Ik zie de andere landen die zich reeds geplaatst hebben niet de ballen hebben om dat WK dan maar te boycotten, hooguit een statement maken of zoiets, maar vervolgens gewoon ballen of er niks aan de hand is.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:51 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat wordt dan een mooi WK mag ik hopen, met 1 deelnemer.
Zal zo even de countdown.ru opzoeken.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:53 schreef vosss het volgende:
Wanneer tot de eerste nuke, al dan niet fase flag?
De grootste reserve van Rusland is de goudreserve, plus extreem lage staatschuld.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Daar is massaal toe opgeroepen. Hoe minder geld de banken hebben, hoe moeilijker het wordt om de invasie door te laten gaan.
quote:Op zondag 27 februari 2022 13:50 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
[..]
Er zijn diverse gesignaleerd, gisteren al.
Het intrekt in een straal van een paar honderd meter alle zuurstof uit de lucht. Je vat dus spontaan vlam, stikt, of ademt “lucht” in van een temperatuur van 100 graden.
Dat sowieso.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:53 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
[..]
Oorlog is altijd smerig.
https://9gag.com/gag/aM4Vw1M?ref=androidquote:Op zondag 27 februari 2022 13:50 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Is gespot bij Kharkiv. Naar wapenOpgevoerd Stalinorgel
Welkom bij de club.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:48 schreef tuinkabouter50000 het volgende:
Ik was helaas vanaf topic 40 gebanned, maar heb alles gevolgd. Ik moet zeggen dat ik het nog nooit zo eens ben geweest met @:trein2000
Wat een ontzettend trage en laffe reactie vanuit diverse EU lidstaten zegItalië ook echt net hun uitzondering voor luxe goederen. Walgelijk.
Duitsland zelfde verhaal overigens, alhoewel die gelukkig snel te lijken zijn bijgedraaid.
Het is niet zo dat de Oekraïners in Rusland staan hè? Lijkt me heel lastig te verkopen aan mensen die geen geld / voedsel meer kunnen krijgenquote:Op zondag 27 februari 2022 13:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze kunnen het misschien ook spinnen he, kijk wat het gemene westen heeft gedaan.
Walgelijk wapen. Is ontworpen om gebruikt te worden tegen een dichte concentratie van vijandelijke eenheden, om die zo massaal uit te kunnen schakelen.quote:
Lijkt me bullshit, dit wapen.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:46 schreef aloa het volgende:
Nog nooit van gehoord, maar Rusland gaat dit inzetten?
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)utm_campaign=twitter
Lijkt er wel opquote:Op zondag 27 februari 2022 13:54 schreef theguyver het volgende:
[..]
https://9gag.com/gag/aM4Vw1M?ref=android
Is dit de zelfde?
Dor de trilling van een inslag alleen al kunnen inderdaad je interne organen scheuren zonder dat dit aan de buitenkant van het lichaam zichtbare schade oplevert. En lucht wordt inderdaad weggeblazen en je staat dan in een vaccuum. Ik kan me wel indenken dat zwaardere inslagen met modernere granaten een grotere straal omgevings doden kan veroorzakenquote:Op zondag 27 februari 2022 13:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Kan iemand met verstand van zaken dit toelichten? Klinkt namelijk als een flinke lading BS.
Wat hebben andere organen te maken met zuurstoftekort in de longen? Waardoor scheuren die kapot?
Hoe kan een lokale zuurstofverbruiker (de brand) ook catastrofaal zuurstof 'wegzuigen' uit andere gebouwen?
Leg uit. Waarom zou jij dit willen?quote:Op zondag 27 februari 2022 13:32 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Het wordt tijd dat Putin zwaarder materieel inzet.
Volg hem al vanaf december, had toen een twitterdraad van ongeveer 1500 posts met Russisch materiaal dat richting de grens werd verplaatst.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:56 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Rob Lee op twitter heeft trouwens echt een enorme verzameling videos van voertuigen en materieel. Ook veel van de laatste paar uur
https://mobile.twitter.com/RALee85
Die kans is... aannemelijk.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:53 schreef Momo het volgende:
[..]
Ze kunnen het misschien ook spinnen he, kijk wat het gemene westen heeft gedaan.
nope:quote:Op zondag 27 februari 2022 13:56 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Lijkt me bullshit, dit wapen.
Nope, helaas de realiteit.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:56 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Lijkt me bullshit, dit wapen.
Die tegendemo's zijn er nog niet geweest volgens mij, althans geen foto's/beelden van gezien.quote:Op zondag 27 februari 2022 13:54 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Het is wachten op tegendemonstraties van Russische natiomalisten
Bij dat eerder geplaatste filmpje van de inslagen van die rakketten zag ik niet iets wat in een straal van 300 meter alle zuurstof opzuigt.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |