Denk als eerste Polen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Als Poetin nog verder doordraait en daadwerkelijk kernwapens gaat gebruiken, waar zou hij ze dan op richten vraag ik me af?
Verenigde staten? Komen ze zo ver? Brussel, vanwege de EU? Waar zit het hoofdkwartier van de NAVO?
Wat denk je wat er gebeurt als hij een atoomwapen op Europa loslaat? Dan kan hij er een paar terug verwachten en vice versa. Dat is gewoon einde verhaal.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:42 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Niet gelijk, hangt echt af van hoeveel.
Is er leven op Pluto?quote:
nee als je de gordijnen dicht laat ben je veilig. Tenminste als het gordijnen zijn. Met luxaflex ben je de lulquote:Op zondag 27 februari 2022 14:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gordijnen dicht en lekker doorposten hier. Heb nog rijst dus red mij wel denk ik. Of gaat de straling overal doorheen?
Hij heeft al vaker gezegd ze 'gewoon' als tactische wapens te zien. Mesjogge.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Als Poetin nog verder doordraait en daadwerkelijk kernwapens gaat gebruiken, waar zou hij ze dan op richten vraag ik me af?
Verenigde staten? Komen ze zo ver? Brussel, vanwege de EU? Waar zit het hoofdkwartier van de NAVO?
Als eerste wellicht op Kiev of iets in de Oekraïne. De vraag is of wij dan weg kunnen blijven kijken.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Berlijn, Brussel, Den Haag, Parijs. Wat waren de doelwitten in de koudeoorlog?quote:Op zondag 27 februari 2022 14:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Mooi. Brievenbus is separaat. Appartement hierquote:Op zondag 27 februari 2022 14:43 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Nee gordijnen dicht doen is voldoende. Vergeet de brievenbus niet af te plakken
Eerst vergaderen hequote:Op zondag 27 februari 2022 14:43 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wat denk je wat er gebeurt als hij een atoomwapen op Europa loslaat? Dan kan hij er een paar terug verwachten en vice versa. Dat is gewoon einde verhaal.
Ook in Brusselquote:Op zondag 27 februari 2022 14:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Waar zit het hoofdkwartier van de NAVO?
Als je nog loden leidingen in huis hebt kan je misschien een soort helm in elkaar flantsen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:38 schreef Dutch_view het volgende:
Putingod MAD![]()
Werken 3 laagse mondmaskers ook tegen straling?
Neuh, dan eerder de Balten, daar heeft hij echt een hekel aan.quote:
Ja.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef Sfancta het volgende:
Stel die nucleaire wapens worden gebruikt, waar ik die gek voor aanzie, zijn we dan als heel de wereld extreem de lul?
In Berlijn was je nog het veiligst van allemaal tijdens de Koude Oorlog.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:44 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Berlijn, Brussel, Den Haag, Parijs. Wat waren de doelwitten in de koudeoorlog?
Rookgordijnen?quote:Op zondag 27 februari 2022 14:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gordijnen dicht en lekker doorposten hier.
Ik denk dat ie wel zo gek is.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:45 schreef Mothzor het volgende:
man man man...hij verliest en probeert nu te winnen (rep in Rusland) door een beetje stoer te roepen.
Hij snapt ook wel dat het het einde is als hij een nuke gebruikt. Zo gek is ie nou ook weer niet.
Ja mutual assured destruction. Als je de ontploffingen en straling overleefd dan sterf je uiteindelijk door honger omdat vanwege de nucleaire winter de oogsten allemaal mislukken.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef Sfancta het volgende:
Stel die nucleaire wapens worden gebruikt, waar ik die gek voor aanzie, zijn we dan als heel de wereld extreem de lul?
Maar niet zijn letterlijke einde, hij zit 100 meter onder de grond in een bunker schijnbaar. Ik hoop maar dat de man nog enige logica in zijn kop heeft...quote:Op zondag 27 februari 2022 14:45 schreef Mothzor het volgende:
man man man...hij verliest en probeert nu te winnen (rep in Rusland) door een beetje stoer te roepen.
Hij snapt ook wel dat het het einde is als hij een nuke gebruikt. Zo gek is ie nou ook weer niet.
Ik denk het niet eigenlijkquote:Op zondag 27 februari 2022 14:43 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Wat denk je wat er gebeurt als hij een atoomwapen op Europa loslaat? Dan kan hij er een paar terug verwachten en vice versa. Dat is gewoon einde verhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |