Eigenlijk was dit natuurlijk ook een grap. Dit kan gewoon niet echt gebeurd zijnquote:
Baggeraarquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er eerder zoveel topics van mij zijn gesloten op één dag
Jij denkt, tong80 ligt in het ziekenhuis ik vervang hem maar evenquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er eerder zoveel topics van mij zijn gesloten op één dag
quote:
Nog 22 dagen!quote:
Ja leuk. Ik heb dus ooit gehad dat ik iemand inhaalde, die opeens ook bedacht de persoon voor zich in te gaan halen dus ik wijk uit want meneer naast mij komt opeens mijn kant op. Terwijl dit allemaal gebeurde had een scooter net bedacht dat dat mini-gaatje die ik open liet wel voldoende was om met 3 naast elkaar te rijden. Ik heb een week lang een hersenschudding gehad omdat we alle 3 onderuit gingen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb wel met zo'n babyboomer ruzie gehad, dat ik te weinig ruimte liet om in te halen. Ik kan niet meer naar rechts fietsen en ik kan niks aan doen dat het fietspad op dat stukje smal is.
Dat klopt, morgen over drie weken is de opening.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nog 22 dagen!
Althans twee dagen geleden toen ik er ging vaccineren stond er heel groot "Nog 24 dagen" voor Papendal aangegeven. Dus zal het nu wel 22 dagen zijn
quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:44 schreef molloot200 het volgende:
Verder zit ik er doorheen maar moet ik doorrrrrrrrrrrrr met m'n verslag, mweh
Leuk!quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat klopt, morgen over drie weken is de opening.
Ja vast, maar op dit moment is het even klaar met m'n mentale gesteldheid dus even een korte pauze ingelast maar over een halfuur moet ik weer door en daar kijk ik nu alweer tegenopquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*ja hier moest ik aan denken omdat hij eerder ook al voorbij kwam
Even wat positivie vibes jouw kant opquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:44 schreef molloot200 het volgende:
Kom op je kan het!!quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:44 schreef molloot200 het volgende:
Nu heb ik TANZEN!! TUUUDUUDUDUDUDU TUDUUUDUDUDU in mijn hoofdquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Even wat positivie vibes jouw kant op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is niet meer nodig, ik ben klaarquote:
Qua positieve vibes zijn deze filmpjes zeker goedquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Even wat positivie vibes jouw kant op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zelf vooral het sax deuntje.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nu heb ik TANZEN!! TUUUDUUDUDUDUDU TUDUUUDUDUDU in mijn hoofd![]()
Hoera voor je sterke tanden!quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is niet meer nodig, ik ben klaar
Geen oorzaak, tanden en tandvlees zijn gewoon gezond. Kon klemmen zijn, of hormonaal, maar met mijn tanden is fysiek niets mis. Er zit nu desensifier op mijn tandjes. Het moet uiteindelijk vanzelf over gaan maar dat kan een tijd duren.
Dus mijn tanden kunnen gezellig een clubje vormen met mijn heup
Waarom weet ik hier niks van 😮quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Zitten we allemaal al klaar voor de nieuwe Muse zo om 4 uur?
Dit vond ik altijd een zeer verontrustende aflevering van FOP.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoera voor je sterke tanden!
[ afbeelding ]
Ik vond hem wel leukquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit vond ik altijd een zeer verontrustende aflevering van FOP.
Vermakelijk, maar ook zeker verontrustend.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vond hem wel leukIk gebruik de zin 'Ja dat is helder en goed te zien' ook nog wel eens
Juist een belangrijke boodschap dat je niet moet willen dat iedereen hetzelfde is en je moet omarmen dat wat je uniek maaktquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vermakelijk, maar ook zeker verontrustend.
Oké mooiquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Waarbij het tijdsverschil iets kleiner is. En schaatsen zal bijna altijd wel eind van de ochtend of begin van de middag zijn. Shorttrack denk ik ook wel. Ik heb alleen nog niet naar de uitzendtijden gekeken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |