Ik las net in het shorttrack topic nog de bevestiging dat shorttrack allemaal in de middag is, dus dat is ook makkelijk te zien.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oké mooikon ook bijna niet anders dat we schaatsen op een goed tijdstip voor ons zouden krijgen
Het doet je tandarts fobie geen goed.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb vaak naar FOP gekeken maar ik kan me deze aflevering totaal niet herinneren
Hier is die:quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Waarom weet ik hier niks van 😮
Timmy wordt belachelijk gemaakt vanwege zijn gebit en wenst dat iedereen hetzelfde is zodat er niet meer om uiterlijk gelachen kan worden. Iedereen wordt een grijze spat, Cosmo en Wanda kunnen Timmy niet meer vinden en daarom besluit hij een poster te makenquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik heb vaak naar FOP gekeken maar ik kan me deze aflevering totaal niet herinneren
Ik vind deze bij de eerste luisterbeurt al erg goedquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Zitten we allemaal al klaar voor de nieuwe Muse zo om 4 uur?
Goedgekeurd!quote:Op donderdag 13 januari 2022 15:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Daar heb ik misschien nog wel meer zin dan het schaatsenquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik las net in het shorttrack topic nog de bevestiging dat shorttrack allemaal in de middag is, dus dat is ook makkelijk te zien.
Ja, hier ben ik het wel mee eens. Heb 'm in mijn discover lijst geplaatst, wie weet ga ik 'm wat meer waarderen als ik 'm vaker heb geluisterd.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Goedgekeurd!
Klinkt qua stijl een beetje als een grote mashup van alles wat ze tot nu toe hebben gemaakt
Dat is toch een heel andere aflevering dan die van het gifje van de gestoorde tandarts + maffe zoon?quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:08 schreef H_T het volgende:
[..]
Timmy wordt belachelijk gemaakt vanwege zijn gebit en wenst dat iedereen hetzelfde is zodat er niet meer om uiterlijk gelachen kan worden. Iedereen wordt een grijze spat, Cosmo en Wanda kunnen Timmy niet meer vinden en daarom besluit hij een poster te maken
[ afbeelding ] (dit is die helder en goed te zien quote). Uiteindelijk maakt hij een petje van de binnenkant van de soufflé die zijn moeder heeft gemaakt, want als enige object in de wereld heeft dat wel kleur. Terwijl de soufflé inzakt beseft Timmy dat zijn moeder nog steeds niet kan koken en zijn vader nog steeds maf is en dus is nog steeds niet iedereen echt hetzelfde, waarna hij wenst dat alles weer normaal wordt
Dat klinkt inderdaad wel een beetje zo. Daardoor ligt die gelijk wel al goed in het gehoor. Wat wel weer het risico kan zijn, dat die dat niveau niet veel meer ontstijgt.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:09 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Goedgekeurd!
Klinkt qua stijl een beetje als een grote mashup van alles wat ze tot nu toe hebben gemaakt
Het is een stuk spannender ja. Enige nadeel zijnd e penalty's, maar die zijn er ook niet elke race.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daar heb ik misschien nog wel meer zin dan het schaatsen
Nee hoorquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:11 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Dat is toch een heel andere aflevering dan die van het gifje van de gestoorde tandarts + maffe zoon?
Misschien ben ik dan in de war. Toch weer de labiliteit.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:15 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee hoorKijk maar. Momentje tandbal zit op 2:13, vanaf 3:25 zijn ze grijze spatten. De tandarts zit volgens mij wel in meerdere afleveringen
Ik ga gewoon ook alvast verwachten dat het een keer gebeurt of dat Schulting een keer onderuitgaat, kan het alleen maar meevallen.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:12 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het is een stuk spannender ja. Enige nadeel zijnd e penalty's, maar die zijn er ook niet elke race.
Dat zal dan wel weer tijdens de relay zijn, daar overkomt dat haar nog wel eens. In haar eigen races eigenlijk zelden nog.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:20 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik ga gewoon ook alvast verwachten dat het een keer gebeurt of dat Schulting een keer onderuitgaat, kan het alleen maar meevallen.
Het leuke aan shorttrack vind ik dat het lekker snel is en tot de laatste ronde spannend. Maar het is soms ook wel heel chaotisch, vooral die ploegen-onderdelenquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:10 schreef Em31 het volgende:
[..]
Daar heb ik misschien nog wel meer zin dan het schaatsen
Ja soms zit ik me echt af te vragen hoe ze dat bij die relay doenquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het leuke aan shorttrack vind ik dat het lekker snel is en tot de laatste ronde spannend. Maar het is soms ook wel heel chaotisch, vooral die ploegen-onderdelen
Bedankt voor de jinx.quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:22 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zal dan wel weer tijdens de relay zijn, daar overkomt dat haar nog wel eens. In haar eigen races eigenlijk zelden nog.
Die tweede ziet eruit alsof die na middernacht nat is geworden en eten heeft gekregenquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:46 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Steen dilemma! Ze zijn ongeveer even duur en even zwaar
[poll=3463]
De eerste ziet er dan weer uit als wat griotten die te lang tussen de kussens van de bank hebben doorgebracht. Tevens heb ik nu zin in griottenquote:Op donderdag 13 januari 2022 16:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die tweede ziet eruit alsof die na middernacht nat is geworden en eten heeft gekregen
quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oké mooikon ook bijna niet anders dat we schaatsen op een goed tijdstip voor ons zouden krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron
Ziet er wel goed uit
Fuck the EBU
Goede tip! ik ga zo luisterenquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:53 schreef Hamlapjes het volgende:
quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:52 schreef BillDauterive het volgende:
Bij steen 1 dacht ik: "wat een rare beignets en wat zit erin?"
quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:51 schreef Yesse het volgende:
[..]Gelukkig lijkt het erop dat het thuiswerkadvies voorlopig nog in stand blijftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron
Ziet er wel goed uit![]()
[..]Thanks! dit zijn prima tijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron
Ziet er wel goed uit![]()
[..]Dit is een bijzonder goede bron voor een nader te maken topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron
Ziet er wel goed uit
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Fijnquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is niet meer nodig, ik ben klaar
Geen oorzaak, tanden en tandvlees zijn gewoon gezond. Kon klemmen zijn, of hormonaal, maar met mijn tanden is fysiek niets mis. Er zit nu desensifier op mijn tandjes. Het moet uiteindelijk vanzelf over gaan maar dat kan een tijd duren.
Dus mijn tanden kunnen gezellig een clubje vormen met mijn heup
Op zich is dit de beste tot nu toe maar ik heb helaas dus nog steeds wel gevoelige tanden. Maar wie weet gaat het snel beterquote:
Berenhapquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:46 schreef Arizona het volgende:
Ik heb een patat oorlog en een berehap pinda gegeten.
Nu lig ik vadsig maar voldaan op de bank
Uiteraard.quote:
Witte bonen in/bij de boerenkool ? Is dat typisch Zeeuws ?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uiteraard.
Boerenkool, aardappelen, witte bonen en spekjes en kruiden. En rookworst natuurlijk.
Yesquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn pakje wordt net bezorgd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh hoe is de stoofbijbel? Is dat veel VLEESVLEESVLEES of ook wel vega?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:16 schreef AgnesGru het volgende:
Hier wordt iets met gele curry, een recept uit de stoofbijbel.
Door de kidnapper?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dit was akelig herkenbaar. Toch even doen sjaan! Je lichaam zal je dankbaar zijn.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:14 schreef Cyan9 het volgende:
Ik moet nog koken, maar eigenlijk niet zo veel zin.
Of je haalt iets. Bijvoorbeeld patat oorlog en een berehap pindaquote:Op donderdag 13 januari 2022 19:14 schreef Cyan9 het volgende:
Ik moet nog koken, maar eigenlijk niet zo veel zin.
Daar lijkt het wel op.quote:
Mijn vader nam het pakket aan, maar hij deed alsof het alsnog door DPD was bezorgd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:38 schreef Mandy040986 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:24 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn vader nam het pakket aan, maar hij deed alsof het alsnog door DPD was bezorgd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
FIJN!!!!
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Zo klopt ie.quote:Op donderdag 13 januari 2022 19:23 schreef Arizona het volgende:
[..]
Of je haalt iets. Bijvoorbeeld patat frietje oorlog en een berehap berenklauw pinda satésaus
Ik vind hem echt top. Je hebt verschillende hoofdstukken (groente, gevogelte, kalf, lam, rund, varken, wild, vis, vruchten). Dus best veel variatie. Al is de hoofdmoot vlees.quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:57 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh hoe is de stoofbijbel? Is dat veel VLEESVLEESVLEES of ook wel vega?
Gelukkig MandySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Mja dan kan ik één hoofdstuk gebruikenquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:08 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ik vind hem echt top. Je hebt verschillende hoofdstukken (groente, gevogelte, kalf, lam, rund, varken, wild, vis, vruchten). Dus best veel variatie. Al is de hoofdmoot vlees.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh wauwquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
Hmm The Sopranoes toch wel, denk ik.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:24 schreef Meke het volgende:
Wat zijn trouwens series die andere mensen al jaren keken waarvan je niet snapt dat ze nooit aan jou aangeraden zijn?![]()
Ik heb dat ECHT heel bij Dr Who en Once Upon A Time. Daarvan denk ik echt: dit SCHREEUWT Meke waarom heeft dit jaren zonder mijn medeweten bestaan
Witte bonen?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uiteraard.
Boerenkool, aardappelen, witte bonen en spekjes en kruiden. En rookworst natuurlijk.
Once Upon A Time is wel eens genoemd hierquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:24 schreef Meke het volgende:
Wat zijn trouwens series die andere mensen al jaren keken waarvan je niet snapt dat ze nooit aan jou aangeraden zijn?![]()
Ik heb dat ECHT heel bij Dr Who en Once Upon A Time. Daarvan denk ik echt: dit SCHREEUWT Meke waarom heeft dit jaren zonder mijn medeweten bestaan
Da's ook een manier om het te beslissenquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:38 schreef Momo het volgende:
Ik heb trouwens steen 1 gekocht want steen 2 was al weg
Ja toen keek ik het allangquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Once Upon A Time is wel eens genoemd hier
Downton Abbey in mijn gevalquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:24 schreef Meke het volgende:
Ja zo kan het ook.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's ook een manier om het te beslissen
Op vergelijkbare wijze heb ik vorige week de knoop doorgehakt welke kunstkerstboom ik zou kopen. Ik had er twee over, gekozen voor een, die was toch niet te bestellen en daarna maar de andere genomen
Ik neem aan dat je wel wist dat het bestond? Dat soort series heb ik ook wel, zoals Bojack Horseman. Helemaal in mijn straatje, maar ik had het nog nooit gekeken tot een half jaartje geleden.quote:
Ja, ik wist dat het bestond, ik hoorde er mensen wel eens over maar nooit de link gelegd dat dat een serie voor mij zou zijnquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel wist dat het bestond? Dat soort series heb ik ook wel, zoals Bojack Horseman. Helemaal in mijn straatje, maar ik had het nog nooit gekeken tot een half jaartje geleden.
Ik ben altijd huiverig voor die serie, want ik heb nogal de indruk dat mensen als Pablo Escobar er nogal in verheerlijkt worden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:02 schreef ijs_beer het volgende:
Moet nog altijd aan Narcos beginnen.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Pakket van maandag kan retour zenden, want er miste onderdelen.
Van wat ik mij ervan kan herinneren viel dat in dit geval nog wel mee.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben altijd huiverig voor die serie, want ik heb nogal de indruk dat mensen als Pablo Escobar er nogal in verheerlijkt worden.
Valt hartstikke mee in deze serie.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben altijd huiverig voor die serie, want ik heb nogal de indruk dat mensen als Pablo Escobar er nogal in verheerlijkt worden.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:05 schreef Em31 het volgende:
Goedemorgen
Word hier wakker met een pushmelding dat Djokovic alsnog weg moet. AustraliëGoden.
Yessaaaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:05 schreef Em31 het volgende:
Goedemorgen
Word hier wakker met een pushmelding dat Djokovic alsnog weg moet. AustraliëGoden.
Op welke redenen volgens de covid regels daar?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:08 schreef AgnesGru het volgende:
Djokovic moet Australië verlaten na intrekken visum door Australische minister
https://nos.nl/l/2413010
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:08 schreef AgnesGru het volgende:
Djokovic moet Australië verlaten na intrekken visum door Australische minister
https://nos.nl/l/2413010
Hij had zelf al gezegd dat hij iets fout in had gevuld. Kunnen ze gok ik zo moeilijk nu wel ineens een uitzondering geven als niemand dat mag.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op welke redenen volgens de covid regels daar?
Kan hij zich mooi samen met Lewis Hamilton een clubje vormen dat ze groot onrecht is aangedaan
Ik weet dat je een hekel aan Hamilton hebt. Maar tenzij jij iets anders weet, hebben deze situaties totaal niks met elkaar te vergelijken. Djokovic heeft de boel opgelicht of de regels overtreden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op welke redenen volgens de covid regels daar?
Kan hij zich mooi samen met Lewis Hamilton een clubje vormen dat ze groot onrecht is aangedaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |