Ik heb geen hekel aan Hamilton. Qua prestaties een goede coureur, maar zijn dramatische gedrag is een erger punt. Daar ben ik niet enige in.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik weet dat je een hekel aan Hamilton hebt. Maar tenzij jij iets anders weet, hebben deze situaties totaal niks met elkaar te vergelijken. Djokovic heeft de boel opgelicht of de regels overtreden.
En naar mijn weten is Hamilton geen antivaxxer.
Ja. Al zal hij zijn vader het wel weer een groot onrecht noemen. En de Servische regering zal het wel weer als bewijs zien dat iedereen tegen Servië isquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Hij had zelf al gezegd dat hij iets fout in had gevuld. Kunnen ze gok ik zo moeilijk nu wel ineens een uitzondering geven als niemand dat mag.
Ook wel dom eigenlijk dat hij dat gewoon al toegaf
Nee. Maar dan kun je dat hooguit vergelijken met het gedrag van Djokovic t/m 2019. In gaat geval zijn het beide vervelende jankerds.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb geen hekel aan Hamilton. Qua prestaties een goede coureur, maar zijn dramatische gedrag is een erger punt. Daar ben ik niet enige in.
Dit wordt genieten.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Al zal hij zijn vader het wel weer een groot onrecht noemen. En de Servische regering zal het wel weer als bewijs zien dat iedereen tegen Servië is
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:20 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Eens. Het zou het toernooi alleen naar overschaduwen. Plus dat hij de hele tijd uitgejouwd zou worden was ook weer niet ideaal geweest.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit wordt genieten.![]()
Ben blij dat we nu een normale Australian Open krijgen. Zag het geschreeuw en gedoe van hem al helemaal voor me en dan straks nog winnen ook.
Nee was hoe dan ook drama geworden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:42 schreef Redefine het volgende:
[..]
Eens. Het zou het toernooi alleen naar overschaduwen. Plus dat hij de hele tijd uitgejouwd zou worden was ook weer niet ideaal geweest.
En dan hadden we heel lang het GOAT geneuzel aan moeten horenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:40 schreef Em31 het volgende:
[..]
Dit wordt genieten.![]()
Ben blij dat we nu een normale Australian Open krijgen. Zag het geschreeuw en gedoe van hem al helemaal voor me en dan straks nog winnen ook.
Dat ‘waarom krijg ik niet zoveel respect als Federer en Nadal’ is ook weer een stukje lastiger geworden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:45 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En dan hadden we heel lang het GOAT geneuzel aan moeten horen
Ik wens hem wel long covid toe.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:53 schreef Mandy040986 het volgende:
Benieuwd hoe ie dat bij de US Open gaat doen. Volgens mij moet je daar ook volledig gevaccineerd zijn als je daar naar binnen wilt. Of zou hij dan weer heel toevallig twee weken van te voren “corona oplopen”?
De Servische GGD heeft al een mailtje gehad.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:53 schreef Mandy040986 het volgende:
Benieuwd hoe ie dat bij de US Open gaat doen. Volgens mij moet je daar ook volledig gevaccineerd zijn als je daar naar binnen wilt. Of zou hij dan weer heel toevallig twee weken van te voren “corona oplopen”?
Ik moest zowat hardop lachen. Beste Pushbericht ooitquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:05 schreef Em31 het volgende:
Goedemorgen
Word hier wakker met een pushmelding dat Djokovic alsnog weg moet. AustraliëGoden.
Man man manquote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik wens hem wel long covid toe.
Nee, maar ik zou er niet rouwig om zijn.quote:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 08:15 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Op welke redenen volgens de covid regels daar?
Kan hij zich mooi samen met Lewis Hamilton een clubje vormen dat ze groot onrecht is aangedaan
https://www.ad.nl/tennis/(...)alian-open~a796fd5c/quote:Djokovic maakte fouten in deze procedure. Zo was hij na zijn vermeende positieve test nog twee dagen op diverse publieke activiteiten. Bovendien gaf hij aan dat hij niet in andere landen dan Servië was geweest voor het vertrek naar Australië. Dat klopte niet, hij trainde nog in Spanje. Daarnaast werd getwijfeld aan de juistheid van zijn positieve test. Djokovic was überhaupt nooit van plan geweest zich te laten vaccineren.
Altijd weer lachen met die dekselse Putin.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:38 schreef Momo het volgende:
Rusland heeft met een cyberattack bijna alles platgelegd in Oekraine...
Och ja, een mogelijke oorlog op Europese continent kan er ook nog bij met nu nog gaande pandemiequote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:38 schreef Momo het volgende:
Die wil al die oud Sovjet landen nog onder zijn hand hebben. Laatst ook in Kazachstan dat iedereen op straat ging demonstreren en gedeelte van het leger zich terugtrekt. Komt het leger van Putin even binnen, schiet wat mensen neer en nu is alles weer "normaal".quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:53 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Altijd weer lachen met die dekselse Putin.
Ik word hier dus serieus wel zenuwachtig van hoor, wtf is de bedoeling. Kan toch niet waar zijn dat ze dat echt gaan doen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:38 schreef Momo het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Hoe weten we trouwens zeker dat het Rusland is die dit gedaan heeft?
Dit is geen bewijs dat Rusland dat gedaan heeft, kan ook zijn om Rusland in een slecht daglicht te zetten.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:00 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit werd er op overheid websites gezet, ik weet niet wie verder een hekel heeft aan Oekraine en je bent geen pannenkoek als je dit kan.
Oei Rusland in een slecht daglicht zetten, ja dat was nog niet het geval.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dit is geen bewijs dat Rusland dat gedaan heeft, kan ook zijn om Rusland in een slecht daglicht te zetten.
Nu zeg ik niet dat Rusland dit niet gedaan kan hebben of zou doen.
Zelfs de vvormgeving straalt iets engs uit.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:00 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit werd er op overheid websites gezet, ik weet niet wie verder een hekel heeft aan Oekraine en je bent geen pannenkoek als je dit kan.
Echt hè. 2022 begint weer lekkerquote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik word hier dus serieus wel zenuwachtig van hoor, wtf is de bedoeling. Kan toch niet waar zijn dat ze dat echt gaan doen.
Pas sinds 1991 ongeveer.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Oei Rusland in een slecht daglicht zetten, ja dat was nog niet het geval.
Dat dachten we in 2020 ook.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:12 schreef Em31 het volgende:
[..]
Het kán toch niet erger worden dan 2021 zou je zeggen.
Ik denk echt dat Putin welbewust op ramkoers is eigenlijk... Dat gaat een hoop ellende en doden opleveren.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:57 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ik word hier dus serieus wel zenuwachtig van hoor, wtf is de bedoeling. Kan toch niet waar zijn dat ze dat echt gaan doen.
Ik weiger te accepteren dat het nog een keer gebeurtquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat dachten we in 2020 ook.
Bizar, kan het gewoon bijna niet geloven.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Putin welbewust op ramkoers is eigenlijk... Dat gaat een hoop ellende en doden opleveren.
Neuh, gewoon het reguliere ‘even laten zien wie de baas is’. Over een paar maanden overschrijden ze met het leger weer ‘per ongeluk’ de grens van Litouwen ofzo.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ik denk echt dat Putin welbewust op ramkoers is eigenlijk... Dat gaat een hoop ellende en doden opleveren.
Die positieve test blijft sowieso wel een bijzondere, omdat die op basis van een medische uitzondering naar Australië zou gaan (eind november was dat). Maar de uitzondering was herstel van een besmetting. En die had hij niet recent gehad. Dus kon hij er zo zeker van zijn dat hij zou gaan? Daarvoor moest die nog besmet gaan zijn.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 09:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
[..]
https://www.ad.nl/tennis/(...)alian-open~a796fd5c/
Ik had gisteren ook de prik links, en door die prik is het nu hyperlinks geworden, hihaho.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:17 schreef Fred_B het volgende:
Goedemorgen, het boostertje is vanmorgen in de linkerarm gezet.
"Russische variant van TomTom gaf aan dat dit de kortste route was".quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Neuh, gewoon het reguliere ‘even laten zien wie de baas is’. Over een paar maanden overschrijden ze met het leger weer ‘per ongeluk’ de grens van Litouwen ofzo.
Omdat dictator spelen, zo leuk is.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:19 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bizar, kan het gewoon bijna niet geloven.
Waarom wil dat land toch zo'n ongelofelijk kloteland zijn.
Daarvoor heb je game the Simsquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Omdat dictator spelen, zo leuk is.
Het stinkt aan alle kantenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die positieve test blijft sowieso wel een bijzondere, omdat die op basis van een medische uitzondering naar Australië zou gaan (eind november was dat). Maar de uitzondering was herstel van een besmetting. En die had hij niet recent gehad. Dus kon hij er zo zeker van zijn dat hij zou gaan? Daarvoor moest die nog besmet gaan zijn.
Dus of hij heeft zich bewust proberen te laten besmetten en/of heeft een moment aangegrepen om de besmetting te verzinnen. Waarbij het wel goed uitkwam dat die zich moest laten testen omdat die naast een besmette basketballer had gestaan (waarvan ook een foto was).
Ja. Wat Rusland al meerdere keren per jaar doet. Het gebeurd vrij vaak dat een Rusdisch vliegtuig boven grondgebied komt waar ze niet mogen komen, waarna ze weer terug geloodst worden door NAVO vliegtuigen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Neuh, gewoon het reguliere ‘even laten zien wie de baas is’. Over een paar maanden overschrijden ze met het leger weer ‘per ongeluk’ de grens van Litouwen ofzo.
Nou Fred, dit is toch wel even een tikje erger dan dat momenteel.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Daarom speel ik dat ook.quote:
Dit vind ik een aparte bijwerking van de booster?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:34 schreef Em31 het volgende:
Sinds ik mijn booster heb gehad is mijn laptop ineens heel traag trouwens.
Die chip interfereert met het moederbord.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:34 schreef Em31 het volgende:
Jouw eigen chip verbruikt teveel data nuquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:34 schreef Em31 het volgende:
quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:35 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Die chip interfereert met het moederbord.
Dit lijkt me geen toeval inderdaad.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:36 schreef Arizona het volgende:
[..]
Jouw eigen chip verbruikt teveel data nu
Je zult er maar wonen. Als gewone burger. Vreselijkquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:16 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Oh, ik geloof best in een zeker opportunisme. En ongetwijfeld nog wat factoren als een zeker minderwaardigheidscomplex en verlangen de grootmacht van weleer te worden.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:28 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Nou Fred, dit is toch wel even een tikje erger dan dat momenteel.
Putin loert áltijd op zwakke momenten van z'n opponenten, dat zag je bijv. Georgië en eerder bij de Krim ook.
Ja.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je zult er maar wonen. Als gewone burger. Vreselijk
Maar dan heb je alleen de staatsomroep. Dus is het allemaal de schuld van het Westen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
In Rusland bedoel je of in Oekraine?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:37 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad Oekraïnequote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:56 schreef Strani het volgende:
[..]
In Rusland bedoel je of in Oekraine?
In Rusland maken de meeste mensen zich weinig zorgen om de politiek, die leven gewoon hun eigen leven en bemoeien zich nergens mee. Wat ik ook prima kan begrijpen.
Ja dat lijkt me inderdaad wel heel heftig.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik bedoelde inderdaad Oekraïne![]()
Dat je daar als doorsnee persoon maar zit te wachten wat het grote buurland gaat doen…
Bij Chef's Table gaat een aflevering over de White Rabbit in Moskou. Daar gaat het ook over Rusland en politiek, rond die tijd dat er sancties kwamen en ze geen groente/fruit meer kregen enzo. Die chef zei toen dat ze dachten dat er toen 'iets' zou gebeuren omdat het de mensen zou raken o.i.d., maar toen bleek dat ze het zelf voor een groot deel ook konden verbouwen en gaf het ze juist vertrouwen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:56 schreef Strani het volgende:
[..]
In Rusland bedoel je of in Oekraine?
In Rusland maken de meeste mensen zich weinig zorgen om de politiek, die leven gewoon hun eigen leven en bemoeien zich nergens mee. Wat ik ook prima kan begrijpen.
Ja, het is gewoon een andere wereld. En daarbij groeit men daar nog altijd op met de angst om je hoofd boven het maaiveld uit te steken. En het is precies wat je zegt; zolang de mensen kunnen eten en leven, vinden de meesten het niet nodig om zich zorgen te maken over de politieke situatie.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:06 schreef Em31 het volgende:
[..]
Bij Chef's Table gaat een aflevering over de White Rabbit in Moskou. Daar gaat het ook over Rusland en politiek, rond die tijd dat er sancties kwamen en ze geen groente/fruit meer kregen enzo. Die chef zei toen dat ze dachten dat er toen 'iets' zou gebeuren omdat het de mensen zou raken o.i.d., maar toen bleek dat ze het zelf voor een groot deel ook konden verbouwen en gaf het ze juist vertrouwen.
Er verandert niets zolang ze het nog 'goed' hebben, al kunnen wij ook niet helemaal inschatten hoe dat allemaal precies zit daar en wat goed is.
Zelfde met een Nederlandse correspondent die ooit mensen op straat ging vragen wat ze dachten over MH17. De helft zei direct dat Rusland er niets mee te maken had, de andere helft durfde een beetje hardop te zeggen dat ze wel gehoord hadden dat Rusland dat misschien gedaan had.
https://nos.nl/artikel/24(...)door-digitale-aanvalquote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:00 schreef Momo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoals? Amerika kan ik nog wel wat verzinnen, maar Europa?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:12 schreef Strani het volgende:
Los van dit over Oekraine ben ik ook wel van mening trouwens dat de westerse wereld Rusland wel héél makkelijk van alles de schuld geeft. Het komt vaak wel heel handig uit.
In dit geval, omdat ik ook dit nieuws heel erg heb gevolgd, heeft Rusland het westen gewoon in een hoekje gedrukt met onmogelijke eisen (zoals bijvoorbeeld dat Zweden, Finland, Oekraïne, Georgië niet bij de NAVO toe mogen treden, en alle troepen uit Oost-Europa wegmoeten [ook uit NAVO-landen als Polen]). Dan is het nu wel heel gemakkelijk om te zeggen "hey het westen wil niet naar ons luisteren, dan maar zo". Zij wisten ook wel dat het westen sowieso niet zou luisteren naar dat soort eisen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:12 schreef Strani het volgende:
Los van dit over Oekraine ben ik ook wel van mening trouwens dat de westerse wereld Rusland wel héél makkelijk van alles de schuld geeft. Het komt vaak wel heel handig uit.
Nou bijvoorbeeld digitale dingen (hacken), men wijst altijd direct naar Rusland maar daar is niet altijd duidelijk bewijs voor. (In dit geval van vandaag lijkt de kans me dan weer wel vrij groot trouwens).quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:16 schreef Em31 het volgende:
[..]
Zoals? Amerika kan ik nog wel wat verzinnen, maar Europa?
Ja, ben ik met je eensquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:18 schreef molloot200 het volgende:
[..]
In dit geval, omdat ik ook dit nieuws heel erg heb gevolgd, heeft Rusland het westen gewoon in een hoekje gedrukt met onmogelijke eisen (zoals bijvoorbeeld dat Zweden, Finland, Oekraïne, Georgië niet bij de NAVO toe mogen treden, en alle troepen uit Oost-Europa wegmoeten [ook uit NAVO-landen als Polen]). Dan is het nu wel heel gemakkelijk om te zeggen "hey het westen wil niet naar ons luisteren, dan maar zo". Zij wisten ook wel dat het westen sowieso niet zou luisteren naar dat soort eisen.
Verder is het inderdaad zo dat niet voor alle situaties Rusland de schuld moet krijgen. Maar in dit geval eigenlijk gewoon wel.
Mwah, die heeft Rusland wel hoorquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik wacht ook nog op het bewijs van de massavernietigingswapens.
Niet zo vreemd inderdaad, als je je altijd zo gedraagt. Verder hebben wij ook maar half door hoeveel last de buurlanden van Rusland hebben. Macron en Merkel wilden Putin laatst uitnodigen in Brussel, was interessant om de reactie van meerdere landen te zien, hoe boos ze waren dat het alleen al voorgesteld werd.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou bijvoorbeeld digitale dingen (hacken), men wijst altijd direct naar Rusland maar daar is niet altijd duidelijk bewijs voor. (In dit geval van vandaag lijkt de kans me dan weer wel vrij groot trouwens).
Ach, Putin en Biden zitten gewoon vanavond weer aan de telefoon om af te spreken wanneer ze weer gaan klaverjassenquote:
Maar heb je dan een hekel aan het hele land, of aan de politiek?quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Niet zo vreemd inderdaad, als je je altijd zo gedraagt. Verder hebben wij ook maar half door hoeveel last de buurlanden van Rusland hebben. Macron en Merkel wilden Putin laatst uitnodigen in Brussel, was interessant om de reactie van meerdere landen te zien, hoe boos ze waren dat het alleen al voorgesteld werd.
Ik blijf sowieso altijd een hekel aan Rusland hebben door alles rond MH17. Hoe ongelofelijk slecht kun je zijn. Zo ongelofelijk pijnlijk voor alle nabestaanden, dat gevoel moet echt verschrikkelijk zijn.
Toch wel een hyperlink naar FOK! hequote:Op vrijdag 14 januari 2022 10:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik had gisteren ook de prik links, en door die prik is het nu hyperlinks geworden, hihaho.
Ruim 6000 kernkoppen naar schatting. Dat schiet best opquote:
Aan de politiek natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:25 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar heb je dan een hekel aan het hele land, of aan de politiek?
Ja oké dan zitten we wel op dezelfde golflengte.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Aan de politiek natuurlijk.![]()
Oké en ook aan Filipp Kirkorov.
Ja, dit kan nog wel eens consequenties hebben voor gasprijzen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:25 schreef Fred_B het volgende:
Overigens zou het al heel erg helpen als de EU op energiegebied zelfvoorzienend zou zijn, in plaats van afhankelijk van Russisch gas. Maar goed, dat is politiek onhaalbaar, dus blijven we voor eeuwig chantabel door Putin en co.
Dat zou heel veel schelen ja. Idem met niet meer afhankelijk zijn van olie uit het Midden-Oosten zodat je dan eindelijk Saudi Arabië zou kunnen aanpakken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:25 schreef Fred_B het volgende:
Overigens zou het al heel erg helpen als de EU op energiegebied zelfvoorzienend zou zijn, in plaats van afhankelijk van Russisch gas. Maar goed, dat is politiek onhaalbaar, dus blijven we voor eeuwig chantabel door Putin en co.
Toch niet aan de immer sympathieke Kirkorov? Die deed die Moldavische nationale finale vorig jaar immers nog zo leukquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Aan de politiek natuurlijk.![]()
Oké en ook aan Filipp Kirkorov.
De punten voor Moldavië in de halve finale waren ook hélemaal niet dubieus.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch niet aan de immer sympathieke Kirkorov? Die deed die Moldavische nationale finale vorig jaar immers nog zo leuk
Schijnt dit jaar betrokken te zijn bij Rusland en misschien ook Armeniëquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:29 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Toch niet aan de immer sympathieke Kirkorov? Die deed die Moldavische nationale finale vorig jaar immers nog zo leuk
Precies, dat zou ons leven een stuk makkelijker maken.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat zou heel veel schelen ja. Idem met niet meer afhankelijk zijn van olie uit het Midden-Oosten zodat je dan eindelijk Saudi Arabië zou kunnen aanpakken.
Dat is één van de zeldzame scores die ik nog wel geloof, want in Portugal wonen vrij veel Moldaviërs en Oekraïners. In Italië ook trouwens, die geven ook altijd veel aan die landen.quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:30 schreef Em31 het volgende:
[..]
De punten voor Moldavië in de halve finale waren ook hélemaal niet dubieus.
12 punten uit Portugal, meer dan logisch.
Jup inderdaad een aanrader, gaat ook echt naar interessante plekken in Oost-Europaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:33 schreef Strani het volgende:
Ik kan trouwens voor mensen die wel interesse hebben in het 'normale' Russische leven het YouTube-kanaal van Bald and Bankrupt aanbevelen. Die is echt geweldig. Engelse man die vloeiend Russisch spreekt en de mooiste gesprekken heeft met mensen. Hij gaat ook wel eens naar andere delen van de wereld.
Jaquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Jup inderdaad een aanrader, gaat ook echt naar interessante plekken in Oost-Europa
Dan gaat Rusland wel Top 10 scorenquote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Schijnt dit jaar betrokken te zijn bij Rusland en misschien ook Armenië
Bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 14 januari 2022 11:33 schreef Strani het volgende:
Ik kan trouwens voor mensen die wel interesse hebben in het 'normale' Russische leven het YouTube-kanaal van Bald and Bankrupt aanbevelen. Die is echt geweldig. Engelse man die vloeiend Russisch spreekt en de mooiste gesprekken heeft met mensen. Hij gaat ook wel eens naar andere delen van de wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |