quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:03 schreef Fascination het volgende:
Ik lees dat zaterdag mogelijk de kappers weer opengaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:26 schreef Redefine het volgende:
Klinkt goed hoor!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spannend! Ben benieuwd hoe het uit gaat pakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Kan straks eindelijk die kerstmuts van je UIquote:Op donderdag 13 januari 2022 12:09 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]Dat is echt wel nodig bij mij.
Die heb ik niet voor niks nog op.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:30 schreef Arizona het volgende:
[..]
Kan straks eindelijk die kerstmuts van je UI
Vanuit Houston : Roger that.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:36 schreef Arizona het volgende:
Pakketjesupdate: er stopt NU een busje!
Is er een update over je pakketje?quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die heb ik niet voor niks nog op.
Hoera!quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:36 schreef Arizona het volgende:
Pakketjesupdate: er stopt NU een busje!
Sinds wanneer ben jij weer in het blauw gestoken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:18 schreef Redefine het volgende:
Alvast weer een update
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Ja, even de bagger overleven en dan kunnen we het forum met z'n allen gaan vullen met leuke topics!quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:20 schreef AgnesGru het volgende:
Yes @:ijs_beer is weer blauwdus OWS is open!
Nee, nog niet. En om eerlijk te zijn, verwacht ik ook niet dat ik deze week iets ga horen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 12:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Is er een update over je pakketje?
quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, even de bagger overleven en dan kunnen we het forum met z'n allen gaan vullen met leuke topics!
Louter kwaliteitsmopjes van mij tot nu toe. Wát voor kwaliteit laat ik wijselijk buiten beschouwingquote:Op donderdag 13 januari 2022 13:25 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ja, even de bagger overleven en dan kunnen we het forum met z'n allen gaan vullen met leuke topics!
Wat fijn, dat klinkt goed!! Tuurlijk wel spannend maar dat komt altijd goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet zeggen dat ik ze leuker vind dat menig ontgroeningstopic.quote:Op donderdag 13 januari 2022 13:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Louter kwaliteitsmopjes van mij tot nu toe. Wát voor kwaliteit laat ik wijselijk buiten beschouwing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |