Eerst zien, dan geloven.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:16 schreef Harmankardon het volgende:
China is de grote verliezer van dit alles, de slapende reus Europa is wakker geschrokken en gaat zich structureel bewapenen.
Kan, maar dat maakt niet uit zolang de rest maar niet zo gek is om hem te volgen. En de kans is echt extreem klein dat ze allemaal suïcidaal zijn puur omdat een invasie in Oekraïne niet loopt zoals ze gehoopt hadden.quote:
Een deel van het nucleaire arsenaal van zowel het Westen als Rusland bevindt zich in nucleaire onderzeeërs en die kunnen zich overal bevinden. Dus ja.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Als Poetin nog verder doordraait en daadwerkelijk kernwapens gaat gebruiken, waar zou hij ze dan op richten vraag ik me af?
Verenigde staten? Komen ze zo ver? Brussel, vanwege de EU? Waar zit het hoofdkwartier van de NAVO?
Denk van wel. Daarbij dat verhaal dat hij terminaal zou zijn. Ik weg, iedereen weg. Zo'n vent is dat wel. Gebleken ookquote:Op zondag 27 februari 2022 14:45 schreef Mothzor het volgende:
man man man...hij verliest en probeert nu te winnen (rep in Rusland) door een beetje stoer te roepen.
Hij snapt ook wel dat het het einde is als hij een nuke gebruikt. Zo gek is ie nou ook weer niet.
Mochten we genuked worden laten we hopen dat het dan alleen Brabant isquote:Op zondag 27 februari 2022 14:45 schreef nils7 het volgende:
Woon in Brabant dus zit lekker in de tuin en hoor in de verte wat Carnavalsmuziek soms met de wind mee komen.
Ik hoor alleen nu Leef van André Hazesje….
Ik zit aan m’n vierde halve literquote:Op zondag 27 februari 2022 14:44 schreef Hathor het volgende:
Nou, als we er dan toch allemaal aangaan, dan ga ik me nog maar een keer helemaal klem zuipen. Tot in het hiernamaals jongons.
Duitsland niet nee? Gek.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:46 schreef capricia het volgende:
Landen met kernwapens:
Verenigde Staten, Rusland, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, China, India, Pakistan, Israël en Noord-Korea.
Uit solidariteit met de bedreigde Finnen heb ik gisteren de kalsarikännit ontspanningstechniek toegepast.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:44 schreef Hathor het volgende:
Nou, als we er dan toch allemaal aangaan, dan ga ik me nog maar een keer helemaal klem zuipen. Tot in het hiernamaals jongons.
Huh?!?!?! Poetin was toch omgelegd las ik hier gisterenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:47 schreef Tengano het volgende:
De eerste raket is onderweg.
[ twitter ]
Gewoon blijven schieten op logistieke aanvoerlijnen overigens. Niet in trappen.quote:
Brabant en Rotterdam gaan als eerste in Nederland helaas.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:47 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Mochten we genuked worden laten we hopen dat het dan alleen Brabant is
Nee. Dl heeft al decennia een ostpolitiek gevoerd. Maar dat is sinds vandaag veranderd.quote:
Midden in de besmette zone van Tsjernobyl, zet natuurlijk wel lekker een beetje tijdsdruk op de onderhandelingen als je er niet al te lang kunt blijven zitten zonder het risico te lopen dat je eventuele kinderen 4 armen hebben.quote:
Net of dat nog iets betekend voor een man als Poetinquote:Op zondag 27 februari 2022 14:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dacht dat Rusland trouwens nooit als eerste nucleaire wapens zou inzetten. Dat verdrag hebben ze toch getekend?
Heel Rotterdam zit tijdens Carnaval in Brabant dus kennen gewoon maar 1 plek Nukenquote:Op zondag 27 februari 2022 14:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Brabant en Rotterdam gaan als eerste in Nederland helaas.
Ik denk op het Navo controlecentrum ergens in een bunker onder de grond. Dat ligt nu ergens in Duitsland als ik het goed begrepen heb.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:42 schreef Tomatenboer het volgende:
Als Poetin nog verder doordraait en daadwerkelijk kernwapens gaat gebruiken, waar zou hij ze dan op richten vraag ik me af?
Verenigde staten? Komen ze zo ver? Brussel, vanwege de EU? Waar zit het hoofdkwartier van de NAVO?
Ja nee daar zal zo'n malloot als Poetin zich echt wat van aantrekken.quote:Op zondag 27 februari 2022 14:48 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Dacht dat Rusland trouwens nooit als eerste nucleaire wapens zou inzetten. Dat verdrag hebben ze toch getekend?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |