quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:03 schreef Fascination het volgende:
Ik lees dat zaterdag mogelijk de kappers weer opengaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:26 schreef Redefine het volgende:
Klinkt goed hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spannend! Ben benieuwd hoe het uit gaat pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Kan straks eindelijk die kerstmuts van je UIquote:Op donderdag 13 januari 2022 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dat is echt wel nodig bij mij.
Die heb ik niet voor niks nog op.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kan straks eindelijk die kerstmuts van je UI
Vanuit Houston : Roger that.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:36 schreef Arizona het volgende:
Pakketjesupdate: er stopt NU een busje!
Is er een update over je pakketje?quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb ik niet voor niks nog op.
Hoera!quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:36 schreef Arizona het volgende:
Pakketjesupdate: er stopt NU een busje!
Sinds wanneer ben jij weer in het blauw gestoken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:18 schreef Redefine het volgende:
Alvast weer een update
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Ja, even de bagger overleven en dan kunnen we het forum met z'n allen gaan vullen met leuke topics!quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:20 schreef AgnesGru het volgende:
Yes @:ijs_beer is weer blauwdus OWS is open!
Nee, nog niet. En om eerlijk te zijn, verwacht ik ook niet dat ik deze week iets ga horen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Is er een update over je pakketje?
quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, even de bagger overleven en dan kunnen we het forum met z'n allen gaan vullen met leuke topics!
Louter kwaliteitsmopjes van mij tot nu toe. Wát voor kwaliteit laat ik wijselijk buiten beschouwingquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, even de bagger overleven en dan kunnen we het forum met z'n allen gaan vullen met leuke topics!
Wat fijn, dat klinkt goed!! Tuurlijk wel spannend maar dat komt altijd goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet zeggen dat ik ze leuker vind dat menig ontgroeningstopic.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Louter kwaliteitsmopjes van mij tot nu toe. Wát voor kwaliteit laat ik wijselijk buiten beschouwing
quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:18 schreef Redefine het volgende:
Alvast weer een update
Good busy!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
50?!?!?! Ik word al geïrriteerd als ik 10 mails heb en dat komt al bijna nooit voorquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:01 schreef Redefine het volgende:
Ik wilde even wat opzoeken in mijn mail en ook wat klaarzetten voor morgen. Kijk in mijn mailbox, al 50 mailsEn het is pas 14.00. Dat wordt morgen weer alles doorspitten
Die zijn zo cute hequote:Op donderdag 13 januari 2022 13:43 schreef MMF93 het volgende:
Er zijn hier sinds kort Alpaca's in de buurt, net naar toe gewandeld. Wat een pluizige wandelende bolletjes wol zijn dat toch.
Het verschilt natuurlijk per werk, maar bij ons is dit vrij normaal. Maar ja niets aan te doen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
50?!?!?! Ik word al geïrriteerd als ik 10 mails heb en dat komt al bijna nooit voor![]()
Succes morgen!
Hij had het al een paar topics geleden aangekondigd met de TT "Bont en blauwe beer"quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:20 schreef AgnesGru het volgende:
Yes @:ijs_beer is weer blauwdus OWS is open!
Genoeg te doen dan morgenquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:01 schreef Redefine het volgende:
Ik wilde even wat opzoeken in mijn mail en ook wat klaarzetten voor morgen. Kijk in mijn mailbox, al 50 mailsEn het is pas 14.00. Dat wordt morgen weer alles doorspitten
Ik heb vandaag al 8!! keer een telefoontje gehad, mijn energie is helemaal opquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:02 schreef Yesse het volgende:
[..]
50?!?!?! Ik word al geïrriteerd als ik 10 mails heb en dat komt al bijna nooit voor![]()
Succes morgen!
Waren het inhoudelijk lastige telefoontjes? En/of lang?quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al 8!! keer een telefoontje gehad, mijn energie is helemaal op
Onder welke steen lag jij?quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:12 schreef H_T het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij weer in het blauw gestoken?
Zo ook in FB, maar ik ben gewoon blij dat OWS open is. En toen ik zag dat we weer een blauwe beer hadden, was dat het sein dat ie daadwerkelijk open is.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij had het al een paar topics geleden aangekondigd met de TT "Bont en blauwe beer"
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Ah, dus daar ging dat overquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij had het al een paar topics geleden aangekondigd met de TT "Bont en blauwe beer"
quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:18 schreef H_T het volgende:
[..]Je had het kunnen weten zeg maar, voor en achter.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Al ging die TT ook nog over de ijsbeer mascotte die 56 keer onderuit ging in topic ervoorquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:07 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja ja jaquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:20 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Je had het kunnen weten zeg maar, voor en achter.
Dat dacht ik inderdaad ookquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:20 schreef Redefine het volgende:
[..]
Al ging die TT ook nog over de ijsbeer mascotte die 56 keer onderuit ging in topic ervoor
Ik ookquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:26 schreef Em31 het volgende:
Maar heel veel zin in de afleiding van de OS
Heb eigenlijk nog helemaal niet gekeken naar de tijd, veel zoals Japan ook weer?quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik ookNog even afwachten wat ik er van kan zien. Maar zeker zin in.
-nvm-quote:
Veelal heel verschillende onderwerpen, redelijk ingewikkeld, en telkens net niet hetgeen ik op dat moment mee bezig wasquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waren het inhoudelijk lastige telefoontjes? En/of lang?
Omdat ze niet gewend zijn dat ze zo snel gaan en dus te laat uitwijken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:57 schreef AgnesGru het volgende:
Weet iemand waarom babyboomers altijd rakelings langs je scheuren op hun e-bike?
Jeetje wat een horrorquote:Op donderdag 13 januari 2022 14:09 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb vandaag al 8!! keer een telefoontje gehad, mijn energie is helemaal op
Dit denk ik wel ja. Ik heb ook een e-bike en ga soms ook harder dan anderen maar dan hou ik daar wel rekening mee (vooral ook omdat men je niet altijd verwacht). Irritant is wel mensen die dan nadat je ze hebt ingehaald hun best doen jou weer in te halen (want zij rijden "op eigen kracht" en hebben zo'n e-bike heus niet nodig en die e-bikes maken er maar een wedstrijdje van) maar daarna dus weer terugzakken omdat het toch wel veel energie kost. Dan zit je dus weer in te houden want ik heb geen zin om dan weer in te halen en er echt een soort wedstrijdje van te maken. Ik wil gewoon mijn tempo vasthoudenquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat ze niet gewend zijn dat ze zo snel gaan en dus te laat uitwijken.
Dat zijn dezelfde types als de blik-op-oneindig/rechtdoor-gaand-verkeer-gaat-voor mensjes die ik regelmatig tegenkom op de weg. Dat zijn ook vaak dames en heren van een zekere leeftijd.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:57 schreef AgnesGru het volgende:
Weet iemand waarom babyboomers altijd rakelings langs je scheuren op hun e-bike?
En nu in de wachtkamer bij de tandarts, the horror continuesquote:
@Strani ?quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:57 schreef AgnesGru het volgende:
's Zomers wil ik dat nog wel eens doen wanneer ik op mijn betere fiets lekker een rondje aan het fietsen ben en ik word ingehaald door iemand op een e-bike, dan wil ik wel proberen die persoon vervolgens bij te houden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:08 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit denk ik wel ja. Ik heb ook een e-bike en ga soms ook harder dan anderen maar dan hou ik daar wel rekening mee (vooral ook omdat men je niet altijd verwacht). Irritant is wel mensen die dan nadat je ze hebt ingehaald hun best doen jou weer in te halen (want zij rijden "op eigen kracht" en hebben zo'n e-bike heus niet nodig en die e-bikes maken er maar een wedstrijdje van) maar daarna dus weer terugzakken omdat het toch wel veel energie kost. Dan zit je dus weer in te houden want ik heb geen zin om dan weer in te halen en er echt een soort wedstrijdje van te maken. Ik wil gewoon mijn tempo vasthouden
Bijna voorbij.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
En nu in de wachtkamer bij de tandarts, the horror continues
Ja. Waarbij het tijdsverschil iets kleiner is. En schaatsen zal bijna altijd wel eind van de ochtend of begin van de middag zijn. Shorttrack denk ik ook wel. Ik heb alleen nog niet naar de uitzendtijden gekeken.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Heb eigenlijk nog helemaal niet gekeken naar de tijd, veel zoals Japan ook weer?
Het loopt altijd uitquote:
Dit is niet jouw weekquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:12 schreef Arizona het volgende:
[..]
En nu in de wachtkamer bij de tandarts, the horror continues
Van mij mag je me best inhalen. Geen probleem. Maar als ik steeds weer even moet inhouden omdat ik anders zo half half naast je moet rijden dan vind ik dat kutquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
's Zomers wil ik dat nog wel eens doen wanneer ik op mijn betere fiets lekker een rondje aan het fietsen ben en ik word ingehaald door iemand op een e-bike, dan wil ik wel proberen die persoon vervolgens bij te houden.![]()
Maar op mijn gewone stadsfiets wanneer ik met tegenwind me een weg probeer te banen dan, denk ik alleen, "ja, op zo'n fiets kan ik het ook".
Ik haal dan niet in. Ik blijf dan in de slipstream erachter. Tenzij ze dan langzamer gaan rijden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:19 schreef Yesse het volgende:
[..]
Dit is niet jouw week
[..]
Van mij mag je me best inhalen. Geen probleem. Maar als ik steeds weer even moet inhouden omdat ik anders zo half half naast je moet rijden dan vind ik dat kut![]()
Ik heb een e-bike omdat ik altijd 4 dagen in de week 24km moest fietsen en ik bij een zuchtje wind al geen zin meer had om te fietsen en dan lekker lui met de metro ging. Ik zet mijn fiets ook nooit in de turbo stand want dan heb ik toch een verhoogde hartslag en dus beweging zonder dat ik pas na meer dan een uur hijgend en bezweet op werk aan kom
Jaquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde types als de blik-op-oneindig/rechtdoor-gaand-verkeer-gaat-voor mensjes die ik regelmatig tegenkom op de weg. Dat zijn ook vaak dames en heren van een zekere leeftijd.
Ze zitten ook vaak met hun neus bovenop het stuur. Ga je je toch afvragen of hun zicht nog wel optimaal is.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:24 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ja
Mega gevaarlijk die lui, al wel weer een goede test of je remmen wel of niet goed werken.
Heb je een voorkeursgenre?quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:31 schreef Arizona het volgende:
Pompiedom.
Iemand nog een goede mop?
Ik heb wel met zo'n babyboomer ruzie gehad, dat ik te weinig ruimte liet om in te halen. Ik kan niet meer naar rechts fietsen en ik kan niks aan doen dat het fietspad op dat stukje smal is.quote:Op donderdag 13 januari 2022 14:57 schreef AgnesGru het volgende:
Het ligt nooit aan hen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb wel met zo'n babyboomer ruzie gehad, dat ik te weinig ruimte liet om in te halen. Ik kan niet meer naar rechts fietsen en ik kan niks aan doen dat het fietspad op dat stukje smal is.
Ik had zo'n oudje die bijna op mijn fiets knalde toen ze van de stoep op het fietspad op reed toen ik net langs fietste op het fietspad.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:08 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat zijn dezelfde types als de blik-op-oneindig/rechtdoor-gaand-verkeer-gaat-voor mensjes die ik regelmatig tegenkom op de weg. Dat zijn ook vaak dames en heren van een zekere leeftijd.
Winterspelenquote:
Het is blij met de prestaties op het ijs.quote:
Ik denk niet dat er eerder zoveel topics van mij zijn gesloten op één dagquote:
Eigenlijk was dit natuurlijk ook een grap. Dit kan gewoon niet echt gebeurd zijnquote:
Baggeraarquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er eerder zoveel topics van mij zijn gesloten op één dag
Jij denkt, tong80 ligt in het ziekenhuis ik vervang hem maar evenquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:40 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er eerder zoveel topics van mij zijn gesloten op één dag
quote:
Nog 22 dagen!quote:
Ja leuk. Ik heb dus ooit gehad dat ik iemand inhaalde, die opeens ook bedacht de persoon voor zich in te gaan halen dus ik wijk uit want meneer naast mij komt opeens mijn kant op. Terwijl dit allemaal gebeurde had een scooter net bedacht dat dat mini-gaatje die ik open liet wel voldoende was om met 3 naast elkaar te rijden. Ik heb een week lang een hersenschudding gehad omdat we alle 3 onderuit gingen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb wel met zo'n babyboomer ruzie gehad, dat ik te weinig ruimte liet om in te halen. Ik kan niet meer naar rechts fietsen en ik kan niks aan doen dat het fietspad op dat stukje smal is.
Dat klopt, morgen over drie weken is de opening.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:43 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nog 22 dagen!
Althans twee dagen geleden toen ik er ging vaccineren stond er heel groot "Nog 24 dagen" voor Papendal aangegeven. Dus zal het nu wel 22 dagen zijn
quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:44 schreef molloot200 het volgende:
Verder zit ik er doorheen maar moet ik doorrrrrrrrrrrrr met m'n verslag, mweh
Leuk!quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat klopt, morgen over drie weken is de opening.
Ja vast, maar op dit moment is het even klaar met m'n mentale gesteldheid dus even een korte pauze ingelast maar over een halfuur moet ik weer door en daar kijk ik nu alweer tegenopquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:45 schreef Yesse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
*ja hier moest ik aan denken omdat hij eerder ook al voorbij kwam
Even wat positivie vibes jouw kant opquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:44 schreef molloot200 het volgende:
Kom op je kan het!!quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:44 schreef molloot200 het volgende:
Nu heb ik TANZEN!! TUUUDUUDUDUDUDU TUDUUUDUDUDU in mijn hoofdquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Even wat positivie vibes jouw kant op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is niet meer nodig, ik ben klaarquote:
Qua positieve vibes zijn deze filmpjes zeker goedquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Even wat positivie vibes jouw kant op
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zelf vooral het sax deuntje.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:48 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nu heb ik TANZEN!! TUUUDUUDUDUDUDU TUDUUUDUDUDU in mijn hoofd![]()
Hoera voor je sterke tanden!quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is niet meer nodig, ik ben klaar
Geen oorzaak, tanden en tandvlees zijn gewoon gezond. Kon klemmen zijn, of hormonaal, maar met mijn tanden is fysiek niets mis. Er zit nu desensifier op mijn tandjes. Het moet uiteindelijk vanzelf over gaan maar dat kan een tijd duren.
Dus mijn tanden kunnen gezellig een clubje vormen met mijn heup
Waarom weet ik hier niks van 😮quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Zitten we allemaal al klaar voor de nieuwe Muse zo om 4 uur?
Dit vond ik altijd een zeer verontrustende aflevering van FOP.quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Hoera voor je sterke tanden!
[ afbeelding ]
Ik vond hem wel leukquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit vond ik altijd een zeer verontrustende aflevering van FOP.
Vermakelijk, maar ook zeker verontrustend.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:00 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik vond hem wel leukIk gebruik de zin 'Ja dat is helder en goed te zien' ook nog wel eens
Juist een belangrijke boodschap dat je niet moet willen dat iedereen hetzelfde is en je moet omarmen dat wat je uniek maaktquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:01 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Vermakelijk, maar ook zeker verontrustend.
Oké mooiquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Waarbij het tijdsverschil iets kleiner is. En schaatsen zal bijna altijd wel eind van de ochtend of begin van de middag zijn. Shorttrack denk ik ook wel. Ik heb alleen nog niet naar de uitzendtijden gekeken.
Ik heb vaak naar FOP gekeken maar ik kan me deze aflevering totaal niet herinnerenquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit vond ik altijd een zeer verontrustende aflevering van FOP.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |