quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:03 schreef Fascination het volgende:
Ik lees dat zaterdag mogelijk de kappers weer opengaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:26 schreef Redefine het volgende:
Klinkt goed hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spannend! Ben benieuwd hoe het uit gaat pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Kan straks eindelijk die kerstmuts van je UIquote:Op donderdag 13 januari 2022 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dat is echt wel nodig bij mij.
Die heb ik niet voor niks nog op.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kan straks eindelijk die kerstmuts van je UI
Vanuit Houston : Roger that.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:36 schreef Arizona het volgende:
Pakketjesupdate: er stopt NU een busje!
Is er een update over je pakketje?quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb ik niet voor niks nog op.
Hoera!quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:36 schreef Arizona het volgende:
Pakketjesupdate: er stopt NU een busje!
Sinds wanneer ben jij weer in het blauw gestoken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:18 schreef Redefine het volgende:
Alvast weer een update
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Ja, even de bagger overleven en dan kunnen we het forum met z'n allen gaan vullen met leuke topics!quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:20 schreef AgnesGru het volgende:
Yes @:ijs_beer is weer blauwdus OWS is open!
Nee, nog niet. En om eerlijk te zijn, verwacht ik ook niet dat ik deze week iets ga horen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Is er een update over je pakketje?
quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, even de bagger overleven en dan kunnen we het forum met z'n allen gaan vullen met leuke topics!
Louter kwaliteitsmopjes van mij tot nu toe. Wát voor kwaliteit laat ik wijselijk buiten beschouwingquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, even de bagger overleven en dan kunnen we het forum met z'n allen gaan vullen met leuke topics!
Wat fijn, dat klinkt goed!! Tuurlijk wel spannend maar dat komt altijd goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet zeggen dat ik ze leuker vind dat menig ontgroeningstopic.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Louter kwaliteitsmopjes van mij tot nu toe. Wát voor kwaliteit laat ik wijselijk buiten beschouwing
quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:18 schreef Redefine het volgende:
Alvast weer een update
Good busy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
50?!?!?! Ik word al geïrriteerd als ik 10 mails heb en dat komt al bijna nooit voorquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:01 schreef Redefine het volgende:
Ik wilde even wat opzoeken in mijn mail en ook wat klaarzetten voor morgen. Kijk in mijn mailbox, al 50 mailsEn het is pas 14.00. Dat wordt morgen weer alles doorspitten
Die zijn zo cute hequote:Op donderdag 13 januari 2022 13:43 schreef MMF93 het volgende:
Er zijn hier sinds kort Alpaca's in de buurt, net naar toe gewandeld. Wat een pluizige wandelende bolletjes wol zijn dat toch.
Het verschilt natuurlijk per werk, maar bij ons is dit vrij normaal. Maar ja niets aan te doen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
50?!?!?! Ik word al geïrriteerd als ik 10 mails heb en dat komt al bijna nooit voor![]()
Succes morgen!
Hij had het al een paar topics geleden aangekondigd met de TT "Bont en blauwe beer"quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:20 schreef AgnesGru het volgende:
Yes @:ijs_beer is weer blauwdus OWS is open!
Genoeg te doen dan morgenquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:01 schreef Redefine het volgende:
Ik wilde even wat opzoeken in mijn mail en ook wat klaarzetten voor morgen. Kijk in mijn mailbox, al 50 mailsEn het is pas 14.00. Dat wordt morgen weer alles doorspitten
Ik heb vandaag al 8!! keer een telefoontje gehad, mijn energie is helemaal opquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
50?!?!?! Ik word al geïrriteerd als ik 10 mails heb en dat komt al bijna nooit voor![]()
Succes morgen!
Waren het inhoudelijk lastige telefoontjes? En/of lang?quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al 8!! keer een telefoontje gehad, mijn energie is helemaal op
Onder welke steen lag jij?quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij weer in het blauw gestoken?
Zo ook in FB, maar ik ben gewoon blij dat OWS open is. En toen ik zag dat we weer een blauwe beer hadden, was dat het sein dat ie daadwerkelijk open is.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij had het al een paar topics geleden aangekondigd met de TT "Bont en blauwe beer"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ah, dus daar ging dat overquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij had het al een paar topics geleden aangekondigd met de TT "Bont en blauwe beer"
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:18 schreef H_T het volgende:
[..]Je had het kunnen weten zeg maar, voor en achter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Al ging die TT ook nog over de ijsbeer mascotte die 56 keer onderuit ging in topic ervoorquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja ja jaquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je had het kunnen weten zeg maar, voor en achter.
Dat dacht ik inderdaad ookquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Al ging die TT ook nog over de ijsbeer mascotte die 56 keer onderuit ging in topic ervoor
Ik ookquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:26 schreef Em31 het volgende:
Maar heel veel zin in de afleiding van de OS
Heb eigenlijk nog helemaal niet gekeken naar de tijd, veel zoals Japan ook weer?quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ookNog even afwachten wat ik er van kan zien. Maar zeker zin in.
-nvm-quote:
Veelal heel verschillende onderwerpen, redelijk ingewikkeld, en telkens net niet hetgeen ik op dat moment mee bezig wasquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waren het inhoudelijk lastige telefoontjes? En/of lang?
Omdat ze niet gewend zijn dat ze zo snel gaan en dus te laat uitwijken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:57 schreef AgnesGru het volgende:
Weet iemand waarom babyboomers altijd rakelings langs je scheuren op hun e-bike?
Jeetje wat een horrorquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al 8!! keer een telefoontje gehad, mijn energie is helemaal op
Dit denk ik wel ja. Ik heb ook een e-bike en ga soms ook harder dan anderen maar dan hou ik daar wel rekening mee (vooral ook omdat men je niet altijd verwacht). Irritant is wel mensen die dan nadat je ze hebt ingehaald hun best doen jou weer in te halen (want zij rijden "op eigen kracht" en hebben zo'n e-bike heus niet nodig en die e-bikes maken er maar een wedstrijdje van) maar daarna dus weer terugzakken omdat het toch wel veel energie kost. Dan zit je dus weer in te houden want ik heb geen zin om dan weer in te halen en er echt een soort wedstrijdje van te maken. Ik wil gewoon mijn tempo vasthoudenquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat ze niet gewend zijn dat ze zo snel gaan en dus te laat uitwijken.
Dat zijn dezelfde types als de blik-op-oneindig/rechtdoor-gaand-verkeer-gaat-voor mensjes die ik regelmatig tegenkom op de weg. Dat zijn ook vaak dames en heren van een zekere leeftijd.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:57 schreef AgnesGru het volgende:
Weet iemand waarom babyboomers altijd rakelings langs je scheuren op hun e-bike?
En nu in de wachtkamer bij de tandarts, the horror continuesquote:
@Strani ?quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:57 schreef AgnesGru het volgende:
's Zomers wil ik dat nog wel eens doen wanneer ik op mijn betere fiets lekker een rondje aan het fietsen ben en ik word ingehaald door iemand op een e-bike, dan wil ik wel proberen die persoon vervolgens bij te houden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit denk ik wel ja. Ik heb ook een e-bike en ga soms ook harder dan anderen maar dan hou ik daar wel rekening mee (vooral ook omdat men je niet altijd verwacht). Irritant is wel mensen die dan nadat je ze hebt ingehaald hun best doen jou weer in te halen (want zij rijden "op eigen kracht" en hebben zo'n e-bike heus niet nodig en die e-bikes maken er maar een wedstrijdje van) maar daarna dus weer terugzakken omdat het toch wel veel energie kost. Dan zit je dus weer in te houden want ik heb geen zin om dan weer in te halen en er echt een soort wedstrijdje van te maken. Ik wil gewoon mijn tempo vasthouden
Bijna voorbij.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
En nu in de wachtkamer bij de tandarts, the horror continues
Ja. Waarbij het tijdsverschil iets kleiner is. En schaatsen zal bijna altijd wel eind van de ochtend of begin van de middag zijn. Shorttrack denk ik ook wel. Ik heb alleen nog niet naar de uitzendtijden gekeken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nog helemaal niet gekeken naar de tijd, veel zoals Japan ook weer?
Het loopt altijd uitquote:
Dit is niet jouw weekquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
En nu in de wachtkamer bij de tandarts, the horror continues
Van mij mag je me best inhalen. Geen probleem. Maar als ik steeds weer even moet inhouden omdat ik anders zo half half naast je moet rijden dan vind ik dat kutquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
's Zomers wil ik dat nog wel eens doen wanneer ik op mijn betere fiets lekker een rondje aan het fietsen ben en ik word ingehaald door iemand op een e-bike, dan wil ik wel proberen die persoon vervolgens bij te houden.![]()
Maar op mijn gewone stadsfiets wanneer ik met tegenwind me een weg probeer te banen dan, denk ik alleen, "ja, op zo'n fiets kan ik het ook".
Ik haal dan niet in. Ik blijf dan in de slipstream erachter. Tenzij ze dan langzamer gaan rijden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit is niet jouw week
[..]
Van mij mag je me best inhalen. Geen probleem. Maar als ik steeds weer even moet inhouden omdat ik anders zo half half naast je moet rijden dan vind ik dat kut![]()
Ik heb een e-bike omdat ik altijd 4 dagen in de week 24km moest fietsen en ik bij een zuchtje wind al geen zin meer had om te fietsen en dan lekker lui met de metro ging. Ik zet mijn fiets ook nooit in de turbo stand want dan heb ik toch een verhoogde hartslag en dus beweging zonder dat ik pas na meer dan een uur hijgend en bezweet op werk aan kom
Jaquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde types als de blik-op-oneindig/rechtdoor-gaand-verkeer-gaat-voor mensjes die ik regelmatig tegenkom op de weg. Dat zijn ook vaak dames en heren van een zekere leeftijd.
Ze zitten ook vaak met hun neus bovenop het stuur. Ga je je toch afvragen of hun zicht nog wel optimaal is.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja
Mega gevaarlijk die lui, al wel weer een goede test of je remmen wel of niet goed werken.
Heb je een voorkeursgenre?quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:31 schreef Arizona het volgende:
Pompiedom.
Iemand nog een goede mop?
Ik heb wel met zo'n babyboomer ruzie gehad, dat ik te weinig ruimte liet om in te halen. Ik kan niet meer naar rechts fietsen en ik kan niks aan doen dat het fietspad op dat stukje smal is.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:57 schreef AgnesGru het volgende:
Het ligt nooit aan hen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb wel met zo'n babyboomer ruzie gehad, dat ik te weinig ruimte liet om in te halen. Ik kan niet meer naar rechts fietsen en ik kan niks aan doen dat het fietspad op dat stukje smal is.
Ik had zo'n oudje die bijna op mijn fiets knalde toen ze van de stoep op het fietspad op reed toen ik net langs fietste op het fietspad.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde types als de blik-op-oneindig/rechtdoor-gaand-verkeer-gaat-voor mensjes die ik regelmatig tegenkom op de weg. Dat zijn ook vaak dames en heren van een zekere leeftijd.
Winterspelenquote:
Het is blij met de prestaties op het ijs.quote:
Ik denk niet dat er eerder zoveel topics van mij zijn gesloten op één dagquote:
Eigenlijk was dit natuurlijk ook een grap. Dit kan gewoon niet echt gebeurd zijnquote:
Baggeraarquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er eerder zoveel topics van mij zijn gesloten op één dag
Jij denkt, tong80 ligt in het ziekenhuis ik vervang hem maar evenquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er eerder zoveel topics van mij zijn gesloten op één dag
quote:
Nog 22 dagen!quote:
Ja leuk. Ik heb dus ooit gehad dat ik iemand inhaalde, die opeens ook bedacht de persoon voor zich in te gaan halen dus ik wijk uit want meneer naast mij komt opeens mijn kant op. Terwijl dit allemaal gebeurde had een scooter net bedacht dat dat mini-gaatje die ik open liet wel voldoende was om met 3 naast elkaar te rijden. Ik heb een week lang een hersenschudding gehad omdat we alle 3 onderuit gingen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb wel met zo'n babyboomer ruzie gehad, dat ik te weinig ruimte liet om in te halen. Ik kan niet meer naar rechts fietsen en ik kan niks aan doen dat het fietspad op dat stukje smal is.
Dat klopt, morgen over drie weken is de opening.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nog 22 dagen!
Althans twee dagen geleden toen ik er ging vaccineren stond er heel groot "Nog 24 dagen" voor Papendal aangegeven. Dus zal het nu wel 22 dagen zijn
quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:44 schreef molloot200 het volgende:
Verder zit ik er doorheen maar moet ik doorrrrrrrrrrrrr met m'n verslag, mweh
Leuk!quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat klopt, morgen over drie weken is de opening.
Ja vast, maar op dit moment is het even klaar met m'n mentale gesteldheid dus even een korte pauze ingelast maar over een halfuur moet ik weer door en daar kijk ik nu alweer tegenopquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*ja hier moest ik aan denken omdat hij eerder ook al voorbij kwam
Even wat positivie vibes jouw kant opquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:44 schreef molloot200 het volgende:
Kom op je kan het!!quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:44 schreef molloot200 het volgende:
Nu heb ik TANZEN!! TUUUDUUDUDUDUDU TUDUUUDUDUDU in mijn hoofdquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Even wat positivie vibes jouw kant op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is niet meer nodig, ik ben klaarquote:
Qua positieve vibes zijn deze filmpjes zeker goedquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Even wat positivie vibes jouw kant op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zelf vooral het sax deuntje.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nu heb ik TANZEN!! TUUUDUUDUDUDUDU TUDUUUDUDUDU in mijn hoofd![]()
Hoera voor je sterke tanden!quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is niet meer nodig, ik ben klaar
Geen oorzaak, tanden en tandvlees zijn gewoon gezond. Kon klemmen zijn, of hormonaal, maar met mijn tanden is fysiek niets mis. Er zit nu desensifier op mijn tandjes. Het moet uiteindelijk vanzelf over gaan maar dat kan een tijd duren.
Dus mijn tanden kunnen gezellig een clubje vormen met mijn heup
Waarom weet ik hier niks van 😮quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Zitten we allemaal al klaar voor de nieuwe Muse zo om 4 uur?
Dit vond ik altijd een zeer verontrustende aflevering van FOP.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoera voor je sterke tanden!
[ afbeelding ]
Ik vond hem wel leukquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit vond ik altijd een zeer verontrustende aflevering van FOP.
Vermakelijk, maar ook zeker verontrustend.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vond hem wel leukIk gebruik de zin 'Ja dat is helder en goed te zien' ook nog wel eens
Juist een belangrijke boodschap dat je niet moet willen dat iedereen hetzelfde is en je moet omarmen dat wat je uniek maaktquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vermakelijk, maar ook zeker verontrustend.
Oké mooiquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Waarbij het tijdsverschil iets kleiner is. En schaatsen zal bijna altijd wel eind van de ochtend of begin van de middag zijn. Shorttrack denk ik ook wel. Ik heb alleen nog niet naar de uitzendtijden gekeken.
Ik heb vaak naar FOP gekeken maar ik kan me deze aflevering totaal niet herinnerenquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit vond ik altijd een zeer verontrustende aflevering van FOP.
Ik las net in het shorttrack topic nog de bevestiging dat shorttrack allemaal in de middag is, dus dat is ook makkelijk te zien.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oké mooikon ook bijna niet anders dat we schaatsen op een goed tijdstip voor ons zouden krijgen
Het doet je tandarts fobie geen goed.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb vaak naar FOP gekeken maar ik kan me deze aflevering totaal niet herinneren
Hier is die:quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waarom weet ik hier niks van 😮
Timmy wordt belachelijk gemaakt vanwege zijn gebit en wenst dat iedereen hetzelfde is zodat er niet meer om uiterlijk gelachen kan worden. Iedereen wordt een grijze spat, Cosmo en Wanda kunnen Timmy niet meer vinden en daarom besluit hij een poster te makenquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb vaak naar FOP gekeken maar ik kan me deze aflevering totaal niet herinneren
Ik vind deze bij de eerste luisterbeurt al erg goedquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Goedgekeurd!quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Daar heb ik misschien nog wel meer zin dan het schaatsenquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik las net in het shorttrack topic nog de bevestiging dat shorttrack allemaal in de middag is, dus dat is ook makkelijk te zien.
Ja, hier ben ik het wel mee eens. Heb 'm in mijn discover lijst geplaatst, wie weet ga ik 'm wat meer waarderen als ik 'm vaker heb geluisterd.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Goedgekeurd!
Klinkt qua stijl een beetje als een grote mashup van alles wat ze tot nu toe hebben gemaakt
Dat is toch een heel andere aflevering dan die van het gifje van de gestoorde tandarts + maffe zoon?quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Timmy wordt belachelijk gemaakt vanwege zijn gebit en wenst dat iedereen hetzelfde is zodat er niet meer om uiterlijk gelachen kan worden. Iedereen wordt een grijze spat, Cosmo en Wanda kunnen Timmy niet meer vinden en daarom besluit hij een poster te maken
[ afbeelding ] (dit is die helder en goed te zien quote). Uiteindelijk maakt hij een petje van de binnenkant van de soufflé die zijn moeder heeft gemaakt, want als enige object in de wereld heeft dat wel kleur. Terwijl de soufflé inzakt beseft Timmy dat zijn moeder nog steeds niet kan koken en zijn vader nog steeds maf is en dus is nog steeds niet iedereen echt hetzelfde, waarna hij wenst dat alles weer normaal wordt
Dat klinkt inderdaad wel een beetje zo. Daardoor ligt die gelijk wel al goed in het gehoor. Wat wel weer het risico kan zijn, dat die dat niveau niet veel meer ontstijgt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Goedgekeurd!
Klinkt qua stijl een beetje als een grote mashup van alles wat ze tot nu toe hebben gemaakt
Het is een stuk spannender ja. Enige nadeel zijnd e penalty's, maar die zijn er ook niet elke race.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daar heb ik misschien nog wel meer zin dan het schaatsen
Nee hoorquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is toch een heel andere aflevering dan die van het gifje van de gestoorde tandarts + maffe zoon?
Misschien ben ik dan in de war. Toch weer de labiliteit.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee hoorKijk maar. Momentje tandbal zit op 2:13, vanaf 3:25 zijn ze grijze spatten. De tandarts zit volgens mij wel in meerdere afleveringen
Ik ga gewoon ook alvast verwachten dat het een keer gebeurt of dat Schulting een keer onderuitgaat, kan het alleen maar meevallen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is een stuk spannender ja. Enige nadeel zijnd e penalty's, maar die zijn er ook niet elke race.
Dat zal dan wel weer tijdens de relay zijn, daar overkomt dat haar nog wel eens. In haar eigen races eigenlijk zelden nog.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon ook alvast verwachten dat het een keer gebeurt of dat Schulting een keer onderuitgaat, kan het alleen maar meevallen.
Het leuke aan shorttrack vind ik dat het lekker snel is en tot de laatste ronde spannend. Maar het is soms ook wel heel chaotisch, vooral die ploegen-onderdelenquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daar heb ik misschien nog wel meer zin dan het schaatsen
Ja soms zit ik me echt af te vragen hoe ze dat bij die relay doenquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het leuke aan shorttrack vind ik dat het lekker snel is en tot de laatste ronde spannend. Maar het is soms ook wel heel chaotisch, vooral die ploegen-onderdelen
Bedankt voor de jinx.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal dan wel weer tijdens de relay zijn, daar overkomt dat haar nog wel eens. In haar eigen races eigenlijk zelden nog.
Die tweede ziet eruit alsof die na middernacht nat is geworden en eten heeft gekregenquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:46 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Steen dilemma! Ze zijn ongeveer even duur en even zwaar
[poll=3463]
De eerste ziet er dan weer uit als wat griotten die te lang tussen de kussens van de bank hebben doorgebracht. Tevens heb ik nu zin in griottenquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die tweede ziet eruit alsof die na middernacht nat is geworden en eten heeft gekregen
quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oké mooikon ook bijna niet anders dat we schaatsen op een goed tijdstip voor ons zouden krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron
Ziet er wel goed uit
Fuck the EBU
Goede tip! ik ga zo luisterenquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:53 schreef Hamlapjes het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:52 schreef BillDauterive het volgende:
Bij steen 1 dacht ik: "wat een rare beignets en wat zit erin?"
quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:51 schreef Yesse het volgende:
[..]Gelukkig lijkt het erop dat het thuiswerkadvies voorlopig nog in stand blijftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron
Ziet er wel goed uit
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
[..]Thanks! dit zijn prima tijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron
Ziet er wel goed uit![]()
[..]Dit is een bijzonder goede bron voor een nader te maken topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron
Ziet er wel goed uit
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Fijnquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is niet meer nodig, ik ben klaar
Geen oorzaak, tanden en tandvlees zijn gewoon gezond. Kon klemmen zijn, of hormonaal, maar met mijn tanden is fysiek niets mis. Er zit nu desensifier op mijn tandjes. Het moet uiteindelijk vanzelf over gaan maar dat kan een tijd duren.
Dus mijn tanden kunnen gezellig een clubje vormen met mijn heup
Op zich is dit de beste tot nu toe maar ik heb helaas dus nog steeds wel gevoelige tanden. Maar wie weet gaat het snel beterquote:
Berenhapquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:46 schreef Arizona het volgende:
Ik heb een patat oorlog en een berehap pinda gegeten.
Nu lig ik vadsig maar voldaan op de bank
Wel met spekjes toch?quote:
Uiteraard.quote:
Witte bonen in/bij de boerenkool ? Is dat typisch Zeeuws ?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uiteraard.
Boerenkool, aardappelen, witte bonen en spekjes en kruiden. En rookworst natuurlijk.
Yesquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn pakje wordt net bezorgd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh hoe is de stoofbijbel? Is dat veel VLEESVLEESVLEES of ook wel vega?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:16 schreef AgnesGru het volgende:
Hier wordt iets met gele curry, een recept uit de stoofbijbel.
Door de kidnapper?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit was akelig herkenbaar. Toch even doen sjaan! Je lichaam zal je dankbaar zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:14 schreef Cyan9 het volgende:
Ik moet nog koken, maar eigenlijk niet zo veel zin.
Of je haalt iets. Bijvoorbeeld patat oorlog en een berehap pindaquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:14 schreef Cyan9 het volgende:
Ik moet nog koken, maar eigenlijk niet zo veel zin.
Daar lijkt het wel op.quote:
Mijn vader nam het pakket aan, maar hij deed alsof het alsnog door DPD was bezorgd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:38 schreef Mandy040986 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn vader nam het pakket aan, maar hij deed alsof het alsnog door DPD was bezorgd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FIJN!!!!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Zo klopt ie.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of je haalt iets. Bijvoorbeeld patat frietje oorlog en een berehap berenklauw pinda satésaus
Ik vind hem echt top. Je hebt verschillende hoofdstukken (groente, gevogelte, kalf, lam, rund, varken, wild, vis, vruchten). Dus best veel variatie. Al is de hoofdmoot vlees.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh hoe is de stoofbijbel? Is dat veel VLEESVLEESVLEES of ook wel vega?
Gelukkig MandySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Mja dan kan ik één hoofdstuk gebruikenquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vind hem echt top. Je hebt verschillende hoofdstukken (groente, gevogelte, kalf, lam, rund, varken, wild, vis, vruchten). Dus best veel variatie. Al is de hoofdmoot vlees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wauwquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Hmm The Sopranoes toch wel, denk ik.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:24 schreef Meke het volgende:
Wat zijn trouwens series die andere mensen al jaren keken waarvan je niet snapt dat ze nooit aan jou aangeraden zijn?![]()
Ik heb dat ECHT heel bij Dr Who en Once Upon A Time. Daarvan denk ik echt: dit SCHREEUWT Meke waarom heeft dit jaren zonder mijn medeweten bestaan
Witte bonen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uiteraard.
Boerenkool, aardappelen, witte bonen en spekjes en kruiden. En rookworst natuurlijk.
Once Upon A Time is wel eens genoemd hierquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:24 schreef Meke het volgende:
Wat zijn trouwens series die andere mensen al jaren keken waarvan je niet snapt dat ze nooit aan jou aangeraden zijn?![]()
Ik heb dat ECHT heel bij Dr Who en Once Upon A Time. Daarvan denk ik echt: dit SCHREEUWT Meke waarom heeft dit jaren zonder mijn medeweten bestaan
Da's ook een manier om het te beslissenquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:38 schreef Momo het volgende:
Ik heb trouwens steen 1 gekocht want steen 2 was al weg
Ja toen keek ik het allangquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Once Upon A Time is wel eens genoemd hier
Downton Abbey in mijn gevalquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:24 schreef Meke het volgende:
Ja zo kan het ook.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's ook een manier om het te beslissen
Op vergelijkbare wijze heb ik vorige week de knoop doorgehakt welke kunstkerstboom ik zou kopen. Ik had er twee over, gekozen voor een, die was toch niet te bestellen en daarna maar de andere genomen
Ik neem aan dat je wel wist dat het bestond? Dat soort series heb ik ook wel, zoals Bojack Horseman. Helemaal in mijn straatje, maar ik had het nog nooit gekeken tot een half jaartje geleden.quote:
Ja, ik wist dat het bestond, ik hoorde er mensen wel eens over maar nooit de link gelegd dat dat een serie voor mij zou zijnquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel wist dat het bestond? Dat soort series heb ik ook wel, zoals Bojack Horseman. Helemaal in mijn straatje, maar ik had het nog nooit gekeken tot een half jaartje geleden.
Ik ben altijd huiverig voor die serie, want ik heb nogal de indruk dat mensen als Pablo Escobar er nogal in verheerlijkt worden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:02 schreef ijs_beer het volgende:
Moet nog altijd aan Narcos beginnen.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Pakket van maandag kan retour zenden, want er miste onderdelen.
Van wat ik mij ervan kan herinneren viel dat in dit geval nog wel mee.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben altijd huiverig voor die serie, want ik heb nogal de indruk dat mensen als Pablo Escobar er nogal in verheerlijkt worden.
Valt hartstikke mee in deze serie.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben altijd huiverig voor die serie, want ik heb nogal de indruk dat mensen als Pablo Escobar er nogal in verheerlijkt worden.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:05 schreef Em31 het volgende:
Goedemorgen
Word hier wakker met een pushmelding dat Djokovic alsnog weg moet. AustraliëGoden.
Yessaaaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:05 schreef Em31 het volgende:
Goedemorgen
Word hier wakker met een pushmelding dat Djokovic alsnog weg moet. AustraliëGoden.
Op welke redenen volgens de covid regels daar?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:08 schreef AgnesGru het volgende:
Djokovic moet Australië verlaten na intrekken visum door Australische minister
https://nos.nl/l/2413010
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:08 schreef AgnesGru het volgende:
Djokovic moet Australië verlaten na intrekken visum door Australische minister
https://nos.nl/l/2413010
Hij had zelf al gezegd dat hij iets fout in had gevuld. Kunnen ze gok ik zo moeilijk nu wel ineens een uitzondering geven als niemand dat mag.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op welke redenen volgens de covid regels daar?
Kan hij zich mooi samen met Lewis Hamilton een clubje vormen dat ze groot onrecht is aangedaan
Ik weet dat je een hekel aan Hamilton hebt. Maar tenzij jij iets anders weet, hebben deze situaties totaal niks met elkaar te vergelijken. Djokovic heeft de boel opgelicht of de regels overtreden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan hij zich mooi samen met Lewis Hamilton een clubje vormen dat ze groot onrecht is aangedaan
Ik heb geen hekel aan Hamilton. Qua prestaties een goede coureur, maar zijn dramatische gedrag is een erger punt. Daar ben ik niet enige in.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet dat je een hekel aan Hamilton hebt. Maar tenzij jij iets anders weet, hebben deze situaties totaal niks met elkaar te vergelijken. Djokovic heeft de boel opgelicht of de regels overtreden.
En naar mijn weten is Hamilton geen antivaxxer.
Ja. Al zal hij zijn vader het wel weer een groot onrecht noemen. En de Servische regering zal het wel weer als bewijs zien dat iedereen tegen Servië isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij had zelf al gezegd dat hij iets fout in had gevuld. Kunnen ze gok ik zo moeilijk nu wel ineens een uitzondering geven als niemand dat mag.
Ook wel dom eigenlijk dat hij dat gewoon al toegaf
Nee. Maar dan kun je dat hooguit vergelijken met het gedrag van Djokovic t/m 2019. In gaat geval zijn het beide vervelende jankerds.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Hamilton. Qua prestaties een goede coureur, maar zijn dramatische gedrag is een erger punt. Daar ben ik niet enige in.
Dit wordt genieten.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al zal hij zijn vader het wel weer een groot onrecht noemen. En de Servische regering zal het wel weer als bewijs zien dat iedereen tegen Servië is
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:20 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Eens. Het zou het toernooi alleen naar overschaduwen. Plus dat hij de hele tijd uitgejouwd zou worden was ook weer niet ideaal geweest.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit wordt genieten.![]()
Ben blij dat we nu een normale Australian Open krijgen. Zag het geschreeuw en gedoe van hem al helemaal voor me en dan straks nog winnen ook.
Nee was hoe dan ook drama geworden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Het zou het toernooi alleen naar overschaduwen. Plus dat hij de hele tijd uitgejouwd zou worden was ook weer niet ideaal geweest.
En dan hadden we heel lang het GOAT geneuzel aan moeten horenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit wordt genieten.![]()
Ben blij dat we nu een normale Australian Open krijgen. Zag het geschreeuw en gedoe van hem al helemaal voor me en dan straks nog winnen ook.
Dat ‘waarom krijg ik niet zoveel respect als Federer en Nadal’ is ook weer een stukje lastiger geworden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dan hadden we heel lang het GOAT geneuzel aan moeten horen
Ik wens hem wel long covid toe.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:53 schreef Mandy040986 het volgende:
Benieuwd hoe ie dat bij de US Open gaat doen. Volgens mij moet je daar ook volledig gevaccineerd zijn als je daar naar binnen wilt. Of zou hij dan weer heel toevallig twee weken van te voren “corona oplopen”?
De Servische GGD heeft al een mailtje gehad.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:53 schreef Mandy040986 het volgende:
Benieuwd hoe ie dat bij de US Open gaat doen. Volgens mij moet je daar ook volledig gevaccineerd zijn als je daar naar binnen wilt. Of zou hij dan weer heel toevallig twee weken van te voren “corona oplopen”?
Ik moest zowat hardop lachen. Beste Pushbericht ooitquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:05 schreef Em31 het volgende:
Goedemorgen
Man man manquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wens hem wel long covid toe.
Nee, maar ik zou er niet rouwig om zijn.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/tennis/(...)alian-open~a796fd5c/quote:Djokovic maakte fouten in deze procedure. Zo was hij na zijn vermeende positieve test nog twee dagen op diverse publieke activiteiten. Bovendien gaf hij aan dat hij niet in andere landen dan Servië was geweest voor het vertrek naar Australië. Dat klopte niet, hij trainde nog in Spanje. Daarnaast werd getwijfeld aan de juistheid van zijn positieve test. Djokovic was überhaupt nooit van plan geweest zich te laten vaccineren.
Altijd weer lachen met die dekselse Putin.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:38 schreef Momo het volgende:
Rusland heeft met een cyberattack bijna alles platgelegd in Oekraine...
Och ja, een mogelijke oorlog op Europese continent kan er ook nog bij met nu nog gaande pandemiequote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:38 schreef Momo het volgende:
Die wil al die oud Sovjet landen nog onder zijn hand hebben. Laatst ook in Kazachstan dat iedereen op straat ging demonstreren en gedeelte van het leger zich terugtrekt. Komt het leger van Putin even binnen, schiet wat mensen neer en nu is alles weer "normaal".quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Altijd weer lachen met die dekselse Putin.
Ik word hier dus serieus wel zenuwachtig van hoor, wtf is de bedoeling. Kan toch niet waar zijn dat ze dat echt gaan doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:38 schreef Momo het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe weten we trouwens zeker dat het Rusland is die dit gedaan heeft?
Dit is geen bewijs dat Rusland dat gedaan heeft, kan ook zijn om Rusland in een slecht daglicht te zetten.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:00 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit werd er op overheid websites gezet, ik weet niet wie verder een hekel heeft aan Oekraine en je bent geen pannenkoek als je dit kan.
Oei Rusland in een slecht daglicht zetten, ja dat was nog niet het geval.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is geen bewijs dat Rusland dat gedaan heeft, kan ook zijn om Rusland in een slecht daglicht te zetten.
Nu zeg ik niet dat Rusland dit niet gedaan kan hebben of zou doen.
Zelfs de vvormgeving straalt iets engs uit.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:00 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit werd er op overheid websites gezet, ik weet niet wie verder een hekel heeft aan Oekraine en je bent geen pannenkoek als je dit kan.
Echt hè. 2022 begint weer lekkerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik word hier dus serieus wel zenuwachtig van hoor, wtf is de bedoeling. Kan toch niet waar zijn dat ze dat echt gaan doen.
Pas sinds 1991 ongeveer.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oei Rusland in een slecht daglicht zetten, ja dat was nog niet het geval.
Dat dachten we in 2020 ook.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het kán toch niet erger worden dan 2021 zou je zeggen.
Ik denk echt dat Putin welbewust op ramkoers is eigenlijk... Dat gaat een hoop ellende en doden opleveren.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik word hier dus serieus wel zenuwachtig van hoor, wtf is de bedoeling. Kan toch niet waar zijn dat ze dat echt gaan doen.
Ik weiger te accepteren dat het nog een keer gebeurtquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat dachten we in 2020 ook.
Bizar, kan het gewoon bijna niet geloven.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Putin welbewust op ramkoers is eigenlijk... Dat gaat een hoop ellende en doden opleveren.
Neuh, gewoon het reguliere ‘even laten zien wie de baas is’. Over een paar maanden overschrijden ze met het leger weer ‘per ongeluk’ de grens van Litouwen ofzo.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Putin welbewust op ramkoers is eigenlijk... Dat gaat een hoop ellende en doden opleveren.
Die positieve test blijft sowieso wel een bijzondere, omdat die op basis van een medische uitzondering naar Australië zou gaan (eind november was dat). Maar de uitzondering was herstel van een besmetting. En die had hij niet recent gehad. Dus kon hij er zo zeker van zijn dat hij zou gaan? Daarvoor moest die nog besmet gaan zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[..]
https://www.ad.nl/tennis/(...)alian-open~a796fd5c/
Ik had gisteren ook de prik links, en door die prik is het nu hyperlinks geworden, hihaho.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:17 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen, het boostertje is vanmorgen in de linkerarm gezet.
"Russische variant van TomTom gaf aan dat dit de kortste route was".quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Neuh, gewoon het reguliere ‘even laten zien wie de baas is’. Over een paar maanden overschrijden ze met het leger weer ‘per ongeluk’ de grens van Litouwen ofzo.
Omdat dictator spelen, zo leuk is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bizar, kan het gewoon bijna niet geloven.
Waarom wil dat land toch zo'n ongelofelijk kloteland zijn.
Daarvoor heb je game the Simsquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat dictator spelen, zo leuk is.
Het stinkt aan alle kantenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die positieve test blijft sowieso wel een bijzondere, omdat die op basis van een medische uitzondering naar Australië zou gaan (eind november was dat). Maar de uitzondering was herstel van een besmetting. En die had hij niet recent gehad. Dus kon hij er zo zeker van zijn dat hij zou gaan? Daarvoor moest die nog besmet gaan zijn.
Dus of hij heeft zich bewust proberen te laten besmetten en/of heeft een moment aangegrepen om de besmetting te verzinnen. Waarbij het wel goed uitkwam dat die zich moest laten testen omdat die naast een besmette basketballer had gestaan (waarvan ook een foto was).
Ja. Wat Rusland al meerdere keren per jaar doet. Het gebeurd vrij vaak dat een Rusdisch vliegtuig boven grondgebied komt waar ze niet mogen komen, waarna ze weer terug geloodst worden door NAVO vliegtuigen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Neuh, gewoon het reguliere ‘even laten zien wie de baas is’. Over een paar maanden overschrijden ze met het leger weer ‘per ongeluk’ de grens van Litouwen ofzo.
Nou Fred, dit is toch wel even een tikje erger dan dat momenteel.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daarom speel ik dat ook.quote:
Dit vind ik een aparte bijwerking van de booster?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:34 schreef Em31 het volgende:
Sinds ik mijn booster heb gehad is mijn laptop ineens heel traag trouwens.
Die chip interfereert met het moederbord.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:34 schreef Em31 het volgende:
Jouw eigen chip verbruikt teveel data nuquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:34 schreef Em31 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die chip interfereert met het moederbord.
Dit lijkt me geen toeval inderdaad.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jouw eigen chip verbruikt teveel data nu
Je zult er maar wonen. Als gewone burger. Vreselijkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh, ik geloof best in een zeker opportunisme. En ongetwijfeld nog wat factoren als een zeker minderwaardigheidscomplex en verlangen de grootmacht van weleer te worden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou Fred, dit is toch wel even een tikje erger dan dat momenteel.
Putin loert áltijd op zwakke momenten van z'n opponenten, dat zag je bijv. Georgië en eerder bij de Krim ook.
Ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je zult er maar wonen. Als gewone burger. Vreselijk
Maar dan heb je alleen de staatsomroep. Dus is het allemaal de schuld van het Westen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
In Rusland bedoel je of in Oekraine?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad Oekraïnequote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:56 schreef Strani het volgende:
[..]
In Rusland bedoel je of in Oekraine?
In Rusland maken de meeste mensen zich weinig zorgen om de politiek, die leven gewoon hun eigen leven en bemoeien zich nergens mee. Wat ik ook prima kan begrijpen.
Ja dat lijkt me inderdaad wel heel heftig.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad Oekraïne![]()
Dat je daar als doorsnee persoon maar zit te wachten wat het grote buurland gaat doen…
Bij Chef's Table gaat een aflevering over de White Rabbit in Moskou. Daar gaat het ook over Rusland en politiek, rond die tijd dat er sancties kwamen en ze geen groente/fruit meer kregen enzo. Die chef zei toen dat ze dachten dat er toen 'iets' zou gebeuren omdat het de mensen zou raken o.i.d., maar toen bleek dat ze het zelf voor een groot deel ook konden verbouwen en gaf het ze juist vertrouwen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:56 schreef Strani het volgende:
[..]
In Rusland bedoel je of in Oekraine?
In Rusland maken de meeste mensen zich weinig zorgen om de politiek, die leven gewoon hun eigen leven en bemoeien zich nergens mee. Wat ik ook prima kan begrijpen.
Ja, het is gewoon een andere wereld. En daarbij groeit men daar nog altijd op met de angst om je hoofd boven het maaiveld uit te steken. En het is precies wat je zegt; zolang de mensen kunnen eten en leven, vinden de meesten het niet nodig om zich zorgen te maken over de politieke situatie.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bij Chef's Table gaat een aflevering over de White Rabbit in Moskou. Daar gaat het ook over Rusland en politiek, rond die tijd dat er sancties kwamen en ze geen groente/fruit meer kregen enzo. Die chef zei toen dat ze dachten dat er toen 'iets' zou gebeuren omdat het de mensen zou raken o.i.d., maar toen bleek dat ze het zelf voor een groot deel ook konden verbouwen en gaf het ze juist vertrouwen.
Er verandert niets zolang ze het nog 'goed' hebben, al kunnen wij ook niet helemaal inschatten hoe dat allemaal precies zit daar en wat goed is.
Zelfde met een Nederlandse correspondent die ooit mensen op straat ging vragen wat ze dachten over MH17. De helft zei direct dat Rusland er niets mee te maken had, de andere helft durfde een beetje hardop te zeggen dat ze wel gehoord hadden dat Rusland dat misschien gedaan had.
https://nos.nl/artikel/24(...)door-digitale-aanvalquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:00 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals? Amerika kan ik nog wel wat verzinnen, maar Europa?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:12 schreef Strani het volgende:
Los van dit over Oekraine ben ik ook wel van mening trouwens dat de westerse wereld Rusland wel héél makkelijk van alles de schuld geeft. Het komt vaak wel heel handig uit.
In dit geval, omdat ik ook dit nieuws heel erg heb gevolgd, heeft Rusland het westen gewoon in een hoekje gedrukt met onmogelijke eisen (zoals bijvoorbeeld dat Zweden, Finland, Oekraïne, Georgië niet bij de NAVO toe mogen treden, en alle troepen uit Oost-Europa wegmoeten [ook uit NAVO-landen als Polen]). Dan is het nu wel heel gemakkelijk om te zeggen "hey het westen wil niet naar ons luisteren, dan maar zo". Zij wisten ook wel dat het westen sowieso niet zou luisteren naar dat soort eisen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:12 schreef Strani het volgende:
Los van dit over Oekraine ben ik ook wel van mening trouwens dat de westerse wereld Rusland wel héél makkelijk van alles de schuld geeft. Het komt vaak wel heel handig uit.
Nou bijvoorbeeld digitale dingen (hacken), men wijst altijd direct naar Rusland maar daar is niet altijd duidelijk bewijs voor. (In dit geval van vandaag lijkt de kans me dan weer wel vrij groot trouwens).quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zoals? Amerika kan ik nog wel wat verzinnen, maar Europa?
Ja, ben ik met je eensquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In dit geval, omdat ik ook dit nieuws heel erg heb gevolgd, heeft Rusland het westen gewoon in een hoekje gedrukt met onmogelijke eisen (zoals bijvoorbeeld dat Zweden, Finland, Oekraïne, Georgië niet bij de NAVO toe mogen treden, en alle troepen uit Oost-Europa wegmoeten [ook uit NAVO-landen als Polen]). Dan is het nu wel heel gemakkelijk om te zeggen "hey het westen wil niet naar ons luisteren, dan maar zo". Zij wisten ook wel dat het westen sowieso niet zou luisteren naar dat soort eisen.
Verder is het inderdaad zo dat niet voor alle situaties Rusland de schuld moet krijgen. Maar in dit geval eigenlijk gewoon wel.
Mwah, die heeft Rusland wel hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wacht ook nog op het bewijs van de massavernietigingswapens.
Niet zo vreemd inderdaad, als je je altijd zo gedraagt. Verder hebben wij ook maar half door hoeveel last de buurlanden van Rusland hebben. Macron en Merkel wilden Putin laatst uitnodigen in Brussel, was interessant om de reactie van meerdere landen te zien, hoe boos ze waren dat het alleen al voorgesteld werd.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld digitale dingen (hacken), men wijst altijd direct naar Rusland maar daar is niet altijd duidelijk bewijs voor. (In dit geval van vandaag lijkt de kans me dan weer wel vrij groot trouwens).
Ach, Putin en Biden zitten gewoon vanavond weer aan de telefoon om af te spreken wanneer ze weer gaan klaverjassenquote:
Maar heb je dan een hekel aan het hele land, of aan de politiek?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Niet zo vreemd inderdaad, als je je altijd zo gedraagt. Verder hebben wij ook maar half door hoeveel last de buurlanden van Rusland hebben. Macron en Merkel wilden Putin laatst uitnodigen in Brussel, was interessant om de reactie van meerdere landen te zien, hoe boos ze waren dat het alleen al voorgesteld werd.
Ik blijf sowieso altijd een hekel aan Rusland hebben door alles rond MH17. Hoe ongelofelijk slecht kun je zijn. Zo ongelofelijk pijnlijk voor alle nabestaanden, dat gevoel moet echt verschrikkelijk zijn.
Toch wel een hyperlink naar FOK! hequote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook de prik links, en door die prik is het nu hyperlinks geworden, hihaho.
Ruim 6000 kernkoppen naar schatting. Dat schiet best opquote:
Aan de politiek natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar heb je dan een hekel aan het hele land, of aan de politiek?
Ja oké dan zitten we wel op dezelfde golflengte.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Aan de politiek natuurlijk.![]()
Oké en ook aan Filipp Kirkorov.
Ja, dit kan nog wel eens consequenties hebben voor gasprijzen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:25 schreef Fred_B het volgende:
Overigens zou het al heel erg helpen als de EU op energiegebied zelfvoorzienend zou zijn, in plaats van afhankelijk van Russisch gas. Maar goed, dat is politiek onhaalbaar, dus blijven we voor eeuwig chantabel door Putin en co.
Dat zou heel veel schelen ja. Idem met niet meer afhankelijk zijn van olie uit het Midden-Oosten zodat je dan eindelijk Saudi Arabië zou kunnen aanpakken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:25 schreef Fred_B het volgende:
Overigens zou het al heel erg helpen als de EU op energiegebied zelfvoorzienend zou zijn, in plaats van afhankelijk van Russisch gas. Maar goed, dat is politiek onhaalbaar, dus blijven we voor eeuwig chantabel door Putin en co.
Toch niet aan de immer sympathieke Kirkorov? Die deed die Moldavische nationale finale vorig jaar immers nog zo leukquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Aan de politiek natuurlijk.![]()
Oké en ook aan Filipp Kirkorov.
De punten voor Moldavië in de halve finale waren ook hélemaal niet dubieus.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch niet aan de immer sympathieke Kirkorov? Die deed die Moldavische nationale finale vorig jaar immers nog zo leuk
Schijnt dit jaar betrokken te zijn bij Rusland en misschien ook Armeniëquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch niet aan de immer sympathieke Kirkorov? Die deed die Moldavische nationale finale vorig jaar immers nog zo leuk
Precies, dat zou ons leven een stuk makkelijker maken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou heel veel schelen ja. Idem met niet meer afhankelijk zijn van olie uit het Midden-Oosten zodat je dan eindelijk Saudi Arabië zou kunnen aanpakken.
Dat is één van de zeldzame scores die ik nog wel geloof, want in Portugal wonen vrij veel Moldaviërs en Oekraïners. In Italië ook trouwens, die geven ook altijd veel aan die landen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
De punten voor Moldavië in de halve finale waren ook hélemaal niet dubieus.
12 punten uit Portugal, meer dan logisch.
Jup inderdaad een aanrader, gaat ook echt naar interessante plekken in Oost-Europaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:33 schreef Strani het volgende:
Ik kan trouwens voor mensen die wel interesse hebben in het 'normale' Russische leven het YouTube-kanaal van Bald and Bankrupt aanbevelen. Die is echt geweldig. Engelse man die vloeiend Russisch spreekt en de mooiste gesprekken heeft met mensen. Hij gaat ook wel eens naar andere delen van de wereld.
Jaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Jup inderdaad een aanrader, gaat ook echt naar interessante plekken in Oost-Europa
Dan gaat Rusland wel Top 10 scorenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Schijnt dit jaar betrokken te zijn bij Rusland en misschien ook Armenië
Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:33 schreef Strani het volgende:
Ik kan trouwens voor mensen die wel interesse hebben in het 'normale' Russische leven het YouTube-kanaal van Bald and Bankrupt aanbevelen. Die is echt geweldig. Engelse man die vloeiend Russisch spreekt en de mooiste gesprekken heeft met mensen. Hij gaat ook wel eens naar andere delen van de wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |