Vooral dit jaquote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goed, als er met Nuclaire wapens wordt gegooid, dan hoop ik dat hij recht op mijn huis valt, dat ik en mij familie binnen de seconde dood zijn en dat we het niet merken. En dat we niet afzien.
En niet 100 kilometer verder waardoor we na 10 jaar sterven aan stralingsziekte
quote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Goed, als er met Nuclaire wapens wordt gegooid, dan hoop ik dat hij recht op mijn huis valt, dat ik en mij familie binnen de seconde dood zijn en dat we het niet merken. En dat we niet afzien.
Tihange vriendquote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Ik lees het meer als een "als jullie nog verder gaan, dan ga ik met nucleaire bommen gooien!"quote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.
Dat dit nu expliciet wordt genoemd, heeft natuurlijk wel een reden. Wil nog niet direct zeggen dat hij ze gaat gebruiken, maar hij wil in ieder geval angst inboezemen.
En eerlijk? Ik vind het toch niet heel prettig.
Tuurlijk welquote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef Tengano het volgende:
Zouden we hier morgen nog wel posten in dit topic
Alsof dat niet al zo is..quote:Op zondag 27 februari 2022 14:37 schreef TornadoDK het volgende:
Zet de nukes in Volkel ook maar vast klaar dan
Die doen niks, die willen zelf een wereldmacht zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:38 schreef stavromulabeta het volgende:
Ik hoop dat China nu ingrijp. Dat is nog zo'n beetje de enige optie om die man bij zinnen te brengen.
Nucleaire winter is wel goed tegen de opwarming van de aarde.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Putin daar werkelijk besluit wat mee te doen hebben we ALLEMAAL een probleem.
Met de kans dat zijn opvolger uit de innercircle vervolgens wil laten zien dat hij een nog grotere piemel dan poetin heeft. Dan zijn we alsnog de lulquote:Op zondag 27 februari 2022 14:37 schreef Pedroso het volgende:
Enige mogelijkheid om Putin te lozen is dat de innercircle rond hem heen gaat ingrijpen maar daar zullen ze wel te schijterig voor zijn.
Wellicht dat de bevolking die doodstraf als minder angstaanjagend ziet als het alternatief is dat de wereld naar de klote wordt genuked?quote:Op zondag 27 februari 2022 14:37 schreef quirina het volgende:
[..]
Medvedev heeft de doodstraf ingesteld dus ik denk dat protesten worden afgestraft met wapens.
Zijn we net van dat mondkapje af, kan die weer op.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als de shit losbreekt, dan kunnen we niet meer FOK!en
Als Poetin en het Westen losgaan met kernwapens, valt er niet veel wereldmacht meer te zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:38 schreef quirina het volgende:
[..]
Die doen niks, die willen zelf een wereldmacht zijn.
Moet jij eens opletten wat ze durven als ze met de rug tegen de muur staan.quote:
Hoeven we ook niet meer bang te zijn voor de vierde golfquote:Op zondag 27 februari 2022 14:38 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Tis geen corona. Hier voel je niets van
Precies. Hij gaat dit vast niet nu meteen doen, maar hij wil vooral laten weten dat hij het kán doen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik lees het meer als een "als jullie nog verder gaan, dan ga ik met nucleaire bommen gooien!"
quote:Op zondag 27 februari 2022 14:40 schreef Starhopper het volgende:
Waar moeten we heen vluchten? China?
Fijiquote:Op zondag 27 februari 2022 14:40 schreef Starhopper het volgende:
Waar moeten we heen vluchten? China?
Vooral de plek waar die bom valt in eerste instantie... Na Hiroshima en Nagasaki is de wereld ook niet vergaan, al zijn er inmiddels wel smeriger bommen. Als wij ook terug gaan schieten en het worden er totaal meer dan tien, dan gaat het wel hard kut worden.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef Sfancta het volgende:
Stel die nucleaire wapens worden gebruikt, waar ik die gek voor aanzie, zijn we dan als heel de wereld extreem de lul?
Dit dus. Even flexen voor hij aan de onderhandelingstafel plaatsneemt.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Precies. Hij gaat dit vast niet nu meteen doen, maar hij wil vooral laten weten dat hij het kán doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |