Kloptquote:Op dinsdag 23 december 2025 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is gewoon jaloers op deze prestigieuze prijs
Gefeliciteerd!
Als er volgend jaar een categorie 'eerlijkste user' is dan hou ik jou in gedachten!quote:
Nee helaas nietquote:
Waarom niet? Nu is al die moeite voor niks en stemt er volgende keer waarschijnlijk helemaal niemand.quote:
Dat heb jezelf in handen mijn beste vriendquote:
Oké, maar dan moet er wel compensatie komen. Dan moet ik een ander bannen. @Rozevla maar doen?quote:
Is goedquote:Op vrijdag 2 januari 2026 13:07 schreef yvonne het volgende:
[..]
Oké, maar dan moet er wel compensatie komen. Dan moet ik een ander bannen. @:rozevla maar doen?
Nouquote:Op vrijdag 2 januari 2026 00:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat heb jezelf in handen mijn beste vriend
Even discussie verhuisd naar feedbackquote:Op maandag 12 januari 2026 18:27 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nogmaals, als je iets tegen me zegt, reageer ik daarop. Als je dat hier niet wil, moet je het hier niet plaatsen.
Het is op zich wel een leuk idee, maar dan zou ik het eerder andersom doen. In het centrale topic de topics posten die dat volgens jou verdienen, dan heb je die ruis niet in het topic zelf.quote:Op maandag 12 januari 2026 18:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Even discussie verhuisd naar feedback
Is goed, je hebt gelijk Maar het posten van dat plaatje gebeurd alleen bij goede topics. Het is een soort actie om betere klachten wat beter in een daglicht te brengen.
Maar de volgende keer zal ik eerst inhoudelijk reageren en daarna het plaatje posten.
Zal er op letten.
goed idee. Zal het voortaan zo doen.quote:Op maandag 12 januari 2026 18:38 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Het is op zich wel een leuk idee, maar dan zou ik het eerder andersom doen. In het centrale topic de topics posten die dat volgens jou verdienen, dan heb je die ruis niet in het topic zelf.
In het topic lijkt het mij weinig toevoegen. Mensen die al in het topic zijn, hebben onze hulp niet nodig om te bepalen of het een goed of een slecht topic is. Ze zijn er al dus dat kunnen ze zelf beoordelen lijkt me. Maar ik kan me goed voorstellen dat het júíst toegevoegde waarde is dat mensen de toptopics kunnen vinden door dat centrale topic (en die zou ik dan gewoon sticky en mod only zetten, daar kunnen jullie alleen die links plaatsen).
Het is maar een idee. En haal m'n zure post in dat topic ook maar weg, de hele discussie. Want hij was inderdaad wat zuur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |