Da's ook een manier om het te beslissenquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:38 schreef Momo het volgende:
Ik heb trouwens steen 1 gekocht want steen 2 was al weg
Ja toen keek ik het allangquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:37 schreef H_T het volgende:
[..]
Once Upon A Time is wel eens genoemd hier
Downton Abbey in mijn gevalquote:Op donderdag 13 januari 2022 20:24 schreef Meke het volgende:
Wat zijn trouwens series die andere mensen al jaren keken waarvan je niet snapt dat ze nooit aan jou aangeraden zijn?![]()
Ik heb dat ECHT heel bij Dr Who en Once Upon A Time. Daarvan denk ik echt: dit SCHREEUWT Meke waarom heeft dit jaren zonder mijn medeweten bestaan
Ja zo kan het ook.quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Da's ook een manier om het te beslissen
Op vergelijkbare wijze heb ik vorige week de knoop doorgehakt welke kunstkerstboom ik zou kopen. Ik had er twee over, gekozen voor een, die was toch niet te bestellen en daarna maar de andere genomen
Ik neem aan dat je wel wist dat het bestond? Dat soort series heb ik ook wel, zoals Bojack Horseman. Helemaal in mijn straatje, maar ik had het nog nooit gekeken tot een half jaartje geleden.quote:
Ja, ik wist dat het bestond, ik hoorde er mensen wel eens over maar nooit de link gelegd dat dat een serie voor mij zou zijnquote:Op donderdag 13 januari 2022 21:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je wel wist dat het bestond? Dat soort series heb ik ook wel, zoals Bojack Horseman. Helemaal in mijn straatje, maar ik had het nog nooit gekeken tot een half jaartje geleden.
Ik ben altijd huiverig voor die serie, want ik heb nogal de indruk dat mensen als Pablo Escobar er nogal in verheerlijkt worden.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:02 schreef ijs_beer het volgende:
Moet nog altijd aan Narcos beginnen.
quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:17 schreef ESF1Gamer het volgende:
Pakket van maandag kan retour zenden, want er miste onderdelen.
Van wat ik mij ervan kan herinneren viel dat in dit geval nog wel mee.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben altijd huiverig voor die serie, want ik heb nogal de indruk dat mensen als Pablo Escobar er nogal in verheerlijkt worden.
Valt hartstikke mee in deze serie.quote:Op donderdag 13 januari 2022 23:05 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik ben altijd huiverig voor die serie, want ik heb nogal de indruk dat mensen als Pablo Escobar er nogal in verheerlijkt worden.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:05 schreef Em31 het volgende:
Goedemorgen
Word hier wakker met een pushmelding dat Djokovic alsnog weg moet. AustraliëGoden.
Yessaaaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:05 schreef Em31 het volgende:
Goedemorgen
Word hier wakker met een pushmelding dat Djokovic alsnog weg moet. AustraliëGoden.
Op welke redenen volgens de covid regels daar?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:08 schreef AgnesGru het volgende:
Djokovic moet Australië verlaten na intrekken visum door Australische minister
https://nos.nl/l/2413010
quote:Op donderdag 13 januari 2022 20:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:08 schreef AgnesGru het volgende:
Djokovic moet Australië verlaten na intrekken visum door Australische minister
https://nos.nl/l/2413010
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |