Jaquote:Op zondag 27 februari 2022 14:24 schreef Sfancta het volgende:
Is MH17 ook met zo'n TOS uit de lucht gehaald? Of maak ik nu een heel grote denkfout?
Die heeft ze toch al decennia in de buurt liggen?quote:Op zondag 27 februari 2022 14:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laat de Amerikanen maar wat kernraketten in Polen stationeren dan.
Mwoah.... 'k heb het idee dat de verhoudingen sowieso wat bekoeld zijnquote:Op zondag 27 februari 2022 14:22 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Waarom? Dan kan je net zo goed gelijk Rusland de oorlog verklaren.
Dan sta je rustig bij het stoplicht te wachtenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:24 schreef AchJa het volgende:
Van een paar dagen geleden... Clustermunitie...
[ twitter ]
Vladlana zit veilig in een bunker diep in de bergen , die boeit het geen neuk meerquote:
Vorige week dachten we nog dat er gen invasie zou komen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Rustig maar jezus. Niemand gaat met nukes gooien.
Ik ben daar nog niet zo zeker vanquote:Op zondag 27 februari 2022 14:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bukquote:Op zondag 27 februari 2022 14:24 schreef Sfancta het volgende:
Is MH17 ook met zo'n TOS uit de lucht gehaald? Of maak ik nu een heel grote denkfout?
amerika heeft er bijna 5000. rusland heeft er over de 5000.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laat de Amerikanen maar wat kernraketten in Polen stationeren dan.
Dit is bij dat kinderziekenhuis als ik dat goed leesquote:Op zondag 27 februari 2022 14:24 schreef AchJa het volgende:
[ twitter ]
Ook die bloeden gewoon, het zijn net mensen he?quote:Op zondag 27 februari 2022 13:24 schreef PzKpfw het volgende:
Dat lijkt me wel een beetje sterk. Van speciale eenheden zou je toch verwachten dat ze eerder doorvechten tot hun dood dan dat ze zich overgeven.
Eens. Maar om te zorgen dat dat zo blijft moet je de blufpoker wel blijven meespelen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Tussen nu en nukes zitten sowieso nog honderd andere opties. Zowel financieel als militair.
Zeg wollahquote:Op zondag 27 februari 2022 14:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Tussen nu en nukes zitten sowieso nog honderd andere opties. Zowel financieel als militair.
ergens bekruipt mij het ideel dat putin geestelijk en lichamelijk ziek is en het hem allemaal niet meer zoveel uit maakt.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Jep, maar tussen een invasie van 1 land en het einde van de mensheid en een groot deel van het leven op aarde (want het zal nooit bij 1 nuke blijven) zit wel een hele grote stap.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Vorige week dachten we nog dat er gen invasie zou komen.
Inderdaad. Misschien frustratie omdat het niet gaat zoals hij gedacht had. Ik voel me er niet geheel senang onder in ieder geval.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:27 schreef Harmankardon het volgende:
Wat een whiny bitch is Putin ook.
Zojuist een schone onderbroek gedoneerd aan Oekraïne.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:24 schreef AchJa het volgende:
[ twitter ]
Dat dachten sommigen, alleen maar omdat Biden zei dat die wel ging komen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:27 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Vorige week dachten we nog dat er gen invasie zou komen.
Hij probeert Europa idd een toontje lager te laten zingen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:29 schreef quirina het volgende:
Dit dreigement is een regelrechte oorlogsverklaring aan Europa.
Dit trekken zijn oligarchen niet. Putin heeft niet lang meer. Of zijn "vrienden" of zijn generaals zullen hem stoppen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:22 schreef Tjoent het volgende:
Putin orders Russia's nuclear deterrence forces on high alert
Russian president Vladimir Putin has ordered military command to put nuclear deterrence forces on high alert after aggressive statements by Nato countries, Reuters reports.
Breaking news, more details to follow.
https://www.theguardian.c(...)om-swift-system-live
Ja. We zijn nu in oorlog met Rusland ben ik bangquote:Op zondag 27 februari 2022 14:29 schreef quirina het volgende:
Dit dreigement is een regelrechte oorlogsverklaring aan Europa.
Daar moest ik vorige week ook aan denken.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:29 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
ergens bekruipt mij het ideel dat putin geestelijk en lichamelijk ziek is en het hem allemaal niet meer zoveel uit maakt.
Klassiek prisonersdilemmaquote:Op zondag 27 februari 2022 14:28 schreef fubaaar22 het volgende:
[..]
amerika heeft er bijna 5000. rusland heeft er over de 5000.
hoeveel x kunnen ze daarmee de totale aarde om zeep helpen?
Ik hoop dat er een tijd komt dat die dingen gewoon afgebroken worden.
Niemand wint met kernwapens.
Dat zal niemand durven.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:30 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dit trekken zijn oligarchen niet. Putin heeft niet lang meer. Of zijn "vrienden" of zijn generaals zullen hem stoppen.
Kloptquote:Op zondag 27 februari 2022 14:32 schreef quirina het volgende:
Dit is een regelrechte oorlogsverklaring hoor.
Volgens mij hebben we dit soort taal wel vaker gehoord vanuit Rusland.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:32 schreef quirina het volgende:
Dit is een regelrechte oorlogsverklaring hoor.
Net zoals je klasgenootje vroeger op het schoolplein zei dat zijn vader bij de politie zat als het te link werd.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Veel te dramatisch hier nuHet is, zoals ik het lees, puur een dreigingsniveau wat 1 niveau omhoog wordt gezet, en waarschijnlijk gewoon als drukmiddel.
"Als je hiermee doorgaat mag je niet op mijn feestje komen."quote:Op zondag 27 februari 2022 14:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Net zoals je klasgenootje vroeger op het schoolplein zei dat zijn vader bij de politie zat als het te link werd.
Alleen Poetin schept niet op.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:33 schreef Zwoerd het volgende:
Die is gewoon stoere praat, net zoals toen Trump en z'n dikke vriend Kim zaten op te scheppen over kernwapens.
Laten we het hopenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:33 schreef Zwoerd het volgende:
Die is gewoon stoere praat, net zoals toen Trump en z'n dikke vriend Kim zaten op te scheppen over kernwapens.
Laten wet het hopenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:33 schreef Zwoerd het volgende:
Neem zwembroek mee, ik zeg lekker niet wat we gaan doen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:34 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
"Als je hiermee doorgaat mag je niet op mijn feestje komen."
Jesus....quote:
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:33 schreef Harmankardon het volgende:
Alle nucleaire strijdkrachten in de hele wereld staan al sinds het begin op scherp, dit zegt geen ene kont.
Als de shit losbreekt, dan kunnen we niet meer FOK!enquote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef Tengano het volgende:
Zouden we hier morgen nog wel posten in dit topic
En je paraplu bij de hand houdenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef XDo het volgende:
Toch af en toe maar even een blink werpen in de
lucht uit het raam op het oosten.
Ja.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef Sfancta het volgende:
Stel die nucleaire wapens worden gebruikt, waar ik die gek voor aanzie, zijn we dan als heel de wereld extreem de lul?
Medvedev heeft de doodstraf ingesteld dus ik denk dat protesten worden afgestraft met wapens.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef bedachtzaam het volgende:
Niemand moet hier verbaasd over zijn, Poetin heeft met de inval gegokt en verloren en dat betekent dat hij niet meer terug kan want zelfs besprekingen over vrede zullen zijn verliezen en nederlaag niet wegpoetsen.
Hij is klaar en daarom kon het niet anders dan dat hij er vol voor zou gaan.
Mijn mening.
Nu ben ik natuurlijk benieuwd hoe men er in Rusland over denkt, gaan ze massaal tegen Poetin in of niet?
Moet eerlijk zeggen dat m;n wifi niet zo best is hier in m'n schuilkelder , dus ik kan niks belovenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef Tengano het volgende:
Vooral dit jaquote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goed, als er met Nuclaire wapens wordt gegooid, dan hoop ik dat hij recht op mijn huis valt, dat ik en mij familie binnen de seconde dood zijn en dat we het niet merken. En dat we niet afzien.
En niet 100 kilometer verder waardoor we na 10 jaar sterven aan stralingsziekte
quote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goed, als er met Nuclaire wapens wordt gegooid, dan hoop ik dat hij recht op mijn huis valt, dat ik en mij familie binnen de seconde dood zijn en dat we het niet merken. En dat we niet afzien.
Tihange vriendquote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik lees het meer als een "als jullie nog verder gaan, dan ga ik met nucleaire bommen gooien!"quote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Dat dit nu expliciet wordt genoemd, heeft natuurlijk wel een reden. Wil nog niet direct zeggen dat hij ze gaat gebruiken, maar hij wil in ieder geval angst inboezemen.
En eerlijk? Ik vind het toch niet heel prettig.
Tuurlijk welquote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef Tengano het volgende:
Alsof dat niet al zo is..quote:Op zondag 27 februari 2022 14:37 schreef TornadoDK het volgende:
Zet de nukes in Volkel ook maar vast klaar dan
Die doen niks, die willen zelf een wereldmacht zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:38 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik hoop dat China nu ingrijp. Dat is nog zo'n beetje de enige optie om die man bij zinnen te brengen.
Nucleaire winter is wel goed tegen de opwarming van de aarde.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Putin daar werkelijk besluit wat mee te doen hebben we ALLEMAAL een probleem.
Met de kans dat zijn opvolger uit de innercircle vervolgens wil laten zien dat hij een nog grotere piemel dan poetin heeft. Dan zijn we alsnog de lulquote:Op zondag 27 februari 2022 14:37 schreef Pedroso het volgende:
Enige mogelijkheid om Putin te lozen is dat de innercircle rond hem heen gaat ingrijpen maar daar zullen ze wel te schijterig voor zijn.
Wellicht dat de bevolking die doodstraf als minder angstaanjagend ziet als het alternatief is dat de wereld naar de klote wordt genuked?quote:Op zondag 27 februari 2022 14:37 schreef quirina het volgende:
[..]
Medvedev heeft de doodstraf ingesteld dus ik denk dat protesten worden afgestraft met wapens.
Zijn we net van dat mondkapje af, kan die weer op.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als de shit losbreekt, dan kunnen we niet meer FOK!en
Als Poetin en het Westen losgaan met kernwapens, valt er niet veel wereldmacht meer te zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:38 schreef quirina het volgende:
[..]
Die doen niks, die willen zelf een wereldmacht zijn.
Moet jij eens opletten wat ze durven als ze met de rug tegen de muur staan.quote:
Hoeven we ook niet meer bang te zijn voor de vierde golfquote:Op zondag 27 februari 2022 14:38 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Tis geen corona. Hier voel je niets van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |