Een oorlog tegelijk a.u.b. Begin maar een eigen topic.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:22 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het weet maar Armeniërs hebben 7 Azerbeidzjaanse gebieden rond Nagorno-Karabakh bezet en gegenocideerd. Ze hebben 500 Azerbeidzjaanse dorpen en steden uitgeroeid en met de grond gelijk gemaakt. Geen enkele Armeense dorp is met de grond gelijk gemaakt.
Naar mijn weten niet verboden tijdens een oorlogquote:Op zondag 27 februari 2022 14:18 schreef Tengano het volgende:
[..]
Ach schei toch uit. Is ook weer initimidatie.
Gaan wij nu ook kernwapens neerzetten?quote:Op zondag 27 februari 2022 14:22 schreef Tjoent het volgende:
Putin orders Russia's nuclear deterrence forces on high alert
Russian president Vladimir Putin has ordered military command to put nuclear deterrence forces on high alert after aggressive statements by Nato countries, Reuters reports.
Breaking news, more details to follow.
https://www.theguardian.c(...)om-swift-system-live
Elke maand roebels op je bankrekening, toch een mate van invloed, enz.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:21 schreef westwoodblvd het volgende:
[..]
Vraag me ook af wat het met je doet om dertig jaar lang voor spek en bonen in de politiek mee te doen omdat het aantal zetels voor je partij al maanden voor de verkiezingen ergens in een Kremlinkantoor is bepaald.
Ja, klopt allemaal, maar we onthouden het toch maar liever wel.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:15 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Zirinovskyalsof die dwaas ook maar van iets op de hoogte gehouden wordt binnen Rusland. Dit soort teksten kun je allemaal negeren.
Nee. Dat was een bukquote:Op zondag 27 februari 2022 14:24 schreef Sfancta het volgende:
Is MH17 ook met zo'n TOS uit de lucht gehaald? Of maak ik nu een heel grote denkfout?
Een denkfout ja.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:24 schreef Sfancta het volgende:
Is MH17 ook met zo'n TOS uit de lucht gehaald? Of maak ik nu een heel grote denkfout?
Met een BUK raket, dat is iets heel anders.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:24 schreef Sfancta het volgende:
Het TOS-1 systeem is geen anti-air.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:24 schreef Sfancta het volgende:
Laat de Amerikanen maar wat kernraketten in Polen stationeren dan.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:22 schreef Tjoent het volgende:
Putin orders Russia's nuclear deterrence forces on high alert
Russian president Vladimir Putin has ordered military command to put nuclear deterrence forces on high alert after aggressive statements by Nato countries, Reuters reports.
Breaking news, more details to follow.
https://www.theguardian.c(...)om-swift-system-live
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |