Waarom zien we je nooit meer in de SC?quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:16 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hey waar gayerische kleurtje gebleven?
Jullie aankomst daar was het begin van het eindequote:Op woensdag 4 maart 2026 11:32 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Waarom zien we je nooit meer in de SC?
Elk einde is weer een nieuw begin maat.quote:Op woensdag 4 maart 2026 11:59 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Jullie aankomst daar was het begin van het einde
Er moet eenmaal keuzes gemaakt worden in het levenquote:Op woensdag 4 maart 2026 11:16 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Hey waar gayerische kleurtje gebleven?
Thx broer, jammer dat het topic dood is terwijl het een goede klacht is.quote:
Ik ben echt alles behalve "woke"quote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:50 schreef Fushia2 het volgende:
Kan iemand mij uitleggem waarom ik een note krijg voor:
"Je bent een loser"
Vinden jullie het gek dat FOK! op sterven na dood is?
Ik ben al 15 jaar lid hier en d3 laatste jaren wordt er echt heel woke gemodereerd en dit is kut. Je kan wel geld blijven zoeken, maar als je stelselmatig alle oude,actieve users weg jaagt?
Dit was vroeger echt niet zo. Ik kan mij echt niet herinneren dat er zo woke gemodereerd werd.
Dit is geen steek naar de moderators want dit valt goed mee hier, maar dit is iets wat mij opvalt op heel FOK!
Mocht dit de trend zijn, tja... dan valt er niet veel meer te redden![]()
Als ik politiek correct wou lullen zat ik toch op tweakers of het viva forum?
@:danny @:yvonne
quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:15 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Ja, kan toch? Je kan heus niet ontkennen dat er vroeger héél wat meer getollereerd werd?
Niet zwaar aan tillen.quote:Op vrijdag 6 maart 2026 23:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik ben echt alles behalve "woke". Het was op de man zoals Yvonne hierboven zegt. Je hebt hiervoor geen ban gekregen. Ik zou zeggen til er niet te zwaar aan
Dus je komt hier vooral omdat je hier wel mensen uit mag schelden?quote:Op vrijdag 6 maart 2026 17:50 schreef Fushia2 het volgende:
Kan iemand mij uitleggem waarom ik een note krijg voor:
"Je bent een loser"
Vinden jullie het gek dat FOK! op sterven na dood is?
Ik ben al 15 jaar lid hier en d3 laatste jaren wordt er echt heel woke gemodereerd en dit is kut. Je kan wel geld blijven zoeken, maar als je stelselmatig alle oude,actieve users weg jaagt?
Dit was vroeger echt niet zo. Ik kan mij echt niet herinneren dat er zo woke gemodereerd werd.
Dit is geen steek naar de moderators want dit valt goed mee hier, maar dit is iets wat mij opvalt op heel FOK!
Mocht dit de trend zijn, tja... dan valt er niet veel meer te redden![]()
Als ik politiek correct wou lullen zat ik toch op tweakers of het viva forum?
@:danny @:yvonne
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |