quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe weten we trouwens zeker dat het Rusland is die dit gedaan heeft?
Dit is geen bewijs dat Rusland dat gedaan heeft, kan ook zijn om Rusland in een slecht daglicht te zetten.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:00 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit werd er op overheid websites gezet, ik weet niet wie verder een hekel heeft aan Oekraine en je bent geen pannenkoek als je dit kan.
Oei Rusland in een slecht daglicht zetten, ja dat was nog niet het geval.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is geen bewijs dat Rusland dat gedaan heeft, kan ook zijn om Rusland in een slecht daglicht te zetten.
Nu zeg ik niet dat Rusland dit niet gedaan kan hebben of zou doen.
Zelfs de vvormgeving straalt iets engs uit.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:00 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit werd er op overheid websites gezet, ik weet niet wie verder een hekel heeft aan Oekraine en je bent geen pannenkoek als je dit kan.
Echt hè. 2022 begint weer lekkerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik word hier dus serieus wel zenuwachtig van hoor, wtf is de bedoeling. Kan toch niet waar zijn dat ze dat echt gaan doen.
Pas sinds 1991 ongeveer.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oei Rusland in een slecht daglicht zetten, ja dat was nog niet het geval.
Dat dachten we in 2020 ook.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het kán toch niet erger worden dan 2021 zou je zeggen.
Ik denk echt dat Putin welbewust op ramkoers is eigenlijk... Dat gaat een hoop ellende en doden opleveren.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik word hier dus serieus wel zenuwachtig van hoor, wtf is de bedoeling. Kan toch niet waar zijn dat ze dat echt gaan doen.
Ik weiger te accepteren dat het nog een keer gebeurtquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat dachten we in 2020 ook.
Bizar, kan het gewoon bijna niet geloven.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Putin welbewust op ramkoers is eigenlijk... Dat gaat een hoop ellende en doden opleveren.
Neuh, gewoon het reguliere ‘even laten zien wie de baas is’. Over een paar maanden overschrijden ze met het leger weer ‘per ongeluk’ de grens van Litouwen ofzo.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Putin welbewust op ramkoers is eigenlijk... Dat gaat een hoop ellende en doden opleveren.
Die positieve test blijft sowieso wel een bijzondere, omdat die op basis van een medische uitzondering naar Australië zou gaan (eind november was dat). Maar de uitzondering was herstel van een besmetting. En die had hij niet recent gehad. Dus kon hij er zo zeker van zijn dat hij zou gaan? Daarvoor moest die nog besmet gaan zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[..]
https://www.ad.nl/tennis/(...)alian-open~a796fd5c/
Ik had gisteren ook de prik links, en door die prik is het nu hyperlinks geworden, hihaho.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:17 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen, het boostertje is vanmorgen in de linkerarm gezet.
"Russische variant van TomTom gaf aan dat dit de kortste route was".quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Neuh, gewoon het reguliere ‘even laten zien wie de baas is’. Over een paar maanden overschrijden ze met het leger weer ‘per ongeluk’ de grens van Litouwen ofzo.
Omdat dictator spelen, zo leuk is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bizar, kan het gewoon bijna niet geloven.
Waarom wil dat land toch zo'n ongelofelijk kloteland zijn.
Daarvoor heb je game the Simsquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat dictator spelen, zo leuk is.
Het stinkt aan alle kantenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die positieve test blijft sowieso wel een bijzondere, omdat die op basis van een medische uitzondering naar Australië zou gaan (eind november was dat). Maar de uitzondering was herstel van een besmetting. En die had hij niet recent gehad. Dus kon hij er zo zeker van zijn dat hij zou gaan? Daarvoor moest die nog besmet gaan zijn.
Dus of hij heeft zich bewust proberen te laten besmetten en/of heeft een moment aangegrepen om de besmetting te verzinnen. Waarbij het wel goed uitkwam dat die zich moest laten testen omdat die naast een besmette basketballer had gestaan (waarvan ook een foto was).
Ja. Wat Rusland al meerdere keren per jaar doet. Het gebeurd vrij vaak dat een Rusdisch vliegtuig boven grondgebied komt waar ze niet mogen komen, waarna ze weer terug geloodst worden door NAVO vliegtuigen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Neuh, gewoon het reguliere ‘even laten zien wie de baas is’. Over een paar maanden overschrijden ze met het leger weer ‘per ongeluk’ de grens van Litouwen ofzo.
Nou Fred, dit is toch wel even een tikje erger dan dat momenteel.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |