abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 januari 2022 @ 09:58:23 #226
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_203181753
Hoe weten we trouwens zeker dat het Rusland is die dit gedaan heeft?
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 10:00:38 #227
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_203181776
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe weten we trouwens zeker dat het Rusland is die dit gedaan heeft?

Dit werd er op overheid websites gezet, ik weet niet wie verder een hekel heeft aan Oekraine en je bent geen pannenkoek als je dit kan.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 10:04:15 #228
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_203181817
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:00 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dit werd er op overheid websites gezet, ik weet niet wie verder een hekel heeft aan Oekraine en je bent geen pannenkoek als je dit kan.
Dit is geen bewijs dat Rusland dat gedaan heeft, kan ook zijn om Rusland in een slecht daglicht te zetten.

Nu zeg ik niet dat Rusland dit niet gedaan kan hebben of zou doen.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
pi_203181834
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dit is geen bewijs dat Rusland dat gedaan heeft, kan ook zijn om Rusland in een slecht daglicht te zetten.

Nu zeg ik niet dat Rusland dit niet gedaan kan hebben of zou doen.
Oei Rusland in een slecht daglicht zetten, ja dat was nog niet het geval. :')
  Moderator vrijdag 14 januari 2022 @ 10:08:21 #230
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203181855
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:00 schreef Momo het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dit werd er op overheid websites gezet, ik weet niet wie verder een hekel heeft aan Oekraine en je bent geen pannenkoek als je dit kan.
Zelfs de vvormgeving straalt iets engs uit.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_203181860
‘Om Rusland in een slecht daglicht te zetten’

Gvd hardop lachen _O- _O-
  vrijdag 14 januari 2022 @ 10:09:07 #232
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_203181864
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 09:57 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ik word hier dus serieus wel zenuwachtig van hoor, wtf is de bedoeling. Kan toch niet waar zijn dat ze dat echt gaan doen. :{
Echt hè. 2022 begint weer lekker :')
Fuck the EBU
pi_203181889
quote:
7s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:09 schreef Yesse het volgende:

[..]
Echt hè. 2022 begint weer lekker :')
Het kán toch niet erger worden dan 2021 zou je zeggen.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 10:13:33 #234
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_203181902
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:06 schreef Em31 het volgende:

[..]
Oei Rusland in een slecht daglicht zetten, ja dat was nog niet het geval. :')
Pas sinds 1991 ongeveer.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 10:13:54 #235
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_203181907
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:12 schreef Em31 het volgende:

[..]
Het kán toch niet erger worden dan 2021 zou je zeggen.
Dat dachten we in 2020 ook.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator vrijdag 14 januari 2022 @ 10:16:20 #236
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203181932
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 09:57 schreef Em31 het volgende:

[..]
Ik word hier dus serieus wel zenuwachtig van hoor, wtf is de bedoeling. Kan toch niet waar zijn dat ze dat echt gaan doen. :{
Ik denk echt dat Putin welbewust op ramkoers is eigenlijk... Dat gaat een hoop ellende en doden opleveren. :X
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_203181942
quote:
10s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Dat dachten we in 2020 ook.
Ik weiger te accepteren dat het nog een keer gebeurt :(
  Moderator vrijdag 14 januari 2022 @ 10:17:21 #238
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203181948
Overigens hadden ze gisteren bij Nieuwsuur er nog een stukje over, dat was ook niet echt hoopgevend.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_203181962
Goedemorgen, het boostertje is vanmorgen in de linkerarm gezet. :W
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_203181987
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:16 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Ik denk echt dat Putin welbewust op ramkoers is eigenlijk... Dat gaat een hoop ellende en doden opleveren. :X
Bizar, kan het gewoon bijna niet geloven.

Waarom wil dat land toch zo'n ongelofelijk kloteland zijn.
pi_203181990
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:16 schreef ijs_beer het volgende:

[..]
Ik denk echt dat Putin welbewust op ramkoers is eigenlijk... Dat gaat een hoop ellende en doden opleveren. :X
Neuh, gewoon het reguliere ‘even laten zien wie de baas is’. Over een paar maanden overschrijden ze met het leger weer ‘per ongeluk’ de grens van Litouwen ofzo.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 10:21:37 #242
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_203182014
quote:
Die positieve test blijft sowieso wel een bijzondere, omdat die op basis van een medische uitzondering naar Australië zou gaan (eind november was dat). Maar de uitzondering was herstel van een besmetting. En die had hij niet recent gehad. Dus kon hij er zo zeker van zijn dat hij zou gaan? Daarvoor moest die nog besmet gaan zijn.

Dus of hij heeft zich bewust proberen te laten besmetten en/of heeft een moment aangegrepen om de besmetting te verzinnen. Waarbij het wel goed uitkwam dat die zich moest laten testen omdat die naast een besmette basketballer had gestaan (waarvan ook een foto was).
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner vrijdag 14 januari 2022 @ 10:21:52 #243
39237 crew  H_T
2733
pi_203182015
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:17 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen, het boostertje is vanmorgen in de linkerarm gezet. :W
Ik had gisteren ook de prik links, en door die prik is het nu hyperlinks geworden, hihaho.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 10:22:08 #244
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_203182018
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:19 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Neuh, gewoon het reguliere ‘even laten zien wie de baas is’. Over een paar maanden overschrijden ze met het leger weer ‘per ongeluk’ de grens van Litouwen ofzo.
"Russische variant van TomTom gaf aan dat dit de kortste route was".
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 10:23:23 #245
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_203182027
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:19 schreef Em31 het volgende:

[..]
Bizar, kan het gewoon bijna niet geloven.

Waarom wil dat land toch zo'n ongelofelijk kloteland zijn.
Omdat dictator spelen, zo leuk is.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Moderator vrijdag 14 januari 2022 @ 10:25:34 #246
446930 crew  ESF1Gamer
pi_203182044
quote:
9s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:

[..]
Omdat dictator spelen, zo leuk is.
Daarvoor heb je game the Sims
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  vrijdag 14 januari 2022 @ 10:25:58 #247
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_203182049
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:21 schreef Redefine het volgende:

[..]
Die positieve test blijft sowieso wel een bijzondere, omdat die op basis van een medische uitzondering naar Australië zou gaan (eind november was dat). Maar de uitzondering was herstel van een besmetting. En die had hij niet recent gehad. Dus kon hij er zo zeker van zijn dat hij zou gaan? Daarvoor moest die nog besmet gaan zijn.

Dus of hij heeft zich bewust proberen te laten besmetten en/of heeft een moment aangegrepen om de besmetting te verzinnen. Waarbij het wel goed uitkwam dat die zich moest laten testen omdat die naast een besmette basketballer had gestaan (waarvan ook een foto was).
Het stinkt aan alle kanten :Y mooie beslissing dat hij niet mag deelnemen.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  vrijdag 14 januari 2022 @ 10:28:59 #248
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_203182078
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:19 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Neuh, gewoon het reguliere ‘even laten zien wie de baas is’. Over een paar maanden overschrijden ze met het leger weer ‘per ongeluk’ de grens van Litouwen ofzo.
Ja. Wat Rusland al meerdere keren per jaar doet. Het gebeurd vrij vaak dat een Rusdisch vliegtuig boven grondgebied komt waar ze niet mogen komen, waarna ze weer terug geloodst worden door NAVO vliegtuigen.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  Moderator vrijdag 14 januari 2022 @ 10:28:59 #249
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_203182079
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:19 schreef Fred_B het volgende:

[..]
Neuh, gewoon het reguliere ‘even laten zien wie de baas is’. Over een paar maanden overschrijden ze met het leger weer ‘per ongeluk’ de grens van Litouwen ofzo.
Nou Fred, dit is toch wel even een tikje erger dan dat momenteel.

Putin loert áltijd op zwakke momenten van z'n opponenten, dat zag je bijv. Georgië en eerder bij de Krim ook.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  vrijdag 14 januari 2022 @ 10:30:01 #250
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_203182094
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 januari 2022 10:25 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Daarvoor heb je game the Sims
Daarom speel ik dat ook. :Y En bestuur ik geen land.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')