Lees je er even over in.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij dat eerder geplaatste filmpje van de inslagen van die rakketten zag ik niet iets wat in een straal van 300 meter alle zuurstof opzuigt.
Als ze het massaal gaan inzetten op burgers verwacht ik dat de NAVO meer gaat doen.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:57 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Nope, helaas de realiteit.
Of ze het ook daadwerkelijk gaan inzetten is een tweede natuurlijk.
Is dat niet gewoon een normaal effect van een flinke explosie met bepaalde stoffen erin? Je kan namelijk ook een oliebrand uitmaken met een explosie (onttrekken van zuurstof)quote:Op zondag 27 februari 2022 13:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij dat eerder geplaatste filmpje van de inslagen van die rakketten zag ik niet iets wat in een straal van 300 meter alle zuurstof opzuigt.
quote:Op zondag 27 februari 2022 13:57 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
nope:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
No offence, maar ik zocht naar een antwoord van iemand die weet hoe het werktquote:Op zondag 27 februari 2022 13:56 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Dor de trilling van een inslag alleen al kunnen inderdaad je interne organen scheuren zonder dat dit aan de buitenkant van het lichaam zichtbare schade oplevert. En lucht wordt inderdaad weggeblazen en je staat dan in een vaccuum. Ik kan me wel indenken dat zwaardere inslagen met modernere granaten een grotere straal omgevings doden kan veroorzaken
1 zo’n raket niet, het is een onderdeel van tig raketten op een bepaald gebied.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar zat ik vanochtend ook al over te denken.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:58 schreef byah het volgende:
Zou de opschorting van de dienstplicht dit jaar of volgend jaar gestopt worden?
Waarschijnlijk ook loyaler dan de Russische soldaten, mocht maar 10% van die verhalen van deserterende en weigerende soldaten waar zijn.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:46 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Zal wel om inzet van soldaten/materieel van hun kant gaan. 48k man erbij op een paar uur rijden.
Een explosie zuigt niet per se alle zuurstof op. En 300 meter is nogal een omtrek.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een normaal effect van een flinke explosie met bepaalde stoffen erin?
Dat lijkt me een nogal onhandige manier van blussen.quote:Je kan namelijk ook een oliebrand uitmaken met een explosie (onttrekken van zuurstof)
We hebben eerst nog voldoende boa’s toch?quote:Op zondag 27 februari 2022 13:58 schreef byah het volgende:
Zou de opschorting van de dienstplicht dit jaar of volgend jaar gestopt worden?
Ja met 30 rakketten op 1 gebied geloof ik het eerder.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
1 zo’n raket niet, het is een onderdeel van tig raketten op een bepaald gebied.
Tenminste als je het filmpje gezien hebt waarvan ik denk dat je het gezien hebt, dan weet je misschien wat ik bedoel lol.
Laten we hopen van niet.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:58 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Als ze het massaal gaan inzetten op burgers verwacht ik dat de NAVO meer gaat doen.
Dat ligt eraan als een navo land word aangevallen en hoe dat precies verloopt.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:59 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Daar zat ik vanochtend ook al over te denken.
Lees je nou eens inquote:Op zondag 27 februari 2022 14:00 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Een explosie zuigt niet per se alle zuurstof op. En 300 meter is nogal een omtrek.
[..]
Dat lijkt me een nogal onhandige manier van blussen.
quote:In a new video shared below which is in Russian.One of the Captives say that they were told by their commanders that all of this was training and after them realizing that this was not training they had already put them on frontlines and those who refused to comply with this war they were court marshalled or shot.
Als jij de wijsheid in pacht hebt, deel die dan.quote:
Niet alleen zuurstof, je creëert een vacuüm. Tijdens de grote bombardementen in ww2 creëerde men ook grote branden waarbij mensen de vuurzee ingezogen werden.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Is dat niet gewoon een normaal effect van een flinke explosie met bepaalde stoffen erin? Je kan namelijk ook een oliebrand uitmaken met een explosie (onttrekken van zuurstof)
Timmerfrans is weliswaar een l*l maar qua opkomen voor Europa vertrouw ik hem 110%.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Baudet is best knettergek maar Timmerfrans zit ernaast op de paaz straks met zijn klimaatoorlog
Melitopol en, volgens de Russen maar lijkt wel te kloppen, Cherson in het zuiden. Voor de rest eigenlijk niets van betekenis.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:03 schreef kanovinnie het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn ze terrein verloren?
Een beetje zoals de SS destijds. De rest van de Duitsers mochten kiezen, of naar voren en door Russische kogels omgebracht worden, of vluchtten en door de Waffen SS neergeschoten worden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |