Hij had zelf al gezegd dat hij iets fout in had gevuld. Kunnen ze gok ik zo moeilijk nu wel ineens een uitzondering geven als niemand dat mag.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op welke redenen volgens de covid regels daar?
Kan hij zich mooi samen met Lewis Hamilton een clubje vormen dat ze groot onrecht is aangedaan
Ik weet dat je een hekel aan Hamilton hebt. Maar tenzij jij iets anders weet, hebben deze situaties totaal niks met elkaar te vergelijken. Djokovic heeft de boel opgelicht of de regels overtreden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan hij zich mooi samen met Lewis Hamilton een clubje vormen dat ze groot onrecht is aangedaan
Ik heb geen hekel aan Hamilton. Qua prestaties een goede coureur, maar zijn dramatische gedrag is een erger punt. Daar ben ik niet enige in.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet dat je een hekel aan Hamilton hebt. Maar tenzij jij iets anders weet, hebben deze situaties totaal niks met elkaar te vergelijken. Djokovic heeft de boel opgelicht of de regels overtreden.
En naar mijn weten is Hamilton geen antivaxxer.
Ja. Al zal hij zijn vader het wel weer een groot onrecht noemen. En de Servische regering zal het wel weer als bewijs zien dat iedereen tegen Servië isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij had zelf al gezegd dat hij iets fout in had gevuld. Kunnen ze gok ik zo moeilijk nu wel ineens een uitzondering geven als niemand dat mag.
Ook wel dom eigenlijk dat hij dat gewoon al toegaf
Nee. Maar dan kun je dat hooguit vergelijken met het gedrag van Djokovic t/m 2019. In gaat geval zijn het beide vervelende jankerds.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Hamilton. Qua prestaties een goede coureur, maar zijn dramatische gedrag is een erger punt. Daar ben ik niet enige in.
Dit wordt genieten.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al zal hij zijn vader het wel weer een groot onrecht noemen. En de Servische regering zal het wel weer als bewijs zien dat iedereen tegen Servië is
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:20 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Eens. Het zou het toernooi alleen naar overschaduwen. Plus dat hij de hele tijd uitgejouwd zou worden was ook weer niet ideaal geweest.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit wordt genieten.![]()
Ben blij dat we nu een normale Australian Open krijgen. Zag het geschreeuw en gedoe van hem al helemaal voor me en dan straks nog winnen ook.
Nee was hoe dan ook drama geworden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Het zou het toernooi alleen naar overschaduwen. Plus dat hij de hele tijd uitgejouwd zou worden was ook weer niet ideaal geweest.
En dan hadden we heel lang het GOAT geneuzel aan moeten horenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit wordt genieten.![]()
Ben blij dat we nu een normale Australian Open krijgen. Zag het geschreeuw en gedoe van hem al helemaal voor me en dan straks nog winnen ook.
Dat ‘waarom krijg ik niet zoveel respect als Federer en Nadal’ is ook weer een stukje lastiger geworden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dan hadden we heel lang het GOAT geneuzel aan moeten horen
Ik wens hem wel long covid toe.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:53 schreef Mandy040986 het volgende:
Benieuwd hoe ie dat bij de US Open gaat doen. Volgens mij moet je daar ook volledig gevaccineerd zijn als je daar naar binnen wilt. Of zou hij dan weer heel toevallig twee weken van te voren “corona oplopen”?
De Servische GGD heeft al een mailtje gehad.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:53 schreef Mandy040986 het volgende:
Benieuwd hoe ie dat bij de US Open gaat doen. Volgens mij moet je daar ook volledig gevaccineerd zijn als je daar naar binnen wilt. Of zou hij dan weer heel toevallig twee weken van te voren “corona oplopen”?
Ik moest zowat hardop lachen. Beste Pushbericht ooitquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:05 schreef Em31 het volgende:
Goedemorgen
Word hier wakker met een pushmelding dat Djokovic alsnog weg moet. AustraliëGoden.
Man man manquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wens hem wel long covid toe.
Nee, maar ik zou er niet rouwig om zijn.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/tennis/(...)alian-open~a796fd5c/quote:Djokovic maakte fouten in deze procedure. Zo was hij na zijn vermeende positieve test nog twee dagen op diverse publieke activiteiten. Bovendien gaf hij aan dat hij niet in andere landen dan Servië was geweest voor het vertrek naar Australië. Dat klopte niet, hij trainde nog in Spanje. Daarnaast werd getwijfeld aan de juistheid van zijn positieve test. Djokovic was überhaupt nooit van plan geweest zich te laten vaccineren.
Altijd weer lachen met die dekselse Putin.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:38 schreef Momo het volgende:
Rusland heeft met een cyberattack bijna alles platgelegd in Oekraine...
Och ja, een mogelijke oorlog op Europese continent kan er ook nog bij met nu nog gaande pandemiequote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:38 schreef Momo het volgende:
Die wil al die oud Sovjet landen nog onder zijn hand hebben. Laatst ook in Kazachstan dat iedereen op straat ging demonstreren en gedeelte van het leger zich terugtrekt. Komt het leger van Putin even binnen, schiet wat mensen neer en nu is alles weer "normaal".quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Altijd weer lachen met die dekselse Putin.
Ik word hier dus serieus wel zenuwachtig van hoor, wtf is de bedoeling. Kan toch niet waar zijn dat ze dat echt gaan doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:38 schreef Momo het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |