abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221803668
quote:
1s.gif Op woensdag 16 september 2026 17:46 schreef Hetekip het volgende:
Kan de heksenjacht jegens mij stoppen? Mijn goeie topics worden zo om zeep geholpen.
[..]
[..]

Geniet nu toch gewoon eens van de aandacht waar je zo angstvallig naar op zoek bent. Koester het, hou het vast en geniet.
  woensdag 16 september 2026 @ 18:32:21 #252
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221803734
quote:
0s.gif Op woensdag 16 september 2026 18:22 schreef Questular het volgende:

[..]
Geniet nu toch gewoon eens van de aandacht waar je zo angstvallig naar op zoek bent. Koester het, hou het vast en geniet.
Ik weet niet of dit ook opgaat voor @Hetekip maar ik denk het wel als ik af moet gaan op wat hij allemaal verteld. Ik ben juist niet op zoek naar aandacht. Ik wil aanzienlijk minder aandacht dan ik nu krijg, want nu krijg ik heel veel aandacht verpakt in een jasje van weinig aandacht krijgen, zodat ik mijn gedrag aanpas. Het enige probleem is dat die aandacht er dus wel is, alleen op de achtergrond en achter mijn rug. Zit ik uiteraard ook totaal niet op te wachten. Geef ons geen aandacht en we zijn een stuk gelukkiger dan nu.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_221803790
Ja sorry ik ben echt slecht in puzzels oplossen.
  woensdag 16 september 2026 @ 18:45:59 #254
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_221803823
Dat is niet erg. Zomaar aannemen dat we het doen voor aandacht of omdat we behoefte hebben aan fatsoenlijke gesprekjes is dat wel. Het ene na het andere wordt aan en uit gezet. Eerst telepathie, dan weer niet. Dan blijkbaar ineens seksuele aantrekkingskracht wat nu ook weer is uitgezet. Is allemaal niet erg, het is alleen niet zo eenvoudig te duiden.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')