Kaag is altijd een terechte klachtquote:Op donderdag 21 april 2022 11:42 schreef Ama het volgende:
Mag een topic zonder klacht nu wel?
KLB / Grijp Kaag bij haar kraag.....
En weer een precedent gescheptquote:Op donderdag 21 april 2022 12:05 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Kaag is altijd een terechte klacht
quote:Op donderdag 21 april 2022 12:05 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Wat een Calimero ben je ook.quote:Op donderdag 21 april 2022 12:14 schreef Ama het volgende:
[..]
En als een ander het doet gaat het dicht.
@GGMM en ik hebben dit een like gegeven!quote:
Snap gewoon niet waarom er voor tong andere regels zijn.quote:Op donderdag 21 april 2022 13:08 schreef Plompzakker het volgende:
Open het topic dan niet. Het is te mooi weer om je overal druk om te gaan maken
Inmiddels is het topic van een meer dan klachtwaardig artikel voorzienquote:Op donderdag 21 april 2022 12:05 schreef Plompzakker het volgende:
Regels zouden goed zijn voor Tong?quote:Op donderdag 21 april 2022 14:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Snap gewoon niet waarom er voor tong andere regels zijn.
Kijk anders even hoeveel van de recent gesloten topics van hem zijnquote:Op donderdag 21 april 2022 14:06 schreef Ama het volgende:
[..]
Snap gewoon niet waarom er voor tong andere regels zijn.
Ja dus?quote:Op donderdag 21 april 2022 14:09 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Kijk anders even hoeveel van de recent gesloten topics van hem zijn
Zit toch niet zo te pseudomodden.quote:
Niet gelezen.quote:Op donderdag 21 april 2022 15:43 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Zit toch niet zo te pseudomodden.
Beetje de regeltjes hanteren van destijds.
Jouw tijd is geweest, lang lang geleden.
Maar wat PZ bedoelt denk ik is dat de tijden dat Tong carte blanche kreeg alweer even geleden zijn. Genoeg topics van hem die zelfs zonder post op slot worden gegooid.quote:
Dit ja. Het lijkt net alsof hij volledig zijn gang mag gaan en de rest helemaal niks mag.quote:Op donderdag 21 april 2022 15:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar wat PZ bedoelt denk ik is dat de tijden dat Tong carte blanche kreeg alweer even geleden zijn. Genoeg topics van hem die zelfs zonder post op slot worden gegooid.
Als je de reactie bedoelt die ik vandaag heb verwijderd dan denk ik dat je zelf wel weet waarom en blij mag zijn dat ik niet zo kinderachtig ben met snel bans aanvragenquote:
Oh nou sorry.quote:Op zondag 24 april 2022 19:34 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Als je de reactie bedoelt die ik vandaag heb verwijderd dan denk ik dat je zelf wel weet waarom en blij mag zijn dat ik niet zo kinderachtig ben met snel bans aanvragen
Weet niet. Lijstje niet gelezenquote:Op maandag 25 april 2022 16:39 schreef VarkensHart het volgende:
Ohjee @:plompzakker heb ik 1 van je favo kut muziekanten genoemd ofzo? Dat je mijn topic sluit?
Heb ook gejankt om Don Vito.quote:Op maandag 25 april 2022 16:39 schreef VarkensHart het volgende:
Ohjee @:plompzakker heb ik 1 van je favo kut muziekanten genoemd ofzo? Dat je mijn topic sluit?
Overigens had ik de discussie die ik wel had al naar achter de schermen verplaatst. Je quote mij in het bewuste topic hier, niet handig als je geen repliek hierop wenst.quote:Op zondag 1 mei 2022 18:31 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik ging geen discussie met je aan, graag ontopic posten.
[..]
Waarvan akte.quote:Op zondag 1 mei 2022 19:05 schreef Jippie het volgende:
[..]
Overigens had ik de discussie die ik wel had al naar achter de schermen verplaatst. Je quote mij in het bewuste topic hier, niet handig als je geen repliek hierop wenst.
Alleen als het volk dat zou willenquote:
Maar jij zuigt aan zijn tollie dus dat telt niet.quote:
Even veranderenquote:Op zaterdag 14 mei 2022 21:57 schreef BasEnAad het volgende:
KLB / Fair Trade-reclame op de radio deed mijn wenbrauwen fronsen
Wenbrauwen moet zijn wenkbrauwen. Willen jullie dit aanpassen? x
Daar kan je niet van op aan joh. Die is de Berlijnse techno-clubs onveilig aan het makenquote:
Onverantwoordelijkquote:Op zaterdag 14 mei 2022 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daar kan je niet van op aan joh. Die is de Berlijnse techno-clubs onveilig aan het maken
Omdat ik niet altijd online ben en ik geen telekinethische modkrachten heb om topics te sluiten voordat jij ze aanklikt. Een melding of TR volstaat al.quote:Op zondag 15 mei 2022 17:43 schreef -Sigaartje het volgende:
KLB / Laat je horen als je een dikke tak hebt hangen
Waarom moet deze ellende met deze user alsmaar doorgaan?
Dank je!quote:Op maandag 16 mei 2022 08:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Omdat ik niet altijd online ben en ik geen telekinethische modkrachten heb om topics te sluiten voordat jij ze aanklikt. Een melding of TR volstaat al.
Inmiddels dicht want bagger.
En waarom heb je dat precies niet?quote:Op maandag 16 mei 2022 08:14 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Omdat ik niet altijd online ben en ik geen telekinethische modkrachten heb om topics te sluiten voordat jij ze aanklikt. Een melding of TR volstaat al.
Inmiddels dicht want bagger.
Je mag niemand doodwensenquote:Op maandag 16 mei 2022 18:12 schreef FlippingCoin het volgende:
Op facebook zijn ze minder streng gaan modereren in uitspraken gericht aan Russen, mag ik hier ook alle Russen doodwensen en zulks?
Oke goed om te weten.quote:
No problemo manquote:
Had het helaas moeten inleveren bij mijn oude zolderkamerquote:Op maandag 16 mei 2022 18:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
En waarom heb je dat precies niet?
oke noujaquote:Op maandag 16 mei 2022 18:22 schreef Erasmus het volgende:
[..]
No problemo man
[..]
Had het helaas moeten inleveren bij mijn oude zolderkamer
Thanks maatquote:Op maandag 16 mei 2022 18:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oke nouja
ik waardeer jou en plompies inzet!
Wat enorm kansloos zeg. Thanks voor het melden, is nu weg.quote:Op maandag 16 mei 2022 20:43 schreef Mutsaers__78 het volgende:
KLB / Personeelstekort door rechts beleid
Zie OP. N*kkers...serieus?
Volgens mij was ik vrij duidelijk in mijn slotpost.quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:22 schreef Sfancta het volgende:
KLB / Lauw water
Waarom Desiderius @:Erasmus ?
Wil je een leeg forum?quote:Op woensdag 18 mei 2022 09:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Volgens mij was ik vrij duidelijk in mijn slotpost.
Dit soort anonieme ‘lollige’ debielen graag aanpakken. Dank.quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:12 schreef pferdfahrer het volgende:
[..]
Ik heb vannacht nog wat foto's genomen van @:de_boswachter z'n moeder nadat ik die van het kerkhof had opgegraven en uit de kist had geflikkerd.
Is weggehaald en aangesproken. Dit soort berichten zijn te ver over grens inderdaadquote:Op woensdag 18 mei 2022 14:20 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit soort anonieme ‘lollige’ debielen graag aanpakken. Dank.
Ps. Neem direct zijn kloonaccounts mee.
quote:Op woensdag 18 mei 2022 14:27 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Is weggehaald en aangesproken. Dit soort berichten zijn te ver over grens inderdaad
Klopt zo te zienquote:Op zondag 22 mei 2022 13:00 schreef Sfancta het volgende:
KLB / Geklapt door user
Een klacht in KLB en gesloten zonder enig woord van waardering?
Je bagger OP was mijn probleem. Dan moet je niet van mijn sluitpost opkijken, pikkebaas.quote:
MODS, waar zijn jullie joh?quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:32 schreef kree het volgende:
Kunnen jullie bij deze ff de TT postNL maken ipv TPG?
KLB / Bezorgafspraak BOL.com TPG
excuus
Yvonne een mod.quote:Op vrijdag 17 juni 2022 15:42 schreef kree het volgende:
[..]
MODS, waar zijn jullie joh?
aan het werk
@:erasmus @:yvonne @:plompzakker
Nee maar die kan het wel fixenquote:
quote:Op donderdag 16 juni 2022 21:32 schreef kree het volgende:
Kunnen jullie bij deze ff de TT postNL maken ipv TPG?
KLB / Bezorgafspraak BOL.com PostNL
excuus
Bij yvonnequote:Op zondag 19 juni 2022 16:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
ruim eens die troep op in KLB
PS/ Waar kan ik solliciteren voor KLB mod?
KLB / Wie wordt de nieuwe KLB mod?quote:Op zondag 19 juni 2022 16:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
ruim eens die troep op in KLB
PS/ Waar kan ik solliciteren voor KLB mod?
Is inmiddels al geslot, zie je post nu pas.quote:Op dinsdag 21 juni 2022 14:25 schreef Netsplitter het volgende:
KLB / Cume laude slagen kan alleen op de universiteit.......
Is een terechte klacht dat cume laude uitgehold is nu zelfs vmbo'ers cume laude kunnen "afstuderen".
Tyf gewoon lekker opquote:Op woensdag 22 juni 2022 10:00 schreef Sfancta het volgende:
Was mis met deze topic?
Erasmus in KLB / Mensen wierschappelijk tot de helft vegen
Is een terechte nationale klacht
Open er een topic over. Dit is voor feedback.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:50 schreef FlippingCoin het volgende:
Is er voldoende animo om een klb gangbang te organiseren? En zo ja zou een mod dit willen oppakken dan rond de organisatie hiervan?
+1 Modquote:Op maandag 11 juli 2022 23:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Open er een topic over. Dit is voor feedback.
Wow, die screenshot. Was volgens mij level 2 of nietquote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:23 schreef RedFever007 het volgende:
@:erasmus baas
Kick deze even naar JUI graag KLB / Elvis has left te building!
Was trouwens vergeten om good-old-boy @:solotovski te mentionen bij dezen
Goedemorgen zonder zorgen, chef!quote:Op vrijdag 22 juli 2022 10:23 schreef RedFever007 het volgende:
@:erasmus baas
Kick deze even naar JUI graag JUI / Elvis has left te building!
Was trouwens vergeten om good-old-boy @:solotovski te mentionen bij dezen
Jij tochquote:Op zaterdag 23 juli 2022 13:13 schreef Sfancta het volgende:
Al bekend wier de nieuwe mod gaat worden?
Het is geen klacht.quote:Op donderdag 28 juli 2022 08:53 schreef Sfancta het volgende:
KLB / Beste mods foksfora
Wat is mis met dit topic?
Hier heb je je klachtquote:
Post voortaan gewoon in ONZquote:Op donderdag 28 juli 2022 09:10 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Hier heb je je klacht
Sfancta in KLB / Niet de beste mods des foksfora op KLB gestationeerd hebben
Hit-and-run topic. Graag slotje @Erasmus. Geen inhoud. Geen toelichting.quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:10 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Hier heb je je klacht
Sfancta in KLB / Niet de beste mods des foksfora op KLB gestationeerd hebben
Done amigoquote:Op donderdag 28 juli 2022 09:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Post voortaan gewoon in ONZ
[..]
Hit-and-run topic. Graag slotje @:Erasmus. Geen inhoud. Geen toelichting.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |