"Als je hiermee doorgaat mag je niet op mijn feestje komen."quote:Op zondag 27 februari 2022 14:33 schreef Tengano het volgende:
[..]
Net zoals je klasgenootje vroeger op het schoolplein zei dat zijn vader bij de politie zat als het te link werd.
Alleen Poetin schept niet op.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:33 schreef Zwoerd het volgende:
Die is gewoon stoere praat, net zoals toen Trump en z'n dikke vriend Kim zaten op te scheppen over kernwapens.
Laten we het hopenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:33 schreef Zwoerd het volgende:
Die is gewoon stoere praat, net zoals toen Trump en z'n dikke vriend Kim zaten op te scheppen over kernwapens.
Laten wet het hopenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:33 schreef Zwoerd het volgende:
Neem zwembroek mee, ik zeg lekker niet wat we gaan doen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:34 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
"Als je hiermee doorgaat mag je niet op mijn feestje komen."
Jesus....quote:
Ongetwijfeld.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:33 schreef Harmankardon het volgende:
Alle nucleaire strijdkrachten in de hele wereld staan al sinds het begin op scherp, dit zegt geen ene kont.
Als de shit losbreekt, dan kunnen we niet meer FOK!enquote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef Tengano het volgende:
Zouden we hier morgen nog wel posten in dit topic
En je paraplu bij de hand houdenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef XDo het volgende:
Toch af en toe maar even een blink werpen in de
lucht uit het raam op het oosten.
Ja.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef Sfancta het volgende:
Stel die nucleaire wapens worden gebruikt, waar ik die gek voor aanzie, zijn we dan als heel de wereld extreem de lul?
Medvedev heeft de doodstraf ingesteld dus ik denk dat protesten worden afgestraft met wapens.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef bedachtzaam het volgende:
Niemand moet hier verbaasd over zijn, Poetin heeft met de inval gegokt en verloren en dat betekent dat hij niet meer terug kan want zelfs besprekingen over vrede zullen zijn verliezen en nederlaag niet wegpoetsen.
Hij is klaar en daarom kon het niet anders dan dat hij er vol voor zou gaan.
Mijn mening.
Nu ben ik natuurlijk benieuwd hoe men er in Rusland over denkt, gaan ze massaal tegen Poetin in of niet?
Moet eerlijk zeggen dat m;n wifi niet zo best is hier in m'n schuilkelder , dus ik kan niks belovenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef Tengano het volgende:
Zouden we hier morgen nog wel posten in dit topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |