Ik heb vaak naar FOP gekeken maar ik kan me deze aflevering totaal niet herinnerenquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:57 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dit vond ik altijd een zeer verontrustende aflevering van FOP.
Ik las net in het shorttrack topic nog de bevestiging dat shorttrack allemaal in de middag is, dus dat is ook makkelijk te zien.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oké mooikon ook bijna niet anders dat we schaatsen op een goed tijdstip voor ons zouden krijgen
Het doet je tandarts fobie geen goed.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb vaak naar FOP gekeken maar ik kan me deze aflevering totaal niet herinneren
Hier is die:quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waarom weet ik hier niks van 😮
Timmy wordt belachelijk gemaakt vanwege zijn gebit en wenst dat iedereen hetzelfde is zodat er niet meer om uiterlijk gelachen kan worden. Iedereen wordt een grijze spat, Cosmo en Wanda kunnen Timmy niet meer vinden en daarom besluit hij een poster te makenquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb vaak naar FOP gekeken maar ik kan me deze aflevering totaal niet herinneren
Ik vind deze bij de eerste luisterbeurt al erg goedquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Zitten we allemaal al klaar voor de nieuwe Muse zo om 4 uur?
Goedgekeurd!quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Zitten we allemaal al klaar voor de nieuwe Muse zo om 4 uur?
Daar heb ik misschien nog wel meer zin dan het schaatsenquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik las net in het shorttrack topic nog de bevestiging dat shorttrack allemaal in de middag is, dus dat is ook makkelijk te zien.
Ja, hier ben ik het wel mee eens. Heb 'm in mijn discover lijst geplaatst, wie weet ga ik 'm wat meer waarderen als ik 'm vaker heb geluisterd.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Goedgekeurd!
Klinkt qua stijl een beetje als een grote mashup van alles wat ze tot nu toe hebben gemaakt
Dat is toch een heel andere aflevering dan die van het gifje van de gestoorde tandarts + maffe zoon?quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Timmy wordt belachelijk gemaakt vanwege zijn gebit en wenst dat iedereen hetzelfde is zodat er niet meer om uiterlijk gelachen kan worden. Iedereen wordt een grijze spat, Cosmo en Wanda kunnen Timmy niet meer vinden en daarom besluit hij een poster te maken
[ afbeelding ] (dit is die helder en goed te zien quote). Uiteindelijk maakt hij een petje van de binnenkant van de soufflé die zijn moeder heeft gemaakt, want als enige object in de wereld heeft dat wel kleur. Terwijl de soufflé inzakt beseft Timmy dat zijn moeder nog steeds niet kan koken en zijn vader nog steeds maf is en dus is nog steeds niet iedereen echt hetzelfde, waarna hij wenst dat alles weer normaal wordt
Dat klinkt inderdaad wel een beetje zo. Daardoor ligt die gelijk wel al goed in het gehoor. Wat wel weer het risico kan zijn, dat die dat niveau niet veel meer ontstijgt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Goedgekeurd!
Klinkt qua stijl een beetje als een grote mashup van alles wat ze tot nu toe hebben gemaakt
Het is een stuk spannender ja. Enige nadeel zijnd e penalty's, maar die zijn er ook niet elke race.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daar heb ik misschien nog wel meer zin dan het schaatsen
Nee hoorquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is toch een heel andere aflevering dan die van het gifje van de gestoorde tandarts + maffe zoon?
Misschien ben ik dan in de war. Toch weer de labiliteit.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee hoorKijk maar. Momentje tandbal zit op 2:13, vanaf 3:25 zijn ze grijze spatten. De tandarts zit volgens mij wel in meerdere afleveringen
Ik ga gewoon ook alvast verwachten dat het een keer gebeurt of dat Schulting een keer onderuitgaat, kan het alleen maar meevallen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is een stuk spannender ja. Enige nadeel zijnd e penalty's, maar die zijn er ook niet elke race.
Dat zal dan wel weer tijdens de relay zijn, daar overkomt dat haar nog wel eens. In haar eigen races eigenlijk zelden nog.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon ook alvast verwachten dat het een keer gebeurt of dat Schulting een keer onderuitgaat, kan het alleen maar meevallen.
Het leuke aan shorttrack vind ik dat het lekker snel is en tot de laatste ronde spannend. Maar het is soms ook wel heel chaotisch, vooral die ploegen-onderdelenquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daar heb ik misschien nog wel meer zin dan het schaatsen
Ja soms zit ik me echt af te vragen hoe ze dat bij die relay doenquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het leuke aan shorttrack vind ik dat het lekker snel is en tot de laatste ronde spannend. Maar het is soms ook wel heel chaotisch, vooral die ploegen-onderdelen
Bedankt voor de jinx.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal dan wel weer tijdens de relay zijn, daar overkomt dat haar nog wel eens. In haar eigen races eigenlijk zelden nog.
Die tweede ziet eruit alsof die na middernacht nat is geworden en eten heeft gekregenquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:46 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Steen dilemma! Ze zijn ongeveer even duur en even zwaar
[poll=3463]
De eerste ziet er dan weer uit als wat griotten die te lang tussen de kussens van de bank hebben doorgebracht. Tevens heb ik nu zin in griottenquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die tweede ziet eruit alsof die na middernacht nat is geworden en eten heeft gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |