Jaquote:Op zondag 27 februari 2022 14:24 schreef Sfancta het volgende:
Is MH17 ook met zo'n TOS uit de lucht gehaald? Of maak ik nu een heel grote denkfout?
Die heeft ze toch al decennia in de buurt liggen?quote:Op zondag 27 februari 2022 14:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laat de Amerikanen maar wat kernraketten in Polen stationeren dan.
Mwoah.... 'k heb het idee dat de verhoudingen sowieso wat bekoeld zijnquote:Op zondag 27 februari 2022 14:22 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Waarom? Dan kan je net zo goed gelijk Rusland de oorlog verklaren.
Dan sta je rustig bij het stoplicht te wachtenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:24 schreef AchJa het volgende:
Van een paar dagen geleden... Clustermunitie...
[ twitter ]
Vladlana zit veilig in een bunker diep in de bergen , die boeit het geen neuk meerquote:
Vorige week dachten we nog dat er gen invasie zou komen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Rustig maar jezus. Niemand gaat met nukes gooien.
Ik ben daar nog niet zo zeker vanquote:Op zondag 27 februari 2022 14:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Bukquote:Op zondag 27 februari 2022 14:24 schreef Sfancta het volgende:
Is MH17 ook met zo'n TOS uit de lucht gehaald? Of maak ik nu een heel grote denkfout?
amerika heeft er bijna 5000. rusland heeft er over de 5000.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Laat de Amerikanen maar wat kernraketten in Polen stationeren dan.
Dit is bij dat kinderziekenhuis als ik dat goed leesquote:Op zondag 27 februari 2022 14:24 schreef AchJa het volgende:
Van een paar dagen geleden... Clustermunitie...
[ twitter ]
Ook die bloeden gewoon, het zijn net mensen he?quote:Op zondag 27 februari 2022 13:24 schreef PzKpfw het volgende:
Dat lijkt me wel een beetje sterk. Van speciale eenheden zou je toch verwachten dat ze eerder doorvechten tot hun dood dan dat ze zich overgeven.
Eens. Maar om te zorgen dat dat zo blijft moet je de blufpoker wel blijven meespelen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Tussen nu en nukes zitten sowieso nog honderd andere opties. Zowel financieel als militair.
Zeg wollahquote:Op zondag 27 februari 2022 14:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Tussen nu en nukes zitten sowieso nog honderd andere opties. Zowel financieel als militair.
ergens bekruipt mij het ideel dat putin geestelijk en lichamelijk ziek is en het hem allemaal niet meer zoveel uit maakt.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:26 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |