Bedankt voor het verwijderen. Ik had het niet meer gecontroleerd gisteren.quote:Op zondag 4 oktober 2026 17:44 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee en die had ik gisteren ook al verwijderd.
quote:Op dinsdag 29 september 2026 19:46 schreef Hetekip het volgende:
[..]
[..]
Helden![]()
Dankjewel dat jullie je vrijwillig inzetten om te zorgen voor een goeie plek hier
Dat geslijm is echt cringe.quote:Op dinsdag 29 september 2026 19:46 schreef Hetekip het volgende:
[..]
[..]
Helden![]()
Dankjewel dat jullie je vrijwillig inzetten om te zorgen voor een goeie plek hier
Valt wel mee.quote:
Hoe is dit feedback?quote:
Dan nog is het geen KLB topic.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:13 schreef Dr8gonOfLife het volgende:
@:laforest je bent zeker de leukste thuis met "probeer het eens in nws," terwijl ik al 4 jaar verbannen ben van nws?
KLB / Weer een Mohammed
Wij willen vooral kwaliteit zienquote:Op maandag 5 oktober 2026 15:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja hee luister es
Ik maak best wel veel kuttopics vandaag
Willen jullie meer of minder kuttopics?
Komt die met allemaal matige verzonnen topics aan.quote:Op maandag 5 oktober 2026 18:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Wij willen vooral kwaliteit zien
Wees maar creatief
kwaliteitstopics maken is helaas niet voor iedereen weggelegdquote:Op maandag 5 oktober 2026 18:30 schreef Ama het volgende:
[..]
Komt die met allemaal matige verzonnen topics aan.
Helaas drie pogingen gedaan alle 3 kuttopics. ik had nochtans kwaliteitstopics aanbevolenquote:Op maandag 5 oktober 2026 15:08 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ja hee luister es
Ik maak best wel veel kuttopics vandaag
Willen jullie meer of minder kuttopics?
quote:
Eerste reactie weggehaald en 2e niet. Alles wordt per reactie beoordeeld. Net wakkerquote:Op woensdag 7 oktober 2026 06:51 schreef Hetekip het volgende:
Er mag in de SC niet over de beheerder worden gepraat. Ik geloof mede omdat het users weg zou jagen. Prima.
Maar waarom zijn dit soort reacties dan wel welkom, en worden deze niet aangepakt, omdat ze toch ook wel users wegjagen doordat er direct een ook wel negatieve sfeer ontstaat en er ruis wordt veroorzaakt in een toch wel mooi topic.
Verder zijn de reacties ook totaal niet on topic, ze gaan over de TS niet over het inhoudelijke topic zelf. Ik vraag mij af hoe jullie hier naar kijken.
[..]
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |