Precies. Hij gaat dit vast niet nu meteen doen, maar hij wil vooral laten weten dat hij het kán doen.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:37 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik lees het meer als een "als jullie nog verder gaan, dan ga ik met nucleaire bommen gooien!"
quote:Op zondag 27 februari 2022 14:40 schreef Starhopper het volgende:
Waar moeten we heen vluchten? China?
Fijiquote:Op zondag 27 februari 2022 14:40 schreef Starhopper het volgende:
Vooral de plek waar die bom valt in eerste instantie... Na Hiroshima en Nagasaki is de wereld ook niet vergaan, al zijn er inmiddels wel smeriger bommen. Als wij ook terug gaan schieten en het worden er totaal meer dan tien, dan gaat het wel hard kut worden.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef Sfancta het volgende:
Stel die nucleaire wapens worden gebruikt, waar ik die gek voor aanzie, zijn we dan als heel de wereld extreem de lul?
Dit dus. Even flexen voor hij aan de onderhandelingstafel plaatsneemt.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:40 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Precies. Hij gaat dit vast niet nu meteen doen, maar hij wil vooral laten weten dat hij het kán doen.
1,2,3,4de drukgolfquote:Op zondag 27 februari 2022 14:40 schreef Tengano het volgende:
[..]
Hoeven we ook niet meer bang te zijn voor de vierde golf
Afrika/Australiëquote:Op zondag 27 februari 2022 14:40 schreef Starhopper het volgende:
Niet gelijk, hangt echt af van hoeveel.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef Sfancta het volgende:
Stel die nucleaire wapens worden gebruikt, waar ik die gek voor aanzie, zijn we dan als heel de wereld extreem de lul?
Gordijnen dicht en lekker doorposten hier. Heb nog rijst dus red mij wel denk ik. Of gaat de straling overal doorheen?quote:Op zondag 27 februari 2022 14:41 schreef Tengano het volgende:
Zullen we net als met dat orkest op de Titanic, dan hier tot het laatst blijven posten?
Ik ga er vanuit dat zodra hun er 1 richting het westen afvuren er hier ook 1 de lucht in gaat.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:36 schreef Sfancta het volgende:
Ik kan niet naar China, daar doen ze zo eng.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:40 schreef Starhopper het volgende:
Nee gordijnen dicht doen is voldoende. Vergeet de brievenbus niet af te plakkenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Gordijnen dicht en lekker doorposten hier. Heb nog rijst dus red mij wel denk ik. Of gaat de straling overal doorheen?
quote:Op zondag 27 februari 2022 14:41 schreef Tengano het volgende:
Zullen we net als met dat orkest op de Titanic, dan hier tot het laatst blijven posten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |