quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:04 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oké mooikon ook bijna niet anders dat we schaatsen op een goed tijdstip voor ons zouden krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron
Ziet er wel goed uit
Fuck the EBU
Goede tip! ik ga zo luisterenquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:53 schreef Hamlapjes het volgende:
Zitten we allemaal al klaar voor de nieuwe Muse zo om 4 uur?
quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:52 schreef BillDauterive het volgende:
Bij steen 1 dacht ik: "wat een rare beignets en wat zit erin?"
quote:Op donderdag 13 januari 2022 16:51 schreef Yesse het volgende:
[..]Gelukkig lijkt het erop dat het thuiswerkadvies voorlopig nog in stand blijftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron
Ziet er wel goed uit![]()
[..]Thanks! dit zijn prima tijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron
Ziet er wel goed uit![]()
[..]Dit is een bijzonder goede bron voor een nader te maken topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron
Ziet er wel goed uit
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
Fijnquote:Op donderdag 13 januari 2022 15:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Het is niet meer nodig, ik ben klaar
Geen oorzaak, tanden en tandvlees zijn gewoon gezond. Kon klemmen zijn, of hormonaal, maar met mijn tanden is fysiek niets mis. Er zit nu desensifier op mijn tandjes. Het moet uiteindelijk vanzelf over gaan maar dat kan een tijd duren.
Dus mijn tanden kunnen gezellig een clubje vormen met mijn heup
Op zich is dit de beste tot nu toe maar ik heb helaas dus nog steeds wel gevoelige tanden. Maar wie weet gaat het snel beterquote:
Berenhapquote:Op donderdag 13 januari 2022 17:46 schreef Arizona het volgende:
Ik heb een patat oorlog en een berehap pinda gegeten.
Nu lig ik vadsig maar voldaan op de bank
Uiteraard.quote:
Witte bonen in/bij de boerenkool ? Is dat typisch Zeeuws ?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:16 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Uiteraard.
Boerenkool, aardappelen, witte bonen en spekjes en kruiden. En rookworst natuurlijk.
Yesquote:Op donderdag 13 januari 2022 18:37 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Mijn pakje wordt net bezorgd.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh hoe is de stoofbijbel? Is dat veel VLEESVLEESVLEES of ook wel vega?quote:Op donderdag 13 januari 2022 18:16 schreef AgnesGru het volgende:
Hier wordt iets met gele curry, een recept uit de stoofbijbel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |