abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221328268
Hulde aan de mod van dienst deze ochtend _O_

Mag ook wel eens gezegd worden :@
pi_221556370
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 augustus 2026 20:54 schreef Plompzakker het volgende:
Gewoon een verrekijker gebruiken. Werkt net zo goed
quote:
10s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 10:30 schreef Rozevla het volgende:

[..]
Kijk gewoon rechtstreeks in de zon.

Je hebt toch een kut leven en bent een loser dus als je blind bent mis je niks.
Volgens @ArmaniXL of @Armani xl of hoe hem ook mag heten. Zou het allemaal aanstellerij zijn, maar de post van plompzakker zorgt wel voor posts zoals die van rozevla.

Fijn dat het klimaat op fok hier vooral bashen is en gevaarlijke adviezen geven is.

@Danny top geregeld weer op dit forum. Gewoon een mod die kut advies roept en de users gaan erin mee, want de mod doet het ook en @ArmaniXL zag ook dat het goed was.

Dat er vervolgens doodsverwensingen komen is allemaal geen probleem, want het is toch allemaal maar een grapje.

Wat een treurnis. Gewoon treurnis. Mods mogen ongestraft het verkeerde voorbeeld geven en users doen er nog eens een schepje bovenop. Een beter FOK begint niet meer bij jezelf, een beter FOK begint weet ik veel waar, maar ik zie het hier niet.

Inb4 je stelt je aan. :')

[ Bericht % gewijzigd door yvonne op 12-08-2026 19:38:26 ]
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_221556444
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 15:19 schreef Hetekip het volgende:

[..]
[..]
Volgens @:armanixl of @:armani xl of hoe hem ook mag heten. Zou het allemaal aanstellerij zijn, maar de post van plompzakker zorgt wel voor posts zoals die van rozevla.

Fijn dat het klimaat op fok hier vooral bashen is en gevaarlijke adviezen geven is.

@:danny top geregeld weer op dit forum. Gewoon een mod die kut advies roept en de users gaan erin mee, want de mod doet het ook en @:armanixl zag ook dat het goed was.

Dat er vervolgens doodsverwensingen komen is allemaal geen probleem, want het is toch allemaal maar een grapje.

Wat een treurnis. Gewoon treurnis. Mods mogen ongestraft het verkeerde voorbeeld geven en users doen er nog eens een schepje bovenop. Een beter FOK begint niet meer bij jezelf, een beter FOK begint weet ik veel waar, maar ik zie het hier niet.

Als je nou de volgende keer begint met de laatste zin en dan niet op reageren klikt.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 16:08:14 #54
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221556560
quote:

[..]
[..]
Volgens @:armanixl of @:armani xl of hoe hem ook mag heten. Zou het allemaal aanstellerij zijn, maar de post van plompzakker zorgt wel voor posts zoals die van rozevla.

@:danny top geregeld weer op dit forum. Gewoon een mod die kut advies roept en de users gaan erin mee, want de mod doet het ook en @:armanixl zag ook dat het goed was.

ik snap je niet helemaal: je maakt zelf ook bullshit topics aan :?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  roze woensdag 12 augustus 2026 @ 16:10:29 #55
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_221556571
Meteen weer Danny erbij roepen om je zin te krijgen.
Your beauty never ever scared me.
pi_221556572
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 16:08 schreef Puzzie het volgende:

[..]
ik snap je niet helemaal: je maakt zelf ook bullshit topics aan :?
Hij probeert wat orde te scheppen in zijn wanorde en betrekt hier weer FOK!policy bij.
  woensdag 12 augustus 2026 @ 16:11:36 #57
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221556577
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 16:10 schreef vrijgevochten het volgende:

[..]
Hij probeert wat orde te scheppen in zijn wanorde en betrekt hier weer FOK!policy bij.
Met orde scheppen is niets mis maar ik zie hem dat niet echt doen.
Daarnaast : het is de KLB , ik snap het probleem niet zo.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221556578
Ach, zielig mannetje ben je toch ook
I wanna go back with a club and attack
I wanna take to my guns and break you
  woensdag 12 augustus 2026 @ 16:23:16 #59
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221556626
quote:

[..]
[..]

Goed dat je dit even aan de kaak stelt. Ik denk niet dat gebruiker @Rozevla het echt zo meent, het is gewoon een beetje zijn manier van communiceren en humor. Ik ben wel met je eens dat moderators het goede voorbeeld moeten geven en zeker geen TR's die over henzelf gaan zouden moeten behandelen. Uitzondering hierop is inderdaad wel @capuchon_jongen die zichzelf corrigeert en daar een notitie van maakt voor in het logboek. Dat getuigt wel van een sterk gevoel voor rechtvaardigheid en zelfinzicht. Helaas heeft niet elke mod dat, maar dat kun je denk ik ook niet verwachten. Adviezen die mogelijk permanente schade opleveren zouden inderdaad gecorrigeerd moeten worden, echter is het een topic in KLB en daar gelden mijn inziens wel wat soepelere omgangsvormen. Zoals bij gebruiker @Rozevla zou je veel topics en de reacties met een kleine knipoog kunnen lezen. Al met al zie ik dus een klein beetje van beide werelden. Je punt is niet onterecht, maar gezien het subforum is het ook wel weer een beetje aanstellen.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221556688
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 15:39 schreef vrijgevochten het volgende:

[..]
Als je nou de volgende keer begint met de laatste zin en dan niet op reageren klikt.
Zo zo van onder welke steen ben jij gekropen je eerst maanden niet laten zien in KLB en als er ophef is in KLB feedback daar benje. Blijf maar weg en moei je niet met Hetekip zijn probleem met een mod.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221556692
Goed, Ik neem het mee naar achter.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_221556720
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 16:34 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Zo zo van onder welke steen ben jij gekropen je eerst maanden niet laten zien in KLB en als er ophef is in KLB feedback daar benje. Blijf maar weg en moei je niet met Hetekip zijn probleem met een mod.
Nog steeds enkel onder de indruk van schouderklopjes zonder enige waarde
pi_221556723
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 16:23 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Goed dat je dit even aan de kaak stelt. Ik denk niet dat gebruiker @:rozevla het echt zo meent, het is gewoon een beetje zijn manier van communiceren en humor. Ik ben wel met je eens dat moderators het goede voorbeeld moeten geven en zeker geen TR's die over henzelf gaan zouden moeten behandelen. Uitzondering hierop is inderdaad wel @:capuchon_jongen die zichzelf corrigeert en daar een notitie van maakt voor in het logboek. Dat getuigt wel van een sterk gevoel voor rechtvaardigheid en zelfinzicht. Helaas heeft niet elke mod dat, maar dat kun je denk ik ook niet verwachten. Adviezen die mogelijk permanente schade opleveren zouden inderdaad gecorrigeerd moeten worden, echter is het een topic in KLB en daar gelden mijn inziens wel wat soepelere omgangsvormen. Zoals bij gebruiker @:rozevla zou je veel topics en de reacties met een kleine knipoog kunnen lezen. Al met al zie ik dus een klein beetje van beide werelden. Je punt is niet onterecht, maar gezien het subforum is het ook wel weer een beetje aanstellen.
Like gegeven
  Admin woensdag 12 augustus 2026 @ 19:36:33 #64
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_221557613
quote:
81s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 16:10 schreef Ama het volgende:
Meteen weer Danny erbij roepen om je zin te krijgen.
En, waar jijzelf trouwens ook vrolijk aan mee doet:

En de leiding vindt alles goed
En de mods vinden alles goed.
De verloedering slaat toe.
Waarom is dit topic nog open.

:O
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin woensdag 12 augustus 2026 @ 19:40:08 #65
2589 crew  yvonne
Adminion.
pi_221557648
Ja er is een post weg, sue me.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  woensdag 12 augustus 2026 @ 21:03:04 #66
312215 Näsenbar
State of the Art.
pi_221558505
KLB topshow _O_ _O_
Deze post werd u aangeboden door de Saffraanstunter, dé webshop voor saffraan. Ook adverteren? Neem contact op in de dm.
Denk aan het milieu voordat u deze post print.
pi_221558624
quote:
17s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 19:36 schreef yvonne het volgende:

[..]
En, waar jijzelf trouwens ook vrolijk aan mee doet:

En de leiding vindt alles goed
En de mods vinden alles goed.
De verloedering slaat toe.
Waarom is dit topic nog open.

:O
Krijgen jullie subsidie voor Hetekip? Eerlijk zeggen.
pi_221558735
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 16:34 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Mensen verbieden weg te blijven, doe je goed!
pi_221559279
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 21:21 schreef Questular het volgende:

[..]
als ze irritant zijn wel ja
pi_221559293
laat hetekip met rust. en @Hetekip laat het los. er zijn geen rampen gebeurd
  woensdag 12 augustus 2026 @ 23:22:58 #71
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_221559487
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Echt objectief ben jij ook niet jammer.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_221559846
quote:
1s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 22:37 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
Raar genoeg schijn jij niet te snappen dat juist irritant gedrag is de reden is dat KLB zo goed als dood is.
pi_221574641
quote:
0s.gif Op donderdag 13 augustus 2026 06:41 schreef Questular het volgende:

[..]
Raar genoeg schijn jij niet te snappen dat juist irritant gedrag is de reden is dat KLB zo goed als dood is.
Solliciteer voor KLB mod zou ik zeggen en toon het me hoe het wel moet.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 07:28:26 #74
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_221656051
Ik heb gisteravond vroeg een TR gezet ten aanzien van het topic van Hyeanadae met zijn sletjes. Was er geen mod beschikbaar? Is wel vaker zo als ik in KLB een melding maak. Als het kan, graag alsnog vegen.
  woensdag 26 augustus 2026 @ 07:34:53 #75
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221656070
quote:
0s.gif Op woensdag 12 augustus 2026 21:21 schreef Questular het volgende:

[..]
Als je mensen verbiedt om weg te blijven, dan verplicht je ze om er te zijn en misschien zelfs ook om te posten. Kom lekker met ons praten over de beheerder in de SC!
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')