Verenigde staten? Komen ze zo ver? Brussel, vanwege de EU? Waar zit het hoofdkwartier van de NAVO?
Wat denk je wat er gebeurt als hij een atoomwapen op Europa loslaat? Dan kan hij er een paar terug verwachten en vice versa. Dat is gewoon einde verhaal.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:42 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Niet gelijk, hangt echt af van hoeveel.
Is er leven op Pluto?quote:
nee als je de gordijnen dicht laat ben je veilig. Tenminste als het gordijnen zijn. Met luxaflex ben je de lulquote:Op zondag 27 februari 2022 14:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gordijnen dicht en lekker doorposten hier. Heb nog rijst dus red mij wel denk ik. Of gaat de straling overal doorheen?
Hij heeft al vaker gezegd ze 'gewoon' als tactische wapens te zien. Mesjogge.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Als Poetin nog verder doordraait en daadwerkelijk kernwapens gaat gebruiken, waar zou hij ze dan op richten vraag ik me af?
Verenigde staten? Komen ze zo ver? Brussel, vanwege de EU? Waar zit het hoofdkwartier van de NAVO?
Als eerste wellicht op Kiev of iets in de Oekrane. De vraag is of wij dan weg kunnen blijven kijken.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Berlijn, Brussel, Den Haag, Parijs. Wat waren de doelwitten in de koudeoorlog?quote:Op zondag 27 februari 2022 14:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Mooi. Brievenbus is separaat. Appartement hierquote:Op zondag 27 februari 2022 14:43 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Nee gordijnen dicht doen is voldoende. Vergeet de brievenbus niet af te plakken
Eerst vergaderen hequote:Op zondag 27 februari 2022 14:43 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wat denk je wat er gebeurt als hij een atoomwapen op Europa loslaat? Dan kan hij er een paar terug verwachten en vice versa. Dat is gewoon einde verhaal.
Ook in Brusselquote:Op zondag 27 februari 2022 14:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Waar zit het hoofdkwartier van de NAVO?
Als je nog loden leidingen in huis hebt kan je misschien een soort helm in elkaar flantsen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:38 schreef Dutch_view het volgende:
Putingod MAD![]()
Werken 3 laagse mondmaskers ook tegen straling?
Neuh, dan eerder de Balten, daar heeft hij echt een hekel aan.quote:
Ja.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef Sfancta het volgende:
In Berlijn was je nog het veiligst van allemaal tijdens de Koude Oorlog.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Berlijn, Brussel, Den Haag, Parijs. Wat waren de doelwitten in de koudeoorlog?
Rookgordijnen?quote:Op zondag 27 februari 2022 14:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gordijnen dicht en lekker doorposten hier.
Ik denk dat ie wel zo gek is.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:45 schreef Mothzor het volgende:
man man man...hij verliest en probeert nu te winnen (rep in Rusland) door een beetje stoer te roepen.
Hij snapt ook wel dat het het einde is als hij een nuke gebruikt. Zo gek is ie nou ook weer niet.
Ja mutual assured destruction. Als je de ontploffingen en straling overleefd dan sterf je uiteindelijk door honger omdat vanwege de nucleaire winter de oogsten allemaal mislukken.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef Sfancta het volgende:
Maar niet zijn letterlijke einde, hij zit 100 meter onder de grond in een bunker schijnbaar. Ik hoop maar dat de man nog enige logica in zijn kop heeft...quote:Op zondag 27 februari 2022 14:45 schreef Mothzor het volgende:
man man man...hij verliest en probeert nu te winnen (rep in Rusland) door een beetje stoer te roepen.
Hij snapt ook wel dat het het einde is als hij een nuke gebruikt. Zo gek is ie nou ook weer niet.
Ik denk het niet eigenlijkquote:Op zondag 27 februari 2022 14:43 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wat denk je wat er gebeurt als hij een atoomwapen op Europa loslaat? Dan kan hij er een paar terug verwachten en vice versa. Dat is gewoon einde verhaal.
Eerst zien, dan geloven.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:16 schreef Harmankardon het volgende:
Kan, maar dat maakt niet uit zolang de rest maar niet zo gek is om hem te volgen. En de kans is echt extreem klein dat ze allemaal sucidaal zijn puur omdat een invasie in Oekrane niet loopt zoals ze gehoopt hadden.quote:
Een deel van het nucleaire arsenaal van zowel het Westen als Rusland bevindt zich in nucleaire onderzeers en die kunnen zich overal bevinden. Dus ja.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Denk van wel. Daarbij dat verhaal dat hij terminaal zou zijn. Ik weg, iedereen weg. Zo'n vent is dat wel. Gebleken ookquote:Op zondag 27 februari 2022 14:45 schreef Mothzor het volgende:
Mochten we genuked worden laten we hopen dat het dan alleen Brabant isquote:Op zondag 27 februari 2022 14:45 schreef nils7 het volgende:
Woon in Brabant dus zit lekker in de tuin en hoor in de verte wat Carnavalsmuziek soms met de wind mee komen.
Ik hoor alleen nu Leef van Andr Hazesje….
Ik zit aan m’n vierde halve literquote:Op zondag 27 februari 2022 14:44 schreef Hathor het volgende:
Nou, als we er dan toch allemaal aangaan, dan ga ik me nog maar een keer helemaal klem zuipen. Tot in het hiernamaals jongons.
Duitsland niet nee? Gek.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:46 schreef capricia het volgende:
Landen met kernwapens:
Verenigde Staten, Rusland, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, China, India, Pakistan, Isral en Noord-Korea.
Uit solidariteit met de bedreigde Finnen heb ik gisteren de kalsariknnit ontspanningstechniek toegepast.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:44 schreef Hathor het volgende:
Nou, als we er dan toch allemaal aangaan, dan ga ik me nog maar een keer helemaal klem zuipen. Tot in het hiernamaals jongons.
Huh?!?!?! Poetin was toch omgelegd las ik hier gisterenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:47 schreef Tengano het volgende:
De eerste raket is onderweg.
[ twitter ]
Gewoon blijven schieten op logistieke aanvoerlijnen overigens. Niet in trappen.quote:
Brabant en Rotterdam gaan als eerste in Nederland helaas.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:47 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Mochten we genuked worden laten we hopen dat het dan alleen Brabant is
Nee. Dl heeft al decennia een ostpolitiek gevoerd. Maar dat is sinds vandaag veranderd.quote:
Midden in de besmette zone van Tsjernobyl, zet natuurlijk wel lekker een beetje tijdsdruk op de onderhandelingen als je er niet al te lang kunt blijven zitten zonder het risico te lopen dat je eventuele kinderen 4 armen hebben.quote:
Net of dat nog iets betekend voor een man als Poetinquote:Op zondag 27 februari 2022 14:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dacht dat Rusland trouwens nooit als eerste nucleaire wapens zou inzetten. Dat verdrag hebben ze toch getekend?
Heel Rotterdam zit tijdens Carnaval in Brabant dus kennen gewoon maar 1 plek Nukenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Brabant en Rotterdam gaan als eerste in Nederland helaas.
Ik denk op het Navo controlecentrum ergens in een bunker onder de grond. Dat ligt nu ergens in Duitsland als ik het goed begrepen heb.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Ja nee daar zal zo'n malloot als Poetin zich echt wat van aantrekken.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dacht dat Rusland trouwens nooit als eerste nucleaire wapens zou inzetten. Dat verdrag hebben ze toch getekend?
Herroepen. Maar goed, Rusland heeft ook getekend de grenzen van Oekrane te respecteren…quote:Op zondag 27 februari 2022 14:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
quote:Op zondag 27 februari 2022 14:47 schreef Tengano het volgende:
Hij zegt dat de NAVO-landen de afgelopen dagen "agresieve verklaringen" hebben afgegeven.
Dan mag ie pas echt gaan oppasen, want dan krijgt ie een probleem met Taghiquote:Op zondag 27 februari 2022 14:48 schreef Haags het volgende:
Ik vermoed dat de haven van Rotterdam ook aardig hoog op het lijstje van doelen staat, misschien nog wel boven Den Haag zelfs.
Het olympisch verdrag ook en daar hielden ze zich ook niet aan.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
En dan gaat Moskou direct tegen de vlakte. Tsja.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:48 schreef Haags het volgende:
Ik vermoed dat de haven van Rotterdam ook aardig hoog op het lijstje van doelen staat, misschien nog wel boven Den Haag zelfs.
Nee hoor het heeft wereldwijde consequenties.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:49 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Europa en Rusland gaan eraan bij n kernoorlog, de rest zal t wel overleven. Die zullen bij de beelden van n smeulend europa wel denken, nu is t wel mooi geweest.
Dat is van het niveau dreigen om je buurman te onthoofden omdat de schutting 1 cm van de werkelijke erfscheiding staat.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:49 schreef Raap het volgende:
Dreigen met kernbommen zodat je onderhandelingspositie net iets beter is?
Dat kan alleen (zonder consequenties voor de Westerse wereld) als dat vanuit de bevolking zelf komt.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:39 schreef Scrummie het volgende:
Tijd om de wereld Putinloos te maken dus.
Waarover dan? Enige wat die Russen kunnen doen is terugtrekken en schadevergoedingen gaan betalen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:46 schreef nils7 het volgende:
Pushmelding van Nu.nl dat Rusland en de Oekrane gaan onderhandelen..
Gelijk ook maar vast toiletpapier voor de zekerheid.quote:
Als ze all out gaan wel, niet bij n handvol taktische nukes.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:50 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Nee hoor het heeft wereldwijde consequenties.
Die is wel een stuk beter georganiseerd dus hem vrij laten als de haven eraan gaat is een serieuze optiequote:Op zondag 27 februari 2022 14:50 schreef Tengano het volgende:
[..]
Dan mag ie pas echt gaan oppasen, want dan krijgt ie een probleem met Taghi
Natuurlijk gaan de NAVO landen dan terug schieten. Heel misschien niet als het bij een echt klein tactisch wapen in Oekrane blijft, maar dan heb je nog de kwestie dat dat wapen berhaupt in het veld gebracht is.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:41 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Vooral de plek waar die bom valt in eerste instantie... Na Hiroshima en Nagasaki is de wereld ook niet vergaan, al zijn er inmiddels wel smeriger bommen. Als wij ook terug gaan schieten en het worden er totaal meer dan tien, dan gaat het wel hard kut worden.
Of via het criminele circuit zoals Amerika dat ook doet. Die werkte gewoon samen met de maffia voor speciale klusjes.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:50 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat kan alleen (zonder consequenties voor de Westerse wereld) als dat vanuit de bevolking zelf komt.
Hoe langer dit duurt, hoe groter de kans daarop.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:50 schreef Scrummie het volgende:
Als ze het uitpraten is het wat mij betreft niet voorbij. Putin moet neer. Die man is af.
Ja en mogelijk vanavond ook al afgesloten.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Misschien al besproken, maakt Belarus ook gebruik van dat Swift systeem?
Dan gooien ze hem in Delft, beetje er tussen in.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:48 schreef Haags het volgende:
En dat kan de Russische elite schenden zonder er al te veel persoonlijk last van te hebben, dat is wel anders als ze ergens een kernbom op gooien en er eentje op Moskou terug wordt gegooid.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Herroepen. Maar goed, Rusland heeft ook getekend de grenzen van Oekrane te respecteren…
M.A.D. betekent dat bij een enkele aanval ze meteen all out gaan.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:51 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Als ze all out gaan wel, niet bij n handvol taktische nukes.
Natuurlijk blijven we dan steunen, de volgende eisen zijn dan slechts enkele dagen weg.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:53 schreef Aurelius het volgende:
Stel Rusland komt met belachelijke eisen (Oostelijk deel Oekrane onafhankelijk, landaansluiting met Krim, Oekrane nooit lid van NATO en EU) en ze accepteren deze niet gezien de huidige machtsverhoudingen? Blijf het Westen ze dan steunen bij een nucleaire dreiging? En wat daarna? Gaan we afwachten tot het volgende land aan de beurt is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |