Eens met de klacht.quote:Op donderdag 6 januari 2022 19:04 schreef FlippingCoin het volgende:
Klaar met braddie gezeik maar er staat wel in de banner donneer aan braddie?!
Ik vind dit godverdomme niet normaal meer
Komt uit het vorige feedback topic.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:01 schreef scrupuleus het volgende:
De klacht kan wellicht beter als topic in feedback, hier graag ontopic
Moet er niet een extra modje bij eigenlijk, niet dat we iets aan ama hadden hoorquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:33 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Komt uit het vorige feedback topic.
@:Plompzakker - pseudomodden, graag modereren.
Waarom?quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Moet er niet een extra modje bij eigenlijk, niet dat we iets aan ama hadden hoor
Verkapt kijk-mij-modje-willen-zijn post.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Moet er niet een extra modje bij eigenlijk, niet dat we iets aan ama hadden hoor
A omdat er niemand isquote:
Liever niet maar als je het zo graag wilquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:39 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Verkapt kijk-mij-modje-willen-zijn post.
Het maakt mij echt geen fluit uit wie mod hier wordt.quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:44 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Liever niet maar als je het zo graag wil
KLB / KLB Verkiezingen 2021quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
A omdat er niemand is
B graag een vrouw/homo ed voor de diversiteit
C de boel meer cachet te geven
D iemand promotie bieden die eventueel de verkiezingen wil doen
Etc
Oke optie D vervaltquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:45 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
KLB / KLB Verkiezingen 2021
Reeds georganiseerd.
quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Cachet geven wil ik wel doenquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
A omdat er niemand is
Etc
Ik denk niet dat meer moderatie meer cachet geeft.quote:
#FreeCachie!!quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:42 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
A omdat er niemand is
Etc
O okequote:Op donderdag 6 januari 2022 21:00 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bij deze ben je de derde mod van de klb
Maak even officieel @:pharkus
Zoals gevraagd, je hebt een note voor pseudomoddenquote:Op donderdag 6 januari 2022 20:33 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Komt uit het vorige feedback topic.
@:Plompzakker - pseudomodden, graag modereren.
@murp mod off topic in feedbackquote:Op donderdag 6 januari 2022 21:15 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Zoals gevraagd, je hebt een note voor pseudomodden
Braddie?quote:Op donderdag 6 januari 2022 20:45 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Het maakt mij echt geen fluit uit wie mod hier wordt.
/carequote:
Wie ben jij nou weer schele karper.quote:
Toekomstig KLB mod.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weer schele karper.
Nou dan zal ik ja maar vast grondig onder handen nemen voor het crewbash is kwajong.quote:
Beste poel die er is.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:38 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hebben ze weer iemand uit de poel des verderfs gevist
Pseudomodden. Niet doen.quote:Op donderdag 6 januari 2022 21:44 schreef pferdfahrer het volgende:
Slowchat / onzin / bemoeienis in dit topic wordt verwijderd + genoted. Doe dus normaal.
Een note kun je krijgenquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:41 schreef pferdfahrer het volgende:
Waarom krijgt m'n topic geen sluitpost? Ik eis een herziening.
quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
Wisten jullie dat een QUARTERPOUNDER zelfs minder dan een kwart pond (125 gram) vlees bevat? Maar door de naam denkt iedereen dat het juist om zeer veel vlees gaat
McDonalds marketinggoden @:kingroland
Dit is heelmaal nieuw voor mijquote:
En nu allemaal in koor.quote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:52 schreef pferdfahrer het volgende:
It's raining notes, halleluja it's raining notes, ey ey EY EY, digital, long, mean and strong, hallelujah
ik geef je groot gelijk amaquote:
Yeahhh its raining notesquote:Op dinsdag 11 januari 2022 22:52 schreef pferdfahrer het volgende:
It's raining notes, halleluja it's raining notes, ey ey EY EY, digital, long, mean and strong, hallelujah
Mooie lapo had het topic wel verdiendquote:
Excuses aanvaardquote:Op dinsdag 11 januari 2022 23:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
EDIT
Dacht dat dit de SC was. Sorry.
...De KLB-Verkiezingen 2021?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Het duurt al weer even dus hoe zit het met?...
Je verwacht het niet...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:58 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Die zijn ongeldig verklaard wegens fraude
Jaquote:
Wat precies ?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:28 schreef pferdfahrer het volgende:
Het dreigt weer echt compleet de spuigaten uit te lopen.
Valt mee. Hoort bij KLB.quote:
Vroeger werden ze geslotenquote:Op maandag 17 januari 2022 06:36 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
[..]
Valt mee. Hoort bij KLB.
Vroegah hadden we ook zure regen.quote:
Huh kluun post hier toch al jaren?quote:Op woensdag 19 januari 2022 15:09 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik dacht dat je nieuw op dit forum was?
Inb4 dan klik je er toch niet opquote:Op woensdag 19 januari 2022 18:26 schreef Solotovski het volgende:
Is dat kluun?
Sterf, kansloze freak
Yupquote:
Lijkt mij nietquote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:02 schreef babylon het volgende:
DR898 in KLB / Mannen die de focus leggen op wat vrouwen anders moeten doen
Ik zie aan de ballen opknippen toch wel als doodsverwensing. Kan hier op ingegrepen worden?
Welnee, het is zelfs gunstig voor het klimaatprobleem.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:02 schreef babylon het volgende:
Ik zie aan de ballen opknippen toch wel als doodsverwensing. Kan hier op ingegrepen worden?
quote:
Uit de OP: bemoeienis in dit topic wordt verwijderd + genoted.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 07:38 schreef The_Emotion het volgende:
[..]
Welnee, het is zelfs gunstig voor het klimaatprobleem.
'Laat je castreren'
Hooguit bijzonder pijnlijk, maar met de juiste medische hulp paraat lijkt het me niet dodelijk. Maar ook weer niet heel erg netjes om te zeggen.quote:Op vrijdag 21 januari 2022 23:02 schreef babylon het volgende:
Stel je niet aan hans.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 08:42 schreef babylon het volgende:
[..]
[..]
Uit de OP: bemoeienis in dit topic wordt verwijderd + genoted.
Jammer dat de klacht niet anders geformuleerd was want dan had het ook prima open kunnen blijvenquote:Op maandag 24 januari 2022 18:37 schreef FlippingCoin het volgende:
KLB / Mensen wier pro Rusland zijn
Jammer dat deze dicht is want meer terechte klachten zijn er niet te bedenken...
Ja als je het zo bekijkt.quote:Op maandag 24 januari 2022 18:48 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Jammer dat de klacht niet anders geformuleerd was want dan had het ook prima open kunnen blijven
Wat zei Tweakers toen je dit vroeg?quote:Op donderdag 27 januari 2022 10:58 schreef Sfancta het volgende:
@:Erasmus waar kan ik dat uitzetten? Kan het niet vinden!
Tweakers mailde me ditquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:00 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Wat zei Tweakers toen je dit vroeg?
quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:01 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Tweakers mailde me dit
Dit is de laatste herinnering voordat we je Tweakers-account met gebruikersnaam ".............." verwijderen. Laat je historie op Tweakers niet verloren gaan en log nu in op Tweakers om je account te behouden.
Als je je account niet heractiveert door in te loggen, verwijderen we je account op dinsdag 22 februari 2022. Dat doen we omdat je minstens vijf jaar niet meer actief bent geweest.
hee die mail heb ik niet gehadquote:Op donderdag 27 januari 2022 11:01 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Tweakers mailde me dit
Dit is de laatste herinnering voordat we je Tweakers-account met gebruikersnaam ".............." verwijderen. Laat je historie op Tweakers niet verloren gaan en log nu in op Tweakers om je account te behouden.
Als je je account niet heractiveert door in te loggen, verwijderen we je account op dinsdag 22 februari 2022. Dat doen we omdat je minstens vijf jaar niet meer actief bent geweest.
neequote:Op woensdag 2 februari 2022 12:15 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Dan had je zeker ook geen VIP account
TR gezet voor psuedomodden, eveneens een note gezet in m'n betere Excellijstje dan die van sigaartje.quote:Op donderdag 3 februari 2022 05:36 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Vanaf nu weer OT, klachten mogen in KLB!
Hoop dat je het een plekje kunt gevenquote:Op donderdag 3 februari 2022 12:44 schreef Socios het volgende:
Nog steeds geen uitleg afgelasting KLB-Verkiezingen ‘21
Ik had hier toch gevraagd wie de telling ging regelen? Nooit antwoord op gehad.quote:Op donderdag 3 februari 2022 12:44 schreef Socios het volgende:
Nog steeds geen uitleg afgelasting KLB-Verkiezingen ‘21
Nou kom maar op ik tel wel even!quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:20 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Ik had hier toch gevraagd wie de telling ging regelen? Nooit antwoord op gehad.
- Heb je de Search gebruikt?quote:Op donderdag 27 januari 2022 11:00 schreef pferdfahrer het volgende:
Wat zei Tweakers toen je dit vroeg?
quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:20 schreef Pharkus het volgende:
Ik had hier toch gevraagd wie de telling ging regelen? Nooit antwoord op gehad.
DETELEVISIEKIJKER wil zelf(s) de organisatie/telling op zich nemen, ja:quote:Op donderdag 3 februari 2022 16:25 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Nou kom maar op ik tel wel even!
Donker of zwart wat mag nou welquote:Op maandag 14 februari 2022 18:49 schreef HeatWave het volgende:
Mag onderstaand topic, wellicht met een aangepaste TT en wat opruiming, naar een "serieus" forum? Er is een prima discussie bezig tussen de flames.
KLB / Ineens bruine mensen in lord of the rings
Was dat toen rond de periode dat jij faalde als mod en toen eruit gekickt werd door danny ?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:48 schreef Ama het volgende:
Waarom blijven die matige reacties met je oom staan? In alle topics steeds hetzelfde riedeltje. Kan me herinneren als mod dat het niet gewenst is om steeds in herhaling te vallen.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:55 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Was dat toen rond de periode dat jij faalde als mod en toen eruit gekickt werd door danny ?
Voelt als de dag van gisterenquote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:55 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Was dat toen rond de periode dat jij faalde als mod en toen eruit gekickt werd door danny ?
Het zijn er zoveelquote:Op dinsdag 15 februari 2022 11:48 schreef Ama het volgende:
Waarom blijven die matige reacties met je oom staan? In alle topics steeds hetzelfde riedeltje. Kan me herinneren als mod dat het niet gewenst is om steeds in herhaling te vallen.
Oke okequote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:59 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Het zijn er zoveelen heb niet altijd de tijd om vanaf telefoon alles weg te halen. Is inderdaad niet de bedoeling om overal hetzelfde te posten, is ook aangesproken.
Het leven zelf is een kunstwerk, en om tot dat werk te komen, is het de kunst om ten aller tijden strijdbaar te blijven.quote:
Zegtie?quote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het leven zelf is een kunstwerk, en om tot dat werk te komen, is het de kunst om ten aller tijden strijdbaar te blijven.
Je hoofd is een kunstwerkquote:Op dinsdag 15 februari 2022 21:32 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het leven zelf is een kunstwerk, en om tot dat werk te komen, is het de kunst om ten aller tijden strijdbaar te blijven.
Op dat wij eeuwig strijdbaar blijven voor waar wij in geloven yvonne zonder hooddletter, op dat wij strijdbaar blijven.quote:
Er is in klb wel een bepaalde grens van wat vaak wel en soms ook net niet kan. En er kan in principe best veel waar het gewoon uitdelen en incasseren is, daar doe je zelf ook gewoon aan mee.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als jullie berichten verwijderen van me omdat die eventueel niet door de beugel kunnen. Misschien moeten jullie eens kijken naar de bericht waar ik op reageer.
Want mensen vernederen voor dikke mag wel blijkbaar.
Maak je niet zo dik maat.quote:Op woensdag 16 februari 2022 17:03 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als jullie berichten verwijderen van me omdat die eventueel niet door de beugel kunnen. Misschien moeten jullie eens kijken naar de bericht waar ik op reageer.
Want mensen vernederen voor dikke mag wel blijkbaar.
quote:
quote:Slowchat / onzin / bemoeienis in dit topic wordt verwijderd + genoted. Doe dus normaal.
Wordt doxxing toegestaan op dit forum ? Je hoort hier toch gewoon anoniem te zijn. Als je me op Instagram vindt mag je me DM'en maar liever niet openbaar posten.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:27 schreef knoopie het volgende:
[..]
Met gel is dat volgens mij niet meer te redden hoor.
[instagram url die ik hier niet ga herhalen]
quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:33 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Wordt doxxing toegestaan op dit forum ? Je hoort hier toch gewoon anoniem te zijn. Als je me op Instagram vindt mag je me DM'en maar liever niet openbaar posten.
@:plompzakker
Is zelfs strafbaar, aangifte doen dus.quote:Op vrijdag 11 maart 2022 16:33 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Wordt doxxing toegestaan op dit forum ? Je hoort hier toch gewoon anoniem te zijn. Als je me op Instagram vindt mag je me DM'en maar liever niet openbaar posten.
@:plompzakker
Het hondtopic is erg leukquote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:57 schreef Ama het volgende:
KLB / Geheim topic
KLB / "Je lijkt erg op die hond "
Waarom blijft deze meuk open?
Omdat ik tussen 2 uur ‘s nachts en nu gewoon aan het slapen en aan het werk was. Heb helaas geen telekinetische modkrachten.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 10:57 schreef Ama het volgende:
KLB / Geheim topic
KLB / "Je lijkt erg op die hond "
Waarom blijft deze meuk open?
Zag je collega wel topics sluiten vandaar.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Omdat ik tussen 2 uur ‘s nachts en nu gewoon aan het slapen en aan het werk was. Heb helaas geen telekinetische modkrachten.
Nu dicht.
Je bent iets op het spoorquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Zag je collega wel topics sluiten vandaar.
Een goede nachtrust is erg belangrijk.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:11 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Omdat ik tussen 2 uur ‘s nachts en nu gewoon aan het slapen en aan het werk was. Heb helaas geen telekinetische modkrachten.
Nu dicht.
Ah, dan begrijp ik je reactie beterquote:Op dinsdag 15 maart 2022 11:14 schreef Ama het volgende:
[..]
Zag je collega wel topics sluiten vandaar.
Oké.quote:Op dinsdag 15 maart 2022 13:50 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hey, dit was een serieus topic! vogeltjesdans in KLB / Ik dacht eerst dat ze een band aan het verwisselen was
Vrouwen bakken er echt niks van
quote:Op donderdag 24 maart 2022 14:53 schreef Metalfrost het volgende:
KLB / In oog gelaserd door een stel kutkinderen
Topic kan wel op slot.
Reden: ogen nog goed volgens dokter, klacht is verdwenen. Daders niet gevonden, helaas.
eens. Kansloos tyfuskloontjequote:Op donderdag 31 maart 2022 00:11 schreef -Sigaartje het volgende:
KLB / Vlees tax
Kan iemand alsjeblieft iets doen aan deze halve zool die niks anders te doen heeft dan de KLB vol te gooien met baggertopics?
Waarom komen dit soort nutteloze figuren voortdurend terug?
Dit steeds weer terugkerende bnw gelul heeft niks met politieke voorkeur te maken. Die overigens ook verre van links is hierquote:Op donderdag 31 maart 2022 12:08 schreef HeatWave het volgende:
Plompzakker in KLB / Kut Xiden sloopt economie, brandstof prijzen de lucht in
Waarom moet dit nou in godsnaam dicht? Eindelijk een KLB topic met meer dan 1 bagger zin in de OP maar omdat het tegen de heilige Biden is zou het dicht moeten?
Politieke voorkeur van een mod is leidend, in KLB.....
Gaaf forumpje.
Er is niets BNW aan feitenquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:17 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Dit steeds weer terugkerende bnw gelul heeft niks met politieke voorkeur te maken. Die overigens ook verre van links is hier
Als het feiten zijn kan het in polquote:Op donderdag 31 maart 2022 13:19 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Er is niets BNW aan feiten.
Maar goed, we openen wel weer poepen en terekte klakt ipv onze tijd te verspillen aan meer dan 1 zin voor onze topics.
Dan gooi je het naar POL.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:20 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als het feiten zijn kan het in pol
Bijna niemand zit te wachten het zoveelste copypaste verhaal over de waanbeelden van gekke Thierry. Die topics lopen altijd uit op een hoop gezeik en zijn inhoudelijk ook niet echt een verrijking. Vandaar het slotjequote:Op donderdag 31 maart 2022 13:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan gooi je het naar POL.
Of, je laat het gewoon open en sluit wat topics die helemaal nergens over gaan ipv een topic waar tijd en moeite in is gestopt bij hoge uitzondering.
Paar suggesties.
Bijna, maar er waren bijna 70 posts geplaatst, dus zeker wel iemand.quote:Op donderdag 31 maart 2022 13:30 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Bijna niemand zit te wachten het zoveelste copypaste verhaal over de waanbeelden van gekke Thierry. Die topics lopen altijd uit op een hoop gezeik en zijn inhoudelijk ook niet echt een verrijking. Vandaar het slotje
Jij hebt echt mega veel zand in je vaginaatje zitten hè zuur mens.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:14 schreef Ama het volgende:
KLB / Sked en Fok-it lullen door m'n muziek heen ^%^$%& Waarom blijft dit open? Of mag dit wel als je tong heet.
Doe eens normaal tamme hals.quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:13 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Jij hebt echt mega veel zand in je vaginaatje zitten hè zuur mens.
Ruim jezelf maar eens opquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:53 schreef Sfancta het volgende:
Rol die incrowd bende in die SC/Discord maar eens op, die verzieken het hele subforum.
Neem het mee naar achteren.quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:14 schreef Ama het volgende:
KLB / Sked en Fok-it lullen door m'n muziek heen ^%^$%& Waarom blijft dit open? Of mag dit wel als je tong heet.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 13:53 schreef Sfancta het volgende:
Doe ik zelf wel, want ben MOD nu hahahhahaa
Crewbash. Zet jij een note @Sfancta?quote:
Heb er twee gezet omdat ik me erger op hem. Ik denk aan een cooldown periode.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Crewbash. Zet jij een note @:sfancta?
Gewoon even achter rapporteren.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:23 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Heb er twee gezet omdat ik me erger op hem. Ik denk aan een cooldown periode.
Vraag dat lekker bij de Praxisquote:Op vrijdag 1 april 2022 14:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoeveel kost dat nou tegenwoordig? Een blauw kleurtje?
Blauw wordt je alleen als je puur en alleen kwaliteit post.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:24 schreef Frozen-assassin het volgende:
Hoeveel kost dat nou tegenwoordig? Een blauw kleurtje?
Hou gewoon op met je waardeloze gimmick.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:26 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Blauw wordt je alleen als je puur en alleen kwaliteit post.
Hij kan er ook weinig aan doen dat zijn achterlijkheid wordt gefaciliteerdquote:Op vrijdag 1 april 2022 14:28 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hou gewoon op met je waardeloze gimmick.
Dat is nog wel het meest sneue ja.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:34 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Hij kan er ook weinig aan doen dat zijn achterlijkheid wordt gefaciliteerd
Volgens de index nietquote:Op vrijdag 1 april 2022 13:53 schreef Sfancta het volgende:
Doe ik zelf wel, want ben MOD nu hahahhahaa
Check je notes over 3 dagen maar eens. Dan wordt je ook in het ootje genomen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:24 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Of als je over zijn tagje "moderator" hovert met je muis verschijnt er ook helemaal niks.
PZ heeft het er maar druk mee.quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:27 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Check je notes over 3 dagen maar eens. Dan wordt je ook in het ootje genomen.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 11:14 schreef Ama het volgende:
Waarom negeer je dit? Beetje gek dat tong wel dit soort bullshit mag openen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 14:22 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Crewbash. Zet jij een note @:sfancta?
Tong is een peiler des forum.quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:31 schreef Ama het volgende:
[..]
[..]
Waarom negeer je dit? Beetje gek dat tong wel dit soort bullshit mag openen.
Niet dat de modkwaliteit erop vooruitgaat of zo he?quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:38 schreef -Sigaartje het volgende:
Kan het mod-overzicht in de index ook aangepast worden? Plompzakker er af en Sfancta erop?
Mijn ootje blijft mooi dicht.quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:27 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Check je notes over 3 dagen maar eens. Dan wordt je ook in het ootje genomen.
quote:Op vrijdag 1 april 2022 15:38 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Niet dat de modkwaliteit erop vooruitgaat of zo he?
Dankje voor de notificatie. Ben nog aan het wennen.quote:Op vrijdag 1 april 2022 21:34 schreef DETELEVISIEKIJKER het volgende:
Slowchat / onzin / bemoeienis in dit topic wordt verwijderd + genoted. Doe dus normaal.
@:Sfancta graag opruimen.
Als de afwas gedaan is en de kinderen op bed liggen geen probleem wat mij betreftquote:Op dinsdag 5 april 2022 22:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Er zitten allemaal "vrouwen" in de sc, dit is duidelijk niet de bedoeling.
Godmiljaar wat een modern geouwehoerquote:Op dinsdag 5 april 2022 22:33 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als de afwas gedaan is en de kinderen op bed liggen geen probleem wat mij betreft
zit je weer te huilenquote:Op woensdag 13 april 2022 15:20 schreef Bruinie het volgende:
Als je een mod rapporteert in KLB wie kijkt er dan naar? Kijkt de KLB mod er naar of iemand hoger?
Mensen rapporteren in KLB, dan ben je wel een downie zeg.quote:Op woensdag 13 april 2022 15:20 schreef Bruinie het volgende:
Als je een mod rapporteert in KLB wie kijkt er dan naar? Kijkt de KLB mod er naar of iemand hoger?
Dan heb je idd niks te zoeken in KLBquote:Op woensdag 13 april 2022 15:24 schreef Questular het volgende:
[..]
Mensen rapporteren in KLB, dan ben je wel een downie zeg.
Niemandquote:Op woensdag 13 april 2022 15:20 schreef Bruinie het volgende:
Je bent ook druk met dingen sluiten zo, AnaalAdmiraalquote:Op woensdag 13 april 2022 18:53 schreef vogeltjesdans het volgende:
Hee deze is nog openKLB / Meisje friendzonen
Ja Erasmus zei dat hij alles van deze TS wilde sluiten, dus ik denk ik ben een echte vriend en ik ga even NSB-en
Ja ik probeer ook alleen maar een echte vriend te zijn hèquote:Op woensdag 13 april 2022 19:09 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Je bent ook druk met dingen sluiten zo, AnaalAdmiraal
Jawel, de grote fok kerstman. Daarom krijg jij ook jaar op jaar geen cadeautjes met kerst.quote:
Alles wordt dan doorgestuurd naar mij man, maar daar doe ik - in tegenstelling tot wat ik met je moeder doe - helemaal niets meequote:Op woensdag 13 april 2022 15:20 schreef Bruinie het volgende:
Naamtopicquote:Op maandag 18 april 2022 17:47 schreef ijs_beer het volgende:
KLB / Het wordt tijd dat Tong serieus wordt genomen.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd waarom op dit topic een slotje is gegaan?
Kaag is altijd een terechte klachtquote:Op donderdag 21 april 2022 11:42 schreef Ama het volgende:
Mag een topic zonder klacht nu wel?
KLB / Grijp Kaag bij haar kraag.....
En weer een precedent gescheptquote:Op donderdag 21 april 2022 12:05 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Kaag is altijd een terechte klacht
quote:Op donderdag 21 april 2022 12:05 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wat een Calimero ben je ook.quote:Op donderdag 21 april 2022 12:14 schreef Ama het volgende:
[..]
En als een ander het doet gaat het dicht.
@GGMM en ik hebben dit een like gegeven!quote:
Snap gewoon niet waarom er voor tong andere regels zijn.quote:Op donderdag 21 april 2022 13:08 schreef Plompzakker het volgende:
Open het topic dan niet. Het is te mooi weer om je overal druk om te gaan maken
Inmiddels is het topic van een meer dan klachtwaardig artikel voorzienquote:Op donderdag 21 april 2022 12:05 schreef Plompzakker het volgende:
Regels zouden goed zijn voor Tong?quote:Op donderdag 21 april 2022 14:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Snap gewoon niet waarom er voor tong andere regels zijn.
Kijk anders even hoeveel van de recent gesloten topics van hem zijnquote:Op donderdag 21 april 2022 14:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Snap gewoon niet waarom er voor tong andere regels zijn.
Ja dus?quote:Op donderdag 21 april 2022 14:09 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Kijk anders even hoeveel van de recent gesloten topics van hem zijn
Zit toch niet zo te pseudomodden.quote:
Niet gelezen.quote:Op donderdag 21 april 2022 15:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zit toch niet zo te pseudomodden.
Beetje de regeltjes hanteren van destijds.
Jouw tijd is geweest, lang lang geleden.
Maar wat PZ bedoelt denk ik is dat de tijden dat Tong carte blanche kreeg alweer even geleden zijn. Genoeg topics van hem die zelfs zonder post op slot worden gegooid.quote:
Dit ja. Het lijkt net alsof hij volledig zijn gang mag gaan en de rest helemaal niks mag.quote:Op donderdag 21 april 2022 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wat PZ bedoelt denk ik is dat de tijden dat Tong carte blanche kreeg alweer even geleden zijn. Genoeg topics van hem die zelfs zonder post op slot worden gegooid.
Als je de reactie bedoelt die ik vandaag heb verwijderd dan denk ik dat je zelf wel weet waarom en blij mag zijn dat ik niet zo kinderachtig ben met snel bans aanvragenquote:
Oh nou sorry.quote:Op zondag 24 april 2022 19:34 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als je de reactie bedoelt die ik vandaag heb verwijderd dan denk ik dat je zelf wel weet waarom en blij mag zijn dat ik niet zo kinderachtig ben met snel bans aanvragen
Weet niet. Lijstje niet gelezenquote:Op maandag 25 april 2022 16:39 schreef VarkensHart het volgende:
Ohjee @:plompzakker heb ik 1 van je favo kut muziekanten genoemd ofzo? Dat je mijn topic sluit?
Heb ook gejankt om Don Vito.quote:Op maandag 25 april 2022 16:39 schreef VarkensHart het volgende:
Ohjee @:plompzakker heb ik 1 van je favo kut muziekanten genoemd ofzo? Dat je mijn topic sluit?
Overigens had ik de discussie die ik wel had al naar achter de schermen verplaatst. Je quote mij in het bewuste topic hier, niet handig als je geen repliek hierop wenst.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ging geen discussie met je aan, graag ontopic posten.
[..]
Waarvan akte.quote:Op zondag 1 mei 2022 19:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Overigens had ik de discussie die ik wel had al naar achter de schermen verplaatst. Je quote mij in het bewuste topic hier, niet handig als je geen repliek hierop wenst.
Alleen als het volk dat zou willenquote:
Maar jij zuigt aan zijn tollie dus dat telt niet.quote:
Even veranderenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:57 schreef BasEnAad het volgende:
KLB / Fair Trade-reclame op de radio deed mijn wenbrauwen fronsen
Wenbrauwen moet zijn wenkbrauwen. Willen jullie dit aanpassen? x
Daar kan je niet van op aan joh. Die is de Berlijnse techno-clubs onveilig aan het makenquote:
Onverantwoordelijkquote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kan je niet van op aan joh. Die is de Berlijnse techno-clubs onveilig aan het maken
Omdat ik niet altijd online ben en ik geen telekinethische modkrachten heb om topics te sluiten voordat jij ze aanklikt. Een melding of TR volstaat al.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:43 schreef -Sigaartje het volgende:
KLB / Laat je horen als je een dikke tak hebt hangen
Waarom moet deze ellende met deze user alsmaar doorgaan?
Dank je!quote:Op maandag 16 mei 2022 08:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Omdat ik niet altijd online ben en ik geen telekinethische modkrachten heb om topics te sluiten voordat jij ze aanklikt. Een melding of TR volstaat al.
Inmiddels dicht want bagger.
En waarom heb je dat precies niet?quote:Op maandag 16 mei 2022 08:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Omdat ik niet altijd online ben en ik geen telekinethische modkrachten heb om topics te sluiten voordat jij ze aanklikt. Een melding of TR volstaat al.
Inmiddels dicht want bagger.
Je mag niemand doodwensenquote:Op maandag 16 mei 2022 18:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Op facebook zijn ze minder streng gaan modereren in uitspraken gericht aan Russen, mag ik hier ook alle Russen doodwensen en zulks?
Oke goed om te weten.quote:
No problemo manquote:
Had het helaas moeten inleveren bij mijn oude zolderkamerquote:Op maandag 16 mei 2022 18:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En waarom heb je dat precies niet?
oke noujaquote:Op maandag 16 mei 2022 18:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
No problemo man
[..]
Had het helaas moeten inleveren bij mijn oude zolderkamer
Thanks maatquote:Op maandag 16 mei 2022 18:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oke nouja
ik waardeer jou en plompies inzet!
Wat enorm kansloos zeg. Thanks voor het melden, is nu weg.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
KLB / Personeelstekort door rechts beleid
Zie OP. N*kkers...serieus?
Volgens mij was ik vrij duidelijk in mijn slotpost.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:22 schreef Sfancta het volgende:
KLB / Lauw water
Waarom Desiderius @:Erasmus ?
Wil je een leeg forum?quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Volgens mij was ik vrij duidelijk in mijn slotpost.
Dit soort anonieme ‘lollige’ debielen graag aanpakken. Dank.quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:12 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ik heb vannacht nog wat foto's genomen van @:de_boswachter z'n moeder nadat ik die van het kerkhof had opgegraven en uit de kist had geflikkerd.
Is weggehaald en aangesproken. Dit soort berichten zijn te ver over grens inderdaadquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit soort anonieme ‘lollige’ debielen graag aanpakken. Dank.
Ps. Neem direct zijn kloonaccounts mee.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:27 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Is weggehaald en aangesproken. Dit soort berichten zijn te ver over grens inderdaad
Klopt zo te zienquote:Op zondag 22 mei 2022 13:00 schreef Sfancta het volgende:
KLB / Geklapt door user
Een klacht in KLB en gesloten zonder enig woord van waardering?
Je bagger OP was mijn probleem. Dan moet je niet van mijn sluitpost opkijken, pikkebaas.quote:
MODS, waar zijn jullie joh?quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:32 schreef kree het volgende:
Kunnen jullie bij deze ff de TT postNL maken ipv TPG?
KLB / Bezorgafspraak BOL.com TPG
excuus
Yvonne een mod.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 15:42 schreef kree het volgende:
[..]
MODS, waar zijn jullie joh?
aan het werk
@:erasmus @:yvonne @:plompzakker
Nee maar die kan het wel fixenquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:32 schreef kree het volgende:
Kunnen jullie bij deze ff de TT postNL maken ipv TPG?
KLB / Bezorgafspraak BOL.com PostNL
excuus
Bij yvonnequote:Op zondag 19 juni 2022 16:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
ruim eens die troep op in KLB
PS/ Waar kan ik solliciteren voor KLB mod?
KLB / Wie wordt de nieuwe KLB mod?quote:Op zondag 19 juni 2022 16:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
ruim eens die troep op in KLB
PS/ Waar kan ik solliciteren voor KLB mod?
Is inmiddels al geslot, zie je post nu pas.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 14:25 schreef Netsplitter het volgende:
KLB / Cume laude slagen kan alleen op de universiteit.......
Is een terechte klacht dat cume laude uitgehold is nu zelfs vmbo'ers cume laude kunnen "afstuderen".
Tyf gewoon lekker opquote:Op woensdag 22 juni 2022 10:00 schreef Sfancta het volgende:
Was mis met deze topic?
Erasmus in KLB / Mensen wierschappelijk tot de helft vegen
Is een terechte nationale klacht
Open er een topic over. Dit is voor feedback.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Is er voldoende animo om een klb gangbang te organiseren? En zo ja zou een mod dit willen oppakken dan rond de organisatie hiervan?
+1 Modquote:Op maandag 11 juli 2022 23:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Open er een topic over. Dit is voor feedback.
Wow, die screenshot. Was volgens mij level 2 of nietquote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:23 schreef RedFever007 het volgende:
@:erasmus baas
Kick deze even naar JUI graag KLB / Elvis has left te building!
Was trouwens vergeten om good-old-boy @:solotovski te mentionen bij dezen
Goedemorgen zonder zorgen, chef!quote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:23 schreef RedFever007 het volgende:
@:erasmus baas
Kick deze even naar JUI graag JUI / Elvis has left te building!
Was trouwens vergeten om good-old-boy @:solotovski te mentionen bij dezen
Jij tochquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:13 schreef Sfancta het volgende:
Al bekend wier de nieuwe mod gaat worden?
Het is geen klacht.quote:Op donderdag 28 juli 2022 08:53 schreef Sfancta het volgende:
KLB / Beste mods foksfora
Wat is mis met dit topic?
Hier heb je je klachtquote:
Post voortaan gewoon in ONZquote:Op donderdag 28 juli 2022 09:10 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Hier heb je je klacht
Sfancta in KLB / Niet de beste mods des foksfora op KLB gestationeerd hebben
Hit-and-run topic. Graag slotje @Erasmus. Geen inhoud. Geen toelichting.quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:10 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Hier heb je je klacht
Sfancta in KLB / Niet de beste mods des foksfora op KLB gestationeerd hebben
Done amigoquote:Op donderdag 28 juli 2022 09:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Post voortaan gewoon in ONZ
[..]
Hit-and-run topic. Graag slotje @:Erasmus. Geen inhoud. Geen toelichting.
Zageventquote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:53 schreef Sfancta het volgende:
https://forum.fok.nl/topic/2652647/1/25#p205489874
Topic gemaakt, zowel op OP als TT totaal veranderd naar iets waar ik niet achter sta vanuit mijn nickname. Topic verwijderd na opmerking.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |